BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zal van Dijk nu gaan keepen tegen nec?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dennis
 dennis - woensdag 29 juli 2009 - 19:48   quote  deeplink  
omdat ie weer fit is zal ie dan gaan keepen? a.s zondag?
of toch gewoon Darley.?
mij maakt niet uit.
sevillana
 sevillana - woensdag 29 juli 2009 - 19:49   quote  deeplink  
denk Darley
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 29 juli 2009 - 19:55   quote  deeplink  
gaaap...ik denk gewoon darley..veel meer wedstrijd ritme..als je daar al van kan spreken..en daarbij darley is nu al favo bij de meeste feyenoorders onder ons(ziede poll's)en aangezien mario graag het legioen tevreden houd en het beste wilt voor zijn jongens en de club..gaat die gewoon voor darley..''aankomende zondag''wat die volgende week doet,durf ik nog niet te zeggen..hang van zondag af denk ik
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 29 juli 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Van Dijk is wel een zekerheidje
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 29 juli 2009 - 20:10   quote  deeplink  
en darley niet?
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 19:55 schreef erwin-letteboer het volgende:
gaaap...ik denk gewoon darley..veel meer wedstrijd ritme..als je daar al van kan spreken..en daarbij darley is nu al favo bij de meeste feyenoorders onder ons(ziede poll's)en aangezien mario graag het legioen tevreden houd en het beste wilt voor zijn jongens en de club..gaat die gewoon voor darley..''aankomende zondag''wat die volgende week doet,durf ik nog niet te zeggen..hang van zondag af denk ik
Mee eens. Geef hem de kans. Tot nu aan toe doet ie het lekker.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 29 juli 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:10 schreef erwin-letteboer het volgende:
en darley niet?
die kom net kijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door Feijenoord1908 --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 29 juli 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:20 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

die kom net kijken
tja..en tot nu toe doet die t prima..maar ik vond van dijk vorig seizoen een zekerheid waar geen gebruik van werd gemaakt..ik had liever gezien dat timmer de bank warm hield..maja zo mocht het niet zijn..maar als van dijk fit is,zie ik hem graag de strijd aan gaan met darley..en laat hun zelf dan maar uitzoeken wie het verdient;)
Snoek
 Snoek - woensdag 29 juli 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Laat Darley maar lekker staan
jozo
 jozo - woensdag 29 juli 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:22 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

tja..en tot nu toe doet die t prima..maar ik vond van dijk vorig seizoen een zekerheid waar geen gebruik van werd gemaakt..ik had liever gezien dat timmer de bank warm hield..maja zo mocht het niet zijn..maar als van dijk fit is,zie ik hem graag de strijd aan gaan met darley..en laat hun zelf dan maar uitzoeken wie het verdient;)
En we mogen Mulder niet vergeten. Ik heb zo gehoopt dat hij zn kans zou krijgen. Ik heb veel vertrouwen in hem. Hoop dat ie bij feyenoord blijft en zn kans kan pakken.
sevillana
 sevillana - woensdag 29 juli 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:22 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

tja..en tot nu toe doet die t prima..maar ik vond van dijk vorig seizoen een zekerheid waar geen gebruik van werd gemaakt..ik had liever gezien dat timmer de bank warm hield..maja zo mocht het niet zijn..maar als van dijk fit is,zie ik hem graag de strijd aan gaan met darley..en laat hun zelf dan maar uitzoeken wie het verdient;)
wel mee eens, had ook liever van Dijk vaker zien spelen. maar ja, gedane zaken ................ . de training zal wel uitwijzen wie er 1e keus gaat worden.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 29 juli 2009 - 20:54   quote  deeplink  
zou wel een flater van jewelste zijn van Mario als ie nu Darley ernaast zet. Dan kan je die jongen gelijk in de aanbieding doen .................................
Laat van Dijk lekker de bank warm houden en geeft de jeugd de kans, dus Darley erin!
coenjo
 coenjo - woensdag 29 juli 2009 - 21:03   quote  deeplink  
darley gaat zeker keepen zondag, been heeft geen enkele reden om hem er naast te zetten. hij was de wedstrijden tegen lissabon en sampdoria een zekerheidje...
ik snap ook niet dat dit topic is gestart..
De.x
 De.x - woensdag 29 juli 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 20:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

wel mee eens, had ook liever van Dijk vaker zien spelen. maar ja, gedane zaken ................ . de training zal wel uitwijzen wie er 1e keus gaat worden.
Ik ben vandaag ff naar de training geweest, daar was Darley gewoon erg goed. Denk niet dat Been nu opeens van Dijk erin zet.
sevillana
 sevillana - woensdag 29 juli 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 - 21:05 schreef De.x het volgende:

[..]

Ik ben vandaag ff naar de training geweest, daar was Darley gewoon erg goed. Denk niet dat Been nu opeens van Dijk erin zet.
ik had het ook over het vorig seizoen, zag toen ook liever van Dijk als Timmer bedoelde ik dus. Als Mario voor Darley kiest zie ik geen enkel probleem hoor, duidelijk?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 juli 2009 - 22:33   quote  deeplink  
hup, Darley op goal.
kraze1
 kraze1 - woensdag 29 juli 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Darley heeft nog maar 1 doelpunt tegen gehad de afgelopen 2 wedstrijden en dat was door een fout van Ignjatovic die stond te slapen. Heb veel vertrouwen in hem voor zondag na wat ik gezien heb. Mario laat hem zeker staan, dat is toch logisch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zal van Dijk nu gaan keepen tegen nec?









0.0055119