|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sterkte aan jou en je vrouw Peter! Heb je nog live veel doelpunten zien binnenkoppen en knallen en uiteraard jaren genoten van je stem. Ook paar keer ontmoet en oprecht vriendelijke en normale gozert. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verdrietig nieuws. En dan z'n vrouw ook nog ziek. De Kuip gaat 'm missen, een hele generatie weet niet anders dan Peter Houtman. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mister Feyenoord, hoop dat ze de boel nog zo aangenaam mogelijk kunnen rekken. Hoe dan ook, als het vrouwtje ziek is, heb je het verdomd zwaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uit de gouden gids tijd, natte vingers en maar bladeren als je wat zocht. Nog eens wat anders als google search... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beide goud. Peter iets meer uiteraard. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanavond Peters laatste. Kan niet missen dat het legioen zal uitpakken en hem flink in het zonnetje zal zetten ❤️🤍 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 13:07 schreef tomson het volgende:Vanavond Peters laatste. Kan niet missen dat het legioen zal uitpakken en hem flink in het zonnetje zal zetten ❤️🤍 Samen met die actie dat Rotterdam gebombardeerd was. Druk avondje voor de sfeermakerTs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2025 - 14:46 schreef VVout het volgende:[..] Samen met die actie dat Rotterdam gebombardeerd was. Druk avondje voor de sfeermakerTs O ja 14 mei dat komt er ook nog bij |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Houtman, gouwe gozert! Geen poespas of maniertjes, gewoon gewoon... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doei doei! Bedankt voor alles Peter! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen woorden voor, tijd tikt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker kut afscheidswedstrijd krijg je |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alles na afloop vergoedt veel Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is waar Wedstrijd vergeet je snel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij moet t maar over zich heen laten gaan, het is een hele berg heisa met de pers ook he |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prachtige beelden allemaal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Weer een stukje van mezelf ook dat verdwijnt, zo voelt t.
Peter Houtman, al zooo lang bij de club als dat ik zelf bewuste herinneringen heb aan mijn cluppie.
Het ga je goed gouwe gozert! Doei doei! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Clubman Houtman. Slag mens dat er is, onopvallend is, tot hij er niet meer bij is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heel verdrietig om de verzwakking al enigszins bij hem waar te nemen. Ik heb het bij mijn opa ook meegemaakt en ik zie de signalen van Alzheimer hoe klein ook. In de beginfase zijn patiënten ook voortdurend in de weer on hun symptomen te verbergen voor de omgeving. Ik kan me niet voorstellen hoe heftig gister voor Peter geweest moet zijn, niet alleen qua emoties, maar ook het spektakel van alle eerbetoon, de verpletterende aandacht in de Kuip en vanuit de media. Ik hoop voor hem en z'n familie dat hij nog lang genoeg helder kan blijven om ook nog een tijdje als supporter naar de Kuip te kunnen komen. Als de gebreken de overhand nemen begint er een isolement en gaat alles alleen maar bergafwaarts,een vreselijk vooruitzicht..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je dit ziet ga je toch wel 10 keer nadenken of die paar centen extra het waard zijn Feyenoord te verlaten! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een overstap is altijd lastig . Ben je goed genoeg dan moet je weg ,ben je niet goed genoeg moet je ook weg. Het blijft werk en dus zakelijk maar het zal ze allemaal aan t hart gaan. |
|
|
|