BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het geld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rudylinde
 rudylinde - donderdag 30 juli 2009 - 18:03   quote  deeplink  
gewoon eens effe een vraagje aan mede feyenoord supporters,ik lees nu al een tijdje mee op verschillende forums over feyenoord en ben zelf zo ongeveer 35 jaar supporter dus vanaf dat ik kon praten,het eerste woordje raad je al,
maar wat mij gewoon op valt de laatste tijd dat veel supporters zich ook laten mee trekken door de financiele malaise,wat ik hiermee wil zeggen is dat de meesten wijnaldum,de guzman,vlaar,bruins,biseswar en nog wel een paar talenten zo gauw mogelijk zien vertrekken uit de kuip tegen de betaling van miljoenen

okay dan is feyenoord uit de zorgen,maar wat voor elftal staat er dan als je dit jaar voor europees voetbal gaat,want reken erop dat deze jongens gewild zijn na dit seizoen,laten we er als supporters voor gaan dat we nog een jaar of drie van deze groep mogen genieten,want dat hebben we gewoon nodig om even weer een big smile te krijgen wat betreft feyenoord

tuurlijk snap wel dat geld belangrijk is,maar dat kan na de behaalde prijzen over 3/5 jaar ook nog wel,dan zijn ze nog het dubbele waard ook nog,ik verlang gewoon naar een paar jaar gestaag succes

graag reactie
ook als je vind dat je het een onzin reactie vind want dan weet ik mijn plek weer
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 30 juli 2009 - 18:09   quote  deeplink  
MIJN MENING je hart zit op de goede plaats.

Maar wij (supporters) gaan niet over de knikkers.
En er komen veel talenten aan dat wil je niet weten.
Dus mag er best wel een paar voor het juiste bedrag verkocht worden.
sebbe1
 sebbe1 - donderdag 30 juli 2009 - 18:10   quote  deeplink  
Ben het met je eens dat we onze talenten niet te snel moeten verkopen, daarintegen zijn dat wel de enigen die nog geld opbrengen en zo op een korte termijn weer financieel gezond kunnen worden als club. Alleen is dit een korte termijn visie en zijn de schulden door jaren heen opgebouwd, dus voor de langere termijn kan je ze beter behouden, zodat je over een langere termijn (ook) kapitaalkrachtig kan blijven.
R()b
 R()b - donderdag 30 juli 2009 - 18:12   quote  deeplink  
1 of 2 spelers verkopen is al voldoende.
Maar 4 of 5 is funest.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 30 juli 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:10 schreef sebbe1 het volgende:
Ben het met je eens dat we onze talenten niet te snel moeten verkopen, daarintegen zijn dat wel de enigen die nog geld opbrengen en zo op een korte termijn weer financieel gezond kunnen worden als club. Alleen is dit een korte termijn visie en zijn de schulden door jaren heen opgebouwd, dus voor de langere termijn kan je ze beter behouden, zodat je over een langere termijn (ook) kapitaalkrachtig kan blijven.
Dat bedoelde ik nou ook ..............ha ha ha.................
F.L.E
 F.L.E - donderdag 30 juli 2009 - 18:23   quote  deeplink  
Het enige nadeel van een flinke schuld is dat je rente moet betalen. Kunnen ze van die 21 miljoen een langlopende schuld maken betaal je tussen de 3 en 5% rente. Uitgaande van 5 % is dat ongeveer een miljoen per jaar. Deelname aan de Champions (?)Lige betekend al een startpremie van 3 a 4 miljoen. Dan is het eigenlijk een simpel rekensommetje, je kunt beter presteren met de talenten dan ze verkopen.
rudylinde
 rudylinde - donderdag 30 juli 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:12 schreef R()b het volgende:
1 of 2 spelers verkopen is al voldoende.
Maar 4 of 5 is funest.
dus wanneer een wijnaldum volgend jaar verkocht word voor ...laten we zeggen 10 miljoen...en de guzman loopt transfervrij de kuip uit en op de valreep word ook bruins verkocht voor 6 miljoen plus dat hofland, makaay en landzaat vertrekken ,gewoon omdat het einde contract is,dan kun jij daar vrede mee hebben?
coenjo
 coenjo - donderdag 30 juli 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:29 schreef rudylinde het volgende:

[..]

dus wanneer een wijnaldum volgend jaar verkocht word voor ...laten we zeggen 10 miljoen...en de guzman loopt transfervrij de kuip uit en op de valreep word ook bruins verkocht voor 6 miljoen plus dat hofland, makaay en landzaat vertrekken ,gewoon omdat het einde contract is,dan kun jij daar vrede mee hebben?
als je goed leest dan zegt hij dat hij daar geen vrede mee heeft.. 1 of 2 zou kunnen..
4 of 5 dus niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door coenjo --
rudylinde
 rudylinde - donderdag 30 juli 2009 - 18:38   quote  deeplink  
ja met het woordje 4 of 5 is funest,en dat bedoel ik dus ook een beetje met de reactie

vergeet niet dat er volgend seizoen al een gat valt,en daarom zou ik dus graag zien dat de groep wat er nu staat een paar jaar mee gaat doen met de prijzen
coenjo
 coenjo - donderdag 30 juli 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:38 schreef rudylinde het volgende:
ja met het woordje 4 of 5 is funest,en dat bedoel ik dus ook een beetje met de reactie

vergeet niet dat er volgend seizoen al een gat valt,en daarom zou ik dus graag zien dat de groep wat er nu staat een paar jaar mee gaat doen met de prijzen
met 4 of 5 funest bedoelt hij te zeggen: als er 4 of 5 spelers weg gaan dan redden
we het niet! 1 of 2 spelers kunnen wat rob betreft nog vertrekken......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door coenjo --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - donderdag 30 juli 2009 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:03 schreef rudylinde het volgende:
gewoon eens effe een vraagje aan mede feyenoord supporters,ik lees nu al een tijdje mee op verschillende forums over feyenoord en ben zelf zo ongeveer 35 jaar supporter dus vanaf dat ik kon praten,het eerste woordje raad je al,
maar wat mij gewoon op valt de laatste tijd dat veel supporters zich ook laten mee trekken door de financiele malaise,wat ik hiermee wil zeggen is dat de meesten wijnaldum,de guzman,vlaar,bruins,biseswar en nog wel een paar talenten zo gauw mogelijk zien vertrekken uit de kuip tegen de betaling van miljoenen

okay dan is feyenoord uit de zorgen,maar wat voor elftal staat er dan als je dit jaar voor europees voetbal gaat,want reken erop dat deze jongens gewild zijn na dit seizoen,laten we er als supporters voor gaan dat we nog een jaar of drie van deze groep mogen genieten,want dat hebben we gewoon nodig om even weer een big smile te krijgen wat betreft feyenoord

tuurlijk snap wel dat geld belangrijk is,maar dat kan na de behaalde prijzen over 3/5 jaar ook nog wel,dan zijn ze nog het dubbele waard ook nog,ik verlang gewoon naar een paar jaar gestaag succes

graag reactie
ook als je vind dat je het een onzin reactie vind want dan weet ik mijn plek weer
dit is teminste een goeie topic!dit kan alle kanten op dat is het leukste :D
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - donderdag 30 juli 2009 - 18:50   quote  deeplink  
ff een voorbeeld: de aankopen dit seizoen zijn stuk voor stuk aanwinsten..alleeb vrees ik voor het ergste wanneer bijv cissé(al denk ik van niet hoor)het bijv over 2 jaar zo slecht gaat doen, dat die met verlies verkocht word..dat we straks weer met bijv 2 miljoen extra schulden zitten..ik ben van mening dat we aankomende 3/4 jaar geen aankopen moette doen..en deze selectie(met name de aankopen van dit seizoen)moette behouden..en in die 3/4 jaar de talenten als guzzie/fer/biseswar/wijnaldum alleen voor de hoofdprijs te laten gaan..dan ben je na mijn idee binnen 5 jaar schulden vrij..of iig een heel eind!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door erwin-letteboer --
The Saint
 The Saint - donderdag 30 juli 2009 - 18:56   quote  deeplink  
Als het team prijzen pakt krijg je ook veel geld, dus spelers houden bv spelers met een kort contract zoals de guzman. Maar de talenten houden en over een jaar of 3 verkopen, dan kan je er ook nieuwe spelers van kopen, omdat je dan (hopelijk) de schuld betaalt van de bezuinigingen en winst door prestaties. En dit is absoluut geen onzin topic, juist een zinvolle. Ik ben 19 jaar en ben al heel me leven supporter! en heb dus niet veel prijzen bewust meegemaakt maar dit gaat veranderen!!
rudylinde
 rudylinde - donderdag 30 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
dan zeggen we toch hetzelfde,of heb ik dat mis

die 4 a 5 spelers heb je niet meer volgend seizoen
makaay ,hofland,landzaat,de guzman(als hij niet tekent),van dijk,
gio nog een jaartje dan,alhoewel dat ligt eraan denk ik ,ook weer hoe het volgend jaar in zuid-africa verloopt
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - donderdag 30 juli 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:56 schreef The Saint het volgende:
Als het team prijzen pakt krijg je ook veel geld, dus spelers houden bv spelers met een kort contract zoals de guzman. Maar de talenten houden en over een jaar of 3 verkopen, dan kan je er ook nieuwe spelers van kopen, omdat je dan (hopelijk) de schuld betaalt van de bezuinigingen en winst door prestaties. En dit is absoluut geen onzin topic, juist een zinvolle. Ik ben 19 jaar en ben al heel me leven supporter! en heb dus niet veel prijzen bewust meegemaakt maar dit gaat veranderen!!
mmm..klopt zo had ik het nog niet bekeken;)..dan is mijn voorbeeld gewoon vanuit een prijzeloze periode :P
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - donderdag 30 juli 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:56 schreef The Saint het volgende:
Als het team prijzen pakt krijg je ook veel geld, dus spelers houden bv spelers met een kort contract zoals de guzman. Maar de talenten houden en over een jaar of 3 verkopen, dan kan je er ook nieuwe spelers van kopen, omdat je dan (hopelijk) de schuld betaalt van de bezuinigingen en winst door prestaties. En dit is absoluut geen onzin topic, juist een zinvolle. Ik ben 19 jaar en ben al heel me leven supporter! en heb dus niet veel prijzen bewust meegemaakt maar dit gaat veranderen!!
en idd ben zelf ook pas 23(bijna)en heb ook niet veel prijzen meegemaakt
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - donderdag 30 juli 2009 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:59 schreef rudylinde het volgende:
dan zeggen we toch hetzelfde,of heb ik dat mis

die 4 a 5 spelers heb je niet meer volgend seizoen
makaay ,hofland,landzaat,de guzman(als hij niet tekent),van dijk,
gio nog een jaartje dan,alhoewel dat ligt eraan denk ik ,ook weer hoe het volgend jaar in zuid-africa verloopt
zoiezo als landzaat en makaay stoppen heb je weer meer ruimte..want hun drukken aardig op het financiele plaatje..en echt van meerwaarde zijn ze niet denk ik..als je tomasson als echte spits zou gebruiken,net als makaay doet..schiet tomassson er meer in..mits die fit blijft!..dus zou blij zijn als makaay en landzaat gewoon verdwijnen
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 30 juli 2009 - 20:25   quote  deeplink  
de Guzman moeten ze proberen te verkopen voor ongeveer € 5.000.000,= als ie niet wil verlengen!! Scheelt ook weer in salaris en ik zou proberen Makaay te slijten maar die wil niet dus dan hou het op en moeten we hem gewoon gebruiken als spits samen met Cisse.
ar
 ar - donderdag 30 juli 2009 - 20:53   quote  deeplink  
maak je dit seizoen maar geen zorgen over makaay,dankzij onze vervaarlijke cisee gaat hij er 25 inpoeieren.
R()b
 R()b - donderdag 30 juli 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 20:53 schreef ar het volgende:
maak je dit seizoen maar geen zorgen over makaay,dankzij onze vervaarlijke cisee gaat hij er 25 inpoeieren.
En Cissé een stuk of 15 , dat zijn dan alweer 40 doelpunten ^_^
ar
 ar - donderdag 30 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
appeltje,eitje:)
ST
 ST - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:43   quote  deeplink  
wat hebben we aan het geld?
op t veld wil ik het zien.
en niet zoals begin jaren 2000 dat iedereen werd verkocht,ze van japan tot rond naar australie in feyenoordshirts liepen en er geen cent te makken was.
nee laat ze maar staan daar heb ik meer aan.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:43 schreef ST het volgende:
wat hebben we aan het geld?
op t veld wil ik het zien.
en niet zoals begin jaren 2000 dat iedereen werd verkocht,ze van japan tot rond naar australie in feyenoordshirts liepen en er geen cent te makken was.
nee laat ze maar staan daar heb ik meer aan.
simpel
Als we uit de schulden zijn gaat de begroting omhoog
Want we betalen minder rente en dergelijke

Hogere begroting is meer geld
Meer geld is sportief succes

Dus hoe eerder we uit de schulden zijn, hoe makkelijker het word om sportief wat te laten zien
ST
 ST - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
98%clubs zijn schuldenvrij.
een paar zijn dat niet.
om die paar draait alles!
dus wat is wijsheid?

ik zie liever een schuld van 400miljoen om wijnaldums tot kaka`s te zien rondlopen dan we schuldvrij zijn en we buysjes en lurlings te zien krijgen.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 23:12 schreef ST het volgende:
98%clubs zijn schuldenvrij.
een paar zijn dat niet.
om die paar draait alles!
dus wat is wijsheid?

ik zie liever een schuld van 400miljoen om wijnaldums tot kaka`s te zien rondlopen dan we schuldvrij zijn en we buysjes en lurlings te zien krijgen.
98% schuldenvrij?? Over welk land heb jij het?? Dit is niet in Europa.......want daar heeft elke club schulden
ST
 ST - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:31   quote  deeplink  
nog erger..dus kom maar op met de schulden en de toppers!
Els
 Els - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:35   quote  deeplink  
Heb altijd aangegeven dat ik vind dat Feyenoord geen handelshuis moet zijn, maar een voetbalclub.
ST
 ST - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:40   quote  deeplink  
tijden veranderen en alles en iedereen is handel.
dus waar maken we ons druk over.
dat negatieve vermogen wordt vanzelf weggewerkt als genoemde spelers 3x zoveel waard worden.
en er is altijd nog een Sportclub.
feyenoord zal nooit vallen!
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:49   quote  deeplink  
zullen we ons voorlopig maar weer gewoon met het voetbal bezig houden in plaats van eindeloos ouwehoeren over geld? wat wij denken over geld en Feyenoord doet er echt verder niet zo veel toe lijkt mij!
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 23:35 schreef Els het volgende:
Heb altijd aangegeven dat ik vind dat Feyenoord geen handelshuis moet zijn, maar een voetbalclub.
Exact mijn idee
ST
 ST - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 23:49 schreef sevillana het volgende:
zullen we ons voorlopig maar weer gewoon met het voetbal bezig houden in plaats van eindeloos ouwehoeren over geld? wat wij denken over geld en Feyenoord doet er echt verder niet zo veel toe lijkt mij!
daarom zeg ik al:
het moet op t veld staan niet op de bank ;)
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 23:51 schreef ST het volgende:

[..]

daarom zeg ik al:
het moet op t veld staan niet op de bank ;)
ok, eens
rudylinde
 rudylinde - zondag 02 augustus 2009 - 17:52   quote  deeplink  
eindelijk dacht ik ,dat er een elftal stond,hevig vertrouwen en zenuwachtig op de bank,mischien ben ik de enigste,maar wat een waardeloos kut pot voetbal,er zat weer geen gang in,ze konden mekaar weer niet vinden,maar ik snap het gewoon niet ,tegen sampdoria hadden ze wel de gang er in ,maar vanmiddag was het weer waardeloos

en natuurlijk ben ik blij met de 3 punten,maar had gewoon gehoopt op een leuk pot voetbal,maar we staan weer met twee benen op de grond,1 ding scheelt dus wel ,als ze zo spelen dan zal het ook niet zo gauw verkocht worden
ST
 ST - zondag 02 augustus 2009 - 17:55   quote  deeplink  
de druk is van de ketel.
alles gaat los vanaf nu.
en in een seizoen groei je.
je start niet 34 wedstrijden top;)

mmaar mss heb je gelijk en moeten we het maasgebouw bestormen en morgen been van varkenoord verjagen.
mss helpt t.
sevillana
 sevillana - zondag 02 augustus 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 17:52 schreef rudylinde het volgende:
eindelijk dacht ik ,dat er een elftal stond,hevig vertrouwen en zenuwachtig op de bank,mischien ben ik de enigste,maar wat een waardeloos kut pot voetbal,er zat weer geen gang in,ze konden mekaar weer niet vinden,maar ik snap het gewoon niet ,tegen sampdoria hadden ze wel de gang er in ,maar vanmiddag was het weer waardeloos

en natuurlijk ben ik blij met de 3 punten,maar had gewoon gehoopt op een leuk pot voetbal,maar we staan weer met twee benen op de grond,1 ding scheelt dus wel ,als ze zo spelen dan zal het ook niet zo gauw verkocht worden
ach, vorig seizoen was het begin aanzienlijk minder, 3-1 verlies in Almelo. nu 2-0 winst in Rotterdam. het spel was idd (nog) niet geweldig. overigens; verklaar eens even "dan zal het ook niet zo gauw(?) verkocht worden", kan 't ff niet zo goed volgen.
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:02   quote  deeplink  
ja idd
rudylinde
 rudylinde - maandag 03 augustus 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 21:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

ach, vorig seizoen was het begin aanzienlijk minder, 3-1 verlies in Almelo. nu 2-0 winst in Rotterdam. het spel was idd (nog) niet geweldig. overigens; verklaar eens even "dan zal het ook niet zo gauw(?) verkocht worden", kan 't ff niet zo goed volgen.
in de opening van dit topic berichtte ik over hetgene dat ik liever deze groep een aantal jaren wil zien voor het behalen van de nodige prijzen,dus het verhaal ,op het veld wil ik het zien.
door het voetbal van gister hoef ik nog niet zo bang te wezen dat er nog iets verkocht gaat worden omdat niemand zich naar mijn mening zich zo in de kijker heeft gespeeld
en net zoals je zelf zei het spel was (nog)niet zo geweldig,dus vandaar dat ik het stukje nadeel in het positieve wou zetten
sevillana
 sevillana - maandag 03 augustus 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 17:46 schreef rudylinde het volgende:

[..]

in de opening van dit topic berichtte ik over hetgene dat ik liever deze groep een aantal jaren wil zien voor het behalen van de nodige prijzen,dus het verhaal ,op het veld wil ik het zien.
door het voetbal van gister hoef ik nog niet zo bang te wezen dat er nog iets verkocht gaat worden omdat niemand zich naar mijn mening zich zo in de kijker heeft gespeeld
en net zoals je zelf zei het spel was (nog)niet zo geweldig,dus vandaar dat ik het stukje nadeel in het positieve wou zetten
snappo, de zinsopbouw was mij niet helemaal duidelijk, snappo?
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - dinsdag 04 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
niet echt
sevillana
 sevillana - dinsdag 04 augustus 2009 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 00:03 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
niet echt
verder nog nieuws?
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - dinsdag 04 augustus 2009 - 00:14   quote  deeplink  
jawel
R()b
 R()b - dinsdag 04 augustus 2009 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 - 18:42 schreef coenjo het volgende:

[..]

met 4 of 5 funest bedoelt hij te zeggen: als er 4 of 5 spelers weg gaan dan redden
we het niet! 1 of 2 spelers kunnen wat rob betreft nog vertrekken......
Juist dank je :)
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - dinsdag 04 augustus 2009 - 00:19   quote  deeplink  
3 of 4 en 2 terug kopen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2009 - 08:10   quote  deeplink  
Het geld is op

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het geld









0.0139470