|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Fernandez - Top Cissé - boven (mijn) verwachting Ignatovich - heeft potentie, maar krijgt het zwaar als hij met Vlaar moet strijden om die positie |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
fernandez - redelijk cisse - redelijk been - goede aankoop |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ignjatovic: ken ik niet en heb ik nog nooit zien spelen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 13:31 schreef hotjumper het volgende:Fernandez - Top Cissé - boven (mijn) verwachting Ignatovich - heeft potentie, maar krijgt het zwaar als hij met Vlaar moet strijden om die positie Niks aan toe te voegen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Fernandez - Top Cissé - Top Ignatovich - Tenminste een echte kerel. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 13:31 schreef hotjumper het volgende:Fernandez - Top Cissé - boven (mijn) verwachting Ignatovich - heeft potentie, maar krijgt het zwaar als hij met Vlaar moet strijden om die positie Fernandez - Top Cissé - Boven mijn verwachting ---> bijna top, moet iets meer scoren. Ignjatovic ---> Slaat hofland straks voor zn bek. :D heerlijk. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
eerst maar eens de start van het nieuwe seizoen afwachten..........dan gaat het pas om de puntos en niet al dat vriendschappelijk gezeik................... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 04:24 schreef antoniorijen het volgende:eerst maar eens de start van het nieuwe seizoen afwachten..........dan gaat het pas om de puntos en niet al dat vriendschappelijk gezeik................... de zeeuw... een feyenoorder in een verkeerd shirt.. jammer dat we hem 2 jaar geleden niet konden halen. hij wou zo graag... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als ie Feyenoorder was had niet naar de neuzen gegaan |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 13:31 schreef hotjumper het volgende:Fernandez - Top Cissé - boven (mijn) verwachting Ignatovich - heeft potentie, maar krijgt het zwaar als hij met Vlaar moet strijden om die positie ben het helemaal met je eens..ook wbt ignatovich..denk dat het een goeie backup voor vlaar zou zijn,waar die veel van kan leren..als hij gewoon zn minuten mee pakt bij de beloften,word het een goeie denk ik,maar vlaar is gewoon 1e keus,ik hoop dat die daar mee om kan gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 13:31 schreef hotjumper het volgende:Fernandez - Top Cissé - boven (mijn) verwachting Ignatovich - heeft potentie, maar krijgt het zwaar als hij met Vlaar moet strijden om die positie Eens. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
ik ben het met je eens over ignjatovic ik denk het zelfde als erwin letterboer denk ik |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
top..vooral cisse en dani. leuk zo ene mee voetballende back. nu nog een linksback die dat ook kan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Fernandez speelde goed, maar ik had toch liever gezien dat ie wat meer achterin bleef. |
|
|
|