|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Makaay=spits en Cissé=links.
niet zo moeilijk toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door dennis -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Slory vind ik wel logisch Maar Bruins heeft een hele goede voorbereiding gedraaid Moet je hem dan niet een kans geven in de competitie? |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
Ik denk dat bruins zijn kans nog wel krijgt, maar in plaats van wie dan? Links is niet zijn plek. Wijnaldum is gewoon beter. Tomasson is één van de meest ervaren en gehaaide kerels, die laat ik ook liever staan. Kijk maar naar vorig jaar. Tomasson er in? Wedstrijd liep meteen beter. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
DUS:
Darley Dani Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio El ahmadi - Fer Tomasson wijnaldum - Makaay - Cisse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Been heeft gelijk...Tomasson brengt agressiviteit mee. Bovendien heeft ie vorig seizoen als 1 van de weinige altijd een goed niveau gehaald! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Vind het alleen jammer dat de guzman niet speelt dan. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Ik zie ze liever nog aanvallender spelen
Darley Dani F - Vlaar - Bahia - Gio Fer Wijnaldum - Bruins/Guzman - Biseswar Makaay - Cisse |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
dat is zelfmoord..zeker tegen sterkere tegenstanders |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 13:50 schreef Phyxsius het volgende:Slory vind ik wel logisch Maar Bruins heeft een hele goede voorbereiding gedraaid Moet je hem dan niet een kans geven in de competitie? miss wel.. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 14:29 schreef Feijenoord1908 het volgende:Been heeft gelijk...Tomasson brengt agressiviteit mee. Bovendien heeft ie vorig seizoen als 1 van de weinige altijd een goed niveau gehaald! precies en een goed doelpunt gemiddelde..en dat voor dat kleine beetje procent die die gespeeld heeft..netjes |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik neem aan dat Fer in de basis begint idd! |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote: Lijkt me meer dan logisch ja |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
geen de guzman in basis Is het nu
Darley
fernandez vlaar bahia wijnaldum fer thomasson biseswar makaay cissee
klopt dat |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
ik vergat bronckhorst linksback |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 14:59 schreef legrande het volgende:geen de guzman in basis Is het nu Darley fernandez vlaar bahia wijnaldum fer thomasson biseswar makaay cissee klopt dat Nee!
Darley
Dani Vlaar Bahia Gio
El Ahmadi Fer
Tomasson
Wijnaldum Makaay Cissé |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
yep , en best logische opstelling al had ik gini niet op rechts verwacht want Mario gaf eerder aan in hem geen aanvaller te zien , wel duidelijk is de status van Biseswar op dit moment , die zal t moeten hebben van invalbeurten, ziet er wel aardig uit zo , hoop echt dat Vlaar fit blijft en goed is dat zou ik echt een megaprestatie van die jongen vinden ! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
wie op reserve bank? Clech ignatovic, biseswar, van dijk bruins, hoeveel mogen reserve staan? 6? guzman vincken wie naar tribune? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
clerck bedoelde ik als 1e |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
7 man op de reservebank als ik het goed heb En wie is Clerck? Ik zal me wel weer belachelijk maken bij sommige forum gebruikers, maar ik ken de beste man niet |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
tim de cler of hoe schrijf je zijn achternaam hahahahah maar dan zullen er toch een paar de tribune op moeten |
|
|
|
|
Jimmie76
|
|
|
Logische opstelling van Been. Al had ik na de voorbereiding verwacht dat hij met zijn "Excelsiorvrienden" Bruins en Slory zou beginnen. Tomasson brengt inderdaad meer agressie dan Bruins en Wijnaldum is een veel betere voetballer dan Slory. Reservebank: V. Dijk, Ignjatovic, De Cler, Landzaat, Biseswar, Bruins en SLory. Vincken op de tribune dus. Wel een bank die elke eredivisieclub wil hebben. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De Cler
Er zullen dus 6 spelers op de tribune moeten (als mijn 7 op de bank klopt) We hebben 25 spelers en één daarvan is geblesseerd Dus 6 spelers zullen niet bij de wedstrijd selectie zitten Wat een luxe! Vorig jaar kregen we soms de bank niet eens vol |
|
|
|
|
Jimmie76
|
|
|
De Guzman zit natuurlijk ook op de bank, dus dan zal Slory wel eens op de tribune kunnen gaan zitten of De CLer |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik denk dat dit de basis word:
Darley Fernandez Vlaar Bahia Gio Karim Tomasson Fer Wijnaldum Makaay Cissé
Dan verwacht ik dat de bank er zo uit ziet: Van Dijk Ignjatovic de Cler de Guzman Bruins Biseswar en Vincken
En dan zouden de volgende op de tribune terecht komen Hofland (is geschorst) Leerdam Tiendalli Landzaat Mulder (geblesseerd) slory en Pedro
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Stef1977
|
|
|
Grappig om 8 x dezelfde opstelling te zien......
Maar ik ben blij met dit bericht. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik denk phyxsius dat je vrij goed zit met jou idee |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 15:49 schreef Stef1977 het volgende:Grappig om 8 x dezelfde opstelling te zien...... Maar ik ben blij met dit bericht. Zijn we het tenminste allemaal eens :P |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
'Bank-opstelling':
ik denk Hofland ipv Ignja, zodra die schorsing voorbij is, want Ignja is nog niet gewend aan het Nederlandse voetbal.
en Slory ipv Vincken, want Vincken moet nog wedstrijdritme opdoen.
Dus de bankopstelling wordt volgens mij dan:
Van Dijk Ignjatovic (Hofland) de Cler de Guzman Bruins Biseswar en slory
Tribuneopstelling: Hofland (is geschorst, Ignjatovic) Leerdam Tiendalli Landzaat Mulder (geblesseerd) Vincken en Pedro |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Het zal verder niet zoveel uitmaken denk ik Vincken viel heel sterk in tegen sampdoria |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Voor iedereen die hier een opstelling zit te bedenken Been heeft al gezegd dat het 4-3-3 wordt .. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
------------------------------------------------- Darley -------------------------------------------------
Fernández ------------------- Vlaar ------------------------- Bahia ------------------------- Gio
---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer ---------------------------
----------------------------------------------- Tomasson ---------------------------------------------- Wijnaldum ------------------------------------------------------------------------------------- Cissé ------------------------------------------------- Makaay -----------------------------------------------
is op dit moment gewoon de sterkste opstelling, al vind ik eigenlijk dat De Guzman op 10 hoort te staan ... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 17:32 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:------------------------------------------------- Darley ------------------------------------------------- Fernández ------------------- Vlaar ------------------------- Bahia ------------------------- Gio ---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer --------------------------- ----------------------------------------------- Tomasson ---------------------------------------------- Wijnaldum ------------------------------------------------------------------------------------- Cissé ------------------------------------------------- Makaay ----------------------------------------------- is op dit moment gewoon de sterkste opstelling, al vind ik eigenlijk dat De Guzman op 10 hoort te staan ... tomasson heeft wel scoorend vermogen die legt er zo 15 in als hij fit blijft |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wijnaldum gaat het zwaar krijgen dit seizoen. op zijn 2 posities (10 en rb) heeft hij elke keer nog eens 3(!) concurenten. dan zou hij elke wedstrijd goed moeten zijn. En dat lijkt me nou heel lastig op zo'n leeftijd en met zo veel risico in zijn spel.. |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 17:32 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:------------------------------------------------- Darley ------------------------------------------------- Fernández ------------------- Vlaar ------------------------- Bahia ------------------------- Gio ---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer --------------------------- ----------------------------------------------- Tomasson ---------------------------------------------- Wijnaldum ------------------------------------------------------------------------------------- Cissé ------------------------------------------------- Makaay ----------------------------------------------- is op dit moment gewoon de sterkste opstelling, al vind ik eigenlijk dat De Guzman op 10 hoort te staan ... ach Guzman krijgt echt zijn kansen wel hoor , JDT is toch wel s geblesserd ook hoor , en wellicht Makaay ook nog s dan kan JDT in spits en Guzzie erachter , ieder komt aan zijn trekken. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
zo is het maar netnog 44 uur hahahahaah kan niet wachten |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 17:32 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:------------------------------------------------- Darley ------------------------------------------------- Fernández ------------------- Vlaar ------------------------- Bahia ------------------------- Gio ---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer --------------------------- ----------------------------------------------- Tomasson ---------------------------------------------- Wijnaldum ------------------------------------------------------------------------------------- Cissé ------------------------------------------------- Makaay ----------------------------------------------- is op dit moment gewoon de sterkste opstelling, al vind ik eigenlijk dat De Guzman op 10 hoort te staan ... Ja dat gaat het denk ik ook worden, is denk ik ook de beste opstelling.. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Hier heb je een nog betere opstelling:
-------------------------Darley----------------------------
--Fernandez-----Vlaar--------------Bahia-------------Gio---
---------El Ahmadi--------------------------Fer------------
-----------------------de Guzman---------------------------
Wijnaldum--------------Tomasson------------------------Cisse
De reserve's: Makaay,Hofland,Bruins,de Cler,Tiendalli,Biseswar,van Dijk,Landzaat Slory,Ignjatovic,Vincken,Leerdam,Pedro. Hier kan je ook een eredivisie waardig elftal van maken! Maar je elftal is zo sterk als je bank!!!!!!
Geblesseerd: Mulder |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Wat zullen er veel trainers nu jaloers op Mario Been zijn denk ik zo.............. met de reserve's die hij nu tot zijn beschikking heeft. En nu maar duimen dat we lekker fit blijven.............................. ik kan niet wachten tot zondag dat was vorig seizoen op sommige dagen wel eens anders!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
Nee gewoon Makaay in de basis, heb nog steeds vertrouwen in hem. Denk nu feyenoord sterker is geworden hij ook meer tot zijn recht komt. Hij pakt zijn doelpuntje wel weer mee zondag |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 19:26 schreef kraze1 het volgende:Nee gewoon Makaay in de basis, heb nog steeds vertrouwen in hem. Denk nu feyenoord sterker is geworden hij ook meer tot zijn recht komt. Hij pakt zijn doelpuntje wel weer mee zondag Amen! |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
gelukkig geen SLOERIE en Bruins alle twee verkopen |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mitchell13, afgelopen zondag te donkere zonnebril op? Bruins verkopen is je club kapot maken... ooit gedacht aan wissels die ook belangrijk zijn? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2009 - 19:12 schreef G-child het volgende:Mitchell13, afgelopen zondag te donkere zonnebril op? Bruins verkopen is je club kapot maken... ooit gedacht aan wissels die ook belangrijk zijn? Met Bruins verkopen maakt je de club zeker niet kapot , levert alleen maar meer blije gezichten onder de supporters op.................... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
dan snappen die supporters niet wat goed voetbal is... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Bruins is één van de meest begaafde spelers binnen Feyenoord. Zijn inzicht is groot, passing geweldig, kan scoren en technisch. Zijn lakse houding is soms het probleem en conditioneel moet het beter, de wedstrijden in de voorbereiding hebben laten zien dat deze jongen mooie dingen kan doen op het veld. En wat je vergeet, wij hebben Mario, waaronder hij al heel goed heeft gespeeld. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2009 - 20:06 schreef G-child het volgende:Bruins is één van de meest begaafde spelers binnen Feyenoord. Zijn inzicht is groot, passing geweldig, kan scoren en technisch. Zijn lakse houding is soms het probleem en conditioneel moet het beter, de wedstrijden in de voorbereiding hebben laten zien dat deze jongen mooie dingen kan doen op het veld. En wat je vergeet, wij hebben Mario, waaronder hij al heel goed heeft gespeeld. eens |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
ook eens , hoop dat ie t dit jaar laat zien , probleem met zulke jongen is vaak de positie , voor achter de spits heeft ie te weinig diepgang , op t middenveld te weinig loopvermogen dan zal ie n soort linksbuiten moeten spelen zoals onder BvM (en zoals ronaldinhoi t bij Barca deed) |
|
|
|