BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Dijk kan leven met keuze Darley

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 30 juli 2009 - 10:58
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Dijk kan leven met keuze Darley (FeyenoordNet.nl)

Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - donderdag 30 juli 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Van Dijk kan leven met keuze Darley

donderdag 30-07-2009
- Bron: AD.nl

ROTTERDAM - Rob van Dijk is tijdig fit voor de competitiestart van Feyenoord tegen NEC. ,,Ik kan zondag spelen, zegt de 40-jarige doelman, die hersteld is van een achillespeesblessure. Rob van Dijk (2e van rechts). FOTO PIM RAS ,,Maar als de trainer voor Darley kiest, zou ik daar wel begrip voor hebben. Voor de 19-jarige Braziliaan gloort zijn competitiedebuut omdat Erwin Mulder geblesseerd is en Van Dijk vandaag pas de groepstraining hervat. ,,Ik heb bijna de hele voorbereiding gemist, aldus Van Dijk. ,,Darley heeft de afgelopen weken alles gespeeld en heeft het goed gedaan. Tegen Sampdoria heeft hij weliswaar niet veel te doen gehad, maar hij heeft ook geen fouten gemaakt. Van Dijk zal dit seizoen de strijd moeten aangaan met zijn twee veel jongere collegas. ,,We zullen het straks met zijn drieën moeten uitzoeken. Ik ga er niet meer zo vanuit dat Feyenoord nog een nieuwe keeper gaat halen. Dat deed ik in het begin van het seizoen wel. De laatste tijd heb ik er niets meer over gehoord. Het zal afhangen van de start van de competitie. Als we goed beginnen, zal het wel zo blijven. We hebben het dus zelf in de hand.

Hmm, hij had toch niet serieus verwacht om basisspeler te worden? Vind het wel erg goed hem als stand-in achter de hand te hebben maar ik zie liever Darley!

Wat vinden jullie?
bjorn
 bjorn - donderdag 30 juli 2009 - 12:18   quote  deeplink  
ik zie liever darley want hij heeft nog toekomst
kraze1
 kraze1 - donderdag 30 juli 2009 - 12:21   quote  deeplink  
Ik ook, lijkt me logisch hij heeft gewoon super gedaan afgelopen wedstrijden en ook niet tegen de minste. Ik denk ook nu Vlaar terug is en Dani erbij is gekomen dat we een redelijk betrouwbare verdediging hebben. Dat geeft voor een keeper ook een fijner gevoel, je kan nog zo'n goede keeper hebben maar als je geen goede verdediging hebt dan wordt het een stuk moeilijker.

Ik heb er alle vertrouwen in. En waarom zou hij het niet moete worden?
RoyLegioen
 RoyLegioen - donderdag 30 juli 2009 - 12:23   quote  deeplink  
Ik weet nog dat Been het volgende zei: "Als we een nieuwe keeper halen moet hij beter zijn dan V.Dijk" Daarmee kun je afleiden dat V.Dijk op dat moment nummer 1 was, Toch?
Maar toen raakte hij geblesseerd.. vervolgens deed Darley het best goed.
Dus zo gek zou ik het niet vinden als V.Dijk verwacht dat hij tegen NEC in het doel staat.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - donderdag 30 juli 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waarom Darley het niet moet worden, is een jonge keeper, straalt ook wat uit en tegen Sporting en Sampdoria heeft hij het uitstekend gedaan vind ik!
RoyLegioen
 RoyLegioen - donderdag 30 juli 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 12:21 schreef kraze1 het volgende:
Ik ook, lijkt me logisch hij heeft gewoon super gedaan afgelopen wedstrijden en ook niet tegen de minste. Ik denk ook nu Vlaar terug is en Dani erbij is gekomen dat we een redelijk betrouwbare verdediging hebben. Dat geeft voor een keeper ook een fijner gevoel, je kan nog zo'n goede keeper hebben maar als je geen goede verdediging hebt dan wordt het een stuk moeilijker.

Ik heb er alle vertrouwen in. En waarom zou hij het niet moete worden?
Helemaal mee eens!
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - donderdag 30 juli 2009 - 12:32   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=W2ZF_u9gaYk

Ook een paar goede reddingen van hem
kraze1
 kraze1 - donderdag 30 juli 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 12:32 schreef Vieze furrrrr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W2ZF_u9gaYk

Ook een paar goede reddingen van hem
Ja jammer van die fout van Ignjatovic anders had ie in 2 topwedstrijden zelfs de nul gehouden. Hij is klaar voor zondag hoor, gaat helemaal goed komen. Kan niet wachten tot het allemaal weer begonnen is....!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juli 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 12:23 schreef RoyLegioen het volgende:
Ik weet nog dat Been het volgende zei: "Als we een nieuwe keeper halen moet hij beter zijn dan V.Dijk" Daarmee kun je afleiden dat V.Dijk op dat moment nummer 1 was, Toch?
Maar toen raakte hij geblesseerd.. vervolgens deed Darley het best goed.
Dus zo gek zou ik het niet vinden als V.Dijk verwacht dat hij tegen NEC in het doel staat.
je kan het ook lezen dat je iemand haalt die in iedergeval goed genoeg is om 3de keeper te zijn. Hij is destijds al als standin gehaald en die rol houdt hij ook denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Dijk kan leven met keuze Darley









0.0050821