|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 18:17 schreef sasja50 het volgende:[..] eens hoor Remco , Urby heeft zich de afgelopen 2 jaar niet verder ontwikkeld en is blijven steken op zijn talentennivo , hij speelt vaak aardig is op alle posities redelijk bruikbaar maar is op niet 1 positie echt heel erg goed , een net niet speler in mijn ogen , handig voor in je selectie maar zeker niet een van je sterkhouders en dat mag je na al die jaren toch eigenlijk wel verwachtten??????????????? als hij op z'n 19e zo had gepresteerd als nu was het een groot talent geweest, alleen heeft hij gewoon nooit de stap gemaakt van talent naar topvoetballer, wat ik overigens wel betreur want ik had juist van hem vorig seizoen veel verwachtingen. |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 18:27 schreef remco k het volgende:[..] als hij op z'n 19e zo had gepresteerd als nu was het een groot talent geweest, alleen heeft hij gewoon nooit de stap gemaakt van talent naar topvoetballer, wat ik overigens wel betreur want ik had juist van hem vorig seizoen veel verwachtingen. overdrijven we nu niet een beetje. Vorig seizoen speelde hij regelmatiger dan de rest van elftal op Suarez,Enoh en enkele na. In Engeland goed gespeeld.En omdat hij op het Amsterdam toernooi niet goed presteerde word hij nu helemaal afgeschreven.Vind dit wel heel erg overdrijven.Denk dat we pas over een half jaar echt kunnen zien of hij afhaakt of niet.Ik heb nog steeds vertrouwen in zijn kwaliteiten.Hij kan LinksAchter spelen linksHalf en Links in de aanval.dat kunnen er niet veel. Maar nogmaals laten we niet overdrijven na 2 oefenpotjes kom op zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 18:30 schreef ajaxrulezz het volgende:[..] overdrijven we nu niet een beetje. Vorig seizoen speelde hij regelmatiger dan de rest van elftal op Suarez,Enoh en enkele na. In Engeland goed gespeeld.En omdat hij op het Amsterdam toernooi niet goed presteerde word hij nu helemaal afgeschreven.Vind dit wel heel erg overdrijven.Denk dat we pas over een half jaar echt kunnen zien of hij afhaakt of niet.Ik heb nog steeds vertrouwen in zijn kwaliteiten.Hij kan LinksAchter spelen linksHalf en Links in de aanval.dat kunnen er niet veel. Maar nogmaals laten we niet overdrijven na 2 oefenpotjes kom op zeg kijk mijn posts er maar op na, zo denk er al sinds begin vorig seizoen over. Je hebt wel gelijk dat je iemand niet op 1 of 2 potjes kan beoordelen, maar dat doe ik dus ook niet, ik deel deze mening al een tijdje, en heb van andere jongens datzelfde tijden terug ook wel gelezen.. |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
kritiek is ook niet op basis van oefenpotjes maar op basis vd laatste 2 jaar , en Urby is idd vrij constant: een Zes maar dat zou een 7 of 8 moeten zijn~! |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 18:33 schreef remco k het volgende:[..] kijk mijn posts er maar op na, zo denk er al sinds begin vorig seizoen over. Je hebt wel gelijk dat je iemand niet op 1 of 2 potjes kan beoordelen, maar dat doe ik dus ook niet, ik deel deze mening al een tijdje, en heb van andere jongens datzelfde tijden terug ook wel gelezen.. en dat mag dat is jou mening.En als je dat al vorig seizoen dacht oke dat kan. Maar ik bedoel na 2 oefenpotjes hoor ik nu mensen wel heel erg overdrijven
En vorig Seizoen vond ik hem juist goed spelen,Mooie acties op veel positie inzetbaar. Tis geen Davids of Seedorf.Maar het is een technische veelzijdige speler waar elke seizoen nog meer rek in zit.in nederland speelt er niet iemand die de hele linker kant kan bestrijken en met zijn Kwaliteiten tis geen speler als Bruins die mentaal niet sterk genoeg is Urby is elk jaar veelzijdiger en beter geworden.en 11 keer international door zijn spel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door ajaxrulezz -- |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 18:24 schreef remco k het volgende:[..] ik denk er precies hetzelfde over, en ben ook echt een suarez fan, maar ik heb een gevoel dat van Basten gewoon gelijk gaat krijgen over sulejmani en dat hij de volgende messi "kan" worden, en over 3/4 jaar verkocht gaat worden voor een record bedrag. dat is ook mijn inzicht in dit verhaal |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
sulejmani is pas 20 dat vergeten een hoop mensen denk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad en hoeveel super talenten maken een slecht seizoen mee voordat ze daadwerkelijk doorbreken. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 18:30 schreef ajaxrulezz het volgende:[..] overdrijven we nu niet een beetje. Vorig seizoen speelde hij regelmatiger dan de rest van elftal op Suarez,Enoh en enkele na. In Engeland goed gespeeld.En omdat hij op het Amsterdam toernooi niet goed presteerde word hij nu helemaal afgeschreven.Vind dit wel heel erg overdrijven.Denk dat we pas over een half jaar echt kunnen zien of hij afhaakt of niet.Ik heb nog steeds vertrouwen in zijn kwaliteiten.Hij kan LinksAchter spelen linksHalf en Links in de aanval.dat kunnen er niet veel. Maar nogmaals laten we niet overdrijven na 2 oefenpotjes kom op zeg hij is idd veel misbruikt. te vaak verkeerde posities etc... je kunt de mogelijkheden en kwaliteiten van hem dan niet goed onderscheiden. ben overigens geen grote fan van hem. maar wel een goede speler die geld kan opleveren over een tijdje |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: o.a. ja. en dat hij weer in vorm is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 - 20:07 schreef Krunk het volgende:[..] hij is idd veel misbruikt. te vaak verkeerde posities etc... je kunt de mogelijkheden en kwaliteiten van hem dan niet goed onderscheiden. ben overigens geen grote fan van hem. maar wel een goede speler die geld kan opleveren over een tijdje dat roepen we over Urby al vanaf de dag dat hij debuteerde, hij komt gewoon tekort voor dit niveau |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
inderdaad remco k.. en ik vind dat willen ze nog wat geld voor hem vangen dat ze dat nu moeten doen denk niet dat ie nog meer waard ga zijn dan dat ie nu is.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
maar ja.... wat is op dit niveau. op dit niveau kan hij verder prima mee. er lopen veel slechtere spelers dan urby rond in ajax1!!!!
kennedy, sno, vermeer, verhoeven, blind, sarpong, martina, zeegelaar etc..... dat zijn allemaal spelers die het NOG MOETEN waarmaken. urby loopt al enkele jaren mee in het 1e, en is international. dus wat dat betreft kan je niet om de feiten heen. ik ben alleen geen fan van deze speler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 - 23:24 schreef Krunk het volgende:maar ja.... wat is op dit niveau. op dit niveau kan hij verder prima mee. er lopen veel slechtere spelers dan urby rond in ajax1!!!! kennedy, sno, vermeer, verhoeven, blind, sarpong, martina, zeegelaar etc..... dat zijn allemaal spelers die het NOG MOETEN waarmaken. urby loopt al enkele jaren mee in het 1e, en is international. dus wat dat betreft kan je niet om de feiten heen. ik ben alleen geen fan van deze speler. ik heb het mer rulezz hier ook wleens over gehad, ervaring betekent niets als je het niet in uitvoering kan brengen, en ervaring betekent ook durven te veranderen.
Al deze dingen brengt hij niet, ik ben met je eens dat hij veel ervaring heeft voor een 23 jarige, alleen doet hij er niks mee, maar ik denk dat als je bijvoorbeeld Donald op zijn positie zet, dat ajax daar niet minder van word.
Waarom heeft jol in de verdediging trouwens nooit gespeeld met:
Silva---------v/d wiel---------Alderweireld-------Vertongen.
Misschien een beetje jong centrum, maar jammer dat het nooit is geprobeerd, ik ben namelijk wel een fan van Silva en vind het zonde dat hij nooit speeld. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
ben idd ook fan van silva. vind hem trouwens wel beter dan vd wiel. gregory is alleen maar bezig met aanvallen, maar laat verdedigend echt veel steken vallen hoor als RV. zie maar op AT bijv en in de competitie!
hij is geen CV, en atouba komt op LV te staan.
urby laat anderen beter spelen en zorgt voor continuiteit in het team. en de doorstroming. veel mensen vergissen zich hierin, omdat deze elementen niet altijd goed zichtbaar zijn |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
Dit is wel interresant jah en moeilijk om in elkaar te puzzelen. Ben ook fan van Silva en bij die jongen weet ik zeker dat als hij 4 wedstrijden achter elkaar speelt dat tie weer het niveau van Groningen haalt. Grygera vond ik ook altijd een goede die kon op alle bij de posities spelen Ogararu daar ben ik nooit fan van geweest...
Maar wat het moeilijk maakt is VD Wiel moet spelen daar zijn we het denk ook mee eens..maar in ons achterhoofd hebben wij denk allemaal de ideale verdediging in ons hoofd met een harde verdediger in het centrum het liefst ervaren een echte mandekker.en VD Wiel centraal in de verdediging ik weet het niet misschien is hij daar ook te aanvallend voor...
Maar een ding weet ik zeker Silva daar heb je niet heel veel aan als je hem 1 keer in de 5 wedstrijden laat spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ja zeker lastig pakket. Ik denk dat als je puur naar verdedigende kwaliteiten gaat kijken dat dan de beste verdedigers bij ajax zijn. Atouba, Olequer, Silva, Wielaert. Opbouwend is Alderweireld veel beter dan deze jongens net als Vertongen, V/d Wiel is nog een beetje onstuimig af en toe, opbouwend redelijk goed, samen met silva de snelste van de deze groep maar verdedigend vaak onder de maat.
met andere woorden we hebben alle kwaliteiten die nodig zijn voor een solide verdediging, alleen zijn ze verdeeld over teveel spelers, en je kan maar 4 verdedigers opstellen want spelen met 6 verdedigers is ook niks:) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 - 17:19 schreef ajaxrulezz het volgende:Dit is wel interresant jah en moeilijk om in elkaar te puzzelen. Ben ook fan van Silva en bij die jongen weet ik zeker dat als hij 4 wedstrijden achter elkaar speelt dat tie weer het niveau van Groningen haalt. Grygera vond ik ook altijd een goede die kon op alle bij de posities spelen Ogararu daar ben ik nooit fan van geweest... Maar wat het moeilijk maakt is VD Wiel moet spelen daar zijn we het denk ook mee eens..maar in ons achterhoofd hebben wij denk allemaal de ideale verdediging in ons hoofd met een harde verdediger in het centrum het liefst ervaren een echte mandekker.en VD Wiel centraal in de verdediging ik weet het niet misschien is hij daar ook te aanvallend voor... Maar een ding weet ik zeker Silva daar heb je niet heel veel aan als je hem 1 keer in de 5 wedstrijden laat spelen.. silva moet wekelijks spelen. ik zou hem zo opstellen. vd wiel is een gatenkaas als CV. veels te veel aanvallende impulsen, en verdedigend niet sterk. bijv ook niet kopsterk. hij heeft een goed schot, en een redelijke voorzet. maar kan niet goed anticiperen tegen toppers. zie benfica, atl madrid, ned elftal. geen type reiziger. net zoals urby geen davids is. maar beide kunnen mee in de eredivisie |
|
|
|
|
ping
|
|
|
kunnen we jol niet onder de loep zetten?
volgens mij is dat de verkeerde man op de verkeerde plaats. hij maakt er 1 grote roulette show van. en dat maakt de spelrs ook niet beter. alleen saurez krijgt zn volledige vertrouwen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ja laten we de trainer weer ontslaan, weet je wat we ontslaan z'n opvolger ook maar vast dan weten zeker dat we nog wel 12 trainers verslijten in de komende 10 jaar |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 - 18:45 schreef Krunk het volgende:[..] silva moet wekelijks spelen. ik zou hem zo opstellen. vd wiel is een gatenkaas als CV. veels te veel aanvallende impulsen, en verdedigend niet sterk. bijv ook niet kopsterk. hij heeft een goed schot, en een redelijke voorzet. maar kan niet goed anticiperen tegen toppers. zie benfica, atl madrid, ned elftal. geen type reiziger. net zoals urby geen davids is. maar beide kunnen mee in de eredivisie eind vorig jaar moest deze vleugelverdediger van jou nog het veld ruimen....waait de wind nu soms weer uit het westen ofzo??....... |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Vind 't wel grappig dat jullie je allemaal ajacieden noemen. Snap best dat je kritiek op je clubje mag hebben, maar laten we na 5 speelronden de balans nog niet op maken, hoe bepaalde spelers en zelfs de trainer er voor staat. Schandelijk dat 't hier op tafel wordt gebracht. Jol heeft van te voren aangegeven dat iedereen met een schone lei begint. Geef dan ook alle spelers gewoon hun vertrouwen om hun te bewijzen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ping.. zeg mij 1 ding wat jol fout doet.. hij heeft begin van het seizoen al aangegeven in meerdere opstellingen tewillen en kunnen spelen...hij kijkt per tegenstander wie de beste daarvoor zijn.. en daarbij de verdediging stond goed vandaag niks aan veranderen.. en alsjeblieft krunk GEEN SILVA !!!!! die gast is zo traag als dikke stront.. gewoon vdwiel alder vertonghen atouba.. moet zeggen dat j Urby ook zeer sterk vond vandaag als linksback |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 20:33 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] eind vorig jaar moest deze vleugelverdediger van jou nog het veld ruimen....waait de wind nu soms weer uit het westen ofzo??....... netzoals rommedahl en overige spelers waren afgeschreven kunnen die ook terugkomen voor de 11! silva heeft geen kans gehad. indien alle posities zijn getest zou silva ook eens speeltijd moeten krijgen.
maar goed, jol weet het wel. zolang de CV bestaat uit Toby/Vertonghen zit het goed |
|
|
|