|
|
psv is de nummer 1
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Waarom vind jij dat? Ik zeg niet of je gelijk hebt of niet, vraag me af wat je onderbouwing is. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
voor hun is het beter, maar ik hoop het niet, krijgt Ajax WEER geld voor niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
psv is de nummer 1
|
|
|
dat is waar patrickpsv15 maar worden ze ook minder bij oranje maar dat kan niet met de wk in zicht |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 13:40 schreef patrickpsv15 het volgende:voor hun is het beter, maar ik hoop het niet, krijgt ajakkes WEER geld voor niks geld voor niks? psv had bijvb Huntelaar in de jeugd jullie hadden dat geld kunnen hebben dus voor niks?slim onderhandelen noemen we dat |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 21:12 schreef ajaxrulezz het volgende:[..] geld voor niks? psv had bijvb Huntelaar in de jeugd jullie hadden dat geld kunnen hebben dus voor niks?slim onderhandelen noemen we dat Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
JoGoes
|
|
|
Ze moeten inderdaad daar weg, ze zijn nog redelijk jong en moeten gewoon spelen. Dan maar naar een mindere club. |
|
|
|
|
barca
|
|
|
dat vind ik ook want huntelaar is slecht geworden maar van der vaart niet. |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
huntelaar slecht???? Ik ben feyenoorder en zelfs ik zeg dat huntelaar een dodoelijke spits is.. Zit er altijd uit als een messie of ronaldo maar huij pikt overal ze doelpunten mee;) |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
ziet er niet altijd uit als een messie of ronaldo bedoel ik maar wel scorendvermogen |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
huntelaar blijft scoren en v de vaart doet het ook goed ! ik snap deze discussie helemaal niet :S |
|
|
|
|
bully
|
|
|
deze discussie begon ook in juli. dus is al achterhaald. omdat beide nu spelen plus nieuwe club hebben. |
|
|
|