|
|
ST
|
|
|
nu zit ik zo ff naar twente te kijken voor de CL. maar was Douglas volgens jullie niet harder nodig dan de Zeeuw?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door ST -- |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
mooie redding van die keeper:P |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
douglas wel een leuke versterking denk ik voor ajax mits de prijs goed is |
|
|
|
|
ST
|
|
|
als elia voor 10 gaat dan had douglas wel rond de 7 gelukt. de zeeuw kostte ook ongeveer dat bedrag. en ik denk dat het een betere versterking zou zijn. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
De Zeeuw is een leider voor het MV. Douglas kan dat zijn voor de verdediging. Jol zoekt nog een leider erbij. Al lijkt hij me onhaalbaar nu ivm gemaakte afspraken (subtop-pact) |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
die gast heeft ook lengte das ook wel fijn voor ajax misshien een ruil plus wat geld voor douglas
bv kenndey sno |
|
|
|
|
ST
|
|
|
nu heeft hij al voor twente europees gespeeld. en volgend jaar zal hij wel voor de grote uitdaging gaan. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Daar trapt niemand in! Ha ha |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Hoop toch nog op Lugano. Tis nog niet rond volgens mij met Lazio |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
misshien kan suarez hem ff bellen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zou wel in ons voordeel moeten zijn, denk niet dat douglas de speler is die we zoeken we nebben een leider nodig |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
jaja
|
|
|
ik zit ook naar die wedstrijd te kijken maar wat een onzeker mannetje die douglas. net een jonge olequer. nee ajax moet lekker buiten nederland gaan kijken en die nederlandse clubs lekker links laten liggen en op zoek gaan naar echt talent. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
voor douglas kun je de volle buit betalen, ze hebben toch die afspraak |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
Deze 2 spelers staan los van elkaar.Als ze Douglas hadden gekocht dan hadden ze ook De Zeeuw gekocht. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
alweer met munsterman om tafel lijkt mij zinloos. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ach dat is volgens mij weer een Type van bij Twente kan di ehet bij Ajax niet.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja net zoals Wielaert.. |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 22:32 schreef thedon het volgende:die gast heeft ook lengte das ook wel fijn voor ajax misshien een ruil plus wat geld voor douglas bv kenndey sno haha m twente is niet gek hoor , kennedy,sno , haha die kunnen naar Heracles maar niet naar Twente.......... |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote: ahhhh jij kent 2 woorden spaans ! knap hoor ! |
|
|
|