BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grand Theft Rotterdam

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - woensdag 29 juli 2009 - 16:09   quote  deeplink  
news20090729-Rfellas02.jpg

Hier te bestellen www.r-fellas.nl
R()b
 R()b - woensdag 29 juli 2009 - 16:21   quote  deeplink  
HAHA vet !!!
Sjerrie
 Sjerrie - woensdag 29 juli 2009 - 16:24   quote  deeplink  
heel gruwelijk bestel er gelijk 1 :)
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 juli 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Alleen jammer van hun slechte webshop zonder iDeal betalingen ;)

Als ze mij nou eens ff bellen dan kan ik dat wel voor ze regelen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Hopelijk hebben ze alles geregeld voor deze rip-off.
Anders kan t ze wel eens geld kosten.
Rovert
 Rovert - woensdag 29 juli 2009 - 21:32   quote  deeplink  
Maar misschien is dit wel het origineel, bedacht door een paar Rotterdammers en heeft een computerbedrijf het juist van hun gestolen?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juli 2009 - 22:38   quote  deeplink  
grappig
R-Fellas
 R-Fellas - donderdag 30 juli 2009 - 00:04   quote  deeplink  
Leuk om ook hier de reacties te lezen.
Ik zit samen met een vriend achter R-Fellas en we hebben dit ook zelf ontwikkeld.In de toekomst komen er meer shirt van R-Fellas en we willen maandelijks nieuwe ontwerpen uitbrengen over Rotterdam en Feyenoord(supporters)Voor wat betreft de website hier wordt momenteel hard aan gewerkt en daar komt ook zeker ideal op te zitten.Komt dus echt wel goed Boudewijn maar toch bedankt voor het aanbod geeft maar weer eens aan waar we met elkaar in staat toe zijn.Wanneer je meer over ons wilt weten neem de komende weken dan gewoon een kijkje op onze website en wil je een shirt bestellen in de toekomst dan kan dat hier.www.r-fellas.nl
Met vriendelijke groet,
Team R-Fellas
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - donderdag 30 juli 2009 - 09:10   quote  deeplink  
Hmm in zo'n shirt loop ik niet rond, kan wel iets origineler want dit is net zo'n shirt als Cocaine in plaats van Coca Cola...
kraze1
 kraze1 - donderdag 30 juli 2009 - 09:59   quote  deeplink  
wat voor shirts draag jij dan zoal? Ben benieuwd! Ik vind het een leuk shirt ga het ook bestellen.. Hoeveel zijn er trouwens gemaakt? Als je de aantallen namelijk klein houd kan het wel leuk zijn als collector item..
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - donderdag 30 juli 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 09:59 schreef kraze1 het volgende:
wat voor shirts draag jij dan zoal? Ben benieuwd! Ik vind het een leuk shirt ga het ook bestellen.. Hoeveel zijn er trouwens gemaakt? Als je de aantallen namelijk klein houd kan het wel leuk zijn als collector item..
Verschillend, niet dat ik geen respect heb trouwens voor de mensen die dit doen, ik vind het heel mooi dit initiatief, alleen loop ik er liever bij in iets netters, puur kwestie van smaak, valt niet over te twisten!
kraze1
 kraze1 - donderdag 30 juli 2009 - 10:44   quote  deeplink  
kijk als er van dit shirt weinig worden gemaakt is het natuurlijk wel origineel.. En ze komen elke keer met nieuwe originele creaties.. Dan kunnen ze een leuke lijn neerzetten hier in het rotterdamse.. Maar als ik volgende maand iedereen in hetzelfde shirt zie lopen.. Dan is het niet leuk meer.. Dus tip aan de mannen van R-Fellas hou de oplage's klein en zorg dat je origineel blijft.. Ik vind dit shirt super heb er meteen een besteld.. Ga zo door Suc6! En idd ideal zou idiaal zijn.. :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grand Theft Rotterdam









0.0053961