|
|
Bas12345
|
|
|
De competitie gaat weer beginnen en nou ben ik benieuwd hoe ajax zal spelen en nou kun je hier je mening zeggen hoe jij zal spelen als jij trainer van ajax was graag verwachte opstelling en je eigen opstelling plaatsen |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
Stekelenburg,VDWiel,Lugano,Vertonghen,Atuba,De Zeeuw,Aissati,Enoh,Suarez,Cvitanich,Sulejmani. |
|
|
|
|
famey
|
|
|
Gister verbaasde ik me echt over het slechte positiespel in de 4-3-3 formatie. Wanneer Rommedahl of Sulejmani hun man passeerde was er totaal geen aansluiting vanaf het middenveld. Indien Suarez in het strafschop te vinden was stond hij tussen 3-4 man in. Wanneer Jol toch in sommige situaties 4-3-3 wil hanteren zal hij Cvitanitch of Bodul op 9 moeten posteren. Zeegelaar vond ik het aardig doen tijdens de voorbereiding van Rommedahl ben ik niet gecharmeerd. In 4-3-3 zou ik zo spelen.
--------------Stekelenburg-------------- vdWiel--Alderweireld--Vertonghen--Atouba --------------De Zeeuw------------------ --------Enoh----------Aisatti----------- --Suarez-----Cvitanitch------Sulejmani--
4-4-2 zal ik zo doen.
--------------Stekelenburg-------------- vdWiel--Alderweireld--Vertonghen--Atouba --------------De Zeeuw------------------ -----Enoh----------------Aissatti------- --------------De Jong------------------- ----------Suarez---Cvitanitch----------- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Helemaal met ajaxrulezz eens! |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
--------------Stekelenburg-------------- vdWiel--Alderweireld--Vertonghen--Atouba --------------De Zeeuw------------------ -----Enoh----------------Aissatti------- --------------De Jong------------------- ----------Suarez---Cvitanitch----------- helemaal mee eens |
|
|
|
|
Thomasdrdr
|
|
|
Stekelenburg Vd wiel-aankoop-aldeweireld-atouba De zeeuw enoh-vertonghen aissatti Suarez-cvitanich |
|
|
|
|
Willie
|
|
|
---------------Stekelenburg--------------- -v.d wiel---Oleguer---Vertonghen---Atouba- ---------------De Zeeuw------------------- -------Gabri----------------Donald-------- -----------------Aissati------------------ ---------Suarez-----------Sulejmani------- |
|
|
|
|
Vale
|
|
|
-------------Stekelenburg-------------- -Vd Wiel----Aldeweireld---Vertonghen----Atouba- -----------De Zeeuw-------Lindgren------------- ----Kennedy------Aissatti--------Sulejmani----- ------------------Suarez----------------------- |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
bobson
|
|
|
------------Stekelenburg------------- -vd Wiel--Lugano--Alderwereld--Atouba- --------De Zeeuw-------Donald-------- --Suarez------Aisatti-----Sulejmani-- -------------cvitanich--------------
dus hetzelfde systeem als oranje met 2 stofzuigers zeeuw en donald ma kan je ook ruilen met gabri maar donald maakt wel indruk op mij en dan 3 aanvallers achter cvitanich, sulejmani kan je ruilen met emanuelson en alderweireld met vertongen. maar ik denk dat we zo minder tegen krijgen iedereen geeft de verdediging de schuld ma het begint op het middenveld dat is vrijdag en gister wel opgevallen iemand met me eens? |
|
|
|