BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory, slory, slory

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
G-child
 G-child - maandag 27 juli 2009 - 12:01   quote  deeplink  
Afgelopen zondag heb ik wederom moeten vaststellen dat de inbreng van Slory in dit Feyenoord zeer onder de maat is. In voetballend opzocht weet hij geen pass goed af te leveren en geen actie straalt vertrouwen en/of inzicht uit. Looplijnen ziet hij niet en toch staat deze man basis. Ben ik de enige die ziet dat hij echt onder de maat presteerd of zijn meer mensen dit met mij eens.
Bovenstaande baseer ik niet op afgelopen zondag maar op alle gespeelde wedstrijden bij Feyenoord.
Vincken bracht overigens net als biseswar veel meer gevaar op de vleugels, daarbij hebben wij Wijnaldum, Cissé en de Guzman die ook op deze positie uit de voeten kan.
Slory wissel zetten is toch een optie? of onderscheidt hij zich op de trainingen waardoor een basisplaats?

Ik snap het niet meer, weet wel dat het me pijn doet als ik hem zie spelen. Feyenoord onwaardig.

Groet G-child

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door G-child --
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Mario is gek op Slory , en wil altijd een pijlsnelle buitenspeler opstellen vandaar deze onbegrijpelijke keuze........... ach wijsheid komt met de wedstrijden laten we maar hopen.....................
bram
 bram - maandag 27 juli 2009 - 12:11   quote  deeplink  
slory weten we nu wel,maar wat vonden jullie van cissee,grote klasse vind ik
G-child
 G-child - maandag 27 juli 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Speelde oké, dat cker... grote klasse moeten we nog zien.
Slory weten we nu wel? Ik vind die positie iets belangrijker momenteel... met Cissé zitten we goed.
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Ciss'e is gewoon goede speler met zoals al vaker gezegd : specifieke kwaliteiten die we niet in de selectie hadden: groot,sterk,altijd aanspeelbaar, onvoorspelbaar , gewoon leuke aanwinst en als ie nog doorgroeit kan t echt een topper worden!
bram
 bram - maandag 27 juli 2009 - 12:16   quote  deeplink  
ik bedoel met slory dat we wel weten dat het een matige speler is
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 12:29   quote  deeplink  
ik heb nog wel vertrouwen in Slory. Cissé verbaast me in positieve zin.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - maandag 27 juli 2009 - 12:30   quote  deeplink  
maar als wijnaldum blessure vrij is, staat slory er dan nog steeds? ik denk dat dat de hamvraag is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Ronnie9000 --
G-child
 G-child - maandag 27 juli 2009 - 12:31   quote  deeplink  
dat is het cker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door G-child --
derq
 derq - maandag 27 juli 2009 - 12:47   quote  deeplink  
ik denk dat been ook ziet dat slory het niet redt voetballend.
Wijnaldum is een supertalent, die erkenning krijgt hij echt wel van Been, die heeft geen oogkleppen op hoor.
bjorn
 bjorn - maandag 27 juli 2009 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 12:08 schreef sasja50 het volgende:
Mario is gek op Slory , en wil altijd een pijlsnelle buitenspeler opstellen vandaar deze onbegrijpelijke keuze........... ach wijsheid komt met de wedstrijden laten we maar hopen.....................
dat kan ie ook met biseswar
Bokito
 Bokito - maandag 27 juli 2009 - 13:06   quote  deeplink  
wil PSV 'm niet hebben ??
John
 John - maandag 27 juli 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Slory moeten zij zo snel mogelijk verkopen. Is helemaal niets.
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Wil Real hem niet?
coenjo
 coenjo - maandag 27 juli 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 13:21 schreef Rovert het volgende:
Wil Real hem niet?
miss hebben ze er 25 milj voor over?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door coenjo --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 15:15   quote  deeplink  
gwn oprotte met die nul
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 12:08 schreef sasja50 het volgende:
Mario is gek op Slory , en wil altijd een pijlsnelle buitenspeler opstellen vandaar deze onbegrijpelijke keuze........... ach wijsheid komt met de wedstrijden laten we maar hopen.....................
idd;) duurt niet zo heel lang denk ik zo
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 27 juli 2009 - 15:28   quote  deeplink  
Been is toch niet achterlijk?? Wijnaldum, Biseswar en zelfs Vinken zijn beter op die positie.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 15:35   quote  deeplink  
jaa dat vind ik dus oook..maja schijnbaar ziet die het anders als wij..ik blijf zeggen slory en makaay op de bank en biseswar-cissé-wijnaldum voorin
kraze1
 kraze1 - maandag 27 juli 2009 - 22:27   quote  deeplink  
mario heeft hem een kans en vertrouwen gegeven om zich te laten zien.. Maar ik denk dat hij nu ook wel inziet dat hij tekort komt.. Hij kan van pas komen in wedstrijden waar wat meer op de counter gespeeld wordt.. Maar voor het systeem wat we nu spelen komt hij echt te kort..
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Slory maakt ons kampioen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door hotjumper --
kraze1
 kraze1 - maandag 27 juli 2009 - 22:29   quote  deeplink  
mario heeft hem een kans en vertrouwen gegeven om zich te laten zien.. Maar ik denk dat hij nu ook wel inziet dat hij tekort komt.. Hij kan van pas komen in wedstrijden waar wat meer op de counter gespeeld wordt.. Maar voor het systeem wat we nu spelen komt hij echt te kort..
Royaal
 Royaal - maandag 27 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Slory is leuk voor de wissel, iemand die even snelheid inbrengt de laatste 10minuten, hij kan niet een constante goede inbreng leveren, alleen zie je wel dat hij het echt probeerd, dat is wel goed om te zien
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 28 juli 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Slory is leuk voor de tribune. Als steward. Als iemand dan vervelend is kan hij ze het stadion uitslaan. Weg met die gozert! Godverdomme, als je Biseswar hebt ga je die mongool toch niet opstellen??? Ik wed dat Biseswar nog sneller is ook. en die kan een voorzet geven, 3 man passeren, afstand schieten. Hij oogt wellicht wat nonchelant en heeft wat gebaartjes, maar ik vind het magisch om hem te zien spelen
Ik ga ervan uiit dat Slory een paar wedstrijden de kans kerijgt en als Diego zich dan goed opstelt, komt hij er vanzelf in. En daar heb ik alle vertrouwen in. Hij heeft zich na een uitzichtloze situatie al terugeknokt
Dat is pas karakter!
Horzel71
 Horzel71 - dinsdag 28 juli 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Kunnen we Slory niet ruilen voor,Didulica en Lens.
agneovo
 agneovo - dinsdag 28 juli 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 12:01 schreef G-child het volgende:
Afgelopen zondag heb ik wederom moeten vaststellen dat de inbreng van Slory in dit Feyenoord zeer onder de maat is. In voetballend opzocht weet hij geen pass goed af te leveren en geen actie straalt vertrouwen en/of inzicht uit. Looplijnen ziet hij niet en toch staat deze man basis. Ben ik de enige die ziet dat hij echt onder de maat presteerd of zijn meer mensen dit met mij eens.
Bovenstaande baseer ik niet op afgelopen zondag maar op alle gespeelde wedstrijden bij Feyenoord.
Vincken bracht overigens net als biseswar veel meer gevaar op de vleugels, daarbij hebben wij Wijnaldum, Cissé en de Guzman die ook op deze positie uit de voeten kan.
Slory wissel zetten is toch een optie? of onderscheidt hij zich op de trainingen waardoor een basisplaats?

Ik snap het niet meer, weet wel dat het me pijn doet als ik hem zie spelen. Feyenoord onwaardig.

Groet G-child
nou volgens mij hoeft er meer 1 persoon het te snappen want die staat dagelijks met hem op het trainingsveld..Mario heeft grenzeloze vertrouwen in slory..En ik in mario dus als hij het in hem ziet zitten wie ben ik(en iedereen trouwens)om daar aan te twijfelen..En ik weet iedereen mag een eigen mening hebben maar als hij luisterd naar iedereen die een mening heb staat er niemand meer op het veld..
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 28 juli 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Slory brengt veel te weinig. Lijkt soms wel of hij niet kan voetbalen. Loopt soms echt te stuntelen. Jammer want snel is ie wel. We hebben idd met wijnaldum en Biseswar veel meer kwaliteit.

Wat betreft Sisse hebben we zeker een goeie in huis. Hij is dreigend, maar hij staat nog te vaak stil bij opkomende van Bronkhorst. hij moet zijn tegenstander kapot lopen door vaker de diepte op te zoeken en de pass af te leveren, mits makaay hem bij kan houden zich kan opstellen voor het doel (vaak veel te laat in de 16)anders heeft het weinig zin
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - dinsdag 28 juli 2009 - 15:37   quote  deeplink  
Jules Deelder zou waarschijnlijk een kort gedichtje opzeggen:

Gelukkig maakt de opstelling maar één,
niet jij, niet ik, maar Mario Been!
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:04 schreef Horzel71 het volgende:
Kunnen we Slory niet ruilen voor,Didulica en Lens.
haha , helaas hebben ze in Alkmaar meer hersens dan hier op dit forum.......................
Horzel71
 Horzel71 - dinsdag 28 juli 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:47 schreef sasja50 het volgende:

[..]

haha , helaas hebben ze in Alkmaar meer hersens dan hier op dit forum.......................
Ok,alleen Didulica dan :)
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 28 juli 2009 - 17:23   quote  deeplink  
als je zo'n jongen nu eens niet afkraakt maar hem gewoon vertrouwen geeft dan heb je er een goede speler aan. die gewoon de achterlijn kan halen en op de vleugel aanspeelbaar is. we hebben vorig jaar gezein wat er gebeurt als je er niemand hebt of alleen middenvelders die naar binnen trekken.eerst een systeem met de spelers die hebt en dan door selecteren.
King Yvo
 King Yvo - dinsdag 28 juli 2009 - 19:35   quote  deeplink  
slory ook naar excelsior
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - dinsdag 28 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Of hij in de opstelling zoals tegen Sampdoria:

------------------------------------------------- Darley -------------------------------------------------

Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Bahia --------------------------- Gio

---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer ---------------------------

------------------------------------------------- Bruins -------------------------------------------------

Slory ---------------------------------------- Makaay ---------------------------------------- Cissé

veel ballen krijgt is zeer de vraag met zijn VOORHEEN goede vriend El Ahmadi achter 'm ...

Ik verwacht dat hij zijn plekkie gewoon moet afstaan aan Wijnaldum en dan samen met Vincken maar uit moet vechten wie in mag vallen ALS Been besluit dat daar gewisseld moet worden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juli 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 17:23 schreef voetballer55 het volgende:
als je zo'n jongen nu eens niet afkraakt maar hem gewoon vertrouwen geeft dan heb je er een goede speler aan. die gewoon de achterlijn kan halen en op de vleugel aanspeelbaar is. we hebben vorig jaar gezein wat er gebeurt als je er niemand hebt of alleen middenvelders die naar binnen trekken.eerst een systeem met de spelers die hebt en dan door selecteren.
eensch!
FR
 FR - dinsdag 28 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
houd eens op over slory, hij deed het zondag goed tegen sampdoria, hij had kansen en was gretig en pakte zo een paar ballen van samdoria af, hij paste ook goed over
stelletje zeuren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory, slory, slory









0.0076739