BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Einde feyenoord..?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
woutje
 woutje - vrijdag 31 juli 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Er zijn verschillende mensen met kennis van zaken die beweren dat als Feyenoord weer zo'n slecht seizoen draait dit wel eens het definitieve einde kan betekenen voor de club..
Wat dan??
finsend
 finsend - vrijdag 31 juli 2009 - 21:34   quote  deeplink  
feyenoord gaat niet ten onder.
het gaat idd heel slecht, dat is geen geheim, maar tegen de tijd dat het echt echt echt nood is, ben ik ervan overtuigd dat er een oplossing komt.
feyenoord zal in ieder geval nooit verdwijnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door finsend --
schiedam
 schiedam - vrijdag 31 juli 2009 - 21:34   quote  deeplink  
gewoon opnieuw beginnen met sc feyenoord
finsend
 finsend - vrijdag 31 juli 2009 - 21:35   quote  deeplink  
opnieuw beginnen? hoe zie je dat voor je?

en trouwens, die nieuwe kuip komt er niet voor niks
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 31 juli 2009 - 21:37   quote  deeplink  
met kennis?!?!?! wij als normale mensen weten nog datfeyenoord binnen nu en 5 jaar kern gezond is!
jozo
 jozo - vrijdag 31 juli 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Maakt niet uit wat er dan zou gebeuren... Feyenoord gaat namenlijk kampioen worden!!
jozo
 jozo - vrijdag 31 juli 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Maakt niet uit wat er dan zou gebeuren... Feyenoord gaat namenlijk kampioen worden!!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 31 juli 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 21:38 schreef jozo het volgende:
Maakt niet uit wat er dan zou gebeuren... Feyenoord gaat namenlijk kampioen worden!!
ff serieuse reacties graag:P
jozo
 jozo - vrijdag 31 juli 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 21:40 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

ff serieuse reacties graag:P
Dit is een serieuse reactie. Van af de 1e minuut gaan we er met zn alle voor. Dan moet het lukken.
finsend
 finsend - vrijdag 31 juli 2009 - 22:09   quote  deeplink  
kampioen is wat realistisch, maar ten onder is wel heeeel negatief, lekker vertrouwen.
ik zie juist een stijgende lijn in Feyenoord. We gaan Europees voetbal halen, en dan is het belangrijk om het ver te schoppen. Een paar keer goede spelers (helaas) verkopen , zodat de schulden weg/flink minder zijn en ik zie het weer goed komen.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 juli 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 21:28 schreef woutje het volgende:
Er zijn verschillende mensen met kennis van zaken die beweren dat als Feyenoord weer zo'n slecht seizoen draait dit wel eens het definitieve einde kan betekenen voor de club..
Wat dan??
Als jij dit denkt omdat je dat stukje over alles verpanden hebt gelezen kan ik je gerust stellen
Daar zitten namelijk heel veel fouten in, die duidelijk maken dat de onderzoeker geen voetbal man is

De afgelopen jaren is er juist een stijgende lijn bij Feyenoord
Sportief helaas niet, maar financieel wel
We komen er echt wel boven op hoor
Als we één seizoen goed draaien staan de top clubs in de rij voor onse jeugdige talenten
Dan verkopen we er één of twee en we zijn schuldvrij
Dat houdt dan wel weer in dat we, om sportief verval te voorkomen, nog een paar talenten moeten verkopen om de selectie aan te vullen

Maar F eyenoord gaat echt niet failliet!!
dobias
 dobias - vrijdag 31 juli 2009 - 22:36   quote  deeplink  
Er schrijf iemand een stukje en iedereen is in rep en roer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door dobias --
willian
 willian - vrijdag 31 juli 2009 - 23:02   quote  deeplink  
het gaat slecht met feyenoord, maar dit seizoen komt het goed!!! feyenoord kan niet kapot daar is het te groot voor dat weten we allemaaal. laat je niet wijsmaken door zulke verhalen als we alles moeten geloven zou feyenoord allang niet meer hebbben bestaan
sevillana
 sevillana - vrijdag 31 juli 2009 - 23:06   quote  deeplink  
Ons Feyenoord is geen gewone club, het is veel meer dan dat, Feyenoord is een instituut, een begrip! We'll never surrender!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 31 juli 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 23:06 schreef sevillana het volgende:
Ons Feyenoord is geen gewone club, het is veel meer dan dat, Feyenoord is een instituut, een begrip! We'll never surrender!
een ''werk''woord;)
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 01 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 22:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als jij dit denkt omdat je dat stukje over alles verpanden hebt gelezen kan ik je gerust stellen
Daar zitten namelijk heel veel fouten in, die duidelijk maken dat de onderzoeker geen voetbal man is

De afgelopen jaren is er juist een stijgende lijn bij Feyenoord
Sportief helaas niet, maar financieel wel
We komen er echt wel boven op hoor
Als we één seizoen goed draaien staan de top clubs in de rij voor onse jeugdige talenten
Dan verkopen we er één of twee en we zijn schuldvrij
Dat houdt dan wel weer in dat we, om sportief verval te voorkomen, nog een paar talenten moeten verkopen om de selectie aan te vullen

Maar F eyenoord gaat echt niet failliet!!
Welke fouten dan?
Je refereert zelf aan het feit dat we een goed seizoen moeten draaien, is wat deze onderzoeker zelf ook concludeerd aan het einde van zijn verhaal.
En welke steigende lijn zie jij financieel bij Feyenoord?
R()b
 R()b - zaterdag 01 augustus 2009 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 - 22:36 schreef dobias het volgende:
Er schrijf iemand een stukje en iedereen is in rep en roer!
ja idd gaat nu al een jaar zo.
Gewoon concentratie op de competitie en beker , Europees voetbal gewoon halen.
Dan komt het wel goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door R()b --
puffin
 puffin - zaterdag 01 augustus 2009 - 11:10   quote  deeplink  
het mag duidelijk zijn dat 'als, als, als' we dit seizoen kampioen (of tweede, maar ga voor 1) worden deze stelling en al het andere gedoe rond structuur en financien van de club niet meer aan de orde zijn. Een resultaat maakt de kleuren rood en wit alleen maar mooier. Daarom richt ik mijn ogen altijd op het veld en vooral op de spelers of ze de club waard zijn. En dat, dan heb ik hier regelmatig beschreven, ontbreekt er wel eens aan bij de spelers anno nu en zeg maar de afgelopen vijf jaar. Geld staat op 1, je eigen hachie op 2 en de club, tja die komt op 3 maar 'als er een aanbieding komt van ... ben ik weg'
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 00:03 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Welke fouten dan?
Je refereert zelf aan het feit dat we een goed seizoen moeten draaien, is wat deze onderzoeker zelf ook concludeerd aan het einde van zijn verhaal.
En welke steigende lijn zie jij financieel bij Feyenoord?
De schuld die minder wordt

En in het stuk van de beste man staan een aantal onjuistheden
Hij heeft het bijvoorbeeld over die jeugdspelers die een bepaald bedrag moeten opleveren omdat de schuld anders oploopt vanwege opleidingskosten etc
Het zou mooi zijn als ze dat geld opleveren, maar als dat niet gebeurd is dat niet erg want die kosten zitten i de begroting
Die komen er niet ineens bovenop als ze te weinig opbrengen

Ook noemt hij de investeringen die later schulden kunnen opleveren
de talentpools zijn gevaarlijk volgens hem
Onzin, als de spelers weinig geld opleveren gaat er nog steeds maar 25% naar de investeerders
Als ze weinig geld opleveren hebben we zelfs winst gemaakt aan de talentpools

En de laatste investeringen leveren ook geen extra schulden op die ons failliet kunnen laten gaan
Als er verlies wordt gemaakt, wordt dat verlies gedeeld door de club en Pim
En als er winst wordt gemaakt krijgt Pim zijn geld terug en 5%
Overigens zoalang Pim een goed gevoel heeft bij Feyenoord (vertrouwen in de technische staf heeft) mag de club het geld meteen weer investeren

En over dat de club een goed jaar moet draaien
Ik bedoelde niet dat het echt moet
De beste man zegt dat we failliet kunnen gaan als we niet een goed seizoen hebben
Ik zeg dat een goed seizoen ons meteen uit de schulden kan halen
Als we geen goed seizoen hebben komen we ook wel uit de schulden, het duurt alleen langer
En voor je begint over het feit dat de schuld dit jaar gegroeid is door slechte resultaten,
dat was met 4 miljoen en nu is de begroting 4 miljoen omlaag
Dus als we weer zo'n slecht seizoen draaien wordt de schuld niet hoger zoals het dit jaar ging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door Phyxsius --
Els
 Els - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Phyxsius, je hebt helemaal gelijk, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in het betoog van de azijnzeiker van de volkskrant. Waar ajax voetballers verkoopt voor 40 miljoen, hebben wij een klapper met Drenthe van 13 miljoen, en daar moet zo'n 25% vanaf. Feyenoord heeft alle voetballers, die mogelijk economische waarde vertegenwoordigen, op deze manier in een poule gestopt, dat betekent gewoon, dat financiele meevallers enorm afgeroomd worden, terwijl de meeste nederlandse clubs transfergelden nodig hebben voor hun continuiteit. Ook was de schuld teruggebracht van 40 naar 10 miljoen, maar inmiddels weer opgelopen tot 21 miljoen. Jullie hebben dus beide gelijk, afhankelijk van het ijkpunt waar je vanuit gaat. Feyenoord zit in een kleine competitie, dus weinig tv inkomsten, weinig merchandising, lagere sponsorgelden en relatief minder opbrengsten uit entreegelden. We willen wel graag meedoen met de grote jongens, ergo, je hebt een probleem. Dit is alleen maar enigzins op te vangen, door veel talenten op te leiden en die voor astronomische bedragen te verkopen. Het helpt dan wel, als je dat astronomische bedrag helemaal zelf kunt opstrijken, en dat is momenteel niet zo. Wat ook een beetje zou helpen, is als je al verkochte talenten doorverkocht worden. Maar nee hoor, Kalou, Drenthe en van Persie blijven natuurlijk weer zitten waar ze zitten, terwijl die van ajax het hele continent over hollen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door Els --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 12:37 schreef Els het volgende:
Phyxsius, je hebt helemaal gelijk, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in het betoog van de azijnzeiker van de volkskrant. Waar ajax voetballers verkoopt voor 40 miljoen, hebben wij een klapper met Drenthe van 13 miljoen, en daar moet zo'n 25% vanaf. Feyenoord heeft alle voetballers, die mogelijk economische waarde vertegenwoordigen, op deze manier in een poule gestopt, dat betekent gewoon, dat financiele meevallers enorm afgeroomd worden, terwijl de meeste nederlandse clubs transfergelden nodig hebben voor hun continuiteit. Ook was de schuld teruggebracht van 40 naar 10 miljoen, maar inmiddels weer opgelopen tot 21 miljoen. Jullie hebben dus beide gelijk, afhankelijk van het ijkpunt waar je vanuit gaat. Feyenoord zit in een kleine competitie, dus weinig tv inkomsten, weinig merchandising, lagere sponsorgelden en relatief minder opbrengsten uit entreegelden. We willen wel graag meedoen met de grote jongens, ergo, je hebt een probleem. Dit is alleen maar enigzins op te vangen, door veel talenten op te leiden en die voor astronomische bedragen te verkopen. Het helpt dan wel, als je dat astronomische bedrag helemaal zelf kunt opstrijken, en dat is momenteel niet zo. Wat ook een beetje zou helpen, is als je al verkochte talenten doorverkocht worden. Maar nee hoor, Kalou, Drenthe en van Persie blijven natuurlijk weer zitten waar ze zitten, terwijl die van ajax het hele continent over hollen.
Over het algemeen heb je gelijk
Over die transfers wil ik je toch tegen spreken
Want als je het uitrekent hebben wij tot nu toe alleen maar voordeel gehad van de talentpools
En het moet erg raar lopen willen we daar verlies opmaken
Dan moeten de spelers wel erg veel gaan opleveren

Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat wij een probleem met de transfers hebben
Je vergelijking met Ajax is wat dat betreft mooi
Zij zijn schuldenvrij
Zij kunnen vragen wat ze willen
Als wij een bod krijgen op een speler telt die schuld steeds weer mee
Het is overal bekend dat wij schulden hebben en daardoor bieden ze lager
Wij accepteren het bod vanzelf, we hebben geld nodig

En over de schuld
Ik ben van mening dat we die stijging van 11 miljoen niet aan het zittende bestuur kunnen toebedelen
7 miljoen kwam van de fiscus, een probleem dat Jorien veroorzaakt heeft
EN de andere 4 kwam door de sportieve malaise
En daar is vooral Boszvoor verantwoordelijk en die is nu weg
En iedereen was blij met de spelers die eigenlijk voor de schulden hebben gezorgd
Niemand zag aankomen dat het zo slecht zou gaan
Achteraf lullen ze makkelijk
Kijk maar naar de voorspellingen van alle kenners
Toen wij Gio, Makaay, Hofland etc hadden gekocht was er geen enkele "kenner" die ons buiten de top 3 hield
zelfs bij JD stonden we in de top 3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door Phyxsius --
ronnie 70
 ronnie 70 - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:52   quote  deeplink  
ben jij een INSIDE-MAN???
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 12:52 schreef ronnie 70 het volgende:
ben jij een INSIDE-MAN???
Hoezo?
ronnie 70
 ronnie 70 - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 12:55 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Hoezo?
Nou jij weet nogal een hoop dingen te vertellen...... misschien ben jij wel de zoon van ONNO.....
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 13:04 schreef ronnie 70 het volgende:

[..]

Nou jij weet nogal een hoop dingen te vertellen...... misschien ben jij wel de zoon van ONNO.....
Niet echt
Maar heb wel vriend die bij Feyenoord werkt
En die kan het erg goed vinden met een paar mensen op kantoor bij Feyenoord
Zodoende hoort hij nog wel eens wat
En dat hoor ik dan wel eens van hem
ronnie 70
 ronnie 70 - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 13:06 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Niet echt
Maar heb wel vriend die bij Feyenoord werkt
En die kan het erg goed vinden met een paar mensen op kantoor bij Feyenoord
Zodoende hoort hij nog wel eens wat
En dat hoor ik dan wel eens van hem
dacht dat zulke dingen altijd INTERN moesten blijven......

vandaar altijd dat LEKKEN....
Els
 Els - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 12:46 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Over het algemeen heb je gelijk
Over die transfers wil ik je toch tegen spreken
Want als je het uitrekent hebben wij tot nu toe alleen maar voordeel gehad van de talentpools
En het moet erg raar lopen willen we daar verlies opmaken
Dan moeten de spelers wel erg veel gaan opleveren

Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat wij een probleem met de transfers hebben
Je vergelijking met Ajax is wat dat betreft mooi
Zij zijn schuldenvrij
Zij kunnen vragen wat ze willen
Als wij een bod krijgen op een speler telt die schuld steeds weer mee
Het is overal bekend dat wij schulden hebben en daardoor bieden ze lager
Wij accepteren het bod vanzelf, we hebben geld nodig

En over de schuld
Ik ben van mening dat we die stijging van 11 miljoen niet aan het zittende bestuur kunnen toebedelen
7 miljoen kwam van de fiscus, een probleem dat Jorien veroorzaakt heeft
EN de andere 4 kwam door de sportieve malaise
En daar is vooral Boszvoor verantwoordelijk en die is nu weg
En iedereen was blij met de spelers die eigenlijk voor de schulden hebben gezorgd
Niemand zag aankomen dat het zo slecht zou gaan
Achteraf lullen ze makkelijk
Kijk maar naar de voorspellingen van alle kenners
Toen wij Gio, Makaay, Hofland etc hadden gekocht was er geen enkele "kenner" die ons buiten de top 3 hield
zelfs bij JD stonden we in de top 3
We spreken elkaar niet tegen. De talentpoules zijn in mijn ogen een goede zet, en hebben ons vooruit geholpen. Het betekent echter wel, dat je je aan je afspraken zult moeten houden, en dus 25% van de transferwaarde van de betreffende spelers moet afdragen. ik vind het ook helemaal geen probleem, als het de investeerders winst oplevert. Zijn ze eerder geneigd weer te investeren, en ik gun het ze ook, ze hebben ons in barre tijden geholpen.
Hoe de schulden onstaan zijn, maakt niet uit, ze zijn er. Ik hou er niemand echt voor verantwoordelijk, maar we moeten er wel mee dealen, en dat is momenteel wel even een extra probleem. Ik ga er vanuit, dat Bosz heeft naar eer en geweten heeft gehandeld, dat hij niet beter is, kan je hem niet verwijten, hoogstens degenen die hem aangesteld hebben. Jorien is een straatvechter, een self-made man. Hij heeft z'n kwaliteiten, en zijn tekortkomingen. Hij zegt, dat hij hoe dan ook zou blijven doorvechten tegen de fiscus. Niemand weet, of dat gunstig of ongunstig voor Feyenoord had uitgepakt. Dus, de beslissing is genomen, en valt niet meer te veranderen. Take the pain, en zorg dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.

En de kenners, ach ja, ik had het ook verwacht, dus ik kan daar helaas ook niet tegenaan schoppen. Wat me wel verbaast, is dat GJ Verbeek zo uitgebreid getest is, referenties ongetwijfeld zijn opgevraagd bij Heerenveen, er er toch niet uitgekomen is, dat de relatie met de spelersgroep zo stroef zou verlopen. Dus of weggegooid geld, en nooit meer testen of niet meer testen als je toch niets met de uitslag doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door Els --
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Die dingen zijn toch allemaal bekend. Die talentpools zijn niet risicodragend, ja voor de investeerders, maar niet voor Feijenoord.
En de sportieve (financiele) malaise komt ook niet alleen door Bosz, maar ook door een aantal nepsupporters, waardoor we de uefa cup zijn uitgeflikkerd.
Volgend jaar hoeft niet eens de begroting teruggeschroefd te worden bij een klein verlies, want dan loopt het megacontract (lees salaris) van makaay en van Bronckhorst af en pak je direct al zo´n 3,5 a 4 miljoen door hun contract niet te verlengen. We hebben al een geweldig talentvolle spits in huis om Makaay te vervangen, al moet ie nog wel rijpen natuurlijk.
Voor de toekomst barsten we van de jeugd en de jeugd heeft de toekomst. Of je verkoopt ze voor veel of ze helpen sportief de club er bovenop.
Het klinkt misschien gek, maar volgens mij ziet het er best wel rooskleurig uit.
Els
 Els - zaterdag 01 augustus 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Feyenoord een solvabiliteits en aan het einde van het seizoen en liquiditeitsprobleem. Een aantal problemen lossen zichzelf op, oa sleutelen an de salarispost, maar het is niet zo, dat alles zomaar even goed komt. daar zal heel erg hard voor gewerkt moeten worden.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 13:09 schreef ronnie 70 het volgende:

[..]

dacht dat zulke dingen altijd INTERN moesten blijven......

vandaar altijd dat LEKKEN....
Onzin man
Vertel mij nou eens uit wat ik net gezegd heb, wat Feyenoord daarvan nog nooit gepubliceerd heeft?
Alles hebben ze zelf naar buiten gebracht
Er is maar één verschil
In de media krijg je allemaal losse flarden van het verhaal
Door wat ik van die vriend hoor is het makkelijker om er één verhaal van te maken
Je ziet de verbanden eerder

Het heeft niks met lekken te maken
Eerder een samenvatting van wat er de afgelopen jaren allemaal naar buiten is gebracht omtrent de financiele situatie

Of vertel ik jullie iets nieuws als ik uitleg hoe de talentpools werken en door je te vertellen dat de opleidingskosten in de begroting zitten?
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:45   quote  deeplink  
Dat zou pas lollig zijn !! Zijn we gelijk van de schulden af en kunnen we weer van onderaf beginnen. Waarschijnlijk dan in de jupiler league voor een uitverkochte
stadion. Als de fans er zo achter blijven staan zoals de afgelopen jaren...........
ronnie 70
 ronnie 70 - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 14:14 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Onzin man
Vertel mij nou eens uit wat ik net gezegd heb, wat Feyenoord daarvan nog nooit gepubliceerd heeft?
Alles hebben ze zelf naar buiten gebracht
Er is maar één verschil
In de media krijg je allemaal losse flarden van het verhaal
Door wat ik van die vriend hoor is het makkelijker om er één verhaal van te maken
Je ziet de verbanden eerder

Het heeft niks met lekken te maken
Eerder een samenvatting van wat er de afgelopen jaren allemaal naar buiten is gebracht omtrent de financiele situatie

Of vertel ik jullie iets nieuws als ik uitleg hoe de talentpools werken en door je te vertellen dat de opleidingskosten in de begroting zitten?
JIJ verteld het op een heel zakelijke manier

dus moet er wat anders achter zitten......

Niks voor jou....zetel in de RVC als vertegenwoordiger van het legioen....?
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 01 augustus 2009 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 14:49 schreef ronnie 70 het volgende:

[..]

JIJ verteld het op een heel zakelijke manier

dus moet er wat anders achter zitten......

Niks voor jou....zetel in de RVC als vertegenwoordiger van het legioen....?
Niks voor mij
Ik heb het niet zo op supporters (ook al ben ik er zelf een)
De ene dag ben je geweldig en de volgende morgen willen ze je ophangen
Ik blijf liever leraar, lekker veilig (?)
sevillana
 sevillana - zondag 02 augustus 2009 - 00:16   quote  deeplink  
beetje moe van dit soort topics

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Einde feyenoord..?









0.0096240