BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lange rijen...eigen schuld!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 26 juli 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Vol verbazing liep ik om twee uur over het Stadionplein.....wat een rij voor de kassa!!! Alle kassa's waren open dus daar lag het niet aan. Ik denk dat een hoop feyenoorders en feyenoordertjes teleurgesteld naar huis zijn gegaan............Dit lag niet aan Feyenoord!!!
Ikzelf heb ook gisteren pas een kaartje gekocht, gewoon bij de sigarenboer...was binnen 1 minuut klaar.
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 juli 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Voor een deel geef ik je gelijk. Ik zelf heb de gok genomen om voor de wedstrijd een ticket te kopen en dat heeft me één helft gekost. In het geval van de mensen die hun tickets via internet aangeschaft hebben, was het echt zuur. Volle mep betalen en de helft missen. Feyenoord had in dit geval de kaartverkoop beter kunnen decentraliseren, bijvoorbeeld door kaartjes te verkopen via de poorten.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 19:24 schreef Kadaver het volgende:
Voor een deel geef ik je gelijk. Ik zelf heb de gok genomen om voor de wedstrijd een ticket te kopen en dat heeft me één helft gekost. In het geval van de mensen die hun tickets via internet aangeschaft hebben, was het echt zuur. Volle mep betalen en de helft missen. Feyenoord had in dit geval de kaartverkoop beter kunnen decentraliseren, bijvoorbeeld door kaartjes te verkopen via de poorten.
Dus stel jij de club verantwoordelijk voor het feit dat jij te beroerd bent om eerder een kaartje te kopen...

Wat een verantwoordelijkheidsgevoel!
Rovert
 Rovert - zondag 26 juli 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 19:24 schreef Kadaver het volgende:
Feyenoord had in dit geval de kaartverkoop beter kunnen decentraliseren, bijvoorbeeld door kaartjes te verkopen via de poorten.
Welja, dat regelen ze even in 2 minuten tijd, geen enkel probleem
nlfey
 nlfey - zondag 26 juli 2009 - 20:34   quote  deeplink  
k had ze van te voren besteld, en k was op tijd daar zodat ik niet lang hoefde te wachten. ik geloof dat ik 5 minuten in de rij heb gestaan. en daarna een hele leuke wedstrijd gezien. dus de titel van dit topic klopt!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 19:38 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dus stel jij de club verantwoordelijk voor het feit dat jij te beroerd bent om eerder een kaartje te kopen...

Wat een verantwoordelijkheidsgevoel!
ik zou een club daar zeker voor verantwoordelijk houden want zij horen gewoon snel genoeg iedereen binnen te laten. Het is aan de mensen zelf om iets per internet te kopen vooraf of op de dag zelf.
Als door toedoen van Feyenoord zelf (het niet laten uitzenden van de wedstrijd) er ineens meer mensen naar het stadion komt is hun eigen zorg en niet die van de fan. Hadden ze maar extra personeel/kassa's of whatever moeten regelen.

Persoonlijk zou ik mocht ik ooit een wedstrijdje meepikken ergens (doe ik nooit overigens) zou ik het ook liever aan de kassa kopen dan via internet (geen idee waar je dat kan kopen volgens het officiele kanaal) zodat je zeker weet dat je het kaartje op tijd binnen hebt en het legaal is.
PieterBos
 PieterBos - zondag 26 juli 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als door toedoen van Feyenoord zelf (het niet laten uitzenden van de wedstrijd) er ineens meer mensen naar het stadion komt is hun eigen zorg en niet die van de fan. Hadden ze maar extra personeel/kassa's of whatever moeten regelen.

Het niet laten uitzenden van de wedstrijd was aan het begin van de week al bekend dus geen excuus. Dit wisten de fans dus ruim van te voren.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik zou een club daar zeker voor verantwoordelijk houden want zij horen gewoon snel genoeg iedereen binnen te laten. Het is aan de mensen zelf om iets per internet te kopen vooraf of op de dag zelf.
Als door toedoen van Feyenoord zelf (het niet laten uitzenden van de wedstrijd) er ineens meer mensen naar het stadion komt is hun eigen zorg en niet die van de fan. Hadden ze maar extra personeel/kassa's of whatever moeten regelen.

Persoonlijk zou ik mocht ik ooit een wedstrijdje meepikken ergens (doe ik nooit overigens) zou ik het ook liever aan de kassa kopen dan via internet (geen idee waar je dat kan kopen volgens het officiele kanaal) zodat je zeker weet dat je het kaartje op tijd binnen hebt en het legaal is.
Dus als ik jou goed begrijp:
Een club moet dus zorgen dat als iedereen 5 minuten van te voren komt, iedereen ook binnen 5 minuten binnen is?

Dat kan gewoon niet!!
Dat geeft gevaarlijke situaties en die moet een club voor alles voorkomen

Altijd lukt het met het aanwezige materiaal
Er worden voor heel veel voorverkoop punten gezorgd
Zodat mensen minder in de rij hoeven te staan

Feyenoord biedt genoeg mogelijkheden om een kaartje van te voren te kopen zonder in de rij te staan
Als jij ervoor kiest om je kaartje niet van te voren te kopen ben je zelf verantwoordelijk voor de extra tijd die het oplevert
Als Feyenoord de kaartjes alleen bij het stadion op de speeldag zou verkopen heb jij gelijk
Maar de kaarten zijn ruim een week van te voren verkrijgbaar
Feyenoord bied genoeg mogelijkheden om de kaartjes te kopen zonder in de rij te staan
Als iemand ervoor kiest om geen gebruik te maken van de beschikbaar gemaakte mogelijkheden is dat zijn eigen pakkie an!!
Want ze zijn er wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door Phyxsius --
Royaal
 Royaal - zondag 26 juli 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik mocht ik ooit een wedstrijdje meepikken ergens (doe ik nooit overigens) zou ik het ook liever aan de kassa kopen dan via internet (geen idee waar je dat kan kopen volgens het officiele kanaal) zodat je zeker weet dat je het kaartje op tijd binnen hebt en het legaal is.
www.feyenoord.nl
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 juli 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:40 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Het niet laten uitzenden van de wedstrijd was aan het begin van de week al bekend dus geen excuus. Dit wisten de fans dus ruim van te voren.
Ik weet niet hoe die kaartjes binnen komen, per post?

Als die per post binnen komen vertrouw ik het niet als je bijvoorbeeld dinsdagavond pas kan besluiten om alsnog kaartjes te kopen, bestellen = woensdag, verwerking normalerwijs 2 dagen en dan moet je nog maar thuis zijn ook nog als die TNT lastpakken aan de deur komen anders mag je ze lekker morgen van het postkantoor afhalen!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 juli 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:44 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dus als ik jou goed begrijp:
Een club moet dus zorgen dat als iedereen 5 minuten van te voren komt, iedereen ook binnen 5 minuten binnen is?
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er 5 minuten voor tijd ineens zoveel mensen pas aanwezig waren. Als je een half uurtje/20 minuten voor tijd aanwezig bent moet er ruim voldoende tijd zijn om iedereen te laten betalen.

quote:

Altijd lukt het met het aanwezige materiaal
Er worden voor heel veel voorverkoop punten gezorgd
Zodat mensen minder in de rij hoeven te staan
...
Als jij ervoor kiest om je kaartje niet van te voren te kopen ben je zelf verantwoordelijk voor de extra tijd die het oplevert
..
Feyenoord bied genoeg mogelijkheden om de kaartjes te kopen zonder in de rij te staan
Als iemand ervoor kiest om geen gebruik te maken van de beschikbaar gemaakte mogelijkheden is dat zijn eigen pakkie an!!
Want ze zijn er wel
Normalerwijs is dat zo, maar zoals ik al aangaf in eerdere posts, als je pas dinsdag of woensdag ineens kaartjes vooraf moet bestellen omdat je dan pas weet dat het niet op tv komt (er was daarbij ook nog eens grote onduidelijkheid binnen eredivisielive zelfs) dan ga ik zeker niet vertrouwen op TNT dat de kaartjes op tijd bij je binnen zijn...
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe die kaartjes binnen komen, per post?

Als die per post binnen komen vertrouw ik het niet als je bijvoorbeeld dinsdagavond pas kan besluiten om alsnog kaartjes te kopen, bestellen = woensdag, verwerking normalerwijs 2 dagen en dan moet je nog maar thuis zijn ook nog als die TNT lastpakken aan de deur komen anders mag je ze lekker morgen van het postkantoor afhalen!
Niks van waar
je hebt 2 weken de tijd om een kaartje te kopen
Als je op dinsdag een kaartje koopt heb je die op tijd binnen
Ze zitten in een envelop, dus ze gaan gewoon door die bus
Komen ze niet aan? (is mij één keer overkomen)
Dan print je je mail uit, ga je op de wedstrijd dag naar de service en tickets en krijg je je kaartje als nog
Je bent in geen geval meer tijd kwijt!
En je hebt wat er ook gebeurd een kaartje!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Normalerwijs is dat zo, maar zoals ik al aangaf in eerdere posts, als je pas dinsdag of woensdag ineens kaartjes vooraf moet bestellen omdat je dan pas weet dat het niet op tv komt (er was daarbij ook nog eens grote onduidelijkheid binnen eredivisielive zelfs) dan ga ik zeker niet vertrouwen op TNT dat de kaartjes op tijd bij je binnen zijn...
Zie mijn vorige post
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 juli 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:52 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Niks van waar
je hebt 2 weken de tijd om een kaartje te kopen
Als je op dinsdag een kaartje koopt heb je die op tijd binnen
Ze zitten in een envelop, dus ze gaan gewoon door die bus
Komen ze niet aan? (is mij één keer overkomen)
Dan print je je mail uit, ga je op de wedstrijd dag naar de service en tickets en krijg je je kaartje als nog
Je bent in geen geval meer tijd kwijt!
En je hebt wat er ook gebeurd een kaartje!
Dit lees ik op de feyenoord site:

Tickets die minimaal een week voor de wedstrijd besteld zijn worden zonder kosten aan u opgestuurd en op uw huisadres bezorgd. Binnen zeven dagen voor het duel kan er ook nog online gekocht worden, maar dan zijn de tickets af te halen aan het loket van Feyenoord Klantenservice (stationzijde stadion).

Hoe druk was het bij de klantenservice? Moest je vast ook een half uur wachten...
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dit lees ik op de feyenoord site:

Tickets die minimaal een week voor de wedstrijd besteld zijn worden zonder kosten aan u opgestuurd en op uw huisadres bezorgd. Binnen zeven dagen voor het duel kan er ook nog online gekocht worden, maar dan zijn de tickets af te halen aan het loket van Feyenoord Klantenservice (stationzijde stadion).

Hoe druk was het bij de klantenservice? Moest je vast ook een half uur wachten...
Binnen een kwartier geholpen, al moet ik wel zeggen dat ze mijn naam niet konden vinden
Mijn naam is de Vries
Over het algemeen zet je die onder de V
Dat dacht het meisje dat mij hielp ook
Maar ze hadden me onder de D gezet...
Dat was wel weer minder slim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door Phyxsius --
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 26 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
Zelfs met kaartje sta je lang in de rij doordat niet alle toegangspoortjes waren geopend.
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 26 juli 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Ik laat m'n kaarten altijd opsturen, voor allerlei uit- en thuiswedstrijden. Ze vallen gewoon door de bus, je hoeft niet thuis te zijn of te tekenen niks dus het werkt super. Als ik laat ben met bestellen dan haal ik ze af doordeweeks, ben je meteen aan de beurt.

Als je nooit naar een wedstrijd gaat zit hier dan niet te zeiken op het systeem van feyenoord, het is maar hoe je er zelf mee om gaat en of je het advies van websites opvolgt om vroeg te komen.

Je lijkt wel gek om vlak voor een wedstrijd de kaarten aan het loket te halen. Feyenoord en diverse supporters-sites waarschuwden ook nu weer vooraf voor drukte bij de kassa's dus niet huilen als je in de rij moet staan, de kassa's zijn trouwens open vanaf 10.30 !!!

Wel triest om te lezen dat mensen een hele helft van de wedstrijd hebben gemist maar ik heb er verder erg weinig medelijden mee.

Een login op de ticketshop is zo gemaakt, snelle dan 3 wachtenden voor je bij de kassa

Veel plezier dit seizoen ;-)
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 26 juli 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Dat zijn de mooi weer supporters, zo van het is mooi weer, kost maar een tientje, kunnen we geen buil vallen.
en dan achteraf gaan klagen dat het systeem niet deugd
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 juli 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 19:38 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dus stel jij de club verantwoordelijk voor het feit dat jij te beroerd bent om eerder een kaartje te kopen...

Wat een verantwoordelijkheidsgevoel!
Phyxsius, met een slecht been uit bed gestapt? Ik geef die kerel toch ook gelijk? Ik heb me vanmorgen bedacht om ff naar de kuip te gaan en de gok te nemen op een ticket. Nou heeft me één helft gekost, je hoort me toch niet zeiken? Alleen heb ik het nog nooit meegemaakt dat mensen die hun ticket al via internet hebben besteld een uur moeten wachten om het te krijgen. Dus dan zeg ik, in dit geval klopt het systeem niet en kunnen ze wellicht beter was extra kraampjes openen of weet ik het om zsm die kaartjes te verkopen. Het zegt genoeg wanneer mensen extra kaartjes kopen om deze aan de wachtenden door te verkopen.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 21:34 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Phyxsius, met een slecht been uit bed gestapt? Ik geef die kerel toch ook gelijk? Ik heb me vanmorgen bedacht om ff naar de kuip te gaan en de gok te nemen op een ticket. Nou heeft me één helft gekost, je hoort me toch niet zeiken? Alleen heb ik het nog nooit meegemaakt dat mensen die hun ticket al via internet hebben besteld een uur moeten wachten om het te krijgen. Dus dan zeg ik, in dit geval klopt het systeem niet en kunnen ze wellicht beter was extra kraampjes openen of weet ik het om zsm die kaartjes te verkopen. Het zegt genoeg wanneer mensen extra kaartjes kopen om deze aan de wachtenden door te verkopen.
Niet met het slechte been uit bed gestapt hoor :D

Maar ik heb je reactie nog eens terug gelezen
Je reactie is nogal dubbel en daarom heb ik het waarschijnl verkeerd geinterpreteerd

Je geeft hem idd eerst gelijk, maar aan het eind noem je het toch zuur en kom je met iets dat beter zou werken in jouw ogen
Vandaar mijn verwarring
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 09:56   quote  deeplink  
ik bestel mn kaarten altijd meteen als de verkoop start, gaat altijd prima.
MrChriz
 MrChriz - maandag 27 juli 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Toch is 6 loketjes op 40.000 man (al waren die er nu niet allemaal) erg karig..
Naar mijn mening is het een kleine moeite om het iets anders in te richten zodat er bijvoorbeeld 2 loketten zijn puur voor het afhalen van kaarten besteld via internet. Nu staan voor elk loket ook mensen met seizoenskaartproblemen of die nog een paar minuten na moeten denken voor welk vak ze n kaartje willen en dat houd onnodig op...
Maargoed, gelukkig vanaf volgende week weer met seizoenskaart naar binnen :)
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 12:11   quote  deeplink  
natuurlijk dient Feyenoord ervoor te zorgen dat t sneller verloopt , vroeger kocht iedereen zijn kaartje aan t stadion en dat ging prima , t gaat gewoon altijd traag ook de rijen met seizkrt , ouderwetse gedoe met mannetje in hokje die je kaart langs sensor moet halen en telkens een tijdje moet wachten tot de volgende kan , in landen als Engeland en Duitsland kunnen ze in mum van tijd 60.000 bezoekers binnen laten en hier duurd t zeker 1,5 uur!
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 12:12   quote  deeplink  
als ze de verkoop op de dag niet aankunnen moeten ze er ook niet aan beginnen!
Sanderq
 Sanderq - maandag 27 juli 2009 - 12:34   quote  deeplink  
Gelukkig heeft Feyenoord niet op tijd gewaarschuwd voor lange wachtrijen...

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/s1/10010000034571-999-10010000000003.aspx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Sanderq --
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 12:11 schreef sasja50 het volgende:
natuurlijk dient Feyenoord ervoor te zorgen dat t sneller verloopt , vroeger kocht iedereen zijn kaartje aan t stadion en dat ging prima ,
Wat een geleuter, 'vroeger' stond ik soms ook uren in de rij om een kaart te kopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lange rijen...eigen schuld!!!









0.0085470