BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Claire is er, maar Claire is er niet!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 14 januari 2008 - 12:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Claire is er, maar Claire is er niet!"

De twee tortelduifjes genieten nog steeds op het bankje van de winterzon en zijn van mening dat de situatie tussen Huub en Lieke nu wel op z'n einde loopt. "Mikey vroeg net aan mij: waarom gaan jij en Brian niet trouwen?", zegt de benjamin van de Villa met een grote glimlach op haar gezicht. Helaas voor Amanda haakt haar vriend niet in op dit onderwerp. "Als ik terug kom van het interview gaan we even babbelen over nieuwe dingetjes", besluit hij. "Kijk Claire is er, maar Claire is er niet", vervolgt hij. "Ik zie dat mens amper. Ze woont er, maar ze woont er niet", is ook Amanda van mening. "Normaal als er een nieuwe Miljonair binnenkomt, merk je dat wel maar dit kind... Ik snap er niks van! Selène had gewoon de nieuwe Miljonair moeten worden. Zij is tenminste een uitgesproken persoon. Dat is toch ook het leukste?", vervolgt Amanda haar verhaal. We zijn benieuwd wat voor nieuwe plannetjes de twee bij terugkomst van Brian zullen gaan bekokstoven...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Claire is er, maar Claire is er niet!"

0.0042819