BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Amsterdamse bluf

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 12:14   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/78849_jol-kan-kracht-ajax-niet-inschatten
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Ajax-trainer Martin Jol heeft nog geen idee hoe sterk zijn ploeg werkelijk is. De Haagse oefenmeester van de Amsterdammers vraagt zich af of de ploegen uit de Eredivisie net zo sterk zijn als Benfica en Atletico Madrid. Beide ploege troffen de Amsterdammers afgelopen weekeinde op het Amsterdam Tournament.
- advertentie - "Ik weet niet of er ploegen in de Eredivisie zo sterk zijn als Atlético Madrid en Benfica. Inschatten hoe we er voor staan in vergelijking met de andere eredivisieclubs, kan ik dus niet. Maar ik vind wel dat Ajax een leuke ploeg heeft", aldus de oefenmeester in het AD.

Komende zondag start de competitie voor Ajax om 14.30 uur in de Euroborg. Daar wacht FC Groningen, de club waarvan de Amsterdammers twee van de laatste vijf ontmoetingen verloor.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Ik vind het wel een goede zaak zoals hij Ajax niet in de favodieten rol drukt.

Dat hebben volgens mij alle trainers altijd wel gezegd in de afggelopen jaren, en we kennen daar allemaal het resultaat van, misschien dat de spelers nu iets minder druk zullen voelen onder Jol en dat het daarom weer eens stuk beter zal gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door remco k --
E-J
 E-J - dinsdag 28 juli 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Eens.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 28 juli 2009 - 13:49   quote  deeplink  
het beste is underdog
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 14:12   quote  deeplink  
maar dat is niet des Ajax om de underdog te zijn! Ajax moet en zal in NL ook zeker de titelkandidaat nr1 zijn ! Het publiek pikt niet WEER een jaar zonder Titel ! Verder heeft men de grootste en veruit duurste selectie dus ook die middelen zijn WEER aanwezig , leuk geprobeerd dus die underdogrol maar dat is natuurlijk onzin de underdogs zijn: AZ,Twente,Psv en Feyenoord !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door Thomas --
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 17:54   quote  deeplink  
ach ik geef mijn mening , ietsje aangedikt en de 3 musketiers springen weer overeind , meeste andere Ajacieden kunnen er nog wel om lachen want een echte Ajacied is arrogant en staat boven mijn uitspraken!
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 18:07   quote  deeplink  
daar heb je gelij in maar hou ut lekker rustig hier dan kunnen ook de mensen die hie wel over voetbal willen praten hun gang gaan
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 18:11   quote  deeplink  
willen jullie dan alleen maar ja nee en amen discussies? Ik discussieer gewoon over voetbal , geef mijn mening , doe verder niks persoonlijks wil alleen maar aangeven dat de verafgoding voor Ajax soms wat overdreven is en de 3 godenzoontjes slaan helemaal door want neeeeeee kritiek ! dat mag niet op dit forum!
bully
 bully - dinsdag 28 juli 2009 - 18:14   quote  deeplink  
ik heb dit intervieuw gezien.
maar jol zei meer van ik neem niet aan dat alle ploegen in onze competitie zo sterk zijn.
dus gaf meer aan dat de veel gemaakte fouten niet in onze competitie niet altijd dodelijk hoefd te zijn.
vind ook niet dat we oefenwedstrijden als maatstaf moeten nemen.
ik denk dat ajax nog zal groeien in deze competitie.
en als we in begin niet teveel punten verliezen denk ik dat ajax wel kampioen zal worden.
denk dat az op moment nog kleine voorsprong heefd maar die is niet onoverbrugbaar.
plus dat az ook nog een zwaarder programma heefd door de cl.
maar ajax heefd naar mijn mening het zwaarste competitie programma door constant de toppers achter mekaar temoeten spelen.
plus gelijk een zwaar competitie begin.
remco k
 remco k - dinsdag 28 juli 2009 - 18:15   quote  deeplink  
niet 3 godenzonen weet je nog??

laten we lekker kappen want dit gaat helemaal nergens over!!

Ik bedoel de moderators zullen er blijkbaar niks aan doen en elkaar bedreigen is wel het zwakste wat je in mijn ogen kan doen, als je dan wat met elkaar wil wissel dan elkaars adres uit en ga met elkaar op de vuist of wat je ook maar wil doen maar laten we er geen forum voor gaan verpesten, vind ik een beetje zielig namelijk
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 28 juli 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Mensen, hebben jullie niets beters te doen dan de hele dag op het AjaxForum posten? Ga op vakantie. Heb je geen geld voor vakantie? Zoek een baan. Zoek vrienden of een hobby of een vriendin.
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 18:14 schreef bully het volgende:
ik heb dit intervieuw gezien.
maar jol zei meer van ik neem niet aan dat alle ploegen in onze competitie zo sterk zijn.
dus gaf meer aan dat de veel gemaakte fouten niet in onze competitie niet altijd dodelijk hoefd te zijn.
vind ook niet dat we oefenwedstrijden als maatstaf moeten nemen.
ik denk dat ajax nog zal groeien in deze competitie.
en als we in begin niet teveel punten verliezen denk ik dat ajax wel kampioen zal worden.
denk dat az op moment nog kleine voorsprong heefd maar die is niet onoverbrugbaar.
plus dat az ook nog een zwaarder programma heefd door de cl.
maar ajax heefd naar mijn mening het zwaarste competitie programma door constant de toppers achter mekaar temoeten spelen.
plus gelijk een zwaar competitie begin.
AZ zal idd erg zwaar krijgen door CL , is allemaal nieuw voor die gasten dus zal punten kosten , Ajax is idd weer (zoals eigenlijk elk jaar) titelkandidaat nr 1 , PSV moet je ook niet onderschatten en Feyenoord en Twente zijn de outsiders die in principe geen kampioen kunnen worden maar je weet t nooit , Feyenoord werd eigenlijk altijd uit het niets kampioen.................... Verder betreft t programma aan t einde is t allemaal t zelfde , de enen periode heeft de 1 wat voordeel en de andere periode de ander.
bully
 bully - dinsdag 28 juli 2009 - 18:23   quote  deeplink  
een betere voorbereiding geefd natuurlijk meer kans op winst.
en lijkt mij dat als je de toppers constant achter mekaar heb je voorbereiding ook minder is.
plus zwaarder.
is natuurlijk altijd een excuus want winst dwing jezelf af maar heefd denk wel degelijk invloed.
net als geluk .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door bully --
410
 410 - dinsdag 01 september 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Ajax is gewoon kanshebber nr 1.
Wat je er ook over zegt of over gezegt word.
En 010 Hoort hier helemaal niet thuis

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Amsterdamse bluf

0.0072510