BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio,Makaay,De Guzman,Vincken en Slory

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 18:48   quote  deeplink  
Van onder andere deze spelers loopt het contract eind vh seizoen af... Bij wie gaan we proberen te verlengen?
Ron31
 Ron31 - woensdag 29 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
makaay en de guzman zeker !!vincken overtuigd mij niet en slory ja misschien leuk als stand in!!!en gio tjah hij mag zijn best wel eens meer doen bij feyenoord die hem betaalt en niet voor het nerderlands elftal!!die jankbek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door Ron31 --
bjorn
 bjorn - woensdag 29 juli 2009 - 18:55   quote  deeplink  
de guzman en vincken als hij dit seisoen fit blijft en het goed doet
fr9
 fr9 - woensdag 29 juli 2009 - 18:55   quote  deeplink  
De Guzman en Gio voor het salaris van Makaay kun je wel wat beters kopen
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 18:54 schreef Ron31 het volgende:
makaay en de guzman zeker !!vincken overtuigd mij niet en slory ja misschien leuk als stand in!!!en gio tjah hij mag zijn best wel eens meer doen bij feyenoord die hem betaalt en niet voor het nerderlands elftal!!die jankbek!
Nou nou... Ik denk dat Gio zich wel 100% inzet hoor alleen komt het er niet altyd uit.
Makaay zn situatie misschien in de winterstop bekijken...maar hij zal wel flink moeten inleveren denk... De Guzman moeten ze 100% voor gaan denk. Bij slory hebben ze nog wel een optie op een extra jaar...
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 18:55 schreef bjorn het volgende:
de guzman en vincken als hij dit seisoen fit blijft en het goed doet
Ja! hopen dat Vincken fit blijft. De strakke snelle voorzetten die hij geeft kunnen we goed gebruiken. En hij is een echte Feyenoord speler.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 29 juli 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 18:48 schreef jozo het volgende:
Van onder andere deze spelers loopt het contract eind vh seizoen af... Bij wie gaan we proberen te verlengen?
makaay en slory niet!!
vincken,guzzie,gio wel verlengen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door erwin-letteboer --
Snoek
 Snoek - woensdag 29 juli 2009 - 20:22   quote  deeplink  
De Guzman en de andere 3 onder een mits , Vincken mits die niet weer geblesseerd raakt en Gio en Makaay afhankelijk van prestaties dit seizoen en de aanname van halvering van hun salaris

Landzaat en Slory zeker niet verlengen
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:18 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

makaay en slory niet!!
vincken,guzzie,gio wel verlengen!
Heb je geen vertrouwen meer in Makaay? Misschien dat Feyenoord in de winterstop een poging kan doen voor minder geld... mits hij er minimaal een stuk of 12 heb in liggen.
Of ben je klaar met Makaay?
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:22 schreef Snoek het volgende:
De Guzman en de andere 3 onder een mits , Vincken mits die niet weer geblesseerd raakt en Gio en Makaay afhankelijk van prestaties dit seizoen en de aanname van halvering van hun salaris

Landzaat en Slory zeker niet verlengen
Ja pfff Landzaat... Zonde van het geld. Gelukkig loopt zn contract nog maar een jaar...
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 29 juli 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Slory liefst vandaag nog weg. Makaay moet Feyenoord volgend seizoen zeker afscheid van nemen. Gio mag er van mij nog een jaartje aan vastplakken en Vincken ligt aan hoe die dit seizoen doet.
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Denk toch dat Been gaat slagen met Slory. Er staat een optie voor nog een jaar dus ze kunnen het voorlopig nog even aan kijken.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Gio en de Guzman verlengen. Slory dit seizoen presteren anders verkopen. Vicken heb ik persoonlijk een zwak voor, gun dat gastje na zoveel blessureleed ook wel een paar hoogtepunten. Makaay wordt te oud ,is te duur en ik vind dat je Luc Castangos na nog een jaar in de A1 ,vast bij de selectie moet voegen. Landzaat weg. Staat met zijn salaris de aankomende jeufd in de weg. En bij dit rijtje hoort eigenlijk ook nog de Cler. Die moet dit seizoen ook presteren anders moet je ook voor hem naar een jonger,, goedkoper alternatief zoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door F.L.E --
coenjo
 coenjo - woensdag 29 juli 2009 - 20:59   quote  deeplink  
makaay indien hij presteert, 1 jaar verlengen. gio nog een jaar er bij.
vincken indien hij fit blijft 2 jaar verlengen. de guzman 5 jaar verlengen met gelimiteerde transfersom. slory laten vertrekken..
Rovert
 Rovert - woensdag 29 juli 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 18:54 schreef Ron31 het volgende:
makaay en de guzman zeker !!vincken overtuigd mij niet en slory ja misschien leuk als stand in!!!en gio tjah hij mag zijn best wel eens meer doen bij feyenoord die hem betaalt en niet voor het nerderlands elftal!!die jankbek!
Giovanni? Een jankbek, tjonge jonge, jij zegt het nogal
De.x
 De.x - woensdag 29 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 18:54 schreef Ron31 het volgende:
makaay en de guzman zeker !!vincken overtuigd mij niet en slory ja misschien leuk als stand in!!!en gio tjah hij mag zijn best wel eens meer doen bij feyenoord die hem betaalt en niet voor het nerderlands elftal!!die jankbek!
Ron, heb jij zelf gevoetbald?

Zo ja, dan weet je toch zelf ook dat als je in een erg goed team zelf beter speelt dan in een slechter team. Natuurlijk zijn er altijd voetballers die zich ook in een slecht draaiend elftal kunnen profileren, maar dat zijn er over het algemeen wel erg weinig.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juli 2009 - 22:46   quote  deeplink  
denk dat ron er vanavond even niet op mocht van het vrouwtje
R()b
 R()b - woensdag 29 juli 2009 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 22:46 schreef hotjumper het volgende:
denk dat ron er vanavond even niet op mocht van het vrouwtje
Hahaha of juist wel ^_^
RoyLegioen
 RoyLegioen - woensdag 29 juli 2009 - 23:25   quote  deeplink  
Daar kan je nu nog niets over zeggen.
ff afwachten hoe ze presteren.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 29 juli 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:23 schreef jozo het volgende:

[..]

Heb je geen vertrouwen meer in Makaay? Misschien dat Feyenoord in de winterstop een poging kan doen voor minder geld... mits hij er minimaal een stuk of 12 heb in liggen.
Of ben je klaar met Makaay?
ik heb het idd wel gezien ja..als je in de voorbereiding 12-0 weet te winnen en als echte spits zijnde niet 1x weet te scoren...vind ik gewoonweg erg slecht!
en vorig seizoen heb ik niet echt genoten van hem..lui en niet op de goeie plekken lopen al was die wel genootzaakt om te verdedigen natuurlijk..

maar als je nagaat dat die 16x scoort..is gemiddeld goed..
maar ik heb het een beetje met hem gehad ja..
Ron31
 Ron31 - woensdag 29 juli 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 21:08 schreef De.x het volgende:

[..]

Ron, heb jij zelf gevoetbald?

Zo ja, dan weet je toch zelf ook dat als je in een erg goed team zelf beter speelt dan in een slechter team. Natuurlijk zijn er altijd voetballers die zich ook in een slecht draaiend elftal kunnen profileren, maar dat zijn er over het algemeen wel erg weinig.
ja maar hij laat helemaal NOOIT iets zijn ja het enige wat hij laat zien is door alleen maar te kijken naar de bal en niet aan te pakken en domme overtredingen te maken......
maar goed hij krijgt zijn kans weer dus we zullen zien.kijk ik hoop het wel uiteraard maja!!

ja ik heb zelf gevoetbald jah helaas wel lol!
bjorn
 bjorn - donderdag 30 juli 2009 - 11:49   quote  deeplink  
de cler:weg
landzaat:weg
slory:weg
makaay:als hij goed presteerd een jaar verlengen
gio:hetzelfde als makaay
netsurfer
 netsurfer - donderdag 30 juli 2009 - 11:58   quote  deeplink  
Volgens mij horen Tiendalli en Landzaat hier ook nog bij.

Het is te hopen dat Tiendalli, deGuzman en Slory nog verkocht kunnen worden voor eind augustus. Anders alles op alles zetten om met deGuzman te verlengen. De anderen zou ik laten gaan bij einde contract.
ovi
 ovi - donderdag 30 juli 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Makaay ; Weg
Landzaat:Weg
Slory :Weg
Gio :Eventueel met een jaar verlengen mits hij wil inleveren
De Cler :Weg
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - donderdag 30 juli 2009 - 12:06   quote  deeplink  
de cler:weg
landzaat:weg
slory:weg
makaay: weg
gio:blijven als hij flink wat toelegt op zn salaris
De guzman: blijven
Vincken: blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door Vieze furrrrr --
kraze1
 kraze1 - donderdag 30 juli 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Ze mogen van mij allemaal bijtekenen, maar dan volgens de Balkenende norm. Hoeveel was dat nou 110.000 euro per jaar. lol! En als ze kampioen worden allemaal een goede premie van 1 miljoen ofzo..

Wou dat ik het kon verdienen.
Jopie54
 Jopie54 - donderdag 30 juli 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Makaay; weg, omdat hij gewoon het niveau niet meer heeft. Zeker met snelle buitenspelers te langzaam.
Slory; weg, niet het niveau van Feyenoord of hij moet het licht zien (maar dat probeert hij al een aantal jaar te zien)
Gio; Twijfelgeval. Loopt op zijn eind en is duur. Beter opzoek naar een opvolger. wellicht die nek-speler.
Guzman; proberen te behouden, maar dat zie ik niet gebeuren. tekengeld van € 2 a 3 mlj en hij is vertrokken. Kan ie volgend jaar zo in de zak steken.
Vincken, afhankelijk van zijn prestatie dit seizoen. Denk wel dat hij ook de kwaliteit heeft om te groeien.

Wellicht kijkend naar de verrichtingen van fer en wijnaldum zijn die wellicht volgend jaar ook wel weg naar een grote club. zou me niks verbazen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door Jopie54 --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 juli 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Landzaat, de Cler, Hofland en Makaay weg
Slory mag ook gaan
Ook Tiendalli heeft een aflopend contract
En Van DIjk

Van mij mogen al deze spelers wel weg
Makaay wel houden als er geen nieuwe spits komt

Tomasson loopt ook af dacht ik
Als hij dit jaar veel speelt moet zijn contract verlengd worden
Anders niet verlengen

Gio, Vincken en Jonathan verlengen
jozo
 jozo - vrijdag 31 juli 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:24 schreef Phyxsius het volgende:
Landzaat, de Cler, Hofland en Makaay weg
Slory mag ook gaan
Ook Tiendalli heeft een aflopend contract
En Van DIjk

Van mij mogen al deze spelers wel weg
Makaay wel houden als er geen nieuwe spits komt

Tomasson loopt ook af dacht ik
Als hij dit jaar veel speelt moet zijn contract verlengd worden
Anders niet verlengen

Gio, Vincken en Jonathan verlengen
Tomasson ligt vast tot 2011... Tiendalli en v. dijk lijkt me een duidelijke zaak.
Ricardo123
 Ricardo123 - vrijdag 31 juli 2009 - 12:57   quote  deeplink  
Je moet wel spelers overhouden he voor een beetje breede selectie.... een paar geblesseerde volgend seizoen en je krijgt weer die ramp van vorig jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio,Makaay,De Guzman,Vincken en Slory









0.0073149