BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eredivisie topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 21:42 schreef Boudewijn het volgende:
AZ had gewoon op 3-3 moeten staan, echt een SUPER overduidelijke penalty verdiend!

En daarna had ik ze zo ook nog 3-4 zien maken... scheidsrechterlijke wanprestatie!
Ach iedereen word een paar keer per seizoen genaaid door de scheidsrechters
Dat hoort erbij

En vorig jaar had AZ vrij weinig te klagen

Vitesse is volgens mij ook 2 penaltys onthouden
Ben benieuwd hoe de scheidsrechter morgen is
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:15   quote  deeplink  
het is verbeek van harte gegund!

nu werk die met spelers die wel voor hem door het vuur gaan
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 21:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

zoals ik al eerder opmerkte, "zwak begin van de kaasjes"
GATENKAAS
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:25 schreef LOBBES het volgende:

[..]

GATENKAAS
Humor!
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 augustus 2009 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
het is verbeek van harte gegund!

nu werk die met spelers die wel voor hem door het vuur gaan
zwerende aambeien is wat ik hem gun.
Els
 Els - zondag 02 augustus 2009 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 22:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
het is verbeek van harte gegund!

nu werk die met spelers die wel voor hem door het vuur gaan
Ik ben nog niet vergeten hoe hij in de pers uitgehaald heeft naar Feyenoord. Wat mij betreft is het simpel: als ik moet kiezen tussen Feyenoord en iemand anders, dan is het Feyenoord. Dus Verbeek is gewoon een hufter. Geweldig als iets een keer lekker zwart-wit is.
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 10:31   quote  deeplink  
tja ieder zijn mening , ik blijf erbij dat Verbeek prima trainer is maar hij heeft inschattingsfouten gemaakt , het blok oudere spelers was TE groot met : Timmer,Lucius,Hofland,Makaay,Cler,Landzaat,Gio : 7 man sterk daar kan je niet tegenop , gelukkig zijn Lucius en Timmer opgerot en wordt t evenwicht in de selectie wat beter als Landzaat en Cler ook nog zouden verdwijnen is de balans goed en hebben de jonkies ook wat in te brokkelen dat is gelukkig al beter nu.

dat Verbeek na afloop een keer wat terugslaat vind ik logisch als je door sommige mensen (Lucius,Hofland,Cler,Timmer) echt in de pers bent neergezet als Leugenaar en weet ik al niet wat!

Vind t geweldig dat spelers als Timmer,Lucius nu nog geen club hebben en GJV wel!

laatste wat ik wil zeggen is dat ik wel vond dat ie weg moest , er was teveel gebeurd en hij was ook beetje doorgedraaid.................
Els
 Els - zondag 02 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Verbeek heeft aantoonbaar gelogen, dus dat zoiets een keer naar buiten komt, is logisch, en ja, we zijn het eens, hij heeft fouten gemaakt.
Royaal
 Royaal - zondag 02 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 10:43 schreef Els het volgende:
Verbeek heeft aantoonbaar gelogen, dus dat zoiets een keer naar buiten komt, is logisch, en ja, we zijn het eens, hij heeft fouten gemaakt.
True, maar hij is ook de dupe geworden van heel de situatie. Ik denk dat weinig trainers onder die omstandigheden konden blijven staan. Ik heb geen misgunst jegens hem, ook al heeft hij dingen gedaan die niet eerlijk zijn, sommige spelers hebben dat spel ook vies gespeeld.
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 21:42 schreef Boudewijn het volgende:
AZ had gewoon op 3-3 moeten staan, echt een SUPER overduidelijke penalty verdiend!

En daarna had ik ze zo ook nog 3-4 zien maken... scheidsrechterlijke wanprestatie!
ja , als , hadden , moeten , eindstand is 3-2 en die staat , geluk en pech heeft iedereen al is t wel frustrerend als de pech je eigen ploeg een keer treft.

feit is dat Heracles 3 goals maakt en dat mag gewoon niet.
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 10:49 schreef Royaal het volgende:

[..]

True, maar hij is ook de dupe geworden van heel de situatie. Ik denk dat weinig trainers onder die omstandigheden konden blijven staan. Ik heb geen misgunst jegens hem, ook al heeft hij dingen gedaan die niet eerlijk zijn, sommige spelers hebben dat spel ook vies gespeeld.
inderdaad , laten we met name Lucius,Timmer , Hofland en Cler niet onderschatten hoor! Opluchting bij zeker helft van selectie was dan ook enorm toen Timmer en Lucius vertrokken!
Els
 Els - zondag 02 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 10:49 schreef Royaal het volgende:

[..]

True, maar hij is ook de dupe geworden van heel de situatie. Ik denk dat weinig trainers onder die omstandigheden konden blijven staan. Ik heb geen misgunst jegens hem, ook al heeft hij dingen gedaan die niet eerlijk zijn, sommige spelers hebben dat spel ook vies gespeeld.
Ik weet niet of hij de dupe is geworden van de situatie. Het lijkt me een hele erge rechtlijnige man, dat zijn gewoon moeilijke mensen om mee te leven. Ik denk zelf, dat hij de dupe is geworden van zijn karakter, en hopelijk heeft hij er wat van geleerd. Over het algemeen worden mensen milder, als ze ouder worden. Hij was afgelopen zaterdag jarig, dus laten we het positief eindigen, en concluderen dat het er bemoedigend uitziet.
sasja50
 sasja50 - zondag 02 augustus 2009 - 11:00   quote  deeplink  
mooie woorden Elsie!

ffff douche en biertje halen in de Schuimspaan , door naar de Sluis en dan de kuip in! mzllllllllllllllll
Els
 Els - zondag 02 augustus 2009 - 11:07   quote  deeplink  
proost!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eredivisie topic









0.0071840