BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom ben jij voor Feyenoord geworden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 27 juli 2009 - 18:05   quote  deeplink  
Waarom ben jij voor Feyenoord geworden? Ik kwam niet echt uit een Feyenoord-famillie, ze hielden wel van voetbal, maar waren niet speciaal voor een club. Ik volgde het voetbal altijd, en steeds hoorde ik ajox dit en ajox dat, en ik zag dat de supporters van Feyenoord de hele tijd zaten te zingen, en iedereen op TV was voor ajax, terwijl die Feyenoorders hun club trouw bleven. Toen werd ik één van die Feyenoorders, en dat ben ik nu nog steeds.

Who Next?
Ron666
 Ron666 - maandag 27 juli 2009 - 18:18   quote  deeplink  
whehehe ben zo geboren!! ik zal het nog (mooier) vertellen.Ik ben amsterdammer woon in amsterdam en heb vroeger in de jeugd een zonde begaan maar ja toen was ik klein he en heb 6 jaar bij ajoks gespeeld jah sry sry maar ja ik was toen al voor feyenoord en iedereen die het daar wist!!( niet dat het stoer is ofsow maar jah daar ging hier een beetje om toch??)feyenoorder ben je dat word je niet tjah het is een gesegde zo oud als rome maar goed~~

er zijn veel meer amsterdammers voor feyenoord in amsterdam ook!

FEYENOORD FOR LIFE!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Ron666 --
schiedam
 schiedam - maandag 27 juli 2009 - 18:19   quote  deeplink  
feyenoorder word je niet DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
delano
 delano - maandag 27 juli 2009 - 18:56   quote  deeplink  
EEN FEYENOORDER ben je in hart en nieren dat word je niet dat ben je:D
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 18:58   quote  deeplink  
jeeeeeeeeeeeee klap met zn alle in je handjes voor delano
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
ik ben gewoon altijd voor de club die het beste is.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
feyenoord dus hahaha
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 27 juli 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Je wordt het niet
Je bent het of je bent het niet

En waarom moet jij dat weten?
Ik zie het nut van dit topic niet in
Waarom ben jij wie je bent?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Phyxsius --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 27 juli 2009 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 18:18 schreef Ron666 het volgende:
whehehe ben zo geboren!! ik zal het nog (mooier) vertellen.Ik ben amsterdammer woon in amsterdam en heb vroeger in de jeugd een zonde begaan maar ja toen was ik klein he en heb 6 jaar bij ajoks gespeeld jah sry sry maar ja ik was toen al voor feyenoord en iedereen die het daar wist!!( niet dat het stoer is ofsow maar jah daar ging hier een beetje om toch??)feyenoorder ben je dat word je niet tjah het is een gesegde zo oud als rome maar goed~~

er zijn veel meer amsterdammers voor feyenoord in amsterdam ook!

FEYENOORD FOR LIFE!!
Ik vind het maar vreemd Mokummers die voor Feyenoord zijn. Net als Rotterdammers voor ajax...kan eigelijk ook niet.
Ron666
 Ron666 - maandag 27 juli 2009 - 19:29   quote  deeplink  
beetje vreemd maar wel lekker.....hehehe kan eigenlijk niet??tuurlijk wel dat zie je toch?het bewijs is er!!!!alles kan......nou ja bijna dan.....
mokummers voor feyenoord dat kan maar rotterdammers voor ajax dat kan niet nee dat ben ik met je eens maar feyenoord is niet voor niks het grootst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Ron666 --
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 19:34   quote  deeplink  
Goed, aantal 'offtopic' reacties verwijderd. De topic starter stelt een normale vraag. Vind je het een zinloos topic, reageer er dan niet in. Dan zakt het topic OF weg OF blijft het interessant voor degenen die het wel een leuk topic/vraagstuk vinden.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
oke thomasssssssssssssssssssssss jij bent de bomb haha..is prima hoor;)boodschap is duidelijk
sasja50
 sasja50 - maandag 27 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
t is een afwijking , eentje die soms ondraaglijk is maar je blijft hem houden en wilt er ook niet vanaf!
R()b
 R()b - maandag 27 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Mijn overgroot opa was al voor Feyenoord , en dat is zo doorgegeven van vader op zoon.
Hij heeft alleen de gloriejaren niet meegemaakt , hij is overleden in 1965.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:36 schreef sasja50 het volgende:
t is een afwijking , eentje die soms ondraaglijk is maar je blijft hem houden en wilt er ook niet vanaf!
ahahaha..dat is juist!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 19:46   quote  deeplink  
thomas..ik vind dit gewoon een schurft topic..mag ik toch vinden?
Thomas
 Thomas - maandag 27 juli 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:46 schreef erwin-letteboer het volgende:
thomas..ik vind dit gewoon een schurft topic..mag ik toch vinden?
Mag je best net zoals anderen dit een interessant topic mogen vinden. En om het overzichtelijk te houden, houden we het inhoudelijk en gaan we niet een topic starter aanvallen omdat jij het topic niet interessant vindt. Dan laat je het gewoon links liggen.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 27 juli 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Ik ga proberen mijn bijdrage te geven. Ik ben een geboren Rotterdammer en vanaf mijn 8 jaar (te jong maar na ballotage) bij Leonidas gevoetbald. Later Hillegersberg en Schiebroek. In die tijd was je eigenliojk voor iedere club uit Rotterdam. Ik ging naar Sparta, Excelsior en Feyenoord, en Xerxes kijken o.a met Faas Wilkes. Bij de laatste 2 clubs lag mijn hart. Xerxes omdat ik vlakbij woonde en Feyenoord omdat alles wat daar mee te maken had enorme indruk maakte. Wedstrijden gezien met o.a. Mosje Temming (waar heb je het over) De echte omslag definitief kwam toen bij Xerxes Hogenboom zich terug trok als sponsor en een deel van de selektie overging naar Feyenoord waaronder o.a van Hanegem en Treijtel. Na het behalen van de wereldcup zo dronke als een aap op de Lijnbaan op een prullebak zitten en in het Fust door een tafel zakken omdat we er met 10 man op stonden te dansen van vreugde, bla bla bla enz enz enz. Ik vind dit nog niet zo,n gekke Topic het zegt iets van wat achter je pseudoniem zit.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
ho ho ik val hem niet aan...ik geef mijn mening en mening zegt cijferslot..ik val hem toch niet aan?hij moet posten wat die wilt..mr goed..ikkuh hou me er buiten en ik post zo ff denk ik ook mr ff wat onzins;)
kraze1
 kraze1 - maandag 27 juli 2009 - 20:15   quote  deeplink  
Ik denk ook dat je geen feyenoorder kan worden, je bent het of je bent het niet. Het heeft een soort aantrekkingskracht wat ik niet kan beschrijven, mijn vader was altijd ajax fan dus heb wel veel strijd meegemaakt thuis vroeger. Maar dat was altijd wel leuk. Maar toen ik als 8 jarige 22 jaar geleden voor het eerst in de kuip kwam als uitje met mijn voetbalclub dzb zevenkamp tegenwoordig xerxes/dzb was ik meteen verkocht. Al gaat het soms een paar seizoenen minder het blijft je toch aantrekken, het zit in je bloed en dat raak je nooit meer kwijt.

Gelukkig!!!! :) Dat we na die paar mindere jaren nu weer een paar goede jaren mogen hebben, ik heb er gelukkig wel weer een goed gevoel over dit jaar....!!!

Feyenoord till i die!!!!!
HJ
 HJ - maandag 27 juli 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Ik kwam als 8 jarig kind 20 jaar geleden voor het eerst bij de kuip en toen dacht ik dit is mijn club, woon helaas te ver weg. Helaas was het de laatste tijd niet leuk om groningen - feyenoord in de Euroborg te zien, maar ik ga ervanuitdatdat dit jaar beter wordt.
JuWeetZelluff
 JuWeetZelluff - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:30   quote  deeplink  
Ik weet eigenlijk niet precies waarom. maar op gegeven moment ga je voetbal leuk vinden en ga je zelf voor een club kiezen ipv de club van je vader.
En ben voor feyenoord geworden vanwege het prachtige legioen en gwn het clubgevoel.
HEERLIJK,
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Ik ben helemaal niet voor Feyenoord..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:32 schreef infamous psv het volgende:
Ik ben helemaal niet voor Feyenoord..
Jij moet je smoel houden lampje d:-) dat ben je namelijk verkapt wel..
craven
 craven - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:32 schreef infamous psv het volgende:
Ik ben helemaal niet voor Feyenoord..
Jawel je zit alleen in de ontkenningsfase
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:30 schreef JuWeetZelluff het volgende:
Ik weet eigenlijk niet precies waarom. maar op gegeven moment ga je voetbal leuk vinden en ga je zelf voor een club kiezen ipv de club van je vader.
En ben voor feyenoord geworden vanwege het prachtige legioen en gwn het clubgevoel.
HEERLIJK,
Hey we hebben weer een ghost..!!!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:34   quote  deeplink  
ghehehehe
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:33 schreef craven het volgende:

[..]

Jawel je zit alleen in de ontkenningsfase
Daar zijn wij het over eens dan Craaf..d:-)
tomson
 tomson - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Ik was bang voor klappen hahaha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:39   quote  deeplink  
Ben elk jaar voor ander team. Maar net wie er met de schaal omhoog staat haha
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:36 schreef tomson het volgende:
Ik was bang voor klappen hahaha
smiley-angry009.gif
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Mijn vader was vroeger al Feyenoorder in hart en nieren, de rest van de familie was almerefan (de arme takken van de familie dus). Ik vond het zo erg dat hij alleen stond als er weer een discussie over voetbal was. Dus het kameraadschap was geboren en gaat er nooit meer uit. Als 10-jarige liggen janken op bed toen az kampioen werd in de Kuip met 1-5, en een VI-poster van die club in duizend stukjes gescheurd...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga jij hier nou feyenoorders slaan lightbulb.gif?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 20:00   quote  deeplink  
Feyenoorder ben je en dat word je niet, punt..!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 augustus 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 19:36 schreef tomson het volgende:
Ik was bang voor klappen hahaha
Ik kreeg klappen :-)
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 17 augustus 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 20:00 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoorder ben je en dat word je niet, punt..!!!!
Goed, als 4 jarig knulletje kreeg ik het besef dat ik Feyenoorder was (zeikerd). ;-))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Toen pas d:-))
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 17 augustus 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Ik ga ff een zalm telen...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 augustus 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Ghehe..zet hem op Vin..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Met de paplepel ingegoten en een link met Feyenoord zelf op bestuurlijk en commercieel niveau. Dus het was automatisch een Feyenoord gevoel .........
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 21:46 schreef lijdensweg het volgende:
Met de paplepel ingegoten en een link met Feyenoord zelf op bestuurlijk en commercieel niveau. Dus het was automatisch een Feyenoord gevoel .........
Iedere Feyenoorder is bestuurder en commercieel medewerker...
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:55   quote  deeplink  
weet niet waarom.. :(

rood en wit lievelingskleur??
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 21:55 schreef albert ten vrijde het volgende:
weet niet waarom.. :(

rood en wit lievelingskleur??
dan heb je aardig wat clubs te supporteren..
twitch
 twitch - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:58   quote  deeplink  
het soort voetbal wat ze lieten zien en de verhalen van me "pleeg" vader

die beste man was tot eind jaren 70 er altijd bij uit of thuis internationaal alles
dus die had nogal wat te vertellen :)
lublin1
 lublin1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Feyenoorder kan je wel degelijk worden.Met m'n 20ste voor het eerst naar Feyenoord en de Kuip gegaan. Nooit meer vertrokken.In 25 jaar daarna nog steeds verliefd!!!!

YNWA
van geil
 van geil - vrijdag 17 augustus 2012 - 22:10   quote  deeplink  
lijkt me logisch......
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 17 augustus 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Goed topic!
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 17 augustus 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Ik ben een Drent, 47 jaar geleden werden we kampioen met CEC A.1, ons cado was FEYENOORD-SAINT ATIENE, (Fr) uitslag 2 - 2. De eeste helft heb ik nauwelijks voetbal gezien. Mijn ogen konden niet geloven wat ze toen zagen, CEC 1 speelde zelf af en toe eerste klas amateur, ja echt 1500 man publiek rond om het hele veld stonden ze op vrachtwagens, machtig dacht je. En dan kom je in de kuip met al z'n sterren, 40000 mensen zaten in de de zon. Het begon, wat een mensen buiten het stadion, wat een kassa's. inmens grote tribunes, al die kleuren overhemden, en dan dringt tot je het h ò ò ò ò ò ò bij een aanval tot je door, en dan het applaus, over een doelpunt maar niet te praten, m'n oren suisden de volgende dag nog. En dan ben je tot op de dag van vandaag nog steeds tot op het bot verkocht, ja zonder contract ben je totaal ingelogd, van ons uit rechts van de Briener Noord, bij die machtigste club van Nederand uit de kuip, FEYENOORD. Door de jaren heen heb ik met de club gehuild, mijn bloed heeft gekookt tot over de 100 graden. Maar ik leef nog, en mijn FEYENOORD zal nooit vergaan, deze club zal mijn leven doorstaan, FEYENOORD blijft altijd bestaan, vraag maar aan mijn vrouw en aan m'n beide zoons , want die lopen er ook achter aan, FEYENOORD wel te verstaan.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 17 augustus 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 23:15 schreef Fonsie het volgende:
Ik ben een Drent, 47 jaar geleden werden we kampioen met CEC A.1, ons cado was FEYENOORD-SAINT ATIENE, (Fr) uitslag 2 - 2. De eeste helft heb ik nauwelijks voetbal gezien. Mijn ogen konden niet geloven wat ze toen zagen, CEC 1 speelde zelf af en toe eerste klas amateur, ja echt 1500 man publiek rond om het hele veld stonden ze op vrachtwagens, machtig dacht je. En dan kom je in de kuip met al z'n sterren, 40000 mensen zaten in de de zon. Het begon, wat een mensen buiten het stadion, wat een kassa's. inmens grote tribunes, al die kleuren overhemden, en dan dringt tot je het h ò ò ò ò ò ò bij een aanval tot je door, en dan het applaus, over een doelpunt maar niet te praten, m'n oren suisden de volgende dag nog. En dan ben je tot op de dag van vandaag nog steeds tot op het bot verkocht, ja zonder contract ben je totaal ingelogd, van ons uit rechts van de Briener Noord, bij die machtigste club van Nederand uit de kuip, FEYENOORD. Door de jaren heen heb ik met de club gehuild, mijn bloed heeft gekookt tot over de 100 graden. Maar ik leef nog, en mijn FEYENOORD zal nooit vergaan, deze club zal mijn leven doorstaan, FEYENOORD blijft altijd bestaan, vraag maar aan mijn vrouw en aan m'n beide zoons , want die lopen er ook achter aan, FEYENOORD wel te verstaan.
held!!!!
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - vrijdag 17 augustus 2012 - 23:34   quote  deeplink  
ik heb lang na zitten denken maar zou het niet meer weten is ook lang geleden
de eerste wedstrijd van Feyenoord die ik ben wezen kijken was in Utrecht
maar dat was nog met Moelijn en van Hanegem dus lang geleden maar daar voor was ik al voor Feyenoord en mijn vader en broer hielden niet van voetbal dus hoe het komt weet ik niet zal wel zo geboren zijn denk ik haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom ben jij voor Feyenoord geworden?









0.0073859