Op maandag 27 juli 2009 - 19:08 schreef ajaxrulezz het volgende:[..]
Precies
En je weet hoe het gaat bij de goede uitslagen in Engenland dan hoor je,Jah het zijn maar oefenwedstrijden..En nu hoor je het tegenovergestelde dus serieus nemen doe ik ze niet.
3-3 tegen Atl Madrid en 2-3 Tegen Benfica
nou wat slecht hoor???het zijn ook echte amateur clubs?
Hun verwachte meer van Ajax dan wij lijkt het wel haha zijn hun dan eigenland Ajacieden in schaapskleren?
Ik kijk meer naar het spel en naast de individuele fouten zag ik een weerbaar Ajax en een Ajax die makkelijk tegen zulke clubs kansen creƫrde Mentaal zag het er ook goed uit.
En Ajax speelde niet in hun vaste samenstellig Dus het kan alleen maar beter.
Ik heb er vertrouwen netzoals onze Ajacieden
En daar gaat het om wat andere zeggen is altijd hetzelfde liedje of we nou goed presteren of slecht Eerlijk zijn ze nooit.Ik ben wel eerlijk over feyenoord toen ze de uefaCup wonnen kon ik ook alleen maar eerlijk zijn en hun team prijzen.Maar de laatste jaren ben ik ook eerlijk en inhoudelijk met feiten want het gaat slecht met hun.Zelfs als de Supporters denken dat Fernandes en Cisse wereld aankopen zijn.Bij ons komen tog hele andere namen naar boven.Ik ben ook eerlijk over Ajax wanbeleid enz maar dat is nu verleden tijd en kijk nu in het heden en het gaat goed...
En als je als Ajax Jeugd zijnde in al die zware jaren toch mensen kan opleide naar het nederlandsElftal Ajax Alweer als enige nederlandse club met de meeste opgeleide internationals van de afgelopen jaren dan doen we het niet zo slecht,vooral niet voor nederland de feynoorders juigen ook voor oranje tog? Stekelenburg,VDWiel,Heitingha,De Jong,Sneijder,VD Vaart,Babel,Emanuelson(nu niet maar is international 11 keer) en ik vergeet vast nog een paar...Oranje heeft het altijd moeten hebben van de Ajax Jeugd
en nu komt er weer een lichting aan.En Ajax heeft eht meeste verdient aan transers AJax kan de hoogste transfers betalen ondanks een mindere periode
1995 ChamL gewonnen,Europese SuperCup,WereldBeker
1996 Finale ChamL
Daarna een mindere periode sinds 1998
maar 3 keer kampioen als Feyenoorders zeggen maar 3 keer kampioen dan verwachten ze meer van Ajax en schatten ze Ajax hoger in dan Feyenoord want dat is nog altijd 2 keer meer.
5 keer de nationale Beker ook 3 keer meer dan feyenoord sinds 1998
4 keer de nederlandse supercup JC ook 3 keer meer dan Feyenoord
Dat zijn alle Feiten nationaal van de afgelopen jaren..Snap daarom niet waarom feyenoord zo op de borst klopt en alleen maar kan wijzen naar Ajax hier zijn de Feiten
als een feyenoorder nog steeds naar Ajax wijst zie dit bericht en ga je nog steeds door dan ben je naief....
Ik ben ook eerlijk
Internationaal heeft Feyenoord het beter gedaan
Qua resultaten in de ChamL heeft Ajax het beter Gedaan
Maar Feyenoord heeft de uefaCup gewonnen
de europese prijzen kast van feyenoord is nu
1 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League .
2 keer de UEFA Cup
1 keer wereldbeker
de prijzenKast van Ajax is
4 keer de Europacup 1 / UEFA Champions League.
1 keer de EuropaCup 2
1 keer de UefaCup
3 keer de Europese Supercup
2 keer de wereldBeker
En dan zou ik de vergelijking Nationaal maar achter wegen laten...
Hier zijn alle feiten op een rijtje
Elke bericht met wijzen en zaniken over Ajax is vanaf nu 100% jaloezie waarom?
zie dit bericht met alle feiten Inhoudelijker kan ik niet zijn!!!