|
|
jampie
|
|
|
Wie laat been op 10 spelen nu Guzaman en wijnaldum fit zijn? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
De Guzman, meeste kans dat hij dan alsnog bijtekent! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Hij laat denk Bruins spelen ja, maar weet niet of hij de beste keuze is, we zulle het zien.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik zou wijnaldum of de guzman doen, dezen vind ik beter dan bruins |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bruins beginnen, eventueel de Guzman als invaller |
|
|
|
|
jampie
|
|
|
Ik vind de guzman de beste speler van feyenoord, en als ze nog een paar centen willen vangen voor hem zou hij toch moeten spelen en ik denk niet dat been slory zo van het veld haald |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
Ik zie Wijnaldum het liefste rechtsbuiten. Ik zou ook met Bruins beginnen, hij heeft het verdiend. Hoe zit het eigenlijk met Tomasson? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
de guzman of tomasson. wijnaldum kan op de plaats van slory |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind dat Bruins voor nu de plek heeft verdiend. Het is zaak voor hem om deze lijn vast te blijven houden, anders zijn er genoeg alternatieven om hem te vervangen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Briuns op 10 en Wijnaldum of De Guzman op rechts. |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 11:46 schreef netsurfer het volgende:Ik vind dat Bruins voor nu de plek heeft verdiend. Het is zaak voor hem om deze lijn vast te blijven houden, anders zijn er genoeg alternatieven om hem te vervangen. Heel mooi streven dat hij het 'verdiend' heeft, maar je moet gewoon voor de beste gaan, niet omdat hij eerst als een krant speelde en nu weer goed, vind Tomasson, De Guzman en Wijnaldum alle 3 beter. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 12:00 schreef Vieze furrrrr het volgende:[..] Heel mooi streven dat hij het 'verdiend' heeft, maar je moet gewoon voor de beste gaan, niet omdat hij eerst als een krant speelde en nu weer goed, vind Tomasson, De Guzman en Wijnaldum alle 3 beter. helemaal mee eens, maar bruins is wel fijn om erin te brengen na de 70ste minuut of zo |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 12:04 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] helemaal mee eens, maar bruins is wel fijn om erin te brengen na de 70ste minuut of zo Dat wel natuurlijk, maar gaat mij erom dat er niet wordt gekeken naar wie het verdiend, als dat zo was was ik ook wel miljonair want dan heb ik 'verdiend' ;). |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: de guzman wil op 10 staan als feyenoord hem daar opstelt is de kans groter dat hij zijn contract verlengt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik weet niet hoe jullie erbij komen hoor. Dat de Guzman bijtekent als hij de vaste Nr 10 is. Hij heeft al 2 keer eerder gezegd , dat hij NIET wil bijtekenen. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 12:19 schreef R()b het volgende:Ik weet niet hoe jullie erbij komen hoor. Dat de Guzman bijtekent als hij de vaste Nr 10 is. Hij heeft al 2 keer eerder gezegd , dat hij NIET wil bijtekenen. er is altijd een kleine kans dat hij het toch doet |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=8655
vooral laatste stukje: Zijn contract loopt aan het eind van dit seizoen af. De Guzman: 'We hebben nog niet gesproken over een contract. Ik moet eerst helemaal topfit worden. Daarna zien we wel. Ik ben er bijna een jaar uit geweest en moet nu eerst maar weer eens laten zien wat ik kan.'
Hieruit blijkt niet dat hij niet bij wil tekenen, ook niet dat hij dat wel wil, maar iets minder stellig mag dus wel R()b |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 12:19 schreef R()b het volgende:Ik weet niet hoe jullie erbij komen hoor. Dat de Guzman bijtekent als hij de vaste Nr 10 is. Hij heeft al 2 keer eerder gezegd , dat hij NIET wil bijtekenen. Ik denk het ook en vind hem ook de beste op die positie, ik denk dat als hij de 10 positie krijgt en hij met Feyenoord nu eindelijk eens een goed seizoen draait dat hij misschien wel van gedachte veranderd, hij is toch pas 21? Gewoon nog 3 jaar bijtekenen en dan voor 15 miljoen weg.. :) |
|
|
|
|
Stef1977
|
|
|
Bekijk het ook eens vanuit de kant van Feyenoord. Als ie nu bijtekent en even later blijkt dat het toch niet zo lekker gaat of dat z'n blessures weer gaan opspelen, dan zitten ze ook aan em vast...... Daarnaast verwacht ik dat ie voor eind augustus al weg is. Liever niet natuurlijk, maar beide partijen staan er wel voor open. En als ie 2 of 3 wedstrijden genoeg speeltijd krijgt, speelt ie zich zo weer in de kijker, als dat nog niet gebeurd is.
Dus dan komen we op Wijnaldum op nr 10 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 12:25 schreef PieterBos het volgende:http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=8655vooral laatste stukje: Zijn contract loopt aan het eind van dit seizoen af. De Guzman: 'We hebben nog niet gesproken over een contract. Ik moet eerst helemaal topfit worden. Daarna zien we wel. Ik ben er bijna een jaar uit geweest en moet nu eerst maar weer eens laten zien wat ik kan.' Hieruit blijkt niet dat hij niet bij wil tekenen, ook niet dat hij dat wel wil, maar iets minder stellig mag dus wel R()b Ik ben niet stellig , ik ga uit van zijn 2 eerdere interviews. Daarin gaf hij toch heel erg duidelijk aan weg te willen. Als hij bijtekent Hulde. Maar ik maak mezelf niet blij met een dode mus , en ik ga er vanuit dat hij niet bijtekent. Dan is de vreugde groter , en als hij weggaat het gemis kleiner.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
Ja als ze gewoon een heel goed bod krijgen, moeten ze het ook gewoon doen. Feyenoord moet in deze tijden gewoon zekerheid hebben, we hebben gelukkig ook genoeg andere opties voor op 10, maar hij moet echt niet voor appel en een ei de deur uit lopen eind augustus. Dan maar een jaartje van hem genieten in de kuip dat levert dan misschien nog meer op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door kraze1 -- |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Tomassen op 10 Voorin links Wijnaldum - spits Cisse - rechts de guzman |
|
|
|
|
Jopie54
|
|
|
De Guzman op 10. Hij is op dit moment gewoon de beste op deze positie. Bruins Is er nog niet en zie wijnaldum liever op rechtsbuiten. Daarnaast gaat het uiteindelijk toch om de prestatie van feyenoord en niet of de Guzman blijft of niet. Als we met de Guzman europees halen of misschien wel meer dan kunnen we dan weer verder kijken naar een goede vervanger. Kunnen ze de Guzman verpatsen in augustus, dan moeten ze voor het geld gaan(of hij moet bij willen tekenen, maar dat is niet de verwachting) |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
We zien het wel joh, en als ie voor niks de deur uit loopt jammer, dan is het niet anders. Ik hoop dat hij met Feyenoord gewoon een goed seizoen draait op 10 dan ben ik al weer helemaal gelukkig en daarna zien we wel weer verder wat er gaat gebeuren. Kan niet wachten tot zondag! |
|
|
|
|
robfey
|
|
|
Als je een beetje verstand van voetballen hebt weet je dat Wijnaldum en de Guzman veel meer bagage en rendement hebben dan Luigi. Luigi heeft totaal géén body en inzet. Mijn voorkeur gaar duidelijk uit naar de Guzman |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vond Bruins het niet slecht doen, De Guzman is echter 1 van de beste voetballers bij Feyenoord van de laatste jaren. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Nummer 1 Wijnaldum Nummer 2 Tomasson Nummer 3 Bruins Nummer 4 De Guzman
Ten eerste Tomasson speelt dit seizoen niet meer dan 15 wedstrijden. Dus moet in mijn ogen Wijnaldum de nummer 10 zijn. De Guzman wil zijn contract niet verlengen dus heeft deze jongen geen toekomst bij Feyenoord.
De Guzman mag niet de ontwikkeling van Wijnaldum in de weg staan waar we wellicht vele miljoenen voor kunnen vangen over een jaar of 2 jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door KKL -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ik snap eerlijk gezegt niet dat daar hier nog zoveel over word getwijfeld, denken jullie nou echt dat Been De Guzman niet in de basis laat beginnen? die jongen is kwalitatief niet alleen 1 van de beste van Feyenoord maar van de hele eredivisie Been zou gek zijn als hij de nonchalante Bruins of de oude Tomasson voor hem in de basis zou zetten. |
|
|
|
|
Stef1977
|
|
|
Het is alleen de vraag of ie al een hele wedstrijd kan spelen.
Verder vind ik het wel of niet verlengen van z'n contract totaal niet relevant. Als ie wedstrijdfit is heb je meer aan em in het veld als op de bank. Je snijd jezelf alleen maar in de vingers als je hem niet opstelt om em te "straffen". |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ik zou het aan de ene kant echt respectloos vinden als De Guzman hier gratis de deur uit gaat lopen na alles wat Feyenoord voor hem heeft gedaan en aangezien hij ook weet in wat voor financiële puinhoop Feyenoord zit, teken gewoon voor 2/3 jaar met een clausule dat je voor 7/8 miljoen weg kan, Feyenoord blij, De Guzman blij.. ik ben ervan overtuigd dat na dit seizoen een club bereid is dit bedrag te betalen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
dat zelfde probleem hebben wij met afellay, over 2 jaar wil hij transfervrijweg |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Wat boeit mij dat??? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
misschien geef het je troost dat feyenoord niet de enige club is waar de beste speler transfervrij weggaat |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Nee, hoor super reker verkoopt hem nog voor 31-08 voor 6 miljoen aan Arsenal. Dan is namelijk duidelik dat ze de Euro liga niet gehaald hebben. En de begroting moet toch kloppen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 17:26 schreef F.L.E het volgende:[..] Nee, hoor super reker verkoopt hem nog voor 31-08 voor 6 miljoen aan Arsenal. Dan is namelijk duidelik dat ze de Euro liga niet gehaald hebben. En de begroting moet toch kloppen. nee super leo verkoopt de guzman nog voor 31 - 0 8 voor 2 miljoen aan everton. Dan is namelijk duidelijk dat ze nooit de Europa league zullen halen. En de begroting moet toch kloppen |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 17:28 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] nee super leo verkoopt de guzman nog voor 31 - 0 8 voor 2 miljoen aan everton. Dan is namelijk duidelijk dat ze nooit de Europa league zullen halen. En de begroting moet toch kloppen bijdehandje?? ik denk dat je dan toch echt verkeerd zit hier... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
feyenoord heeft toch zo'n goede jeugdopleiding, dan komen er vast wel weer nieuwe talenten bij zoals erasmus pattinama, pedro en zo |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 17:28 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] nee super leo verkoopt de guzman nog voor 31 - 0 8 voor 2 miljoen aan everton. Dan is namelijk duidelijk dat ze nooit de Europa league zullen halen. En de begroting moet toch kloppen Nee hoor de begroting van Feyenoord hoeft helemaal niet te kloppen, doet ie al jaren niet. En als je de Guzman op dit moment voor 2 miljoen aan een buitenlandse club kan verkopen moet je dat gelijk doen. In tegenstelling tot die prutsers in eindhoven hebben wij namelijk 3 goede alternatieven voor die positie. Ach en ik weet dat ze een beetje achterlopen in dat gat , maar wij weten al sinds eind mei dat we niet in de Euro liga spelen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 17:51 schreef F.L.E het volgende:[..] Nee hoor de begroting van Feyenoord hoeft helemaal niet te kloppen, doet ie al jaren niet. En als je de Guzman op dit moment voor 2 miljoen aan een buitenlandse club kan verkopen moet je dat gelijk doen. In tegenstelling tot die prutsers in eindhoven hebben wij namelijk 3 goede alternatieven voor die positie. Ach en ik weet dat ze een beetje achterlopen in dat gat , maar wij weten al sinds eind mei dat we niet in de Euro liga spelen. psv heeft ook goede alternatieven |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
WIE OP TIEN WAS DE VRAAG.
tomasson (mits hij steeds gebleseerd is) guzman (mits hij bij tekend) bruins (doet het onder mario wel SUPER op 10) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 16:16 schreef KKL het volgende:Nummer 1 Wijnaldum Nummer 2 Tomasson Nummer 3 Bruins Nummer 4 De Guzman Ten eerste Tomasson speelt dit seizoen niet meer dan 15 wedstrijden. Dus moet in mijn ogen Wijnaldum de nummer 10 zijn. De Guzman wil zijn contract niet verlengen dus heeft deze jongen geen toekomst bij Feyenoord. De Guzman mag niet de ontwikkeling van Wijnaldum in de weg staan waar we wellicht vele miljoenen voor kunnen vangen over een jaar of 2 jaar. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe kan ik hier nu geen mening over gehad hebben? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
ff afgestoft en opgepoetst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gravert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uit de tijd van dit topic ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|