BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer, Is (wordt) een topper

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 28 juli 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Misschien mis ik het hoor, maar vind deze jonge erg sterk spelen en heeft veel potentie, maar hoor daar weinig over. Ook zondag weer een klasse wedstrijd gespeeld. Wat vinden jullie?
f'noord08
 f'noord08 - dinsdag 28 juli 2009 - 08:47   quote  deeplink  
Ziet er misschien een beetje slungelig uit maar wordt de beste van allemaal, een echte topper.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juli 2009 - 08:53   quote  deeplink  
Fer is grote klasse!!
Marsco
 Marsco - dinsdag 28 juli 2009 - 08:59   quote  deeplink  
Fer is in potentie zeker een topper. Hij moet nog leren die nonchalance uit zijn spel te halen. Maakt nog te veel onnodige fouten op cruciale momenten. De momenten waarop hij balverlies lijdt zijn regelmatig levensgevaarlijk.
bram
 bram - dinsdag 28 juli 2009 - 09:04   quote  deeplink  
ik zie in fer wat je mag verweachten van een feyenoord speler,hard werken en voorop gaan in de strijd,zou ook perfecte aanvoerder zijn.
RSEveraars
 RSEveraars - dinsdag 28 juli 2009 - 09:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Fer een groter talent is dan Wijnaldum. Fer heeft veel meer rust en overzicht, en ook veel minder balverlies.
Maar daarin tegen heeft Wijnaldum vaker de beslissende actie waar een goal uit valt.

Wie vinden jullie beter?
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 28 juli 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 09:11 schreef RSEveraars het volgende:
Ik denk dat Fer een groter talent is dan Wijnaldum. Fer heeft veel meer rust en overzicht, en ook veel minder balverlies.
Maar daarin tegen heeft Wijnaldum vaker de beslissende actie waar een goal uit valt.

Wie vinden jullie beter?
Niet te vergelijken
De één is een verdedigende middenvelder en de ander een aanvallende

Denk wel dat Fer een betere verdedigende middenvelder is dan Wijnaldum een aanvallende
Maar wie de meeste potentie heeft, dat weet ik niet
Ontloopt elkaar niet veel

Toch denk ik dat Wijnaldum het meest gaat betekenen
Door zijn positie en aanvallende spel levert hij een hogere transfersom op over 4 jaar
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - dinsdag 28 juli 2009 - 09:27   quote  deeplink  
Fer is de Rotterdamse Viera!

Leuke woordspeling trouwens: transFERsom
Wallie1908
 Wallie1908 - dinsdag 28 juli 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Zekereen goeie, maar laat hem wel op het middenveld. In de verdediging vind ik hem niet sterk. Dan lijkt het wel dat hij zichzelf niet kan motiveren om achter de aanvaller aan te gaan. Dat heb ik al medere malen gezien!!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 28 juli 2009 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 09:29 schreef Wallie1908 het volgende:
Zekereen goeie, maar laat hem wel op het middenveld. In de verdediging vind ik hem niet sterk. Dan lijkt het wel dat hij zichzelf niet kan motiveren om achter de aanvaller aan te gaan. Dat heb ik al medere malen gezien!!
Onzin man
Fer heeft meerdere wedstrijden alleen maar achter aanvallers aangelopen
En die heeft hij helemaal uitgeschakeld
Toen deed hij niks anders dan verdedigen
En ik geloof niet dat een jongen van 18 het slecht doet als hij El Hamdoui en Affelay uit kan schakelen
R()b
 R()b - dinsdag 28 juli 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Goede ontwikkeling gehad.
Fer heb ik hoog zitten.
ovi
 ovi - dinsdag 28 juli 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Super instelling heeft die jongen.
Tegen Sampdoria vond ik hem ook super sterk spelen en Fer is verdedigend op zijn best vraag dat maar aan El Hamdoui.
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 28 juli 2009 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 09:34 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Onzin man
Fer heeft meerdere wedstrijden alleen maar achter aanvallers aangelopen
En die heeft hij helemaal uitgeschakeld
Toen deed hij niks anders dan verdedigen
En ik geloof niet dat een jongen van 18 het slecht doet als hij El Hamdoui en Affelay uit kan schakelen
Zeker mee eens. Hij kan zich helemaal vastbijten in een aanvaller en uitschakelen. Ik vindt hem wat betreft taleent veel potentie hebben. Beetje in de schaduw van de andere, omdat hij niet op een opvallend en spraakmakende positie speelt, maar wel heel belangrijk is voor een solide verdediging en middenveld
Jimmie76
 Jimmie76 - dinsdag 28 juli 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Fer is de schakel tussen verdediging en aanval. De bal afpakken en met zijn lange passen het veld oversteken. De vergelijking met Vieira klopt wel. Als hij 90 minuten geconcentreerd kan spelen, wordt hij een topper. Hij kan ook nog eens goed aanvallend koppen.
G-child
 G-child - dinsdag 28 juli 2009 - 10:34   quote  deeplink  
is in mijn ogen al praktisch onze constantste speler, groot potentieel! komt helemaal goed met hem... hard werken en genieten van het resultaat!!
We shall not be moved!
Jimmie76
 Jimmie76 - dinsdag 28 juli 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Wijnaldum is veel technischer en kan zowel op 10 als rachter middenvelder/aanvaller spelen. Hij is meer een type Van Persie, maar dan zonder goede traptechniek. Die moet hij echt verbeteren, want zijn schoten op doel lijken nergens op.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 28 juli 2009 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 08:40 schreef Jopie54 het volgende:
Misschien mis ik het hoor, maar vind deze jonge erg sterk spelen en heeft veel potentie, maar hoor daar weinig over. Ook zondag weer een klasse wedstrijd gespeeld. Wat vinden jullie?
misschien is dat toch omdat die niet opvalt..in de de goeie zin van het woord..hij word erg veel besproken in de media(goeie verhalen)en misschien gaan wij er wel vanuit wanneer hij speelt dat hij goed voetbald..en dat doet die!sommige spelers vallen niet op in de voetbal wereld..maar deze jongen..een topper!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 28 juli 2009 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 09:11 schreef RSEveraars het volgende:
Ik denk dat Fer een groter talent is dan Wijnaldum. Fer heeft veel meer rust en overzicht, en ook veel minder balverlies.
Maar daarin tegen heeft Wijnaldum vaker de beslissende actie waar een goal uit valt.

Wie vinden jullie beter?
nee idd..niet te vergelijken, 2 compleet verschillende spelers..maar als je de talenten, biseswar,wijnaldum,fer(om mr ff wat namen te noemen)zit er weinig verschil in, en dat vind ik de kracht qua opleiding van ons feyenoord en doorstroom etc..er is weinig niveau verschil..nu is het fer die het super doet!kan me nog goed herrineren dat onze wijnaldum de 10 andere vorig seizoen een tijdje op sleeptouw nam..kan me ook nog goed herrineren dat biseswar de sterre van de hemel speelde met zijn schitterende doelpunte..dus echt verschil is er niet..1 ding is wel duidelijk..Fer is een super talent;)
Jimmie76
 Jimmie76 - dinsdag 28 juli 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Feyenoord heeft op dit moment de beste jeugdopleiding van Nederland. Daar hoor je niemand over. Ze hebben in alle nationale jeugdelftallen spelers zitten. Ik zou het mooi vinden als straks behalve aanvallers en middenvelders ook zelfopgeleide verdedigers in het eerste komen. Nieveld komt er misschien aan, maar eentje is wel weinig.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juli 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Door de plek waar hij speelt valt hij veel minder op als een Wijnaldum, meeste aandacht gaat toch altijd uit naar de aanvallende spelers.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 28 juli 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 10:50 schreef hotjumper het volgende:
Door de plek waar hij speelt valt hij veel minder op als een Wijnaldum, meeste aandacht gaat toch altijd uit naar de aanvallende spelers.
zo is het
adriaan
 adriaan - dinsdag 28 juli 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 10:44 schreef Jimmie76 het volgende:
Feyenoord heeft op dit moment de beste jeugdopleiding van Nederland. Daar hoor je niemand over. Ze hebben in alle nationale jeugdelftallen spelers zitten. Ik zou het mooi vinden als straks behalve aanvallers en middenvelders ook zelfopgeleide verdedigers in het eerste komen. Nieveld komt er misschien aan, maar eentje is wel weinig.
Nee klopt inderdaad dat viel mij dus ook al op, middenvelders en aanvallers zat maar verdedigers? Hoor ik weinig over... Je hebt natuurlijk Nieveld en Leerdam, maar Leerdam is niet echt een verdediger. Daarnaast hebben we natuurlijk wel een talentvolle keeper met Mulder he...

Maar goed, op zich hebben wij de komende jaren nauwelijks verdedigers nodig, Vlaar, Fernandez, Tiendalli (als die blijft), Ignjatovitsj (als die blijft) en Bahia kunnen nog jaren mee, Nieveld komt er dan aan, dan moet je over een paar jaar alleen nog is een keer een goede linksback erbij kopen en verder kan je het denk ik doen met de mensen de je hebt/uit de jeugdopleiding komen
Jimmie76
 Jimmie76 - dinsdag 28 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
Tiendalli zal niet blijven, want hij wil spelen en zijn contract loopt volgend jaar af. Ignjatovic moet nog maar bewijzen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord. Het is gewoon te hopen dat Vlaar fit blijft, want dan heb je weer een international in je team. Inderdaad is een goede linksback uit de jeugd geen overbodige luxe. De contracten van De Cler en Van Bronckhorst lopen volgend jaar ook af en ik heb het idee dat ze alleen kunnen blijven als ze tevreden zijn met een flink lager salaris.
G-child
 G-child - dinsdag 28 juli 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Bedankt De Cler... helaas komt er ooit een einde....
ovi
 ovi - dinsdag 28 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
DE Cler moet je geen contract voorstel meer doen voor wat voor salaris dan ook.
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juli 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 09:40 schreef R()b het volgende:
Goede ontwikkeling gehad.
Fer heb ik hoog zitten.
Ik heb hem liever op het veld staan dan dat hij ergens hoog zit
Jimmie76
 Jimmie76 - dinsdag 28 juli 2009 - 11:41   quote  deeplink  
De Cler en ook Landzaat hebben vrijwel niet hun niveau van AZ gehaald. Weer van die categorie spelers die het alleen goed doen bij subtoppers zoals ook Lurling, Babos en Buijs.
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 28 juli 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 11:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik heb hem liever op het veld staan dan dat hij ergens hoog zit
Zit zo lastig!
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - dinsdag 28 juli 2009 - 12:11   quote  deeplink  
Ik zie de krantenkoppen over een paar jaar al voor me: "Historische transFER!"
puffin
 puffin - dinsdag 28 juli 2009 - 21:40   quote  deeplink  
fysiek absoluut de sterkste op het moment, ontwikkelt zich razendsnel, zondag zeker in de 1e helft super. Ga er vanuit dat hij de ruimte krijgt om zich verder te ontwikkelen dus vooral veel, altijd opstellen! Kunnen ouderen als Landzaat, De Cler (Fer kan in de dekking prima uit de voeten) 'wat uitrusten' op de bank.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 28 juli 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 12:11 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:
Ik zie de krantenkoppen over een paar jaar al voor me: "Historische transFER!"
Leuk.

Fer ontwikkelt zich razendsnel. Hij is een van de weinigen die wel baat heeft gehad bij de (kracht)trainingen van Verbeek, is er veel sterker van geworden. Krijgt ook steeds meer rust in zijn spel. Wordt een hele grote als hij zich zo door blijft ontwikkelen.
ST
 ST - dinsdag 28 juli 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 09:27 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:
Fer is de Rotterdamse Viera!

Leuke woordspeling trouwens: transFERsom
ik voorspelde begin vorig jaar hem al een grotere toekomst als wijnaldum voor.
en noemde hem de rdamse desailly.
iedereen lachte me uit.

mss omdat hij meer op viera lijkt :P
KKL
 KKL - woensdag 29 juli 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Fer wordt een topper!!!

Dat ziet iedereen met een klein beetje voetbalverstand.

Over 3 á 4 jaar speelt hij samen met die McDonald van 020 op het middenveld in Oranje en speelt Fer bij Man.United.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door KKL --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juli 2009 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 10:02 schreef KKL het volgende:
Fer wordt een topper!!!

Dat ziet iedereen met een klein beetje voetbalverstand.

Over 3 á 4 jaar speelt hij samen met die McDonald van 020 op het middenveld in Oranje en speelt Fer bij Man.United.
Jij mag hem wel die Fer.
KKL
 KKL - woensdag 29 juli 2009 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij mag hem wel die Fer.
Ja....ik ben in zo'n goede bui vandaag hahaha

Hoelaat zondag trouwens?
dennis
 dennis - woensdag 29 juli 2009 - 13:09   quote  deeplink  
half 3 is de aftrap in de Rotterdamse Kuip.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - woensdag 29 juli 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Heel FERvelend voor NEC dat Feyenoord zondag meteen de eerste stap naar het kampioenschap gaat zetten door met overmacht te winnen!
ar
 ar - woensdag 29 juli 2009 - 13:30   quote  deeplink  
Fer wordt (is!) een topper. zeer balvast, fysiek sterk, overzicht,kopsterk en een bijtertje. goud waard die gozer!
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - woensdag 29 juli 2009 - 16:00   quote  deeplink  
Alleen maar positiefs te melden oFER FER: hij is FERrassend goed, speelt boven FERwachting, zijn kopkracht is oFERweldigend, hij ofFERt zich op voor het team, etc.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 29 juli 2009 - 16:08   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we de fysiekheid van Fer. Anders zou ons middenveld compleet worden overlopen met al die siervoetballers (niet dat ik daar niet van kan genieten).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer, Is (wordt) een topper









0.0059020