BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden jullie van de keepers van feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
daangr97
 daangr97 - donderdag 30 juli 2009 - 13:34   quote  deeplink  
geef je menning geef ze een cijfer en commentaar
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juli 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Darley - erg goed, staat overtuigend te keepen 7 wil hem eerst wel even zien onder competitie druk
Mulder - Goed begon vorig jaar erg sterk zakte wat terug maar dat kan gunstig zijn omdat hij z'n dipje (dat elke jonge speler blijkbaar krijgt)al gehad heeft. De keren dat ik hem zag spelen in de Kuip stond ie er overtuigend. geef geen cijfer omdat ie geblesseerd was.
Van Dijk - goeie sub, denk dat zijn leeftijd mee gaat spelen als hij structureel aan de bak moet. 7.
legrande
 legrande - donderdag 30 juli 2009 - 13:41   quote  deeplink  
van Dijk een 7 betrouwbaar maar toch te oud. Darley een 8 gaat een heel grote worden Mulder een 7 blijft toch wat achter
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juli 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 13:41 schreef legrande het volgende:
van Dijk een 7 betrouwbaar maar toch te oud. Darley een 8 gaat een heel grote worden Mulder een 7 blijft toch wat achter
waarop baseer je dat Mulder achterblijft? hij heeft geen wedstrijd gespeeld sinds ie terug is.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 30 juli 2009 - 16:11   quote  deeplink  
De positie van keeper kan wel eens onze achilleshiel worden. Ik geef toe, Darley doet het heel behoorlijk in de voorbereiding. Maar is hij ervaren genoeg voor een vaste plek? Vraag het mij af. Hij en Mulder zullen door jeugdige onervarenheid nog wel eens een foutje gaan maken. Van Dijk is erg op leeftijd en daardoor ook erg blessuregevoelig.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 juli 2009 - 09:41   quote  deeplink  
Een foutje af en toe is niet erg, slechter dan timmer met 1 foutje per wedstrijd wordt het toch niet. Voor het geld dat Feyenoord te besteden heeft haal je denk ik geen betere keeper als we nu hebben.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 juli 2009 - 11:21   quote  deeplink  
Darley gewoon de kans geven
Ben eigenlijk meer voor Mulder
Maar die is geblesseerd en Darley valt positief op in de voorbereiding
Het zou oneerlijk zijn hem geen kans te geven in de competitie
En laat hem maar een paar fouten maken, denk maar aan Dudek of Gomes
Daar leert hij van en de supporters hebben wel geduld nu Mario aan het roer staat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden jullie van de keepers van feyenoord









0.0055179