|
|
Darryl1997
|
|
|
Hey, heeft iemand een live stream voor Feyenoord - N.E.C? zit namelijk in het buitenland :P
Thx! Alvast |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
ik weet niet eens wat een live streqm is dom he |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 17:34 schreef Darryl1997 het volgende:Hey, heeft iemand een live stream voor Feyenoord - N.E.C? zit namelijk in het buitenland :P Thx! Alvast geen eredivisie live in het buitenland?:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
is dat ontvangst via je laptop? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
maak maar 100 euro over naar giro 2346780 dan fax ik je de stream meteen toe...lol |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
wie zendt dat dan uit dat je het in buitenland kunt ontvangen? |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
je kan gewoon online eredivisie live kijken, kost dacht ik 5 euro per wedstrijd |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 17:34 schreef Darryl1997 het volgende:Hey, heeft iemand een live stream voor Feyenoord - N.E.C? zit namelijk in het buitenland :P Thx! Alvast Je hebt blijkbaar wel internet Ga naar www.eredivisielive.nl en betaal 6 euro Heb je een prima kwaliteit beeld en je club heeft er ook nog wat aan |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
Als alle feyenoorders die nu in het buitenland zitten even 6 euro betalen om te kijken. Dan tikt dat aardig aan.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 19:15 schreef kraze1 het volgende:Als alle feyenoorders die nu in het buitenland zitten even 6 euro betalen om te kijken. Dan tikt dat aardig aan.... er gaat hoogstens 2 euro van die 6 naar Feyenoord Dus dan heb je er veel nodig |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
er zijn een hoop mensen op vakantie die het niet willen missen denk ik |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: We zullen het zien Maar van Eredivisielive worden we op het moment niet rijk Een groter stadion zal meer helpen En dat komt er gelukkig ook (over 7/8 jaar) |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
Ja daar gaan we hoge ogen mee gooien als dat er eenmaal staat. Maar tot die tijd zal Feyenoord keihard moeten vechten om het hoofd boven water te houden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 19:50 schreef kraze1 het volgende:Ja daar gaan we hoge ogen mee gooien als dat er eenmaal staat. Maar tot die tijd zal Feyenoord keihard moeten vechten om het hoofd boven water te houden. Dat past wel bij de club |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Al die verhalen van Eredivisie Live kijken in het buitenland, dat gaat niet. Ik woon namelijk in het buitenland (USA) en probeer ook ieder weekend de wedstrijden van Feyenoord te bekijken. Ik heb zelfs gemaild naar Eredivisie Live maar tot op heden is het (nog) niet mogelijk om die beelden in het buitenland te kijken.
Even het programma sopcast downloaden en installeren en zo kan je je wedstrijden meepikken. Op 1 van de kanalen NVS 1,2,3 en 4 kan je dan een wedstrijd kijken. Ik heb ook andere links waar de wedstrijden bekeken kunnen worden maar ik zit momenteel op mijn werk dus moet ik vanavond/morgen even via mijn huiscomputer erop zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door martinm70 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Roel
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 - 20:36 schreef martinm70 het volgende:Al die verhalen van Eredivisie Live kijken in het buitenland, dat gaat niet. Ik woon namelijk in het buitenland (USA) en probeer ook ieder weekend de wedstrijden van Feyenoord te bekijken. Ik heb zelfs gemaild naar Eredivisie Live maar tot op heden is het (nog) niet mogelijk om die beelden in het buitenland te kijken. Even het programma sopcast downloaden en installeren en zo kan je je wedstrijden meepikken. Op 1 van de kanalen NVS 1,2,3 en 4 kan je dan een wedstrijd kijken. Ik heb ook andere links waar de wedstrijden bekeken kunnen worden maar ik zit momenteel op mijn werk dus moet ik vanavond/morgen even via mijn huiscomputer erop zetten. Als dit niet kan :P ben naamelijk ook in USA :P Dan maar Radio Of JustinTv?? |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
justin tv atdhe.net ustream.tv
keuze zat hoor |
|
|