BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbalreizen, voor diegene die toch Europees wil

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 28 juli 2009 - 09:37   quote  deeplink  
In een andere topic die ik geen nieuw leven meer wil inblazen werd verzocht om kaarten voor Sunderland. Ik krijg die kaarten altijd via een bevriende collega en weet eigelijk niet of ze ook los te verkrijgen zijn (denk het wel).
Wat wel een mogelijkheid is om via DFDS aan kaarten te komen in combinatie met een bootreis IJmuiden-Newcastle.

http://www.dfdsseaways.nl/Minicruise_korte_hoteltrips/Voetbaltrips/sunderland-chelsea/?trackingurl=80592a53-cad7-41ef-b28b-403632edbd37

Je kan ook met DFDS naar Middlesbrough en Newcastle United.

Zelf houd ik ook Leeds United nauwlettend in de gaten en mochten zij ook dit jaar weer meedoen om promotie naar de Championship (spelen nu League One) dan is dit ook een aanrader. Leeds supporters zijn net zo bevlogen als Feyenoordsupporters en hebben de laatste tijd nogal wat voor hun kiezen gehad. Spelen in de Championsleague, degraderen naar de Championship, degradatie naar League One en starten met MIN 15 punten waardoor ze niet meteen terugpromoveerden. Vorig jaar werden ze in de Playoffs uitgeschakeld voor promotie door Millwall die het uiteindelijk ook niet gered hebben.
Naar Leeds vlieg je vrij goedkoop met Jet2 vanaf schiphol.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbalreizen, voor diegene die toch Europees wil









0.0090129