|
|
Krunk
|
|
|
quote: ik denk individueel wel goed. en dat jol er echt een "team" van kan maken. maar ik maak me echt zorgen om 4 spelers: -vermeer is onrustig -kennedy verpest het voor zeegelaar/rommedahl -dat jol niet donald de basis in gooit. gabri enoh de zeeuw vertonghen moeten elke week spelen -urby geen corners,basisplek en vrije trappen geven |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote: individueel goed Zeegelaar,Donals,VD Heijden,Bodul,Aldeweireld die gasten worden onder Jol heel snel veel beter Het Team word nu echt een Team die over lijken zal gaan vooral met Pittbull Jol aanhet roer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 21:08 schreef Krunk het volgende:[..] ik denk individueel wel goed. en dat jol er echt een "team" van kan maken. maar ik maak me echt zorgen om 4 spelers: -vermeer is onrustig -kennedy verpest het voor zeegelaar/rommedahl -dat jol niet donald de basis in gooit. gabri enoh de zeeuw vertonghen moeten elke week spelen -urby geen corners,basisplek en vrije trappen geven leg donald eens uit, denk namelijk dat het een hele grote gaat worden, beetje type patrick vierra maar dan met meer voetbal kwaliteieten |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 21:12 schreef remco k het volgende:[..] leg donald eens uit, denk namelijk dat het een hele grote gaat worden, beetje type patrick vierra maar dan met meer voetbal kwaliteieten bedoel dat hij goed is, alleen dat je niet gabri of enoh op de bank moet plaatsen voor hem |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ben ik niet helemaalmet je eens.
als gabri fit is moet ie inderdaad altijd spelen. maar enoh vind ik een ander verhaal denk namelijk dat donald beter is/word dan enoh, neemt nietweg dat het een groot talent is |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 21:16 schreef remco k het volgende:ben ik niet helemaalmet je eens. als gabri fit is moet ie inderdaad altijd spelen. maar enoh vind ik een ander verhaal denk namelijk dat donald beter is/word dan enoh, neemt nietweg dat het een groot talent is oke laten we gabri staan, deal? vond enoh wel aardig spelen afgelopen seizoenshelft toch. vooral tegen de kakkies |
|
|
|
|
atti
|
|
|
Wederom blijkt dat Ajax geen ambities heeft om kampioen te worden. Te veel zwakke plekken en te weinig toppers. Toppers zijn in mijn ogen nog: Suarez, Aissaiti Komende toppers kunne worden : v.d. Wiel, Donald, Sulejami, Cvitanich, Enoh, Emanuelson Ajax niet waardig zijn: Vermeer, Silva, Olegeur, Wielaert, Kennedy, Rommedahl.
Waar Psv, Feijenoord, Twente en Utrecht zich flink hebben versterkt heeft Ajax kwaliteit in moeten leveren. Atoube moet nog blijken mee te kunnen.
Wekelang hebben we moeten lezen dat Ajax geinteresseerd was in Prediger (inmiddels Porto), Elia (Hsv), Elm (waarschijnlijk Heerenveen), Berg (Hsv) en nog meer exotische namen. Maar het bestuur van Ajax lijken wel ambtenaren. Eindeloos ouwehoeren over wel of niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 21:22 schreef Krunk het volgende:[..] oke laten we gabri staan, deal? vond enoh wel aardig spelen afgelopen seizoenshelft toch. vooral tegen de kakkies goede deal.
en inderdaad heeft enoh het goed gedaan, maar ik denk dan ook dat jol een luxe problem heeft, in ieder geval zullen de blessures op het middenveld dit jaar makkelijk op te vangen zijn |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
:)nice vergeet de rode en gele kaarten niet en daarom hebben we juist een krappe defensie want vd wiel, gabri, enoh, vertonghen etc hebben zo een kaart te pakken. en suarez is wel wat volwasseren geworden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 21:36 schreef Krunk het volgende::)nice vergeet de rode en gele kaarten niet en daarom hebben we juist een krappe defensie want vd wiel, gabri, enoh, vertonghen etc hebben zo een kaart te pakken. en suarez is wel wat volwasseren geworden. ik hoop het wat suarez betreft maar middenveld is wel erg overdreven met Anita de zeeuw blind sarpong donald emanuelson enoh gabri vertongen aissati sno de jong sulejmani lindgren van der heijden en ongetwijfeld vergeet ik er nog wel een paar,
dit is genoeg voor het eerste inclusief de bank en het tweede inclusief de bank. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Vermeer Van der Wiel, Oleguer, Verthongen, Atouba Gabri, Enoh, Aissati, De Zeeuw Suarez, Cvitanich |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
stekelenburg vd wiel, olequer, alderweireld, atouba de zeeuw gabri donald aissati suarez sulejmani |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Enoh gaat het het komende jaar goed doen, als ie speeltijd krijgt. Beetje type Donald, beresterk.
Wielaert. Grootste miskoop ooit als je het mij vraagt. Meer dan 3 miljoen betaald voor een speler die je nu niet meer kwijtraakt en die alleen kan functioneren in een goed draaiend elftal. Beetje net als Emanuelson. Als Ajax goed speelt, speelt Emanuelson goed.
Spelers die trouwens nog meer wegmogen: Kennedy Oleguer Sno Emanuelson Luque Anita
Verhuren: Bodul, Van der Heijden, De Jong, Donald |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 22:52 schreef Yordee1 het volgende:Enoh gaat het het komende jaar goed doen, als ie speeltijd krijgt. Beetje type Donald, beresterk. Wielaert. Grootste miskoop ooit als je het mij vraagt. Meer dan 3 miljoen betaald voor een speler die je nu niet meer kwijtraakt en die alleen kan functioneren in een goed draaiend elftal. Beetje net als Emanuelson. Als Ajax goed speelt, speelt Emanuelson goed. Spelers die trouwens nog meer wegmogen: Kennedy Oleguer Sno Emanuelson Luque Anita Verhuren: Bodul, Van der Heijden, De Jong, Donald als wielaert de grootste miskoop is waarom moet Oleguer dan weg inplaats van Wielaert
En Oleguer kan op verschillende posities in de verdediging zo slecht is hij ook weer niet naar Oleguer een echte sterke harde verdediger en je hebt gewoon een goede verdediging
De Jong idd verhuren misschien ook BLind aan Sparta bijvb netzoals zijn Vader
Maar Donald weer juist niet die hebben we nodig zulke talenten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 23:00 schreef ajaxrulezz het volgende:[..] als wielaert de grootste miskoop is waarom moet Oleguer dan weg inplaats van Wielaert En Oleguer kan op verschillende posities in de verdediging zo slecht is hij ook weer niet naar Oleguer een echte sterke harde verdediger en je hebt gewoon een goede verdediging De Jong idd verhuren misschien ook BLind aan Sparta bijvb netzoals zijn Vader Maar Donald weer juist niet die hebben we nodig zulke talenten dit gebeurt niet vaak , maar ik ben het zowaar eens volledig met je eens:) |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote: dat zeg je steeds dat gebeurd niet vaak dus wel vaak ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
wahahahahahaha.
Ach ja op een gegeven moment let je alleen maar op meningsverschillen enz. en dan let je even niet meer op de rest.
snel lezen dit voordat het wordt verwijderd aangezien het offtopic is:) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] ik hoop het wat suarez betreft maar middenveld is wel erg overdreven met Anita de zeeuw blind sarpong donald emanuelson enoh gabri vertongen aissati sno de jong sulejmani lindgren van der heijden en ongetwijfeld vergeet ik er nog wel een paar, dit is genoeg voor het eerste inclusief de bank en het tweede inclusief de bank. ja wel veel. anita, blind, sarpong, sno, lindgren, verhuren |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 22:45 schreef remco k het volgende:stekelenburg vd wiel, olequer, alderweireld, atouba de zeeuw gabri donald aissati suarez sulejmani goed alleen donald vervangen voor op dit moment door vertonghen. donald 2e helft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
denk wel dat anita blind en zeker ook sarpong(heeft tot nu toe helemaal nog geen kans gekregen waarom niet??) zeker heel goede voetballers gaan worden.
Persoonlijk hoop ik dat blind zoals ie zelf zegt het nieuwe ajax icoon gaat worden en net zoals pappa veel prijzen gaat winnen bij ajax |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
jewel, alleen de concurrentie is inmiddels moordend. wij zijn de real van NL hehehhe anita blind sarpong zijn goed maar je gaat echt niet de zeeuw gabri enoh aissati donald en vertonghen op de bank kunnen houden. back up met sno, lindgren en urby is er ook nog. we hebben 14 volwaardige middenvelders maat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
Vind het beheer hier net zoals in Rusland, DICTATORS! Oh ja thomas ik heb gezegd ik VIND, dus mijn mening. is vrij in NL en ook op een openbaar forum. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: trouwens vind jij het niet jammer dat spelers als gronkjaer, laudrup en litmanen er niet meer zijn. vond dit echt top! |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
die bedreiging sloeg nergens op!!! wij hebben allemaal dezelfde mening als jou Krunk! dus eigenlijk zegt tie dat wij allemaal bedreigen terwijl is het zo gek dat wij Ajacieden geen 010 gejank op onze forum willen als je het niveau ziet op het 010 form dat is precies wat we bedoelen laag wij motten dat hier niet is dat zoveel gevraagd
Alsof die 010 hier een normale discussie willen bla bla zegt sasha altijd ja ik wil alleen discussie haha sure sure zo naief ben ik niet puntje bij paaltje laat tie netzoals shiva zien alleen maar gal te willen spuwen op ajax Wij zijn het daar niet mee eens en als krunk en ik gebannen worden op het 010 forum waarom hun dan niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ja was zeker ook een mooie tijd, maar goed over 10 jaar zeggen we hetzelfde over spelers als sneijder v/dvaart suarez enz enz.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 23:25 schreef ajaxrulezz het volgende:die bedreiging sloeg nergens op!!! wij hebben allemaal dezelfde mening als jou Krunk! dus eigenlijk zegt tie dat wij allemaal bedreigen terwijl is het zo gek dat wij Ajacieden geen 010 gejank op onze forum willen als je het niveau ziet op het 010 form dat is precies wat we bedoelen laag wij motten dat hier niet is dat zoveel gevraagd Alsof die 010 hier een normale discussie willen bla bla zegt sasha altijd ja ik wil alleen discussie haha sure sure zo naief ben ik niet puntje bij paaltje laat tie netzoals shiva zien alleen maar gal te willen spuwen op ajax Wij zijn het daar niet mee eens en als krunk en ik gebannen worden op het 010 forum waarom hun dan niet? klopt. hij wil alleen mij pakken merk ik. want pak dan ook iedereen die hier komt kloten. dus gewoon een droogkloot. hij maakt grapjes met de verkeerde kan ik hem melden, en dat moet hij maar serieus nemen. of boudy komt met een oplossing! anders heeft hij een probleem die rascist!
alles naar ajax toe merk ik, en niks naar de kakkies! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 23:25 schreef remco k het volgende:ja was zeker ook een mooie tijd, maar goed over 10 jaar zeggen we hetzelfde over spelers als sneijder v/dvaart suarez enz enz.. ja dat is wel zo. maar ik vind laudrup B en laudrup M toch wel apart |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
hij pakt de mensen aan die de meeste inhoudelijke topics maken op het AjaxForum en de meeste inhoudelijke berichten versturen wij dus. Zo maak je het Ajax Forum wel dood En met die aanpak nodigt hij mensen uit van het 010 forum om hier te mogen kloten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
laudrup zeker apart, maar kwam ook wel een beetje door olsen toch, denk dat hij ook niet een eerlijke kans heeft gekregen bij ajax |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
Sulejmani is trouwens wel heel erg afgevallen Hij ziet er op de training weer mes scherp uit De woorden van de Pittbull Jol heeft zijn vruchten snel afgeworpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ja helemaal mee eens denk ook dat dit zijn seizoen word en ook suarez gaat overstijgen in kwaliteit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoop dat er eindelijk voor gekozen word om spelers als lindgren emanuelson kennedy sno luque en ik zal er nog wel 1 vergeten weg te doen, al is het maar om de selectie wat kleiner te maken en spelers duidelijkheid te geven.
Wel jammer trouwens, toen emanuelson doorbrak leek het erop dat het een hele grote zou gaan worden, helaas heeft ie nooit aan die verwchtingen kunnen voldoen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 - 15:41 schreef remco k het volgende:hoop dat er eindelijk voor gekozen word om spelers als lindgren emanuelson kennedy sno luque en ik zal er nog wel 1 vergeten weg te doen, al is het maar om de selectie wat kleiner te maken en spelers duidelijkheid te geven. Wel jammer trouwens, toen emanuelson doorbrak leek het erop dat het een hele grote zou gaan worden, helaas heeft ie nooit aan die verwchtingen kunnen voldoen. Lindgren hoeft van mij niet per sé weg maar de rest wel! Ineens vind ik Rommedahl een stuk beter.. Hij deed het goed de laatste tijd dus ik hoop dat hij dat ook doet tijdens de competitie.. Anita mag van mij ook wel weg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
lindgren maakt in mijn ogen het ook niet waar, hij is wel heel langzaam in alles.rommedhaal heb je gelijk in ik gun het hem ook wel, weet niet wel een syphatieke gast die heel hard werkt voor een plekje bij de selectie.
Denk dat jij je in de kracht van anita vergist, hij word alleen een beetje misbruikt op veel verschillende plaatsen hij heeft vorig seizoen bijvorbeeld op rechtsbuiten gespeeld en dit seizoen ook al als linksback. Ook een jongen voor de toekomst.
denk dat ajax er zoiezo voor moet gaan kiezen om een aantal spelers te gaan verhuren, zeker met het oog op de toekomst. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 23:30 schreef ajaxrulezz het volgende:hij pakt de mensen aan die de meeste inhoudelijke topics maken op het AjaxForum en de meeste inhoudelijke berichten versturen wij dus. Zo maak je het Ajax Forum wel dood En met die aanpak nodigt hij mensen uit van het 010 forum om hier te mogen kloten quote:Op dinsdag 28 juli 2009 - 16:56 schreef Thomas het volgende:[..] Vraag me af, als jij vraagt welke clubs nog meer een opstelling zouden kunnen maken en iemand komt met spelers van Feyenoord, maakt dat die persoon meteen een Feyenoorder? Beetje aparte gedachtengang.... En ook al is het een Feyenoorder, zolang die persoon normaal een discussie aangaat (wat ook is gebeurd), is er niets aan de hand. Er wordt normaal door anderen gereageerd, lees eens terug op welke manier jij op die mensen reageert... ja en vaak reageren en provoceren de feyenoorders hier! dus moeten ze worden gebanned. dat zijn je eigen woorden geweest in jouw waarschuwing en prive bericht naar mij toe. verder heb je mij ook gemaild dat als ik weg zou blijven van het 010 net er geen problemen waren. nou weer die andere gasten van ons forum en de problemen zijn opgelost. op deze manier keert iedereen zich TERECHT tegen jou en derest van het zooitje! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 23:35 schreef remco k het volgende:laudrup zeker apart, maar kwam ook wel een beetje door olsen toch, denk dat hij ook niet een eerlijke kans heeft gekregen bij ajax niet geheel door olsen hoor remco. komt door zijn broer. hij is daarom zo goed geworden ook. en ook bij het nationale team |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 23:38 schreef remco k het volgende:ja helemaal mee eens denk ook dat dit zijn seizoen word en ook suarez gaat overstijgen in kwaliteit. hij is sowiezo beter dan suarez he. netter, fijner, sneller, beter schot. suarez is alleen technischer en slim! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 - 17:32 schreef Krunk het volgende:[..] niet geheel door olsen hoor remco. komt door zijn broer. hij is daarom zo goed geworden ook. en ook bij het nationale team ik bedoel dat ze allebei bij ajax gekomen zijn door Marten Olsen, en dat de trainer toen niet een eerlijke kans heeft gekregen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 - 17:33 schreef Krunk het volgende:[..] hij is sowiezo beter dan suarez he. netter, fijner, sneller, beter schot. suarez is alleen technischer en slim! misschien nog niet beter, maar wel in potentie.
Ik hoop dat Jol hem heel scherp houd, door hem bijvoorbeeld niet altijd automatisch te laten starten in de basis, maar daar hoeven wij ons niet druk om te maken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco je moet echt beter gaan kijken makker.. Emanuelson heeft een meer waarde (let nu gewoon maar is op en niet alleen als hij aan de bal is).. de rest wel mee eens overgens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 12:23 schreef nummer10 het volgende:remco je moet echt beter gaan kijken makker.. Emanuelson heeft een meer waarde (let nu gewoon maar is op en niet alleen als hij aan de bal is).. de rest wel mee eens overgens.. sorry jonge absoluut niet met je eens, dit is gebasseerd op de wedstrijden van de afgelopen 2 seizoenen en is niet mijn mening maar zijn feiten kijk de wedstrijden er maar op na:)
Maar als je het er niet mee ens bent ben ik wel benieuwd hoe je mijn kritiek op hem punt voor punt kan weerleggen
Aan de bal laat ie af en toe wat goeds zien, maar zonder bal is het een waardeloze speler, hij loopt in balbezit altijd eigen spelers in de weg die diep willen gaan of de ruimte inlopen,hij loopt altijd ruimtes dicht in balbezit, dit doet ie echter nooit als de tegenstander in balbezit is, hij durft nooit maar dan ook nooit een duel aan te gaan en het ergste is dat hij 9 van de 10 keer altijd zijn man laat lopen waardoor het centrale duo achterin vaak 1tegen1 komt te staan, EN WE WETEN ALLEMAAL WAAR DAT VAAK TOE LIJDT!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dus met andere woorden jij denkt het beter te weten dan alle trainers ? hij loopt ze in de weg zeg jij.. ik zeg hij maakt juist ruimte aangezien hij een verdediger met zich mee trekt.. let nu maar op wat hij doet dat heet possitie spel en niet op 1 punt blijven staan.. hoe meer je beweegt hoe meer ruimte andere spelers krijgen.. vorig jaar was hij 1 van de betere van het veld.. dat jaar ervoor was hij linksback (wat hij dus niet is) vorig jaar linksvoor (wat hij eigenlijk ook nie is) hij is gewoon links half en heeft mooie combinaties met Aissati.. maar we houden hier nu over op en we spreken elkaar in de loop van het seizoen over Emanuelson ok ? :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
prima, alleen ben ik niet de enige, ik bedoel hij word niet eens meer opgeroepen voor het ned elftal dus niet alle trainers zijn van hem gecharmeerd. en gaten dichtlopen waar een andere speler in wil duiken is nou niet bepaald intilligent positiespel. Jammer dat je niet allen punten die ik opnoem weerleg, vond het wel een interessante discussie. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 12:05 schreef remco k het volgende:[..] ik bedoel dat ze allebei bij ajax gekomen zijn door Marten Olsen, en dat de trainer toen niet een eerlijke kans heeft gekregen. klopt ja. wel jammer. goede coach |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 12:16 schreef remco k het volgende:[..] misschien nog niet beter, maar wel in potentie. Ik hoop dat Jol hem heel scherp houd, door hem bijvoorbeeld niet altijd automatisch te laten starten in de basis, maar daar hoeven wij ons niet druk om te maken. jol is slim. hij maakt hem gretig als een hond. en je merkt ook dat hij dan wel ineens kan voetballen hij is daarnaast afgetraind.
veruit beter in potentie en binnenkort ook dan suarez. en ik ben nog wel die-hard fan van suarez |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 12:29 schreef remco k het volgende:[..] sorry jonge absoluut niet met je eens, dit is gebasseerd op de wedstrijden van de afgelopen 2 seizoenen en is niet mijn mening maar zijn feiten kijk de wedstrijden er maar op na:) Maar als je het er niet mee ens bent ben ik wel benieuwd hoe je mijn kritiek op hem punt voor punt kan weerleggen Aan de bal laat ie af en toe wat goeds zien, maar zonder bal is het een waardeloze speler, hij loopt in balbezit altijd eigen spelers in de weg die diep willen gaan of de ruimte inlopen,hij loopt altijd ruimtes dicht in balbezit, dit doet ie echter nooit als de tegenstander in balbezit is, hij durft nooit maar dan ook nooit een duel aan te gaan en het ergste is dat hij 9 van de 10 keer altijd zijn man laat lopen waardoor het centrale duo achterin vaak 1tegen1 komt te staan, EN WE WETEN ALLEMAAL WAAR DAT VAAK TOE LIJDT!! nummer 10, voor een groot deel heeft remco wel gelijk we kunnen hem beter ergens als vervanger voor mickey houden ofzo! niet in de buurt van de verdediging of middenveld |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
Mickey zal idd wel beter gaan presteren maar beter dan Suarez......... dat zie ik niet gebeuren , Suarez heeft alles : power,doelgerichtheid,onvoorspelbaar, en werkt heel hard , Mickey heeft meer puur talent maar ik schat Suarez toch echt hoger in hoor , als je ziet dat hij vorig jaar bij 48% vd goals betrokken was dat zie ik niet snel iemand evenaren hoor behalve Luis zelf dan! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 14:17 schreef remco k het volgende:prima, alleen ben ik niet de enige, ik bedoel hij word niet eens meer opgeroepen voor het ned elftal dus niet alle trainers zijn van hem gecharmeerd. en gaten dichtlopen waar een andere speler in wil duiken is nou niet bepaald intilligent positiespel. Jammer dat je niet allen punten die ik opnoem weerleg, vond het wel een interessante discussie. eens hoor Remco , Urby heeft zich de afgelopen 2 jaar niet verder ontwikkeld en is blijven steken op zijn talentennivo , hij speelt vaak aardig is op alle posities redelijk bruikbaar maar is op niet 1 positie echt heel erg goed , een net niet speler in mijn ogen , handig voor in je selectie maar zeker niet een van je sterkhouders en dat mag je na al die jaren toch eigenlijk wel verwachtten??????????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 18:00 schreef Krunk het volgende:[..] jol is slim. hij maakt hem gretig als een hond. en je merkt ook dat hij dan wel ineens kan voetballen hij is daarnaast afgetraind. veruit beter in potentie en binnenkort ook dan suarez. en ik ben nog wel die-hard fan van suarez ik denk er precies hetzelfde over, en ben ook echt een suarez fan, maar ik heb een gevoel dat van Basten gewoon gelijk gaat krijgen over sulejmani en dat hij de volgende messi "kan" worden, en over 3/4 jaar verkocht gaat worden voor een record bedrag. |
|
|
|