BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden jullie van het middenveld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
daangr97
 daangr97 - donderdag 30 juli 2009 - 13:36   quote  deeplink  
geef je mening
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juli 2009 - 13:52   quote  deeplink  
landzaat - mag weg van mij, was al overbodig toen hij gehaald werd
Wijnaldum - 8 toppertje in spé
Bruins - 8 gaat ons dit seizoen verrassen
De Guzman - 9 buitencategorie speler maakt ons in zijn eentje sterker
Tomasson - 8 zie de Guzman, vraag me af of ie een heel seizoen elke wedstrijd kan spelen.
El Ahmadi - 7 moet nu maar eens laten zien waarvoor hij gehaald is
Fer - 9 als zijn ontwikkeling zich zo doorzet speelt hij binnen een paar jaar in de top van europa. Zijn pech is dat hij een minder opvallende rol heeft als Wijnaldum
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 30 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
landzaat slecht
wijnaldum goed
bruins ik vind hem slecht, maar daar denken velen anders over
de guzman goed
tomasson goed
el ahmadi redelijk
fer goed
bjorn
 bjorn - donderdag 30 juli 2009 - 13:58   quote  deeplink  
super goed maar landzaat mag weg zie ik veel liever fer
ST
 ST - donderdag 30 juli 2009 - 14:16   quote  deeplink  
ligt er goed bij.
kraze1
 kraze1 - donderdag 30 juli 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Kom op moet je nou echt 6 topics openen die allemaal over hetzelfde gaan, er zijn al genoeg topics hier. Zie door de bomen het bos niet meer.
Jimmie76
 Jimmie76 - donderdag 30 juli 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 13:52 schreef hotjumper het volgende:
landzaat - mag weg van mij, was al overbodig toen hij gehaald werd
Wijnaldum - 8 toppertje in spé
Bruins - 8 gaat ons dit seizoen verrassen
De Guzman - 9 buitencategorie speler maakt ons in zijn eentje sterker
Tomasson - 8 zie de Guzman, vraag me af of ie een heel seizoen elke wedstrijd kan spelen.
El Ahmadi - 7 moet nu maar eens laten zien waarvoor hij gehaald is
Fer - 9 als zijn ontwikkeling zich zo doorzet speelt hij binnen een paar jaar in de top van europa. Zijn pech is dat hij een minder opvallende rol heeft als Wijnaldum
Is landzaat geen goeie voor AZ als vervanger van De Zeeuw? Landzaat heeft bij Feyenoord niet aangetoond dat hij in het Nederlands elftal heeft gspeeld. El Ahmadi wordt onderschat. Vorig jaar speelde hij alleen goed als Tomasson meedeed, omdat die wel in staat was zijn spel te snappen. Tot nu toe lijkt het alsof heel Feyenoord een niveautje hoger speelt, waardoot El Ahmadi ook tot zijn recht komt. Bruins moet het nu onder Been gaan laten zien.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 juli 2009 - 23:27   quote  deeplink  
Ik zou spelen met:
Fer en Ahmadi controlerend in het centrum
Wijnaldum en Guzman/Bruins een vrije rol in de aanval

Dan heb je in mijn ogen een zeer goed middenveld
Zou zo gauw geen beter kunnen noemen in de eredivisie
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 30 juli 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:27 schreef Phyxsius het volgende:

Zou zo gauw geen beter kunnen noemen in de eredivisie
az
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 juli 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:29 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

az
Zonder de Zeeuw twijfel ik aan hun middenveld
De Zeeuw bewaakte de balans
Daarom geef ik Ajax nu een goeie kans op het kampioenschap
Voor dat ze de Zeeuw haalden gaf ik ze geen kans
R()b
 R()b - donderdag 30 juli 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 14:19 schreef kraze1 het volgende:
Kom op moet je nou echt 6 topics openen die allemaal over hetzelfde gaan, er zijn al genoeg topics hier. Zie door de bomen het bos niet meer.
Misschien kan Landzaat wat houthakken voor je!
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 30 juli 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 13:54 schreef patrickpsv15 het volgende:
landzaat slecht
wijnaldum goed
bruins ik vind hem slecht, maar daar denken velen anders over
de guzman goed
tomasson goed
el ahmadi redelijk
fer goed
Eindelijk een kenner !!!! die net zoals ik niet gecharmeerd van Bruins is.................
Marsco
 Marsco - vrijdag 31 juli 2009 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 23:51 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Eindelijk een kenner !!!! die net zoals ik niet gecharmeerd van Bruins is.................
haha, omdat hij het eens is met jou, is het per definitie een kenner...
Wil in dat geval wel eens weten wat jij vond van Bruins in zijn eerste seizoen. Inderdaad, niet best gepresteerd afgelopen seizoen, maar ik zou zo snel niet kunnen voorspellen hoe hij het dit seizoen gaat doen. In potentie een topper voor Feyenoord begrippen.

Verder heeft Feyenoord inderdaad een fantastisch middenveld. Een van de redenen dat ik een voorstander van een 4-4-2 systeem ben, met Makaay en Cisse voorin en Tomasson of de Guzman erachter. Inderdaad, hebben die vooralsnog de voorkeur bij mij boven Bruins.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 31 juli 2009 - 04:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 00:05 schreef Marsco het volgende:

[..]

haha, omdat hij het eens is met jou, is het per definitie een kenner...
Wil in dat geval wel eens weten wat jij vond van Bruins in zijn eerste seizoen. Inderdaad, niet best gepresteerd afgelopen seizoen, maar ik zou zo snel niet kunnen voorspellen hoe hij het dit seizoen gaat doen. In potentie een topper voor Feyenoord begrippen.

Verder heeft Feyenoord inderdaad een fantastisch middenveld. Een van de redenen dat ik een voorstander van een 4-4-2 systeem ben, met Makaay en Cisse voorin en Tomasson of de Guzman erachter. Inderdaad, hebben die vooralsnog de voorkeur bij mij boven Bruins.
In het eerste seizoen vond ik ook al niks aan Bruins!! Al waren zijn prestaties redelijk het gaat gewoon om zijn instelling!! Koppen en de beuk erin komt in zijn woordenboek niet voor.........ooh als mijn haar maar niet in de war komt!!!!!!!! Al schiet die er 25 erin komend seizoen, juichen zal ik wel maar nooit zal ik een fan worden............geeft mij maar een Bosvelt of een van Gastel , dat zijn meer spelers die mij kunnen bekoren
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 juli 2009 - 08:47   quote  deeplink  
Met Fer hebben we natuurlijk een absolute topper op het middenveld. Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als het een wat hardere wedstrijd wordt.
Stef1977
 Stef1977 - vrijdag 31 juli 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Allereerst vergeten we Leerdam. Want volgens mij is dat een middenvelder die afgelopen seizoen als verdediger is gebruikt omdat Lucius en Tiendalli niet beschikbaar waren. En volgens mij viel ie afgelopenzondag ook in op het middenveld.

Verder ga ik geen cijfers geven, maar ben ik erg blij met de groep die er nu is. Ze hebben allemaal kwaliteit. En ik vind dat oa Fer en de Guzman altijd moeten spelen. Maar de Guzman zal nog wel wat ritme op m oeten doen want die heeft nog nieteens 45 minuten gespeeld.
En inderdaad heb ik er absoluut geen moeite mee als Landzaat vertrekt. En ik verwacht dat dat ook gaat gebeuren.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 31 juli 2009 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 13:52 schreef hotjumper het volgende:
landzaat - mag weg van mij, was al overbodig toen hij gehaald werd
Wijnaldum - 8 toppertje in spé
Bruins - 8 gaat ons dit seizoen verrassen
De Guzman - 9 buitencategorie speler maakt ons in zijn eentje sterker
Tomasson - 8 zie de Guzman, vraag me af of ie een heel seizoen elke wedstrijd kan spelen.
El Ahmadi - 7 moet nu maar eens laten zien waarvoor hij gehaald is
Fer - 9 als zijn ontwikkeling zich zo doorzet speelt hij binnen een paar jaar in de top van europa. Zijn pech is dat hij een minder opvallende rol heeft als Wijnaldum
jumper is op stoom!! niks aan toe te voegen;)..weet alleen ook wel dat tomassson van oorsprong een 10 is of een zwerver op het midden veld..maar toch..ik zou hem graag eens op de plek van makaay zien..of overdrijf ik nu?als tomasson speelt scoort die..dat kun je niet ontkennen..nu is het alleen zo..dat iedereen fit is..dus of die het alsnog kan is de vraag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door erwin-letteboer --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 juli 2009 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 08:50 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

jumper is op stoom!! niks aan toe te voegen;)..weet alleen ook wel dat tomassson van oorsprong een 10 is of een zwerver op het midden velt..maar toch..ik zou hem graag eens op de plek van makaay zien..of overdrijf ik nu?
je kan het natuurlijk te gek maken ;)

Maar is lastig met dit soort topics, Daarom heb ik Gio hier niet bij staan. die zie ik het liefste als back spelen.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 31 juli 2009 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 08:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

je kan het natuurlijk te gek maken ;)

Maar is lastig met dit soort topics, Daarom heb ik Gio hier niet bij staan. die zie ik het liefste als back spelen.
dat ben ik ook met je eens..ben geen fan van de cler..nooit echt geweest tijdens zijn tijd bij feyenoord..ik zou het echt onwijs tof vinden als ze tiendalli konden omtoveren tot linksback..en dan vanaf volgens seizoen gaan gebruiken, dat zou wel lastig worden!(ik snap zoiezo niet dat feyenoord hem weg wou doen)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 juli 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Ik vind Fernandez beter dan Tiendalli, maar wellicht is het een optie om Bahia back te zetten.
Fernandez--Vlaar--Hofland/Ignatovich---Bahia als achterhoede.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 31 juli 2009 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 09:07 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind Fernandez beter dan Tiendalli, maar wellicht is het een optie om Bahia back te zetten.
Fernandez--Vlaar--Hofland/Ignatovich---Bahia als achterhoede.
hm..zou ook nog kunnen ja..bahia is gewoon vaste kracht..hofland..man op man kan die wel wat,lange bal kan je beter niet aan hem overlaten..tevens gat bahia graag mee op,dus als die zn mannetje kan staan opde back positie, waarom niet;)
Marsco
 Marsco - vrijdag 31 juli 2009 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 04:20 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

In het eerste seizoen vond ik ook al niks aan Bruins!! Al waren zijn prestaties redelijk het gaat gewoon om zijn instelling!! Koppen en de beuk erin komt in zijn woordenboek niet voor.........ooh als mijn haar maar niet in de war komt!!!!!!!! Al schiet die er 25 erin komend seizoen, juichen zal ik wel maar nooit zal ik een fan worden............geeft mij maar een Bosvelt of een van Gastel , dat zijn meer spelers die mij kunnen bekoren
Ok, prima. Zo iedereen zijn eigen voorkeuren. En je hebt wel een punt trouwens, straalt weinig van uit. Maar in vorm een technisch vaardige speler die met 1 voetbeweging iemand vrij voor de goal kan zetten. En je hebt ze van alle soorten nodig natuurlijk. Met elf zwoegers kom je er ook niet natuurlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden jullie van het middenveld









0.0063290