BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory vs Vincken vs Wijndaldum vs Biseswar..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MrChriz
 MrChriz - maandag 27 juli 2009 - 14:37   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat Been voorlopig in ieder geval met Cisse op links en Makaay in de spits wil gaan spelen..
Wie van de bovenstaande zien jullie het liefst op rechts? Been koos gister voor Slory.
Ik zie het liefst Wijnaldum. Hoewel hij misschien meer een middenvelder is heeft hij een goede actie in huis en is vaak gevaarlijk. Ook maakte Vincken gister een goede indruk, schat deze ook nog hoger in dan Slory.
Ben benieuwd wie de voorkeur gaat krijgen tegen NEC!
John
 John - maandag 27 juli 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Zij kunnen beter Slory verkopen.Hij kan het niveau echt niet aan.
coenjo
 coenjo - maandag 27 juli 2009 - 14:46   quote  deeplink  
ik zie het liefste vincken(indien hij zijn oude niveau terug vind) op rechts en wijnaldum op de 10..
R!ck
 R!ck - maandag 27 juli 2009 - 14:49   quote  deeplink  
volgens mij hebben we nu nadat we allemaal gestopt zijn met het afzeiken van Makaay, De Cler, Landzaat en Hofland nu weer Slory die iedere keer afgezeken word.... Jongens laat Been het werk doen Been heeft er verstand van en ik weet nou niet echt of Slory nou een topper word maar laat Been zijn gang maar gaan we zien wel hoe het afloopt.
MrChriz
 MrChriz - maandag 27 juli 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Als je gewoon goed leest zie je dat dit geen afzeik topic is. Dan zie je dat de vraag is wie je het liefst op de rechtsvoorpositie ziet, niet of je Slory even af wilt zeiken.
We laten Been toch zijn werk doen? Heb nog geen prostest of wat gezien hoor. En wat mij betreft doet hij zijn werk momenteel voortreffelijk. Het doel van een forum is alleen om er als fans over te kunnen discussieren.....
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 27 juli 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Het zou toch een slechte zaak zijn wanneer been slory verkozen word boven wijnaldum en biseswar. Onbegrijpelijk eigenlijk
bram
 bram - maandag 27 juli 2009 - 15:39   quote  deeplink  
guzman hangend op rechts,tomasson achter makaay
nlfey
 nlfey - maandag 27 juli 2009 - 15:47   quote  deeplink  
guzman en cissé
Tomasson
makaay
coenjo
 coenjo - maandag 27 juli 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 15:47 schreef nlfey het volgende:
guzman en cissé
Tomasson
makaay
hoe bedoel je??
kraze1
 kraze1 - maandag 27 juli 2009 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 15:34 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Het zou toch een slechte zaak zijn wanneer been slory verkozen word boven wijnaldum en biseswar. Onbegrijpelijk eigenlijk
Wijnaldum was nog niet fit, anders had ie wel op de plaats van Slory gespeeld. Vind Biseswar en Vincken laatste half uur ook een goede optie op rechts als wijnaldum nog niet fit is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Vincken, vond ik, voor die geblesseerd was, altijd fantastisch ik hoop dat hij die vorm weer terug vind. Wijnaldum kan op meer posities uit de voeten maar die is mijn 2de keus voor die positie. Slory en Bieseswar vind ik vergelijkbaar, Bieseswar viel vorig seizoen vooral op omdat de rest zo kut draaide ik ben benieuwd of hij überhaupt weer zo'n opvallende rol gaat spelen. Bij Slory hoop ik dat hij dit jaar eens goed in vorm komt.
kraze1
 kraze1 - maandag 27 juli 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Vind Biseswar dan wel iets meer afmakende kwaliteiten hebben dan Slory en heeft natuurlijk een verassend schot in huis. Hoop dat hij nu de rest van het team weer beter draait ook mee zal groeien in het elftal. De concurrentie is nu moordend op de posities voorin en dat is een goede zaak.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 16:47   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd hoe Diego ermee omgaat als hij niet wekelijks in de basis staat.
dennis
 dennis - maandag 27 juli 2009 - 16:48   quote  deeplink  
de guzman op '10' en wijnaldum op rechts lijkt me het beste.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 27 juli 2009 - 17:05   quote  deeplink  
Ik snap echt niet dat Biseswar zo weinig genoemd wordt. Het is een regelrechte schande dat hij niet speelt. En mensen die zeggen dat hij opviel omdat de rest tegenviel snappen er helemaal niks van.
Iedereen heeft het over Wijnaldum. Nou vind ik hem ook buitengewoon goed, maar ik wil nu toch echt een lans breken voor Diego. Hij is snel, sterk , tweebenig, heeft een actie, nauwelijks balverlies. Wellicht verdedigend matig, maar laten we blij zijn dat we zo'n speler hebben. Om mijn verhaal even wat body te geven.
Diego: gespeeld 28 wedstr, 7 goals 5 assists
Georgino: gespeeld 33 wedstr, 4 goals 5 assists
Slory : gespeeld 20 wedstr, 1 goal, 1 assist
Vinken weten we wel
Diego kan makkelijk op rechts spelen. Hij is notabenige rechtsbenig en heeft een prima voorzet.
Ben ik nou de enige die zo weg is van Diego?????????????????
Vinken lekker bij Jong Feyenoord. Dan uitlenen(wellicht in winterstop, heeft 2 jaar niet op nivo gespeeld). Met Wijnaldum Guzman Biseswar en SLory heb je er m,eer dan genoeg!
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 16:48 schreef dennis het volgende:
de guzman op '10' en wijnaldum op rechts lijkt me het beste.
lijkt me ook goede optie maar Gini is nog niet de Gini van vorig jaar hoor dus Mario zal wel rustig aan met hem doen , verder is Mario nu eenmaal gek van Slory en heeft hij ook gezegd in Gini geen aanvaller maar een middenvelder te zien................
kraze1
 kraze1 - maandag 27 juli 2009 - 18:12   quote  deeplink  
Ik zou ook eerder Biseswar inzetten dan Slory, ik denk dat mario nu ook wel moet inzien dat slory te weinig brengt. Als je met veel pressie speelt is slory niet goed genoeg. In de counter is hij met zijn snelheid wel sterk. Ik zou met Biseswar starten en dan als hij halverwege de 2e helft leeggespeeld is wisselen voor vincken of slory.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slory vs Vincken vs Wijndaldum vs Biseswar..









0.0081119