BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drugs in de kuip

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Shiva
 Shiva - dinsdag 28 juli 2009 - 12:25   quote  deeplink  
we mogen niet meer blowen in de kuip

wat vinden we daarvan
Rovert
 Rovert - dinsdag 28 juli 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Dat heeft dus nog nooit gemogen, soft drugs zijn verboden in nederland.

Alleen wordt het gedoogd dat het wel in coffeeshops en thuis gebruikt mag worden
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 28 juli 2009 - 12:48   quote  deeplink  
heel goed, hoort niet in de kuip
craven
 craven - dinsdag 28 juli 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Blow zelf niet meer, ma heb er geen last van. in een vak met ouders en kinderen kan ik me t voorstellen dat het niet op prijs wordt gesteld..
Peli
 Peli - dinsdag 28 juli 2009 - 13:04   quote  deeplink  
Als je voordat je de joint opsteekt aan de mensen rondom je hebt gevraagd of ze er geen problemen mee hebben, en vaak hebben mensen dit niet...
Dan zie ik het probleem niet om lekker een jonko op te steken onder de wedstrijd
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 28 juli 2009 - 13:06   quote  deeplink  
alleen mr goed..stink lucht
Shiva
 Shiva - dinsdag 28 juli 2009 - 13:07   quote  deeplink  
dan maken we naast het kindervak een antiblowvak.
JXL
 JXL - dinsdag 28 juli 2009 - 13:08   quote  deeplink  
onzin! okay, ik vind wel dat je rekening moet houden met bepaalde vakken (familievakken ofzo) maar verder zie ik niet in waarom dit niet zou mogen...je word er alleen maar chill en blij van... het is niet dat je er agressief van word zoals bij drank!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 28 juli 2009 - 13:12   quote  deeplink  
nou als ik in de kuip zit word ik al chill en blij..ongeacht hoe er gevoetbald word..ik persoonlijk heb geen drugs/drank nodig om blij te worden..ik zit in de kuip,kijk in alle rondingen..1e rang..2e rang..goed gevuld...en ik word al blij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door erwin-letteboer --
derq
 derq - dinsdag 28 juli 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 13:08 schreef JXL het volgende:
onzin! okay, ik vind wel dat je rekening moet houden met bepaalde vakken (familievakken ofzo) maar verder zie ik niet in waarom dit niet zou mogen...je word er alleen maar chill en blij van... het is niet dat je er agressief van word zoals bij drank!
je moet van jezelf uit al chill kunnen zijn.
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - dinsdag 28 juli 2009 - 13:22   quote  deeplink  
wie weet is die die altijd wel chill blij en wordt die van een blowtje gewoon nog chiller en blijer zoals iemand eerder al aangaf als je het aan de mensen om je heen vraagt of ze er problemen mee hebben wat is dan het probleem en weet je wat pas stikt sigaren of een lekker pijpje
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 28 juli 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 13:22 schreef supahfeyenoord you m het volgende:
wie weet is die die altijd wel chill blij en wordt die van een blowtje gewoon nog chiller en blijer zoals iemand eerder al aangaf als je het aan de mensen om je heen vraagt of ze er problemen mee hebben wat is dan het probleem en weet je wat pas stikt sigaren of een lekker pijpje
zou ook nog kunnen idd
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 28 juli 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 12:25 schreef Shiva het volgende:
we mogen niet meer blowen in de kuip

wat vinden we daarvan
1nigzins logisch..je hebt niet met 1 doelgroep te maken maar van jong tot oud denk dat het daarom verboden is..''onderandere''
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 juli 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Is dit een nieuwe regel of bestaat deze al jaren? Als ie nieuw is, wat is de officiele reden er dan van? Rookverbod?
SGS
 SGS - dinsdag 28 juli 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Anders zorg je dat je voor de wedstrijd blowt. Dan ben je chill en blij als je de kuip in gaat.
Je kan toch wel effe zonder.
R()b
 R()b - dinsdag 28 juli 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 13:42 schreef SGS het volgende:
Anders zorg je dat je voor de wedstrijd blowt. Dan ben je chill en blij als je de kuip in gaat.
Je kan toch wel effe zonder.
Ja precies doe ik ook altijd.
Heeft niemand last van mij.,
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee maar ik kan begrijpen dat ze het willen verbieden , het blijft toch vreemd dat je tussen de gezinnen in die dampen voorbij ruikt gaan , verder zal er binnen een paar jaar helemaal niet meer gerookt mogen worden , dit is bij enkele clubs al t geval!
bram
 bram - dinsdag 28 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 12:25 schreef Shiva het volgende:
we mogen niet meer blowen in de kuip

wat vinden we daarvan
wat een onzintopic,als je die troep nodig hebt om in de stemming te komen sppoor je niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2009 door Thomas --
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 juli 2009 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 13:54 schreef sasja50 het volgende:
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee maar ik kan begrijpen dat ze het willen verbieden , het blijft toch vreemd dat je tussen de gezinnen in die dampen voorbij ruikt gaan , verder zal er binnen een paar jaar helemaal niet meer gerookt mogen worden , dit is bij enkele clubs al t geval!
Vraag me af bij welke club dit actief wordt nageleefd.
sasja50
 sasja50 - dinsdag 28 juli 2009 - 14:01   quote  deeplink  
volgens mij AZ al afgelopen jaar! Er komen er dit jaar nog meer bij volgens mij , Vitesse o.a
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 juli 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 14:01 schreef sasja50 het volgende:
volgens mij AZ al afgelopen jaar! Er komen er dit jaar nog meer bij volgens mij , Vitesse o.a
Bij Vitesse weet ik dat het niet mag, is een van de regels en wordt voorafgaande aan de wedstrijd vermeld, maar het wordt absoluut niet actief nageleefd.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juli 2009 - 23:06   quote  deeplink  
bij AZ gewoon gerookt op de tribune, Kees Kist nog om een vuurtje gevraagd ;-) bij vitesse ook en bij de laatste jc schaal tegen psv ook in de arena. Vind het allemaal nogal gezeik. gaat niks boven een lekker sigaartje tijdens de wedstrijd. Blowen doe ik nog slechts sporadisch.
R()b
 R()b - dinsdag 28 juli 2009 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 13:54 schreef bram het volgende:

[..]

wat een onzintopic,als je die troep nodig hebt om in de stemming te komen sppoor je niet
Zegt waarschijnlijk iemand die wel alcohol drinkt , of ga je uit je bol op een colaatje?

Dan erbij is wiet tegenwoordig geen drugs meer.
Geneeskrachtige kruiden is een betere invulling van het woord.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juli 2009 - 23:20   quote  deeplink  
inderdaad volgens mij kan ik voor mijn omgeving beter blowen dan zuipen.
bram
 bram - woensdag 29 juli 2009 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 23:16 schreef R()b het volgende:

[..]

Zegt waarschijnlijk iemand die wel alcohol drinkt , of ga je uit je bol op een colaatje?

Dan erbij is wiet tegenwoordig geen drugs meer.
Geneeskrachtige kruiden is een betere invulling van het woord.
af en toe alcohol is ook geneeskrachtig,ik heb niets nodig om in de stemming te komen als ik het stadion binnen kom heb ik alles tegelijk,vind je opmerking trouwens nogal dom
Dace73
 Dace73 - woensdag 29 juli 2009 - 09:14   quote  deeplink  
Ik zie geregeld gasten knetterstoned en dronken de kuip betreden..
Lijkt me geen moer aan om een wedstrijd zo te moeten volgen
mike69
 mike69 - woensdag 29 juli 2009 - 09:29   quote  deeplink  
ONZIN!!!!!
ik doe wat ik wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juli 2009 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 09:14 schreef Dace73 het volgende:
Ik zie geregeld gasten knetterstoned en dronken de kuip betreden..
Lijkt me geen moer aan om een wedstrijd zo te moeten volgen
heeft me anders wel het afgelopen seizoen doorgeholpen.
KKL
 KKL - woensdag 29 juli 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 09:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

heeft me anders wel het afgelopen seizoen doorgeholpen.
Je ziet zo'n wedstrijd toch ff anders hé?!

hahahahaaa
Wallie1908
 Wallie1908 - woensdag 29 juli 2009 - 22:46   quote  deeplink  
Van mij hoeft het niet. Ik moet die troep niet en die lucht helemaal niet!!
R()b
 R()b - woensdag 29 juli 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 08:48 schreef bram het volgende:

[..]

af en toe alcohol is ook geneeskrachtig,ik heb niets nodig om in de stemming te komen als ik het stadion binnen kom heb ik alles tegelijk,vind je opmerking trouwens nogal dom
Jij heb gelijk je algemene veroordeling klaar , dat mensen niet sporen als ze het gebruiken om in de stemming te komen.
Jij gebruikt dus nooit alcohol om ergens voor in de stemming te komen??

En je mag mijn opmerking dom vinden , maar ik vondt het een relevante vraag.
Aangezien je hypocriet denkt.
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 29 juli 2009 - 23:57   quote  deeplink  
bram heb nog nooit een dokter/arts een receptje uit zien schrijven voor een flesje wodka(alchol) voor beterscbap
wiet wordt voorgeschreven door de dokter

@ sgs tuurlijk ken je vantevoren ook je blowtje roken maar je staat zo 2 uur in de kuip en met al die adreline door je lijf wor je gewoon weer broodje nuchter haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Men moet t zelf weten, maar goed, zolang ik er geen last van heb :)
G-child
 G-child - vrijdag 31 juli 2009 - 12:52   quote  deeplink  
Be smoking or be passin'... geen bullshit... wel roken en drinken, maar niet blowen??
Els
 Els - vrijdag 31 juli 2009 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 14:00 schreef Thomas het volgende:

[..]

Vraag me af bij welke club dit actief wordt nageleefd.
Bij alle clubs met een overdekt stadion. Vallen onder het rookverbod van de horeca. En zoals al eerder hierboven aangegeven, binnen een afzienbare tijd in alle stadions rookverbod.
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2009 - 16:04   quote  deeplink  
softdrugs is tog zoiezo verboden in nederland!!
kraze1
 kraze1 - vrijdag 31 juli 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 16:04 schreef remco k het volgende:
softdrugs is tog zoiezo verboden in nederland!!
Hoe kom je daar nou weer bij??

Officieel zijn softdrugs illegaal in Nederland. Maar de politieke partijen en de overheid doen er vrij weinig tegen. Het lijkt er zelfs op dat het legaal is in Nederland. Dat noem je gedoogbeleid. Er bestaat wel een probleem bij de manier waarop de overheid en de politiek er mee omgaan. Coffeeshops mogen namelijk wel legaal verkopen, maar de inkoop en de teelt van softdrugs is illegaal. Regelmatig worden er dan ook illegale hennepkwekerijen opgerold.
Coffeeshops mogen maar beperkt softdrugs inkopen, de rest van de teelt gaat voor hoge prijzen naar het buitenland. Nederland is daarom narcoland nummer 1 van Europa wat betreft cannabis. Er valt dus veel te verdienen met deze illegale kweek en handel die vaak wordt gedaan door criminelen. Als je de teelt en de verkoop zou legaliseren, dan zouden deze criminelen minder kans krijgen.
Als de softdrugs legaal worden in Nederland komt er minder illegale handel en overlast. Nu wordt er veel op straat, op stations en caféss gehandeld. Dat veroorzaakt soms grote overlast. Ook het drugstoerisme een probleem. Veel Duitsers komen massaal naar steden als Amsterdam, Rotterdam, Venlo en Heerlen om drugs te kopen. De toeristen kopen op straat voor veel geld weinig drugs en vaak ook nog van slechte kwaliteit. De stad Venlo heeft zoveel last van drugstoerisme dat ze van plan zijn om twee drive-in drugswinkels langs de snelweg te openen, zodat de grote stroom Duitse drugstoeristen kunnen opvangen. De toeristen die vroeger naar onze steden kwamen voor cultuur komen nu voor drugs! Als mensen zouden horen dat softdrugs legaal zijn in Nederland dan zouden ze sneller in een coffeeshop gaan kopen in plaats van stiekem op straat en dat zou minder overlast op straat geven. Met de legalisering van softdrugs komt er meer controle op de kwaliteit van nederwiet. Het Trimbos instituut heeft aangetoond dat gebruik van nederwiet een verhoogde kans geeft op psychose en schizofrenie. De wiet van tegenwoordig bevat zon hoog THC gehalte (Tetra Hydro Cannabidol is de werkzame stof in wiet), dat het eigenlijk onder de categorie harddrugs valt. De kans op problemen met de gezondheid wordt daardoor verhoogd.
Het legaliseren van softdrugs brengt ook economische voordelen met zich mee. Omdat softdrugs wettelijk illegaal zijn kan de overheid er geen belasting over vragen. Als het legaal is zou je net als bij drank en sigaretten een hoge belasting kunnen vragen. Met dat geld kunnen we in dingen investeren die het gebruik en de teelt van nederwiet beter kunnen maken. De overheid kan dan mensen opleiden en aanstellen die wiet controleren op bijvoorbeeld THC-gehalte. Als dat te hoog is wordt de wiet ingenomen. Ongeveer net zo als dat bij levensmiddelen gebeurt door de Keuringsdienst van Waren. De overheid is dan ook in staat om meer onderzoek te doen naar de ziektes die het gevolg kunnen zijn van het gebruik van hasj of wiet. Ook kunnen patiënten geholpen worden met dat geld. Het zijn niet alleen de coffeeshops die winst maken met het verkopen van wiet en hasj. Als het telen van wiet en hasj legaal zou worden kunnen professionele kwekers ook gaan telen en er geld mee gaan verdienen. Voor de teelt van wiet heb je speciale techniek nodig, zoals hittelampen die de groei van de planten bevorderen. Dus ook de makers van die techniek kunnen geld verdienen. De softdrugs zijn nu al voor sommigen een echte economische factor. De Amsterdamse gemeenteraad wil dat softdrugs legaal worden. Omdat er 270 coffeeshops zijn in Amsterdam (35% van alle coffeeshops in Nederland) zou er een flink bedrag aan belasting gevraagd kunnen worden. Zo zie je dat er ook economische voordelen zijn aan het legaliseren van softdrugs.
Er zijn ook mensen die tegen het legaliseren van softdrugs zijn. Zij zeggen dat bij legalisering van softdrugs in Nederland, Nederland het enige land in de Europese Unie is waar dat zo is. Dat maakt Nederland tot een grote uitzondering. In de meeste landen in de Europese Unie zijn softdrugs en alle andere drugs streng verboden. Die landen zijn het helemaal niet met het Nederlandse beleid eens. Maar de laatste jaren zijn er steeds meer hulpverleners in die landen die bewondering krijgen voor het Nederlandse beleid over softdrugs. Drugshulpverleners in landen zoals Frankrijk en Duitsland hadden alle langere tijd bewondering voor de aanpak in Nederland. In alle Europese landen is het percentage mensen dat overstapt van softdrugs naar harddrugs veel groter dan in Nederland. Het aantal verslaafden aan harddrugs is ook veel groter en is een groot probleem. In andere landen zijn softdrugs illegaal, dus als je gebruikt heb je de wet al overtreden. De volgende stap naar harddrugs is dan veel gemakkelijker. Je zit dan toch al fout! In Nederland is de stap om softdrugs te gaan gebruiken kleiner. Je doet dan niets wat verboden is. De angst bij de tegenstanders is dat er nog meer jongeren softdrugs gaan gebruiken als het helemaal legaal is. Zij zijn daar tegen omdat nu wel bekend is dat gebruik van softdrugs slecht voor je is. Dat is zo. Maar je kunt dan altijd nog beter goede wiet gebruiken dan troep van de straat.
De mensen die tegen legalisering zijn, zijn bang dat Nederland alle drugstoeristen van Europa naar zich toe trekt als softdrugs legaal worden. Dat maakt nu toch al niets meer uit, omdat de laatste jaren ons land toch al wordt overspoeld met drugstoeristen. Juist met de legalisatie en het belastinggeld dat we dan innen, kunnen we de drugstoeristen veel beter opvangen. En dankzij ons gedoogbeleid blijven de drugstoeristen toch wel komen.
Er wordt ook gezegd dat er nog meer criminelen naar Nederland komen als je de softdrugs legaal maakt. Maar, als het legaal is kunnen de coffeeshops bij legale kwekers inkopen en hebben ze de criminelen niet meer nodig. En als het legaal is, is het niet meer aantrekkelijk voor de criminele handel, omdat mensen tegen betere prijzen goede kwaliteit wiet kunnen kopen. Misschien dat andere landen als ze dat zien, ook wel mee gaan doen. Bij legalisatie van softdrugs is Nederland echt een uitzondering vergeleken met andere landen in de Europese Unie. Maar met de voorbeelden die hiervoor genoemd zijn, zie je dat de meeste problemen met legalisering van softdrugs toch opgelost kunnen worden.
kraze1
 kraze1 - vrijdag 31 juli 2009 - 19:20   quote  deeplink  
Zo heb je wat te lezen en weet je dat ook mteen weer
kraze1
 kraze1 - vrijdag 31 juli 2009 - 19:20   quote  deeplink  
lol
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 juli 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Wacht even Kraze

Jij reageert met "hoe kom je daar nou bij?" als iemand zegt dat soft drugs verboden zijn in Nederland
En je eerste zin vervolgens is: "officieel zijn softdrugs illegaal in Nederland"

Er is mij net vertelt door een aantal forumgebruikers dat bij sommige mensen het IQ laag is
Dus vat dit alsjeblieft niet beledigend op
Maar wist jij dat "verboden" en "illegaal" hetzelfde betekenen?

Feyenoord moet zich aan de wet houden, net als jij en ik
En de kans dat Feyenoord betrapt wordt is iets groter dan dat wij betrapt worden
Dus Feyenoord moet zich aan alle officiele regels houden
Of er nou sterk tegen opgetreden wordt of niet
kraze1
 kraze1 - vrijdag 31 juli 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Dat begrijp ik ook wel. Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag en als je goed leest staat er ook dat er een gedoogbeleid is. Ik snap ook wel dat het verboden is in de kuip. Wat mijn IQ betreft, het ligt waarschijnlijk een stuk hoger dan jouw humor-gehalte...
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 juli 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 19:32 schreef kraze1 het volgende:
Dat begrijp ik ook wel. Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag en als je goed leest staat er ook dat er een gedoogbeleid is. Ik snap ook wel dat het verboden is in de kuip. Wat mijn IQ betreft, het ligt waarschijnlijk een stuk hoger dan jouw humor-gehalte...
ik heb het gelezen, maar wat versta jij onder gedoogbeleid?

Ik heb namelijk laatst met een paar vrienden een bekeuring gekregen omdat we een jointje in de hand hadden
Ik had er zelfs nog geen hijs van genomen
Maar de agent gedoog het niet

En over mijn humor-gehalte
Humor is net als een IQ, het ene is niet beter dan de ander, het is anders...
Verder twijfel ik ook heus niet aan je IQ
Je schrijft zonder spelfouten, dat is hier al heel wat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door Phyxsius --
kraze1
 kraze1 - vrijdag 31 juli 2009 - 19:46   quote  deeplink  
Er wordt eigenlijk en oog dicht geknopen daar komt het beetje op neer, zo ging het eigenlijk ook altijd in de kuip. Volgens mij mocht altijd al niet, maar er werd ook niet vaak wat van gezegd. En ik denk dat in sommige vakken er nu nog steeds geblowt zal worden dat hou je toch niet tegen.
bs
 bs - vrijdag 31 juli 2009 - 21:00   quote  deeplink  
met dat klote seizoen van vorig jaar was ik blij dat ik drugs bij me had
kraze1
 kraze1 - vrijdag 31 juli 2009 - 21:52   quote  deeplink  
heb je dat nu ook nog nodig dan? Het is altijd wel lekker toch...
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 31 juli 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 19:19 schreef kraze1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij??

Officieel zijn softdrugs illegaal in Nederland. Maar de politieke partijen en de overheid

- ff knip gedaan (Boudewijn) -
jij gaat wel heel ver voor een stom jointje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door Boudewijn --
G-child
 G-child - zaterdag 01 augustus 2009 - 03:24   quote  deeplink  
Voetbal gaat samen met o.a drank, roken en drugs... dit gebeurd al jaren. Waarom moeten we er nu opeens zo'n probleem van maken "praktisch alcoholvrijbier en rookverbod". Omdat mensen nu met elkaar op de vuist gaan of omdat Nederland een betuttelcultuur wilt naleven? stop hier eens mee Nederland en laat mensen zijn wie ze zijn en voetbal zoals het was...
Els
 Els - zaterdag 01 augustus 2009 - 07:11   quote  deeplink  
tja, of omdat het heel veel problemen oplevert. Zowel mensen die met elkaar op de vuist gaan als roken geven overlast voor een ander. En soms ook schade. De schade die ontstaat, kunnen we binnenkort als samenleving niet meer betalen. Dus moet de schade beperkt worden. En dus mag er niet meer geknokt, gedronken en gerookt worden. Voetbal was trouwens niet altijd knokken, dat is zo'n beetje in de jaren '70 begonnen. Hoewel mijn vader dit weer tegenspreekt, volgens hem was het op lager niveau tussen diverse clubs altijd raak, ook in de jaren '30. Ik heb de beelden wel gezien, supporters door elkaar en niet verder komen dan "Hup Feyenoord"
Rovert
 Rovert - zaterdag 01 augustus 2009 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 03:24 schreef G-child het volgende:
Voetbal gaat samen met o.a drank, roken en drugs... dit gebeurd al jaren. Waarom moeten we er nu opeens zo'n probleem van maken "praktisch alcoholvrijbier en rookverbod". Omdat mensen nu met elkaar op de vuist gaan of omdat Nederland een betuttelcultuur wilt naleven? stop hier eens mee Nederland en laat mensen zijn wie ze zijn en voetbal zoals het was...
Je hebt gelijk, in andere landen mag je open en bloot net zoveel drugs gebruiken als je zin in hebt, in landen als Duitsland, Frankrijk en Groot Brittanie doen ze helemaaaaaaaaaaaaaal niet moeilijk als je daar met drugs rondloopt.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 augustus 2009 - 08:59   quote  deeplink  
in engeland hebben ze een voetbalwet daar gebeurt nooit meer wat....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drugs in de kuip









0.0175650