|
|
daangr97
|
|
|
geef je menning geef ze een cijfer en commentaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Darley - erg goed, staat overtuigend te keepen 7 wil hem eerst wel even zien onder competitie druk Mulder - Goed begon vorig jaar erg sterk zakte wat terug maar dat kan gunstig zijn omdat hij z'n dipje (dat elke jonge speler blijkbaar krijgt)al gehad heeft. De keren dat ik hem zag spelen in de Kuip stond ie er overtuigend. geef geen cijfer omdat ie geblesseerd was. Van Dijk - goeie sub, denk dat zijn leeftijd mee gaat spelen als hij structureel aan de bak moet. 7. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
van Dijk een 7 betrouwbaar maar toch te oud. Darley een 8 gaat een heel grote worden Mulder een 7 blijft toch wat achter |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2009 - 13:41 schreef legrande het volgende:van Dijk een 7 betrouwbaar maar toch te oud. Darley een 8 gaat een heel grote worden Mulder een 7 blijft toch wat achter waarop baseer je dat Mulder achterblijft? hij heeft geen wedstrijd gespeeld sinds ie terug is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
De positie van keeper kan wel eens onze achilleshiel worden. Ik geef toe, Darley doet het heel behoorlijk in de voorbereiding. Maar is hij ervaren genoeg voor een vaste plek? Vraag het mij af. Hij en Mulder zullen door jeugdige onervarenheid nog wel eens een foutje gaan maken. Van Dijk is erg op leeftijd en daardoor ook erg blessuregevoelig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Een foutje af en toe is niet erg, slechter dan timmer met 1 foutje per wedstrijd wordt het toch niet. Voor het geld dat Feyenoord te besteden heeft haal je denk ik geen betere keeper als we nu hebben. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Darley gewoon de kans geven Ben eigenlijk meer voor Mulder Maar die is geblesseerd en Darley valt positief op in de voorbereiding Het zou oneerlijk zijn hem geen kans te geven in de competitie En laat hem maar een paar fouten maken, denk maar aan Dudek of Gomes Daar leert hij van en de supporters hebben wel geduld nu Mario aan het roer staat |
|
|
|