BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We gaan weer met plezier naar de kuip..............

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 01 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Ik ga in ieder geval nu met plezier naar de kuip, dat was vorig seizoen wel eens anders. Al ben ik nog niet helemaal tevreden over de huidige directie en RvC. En dan weer dat verhaal dat alles verpand zou zijn , daar moet je direct op reageren om het te ontkrachten!! Nu gaat het weer een eigen leventje leiden en daar komt alleen maar onrust van.
Daardoor ben ik teleutgesteld in de huidige directie en RvC
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 augustus 2009 - 10:50   quote  deeplink  
we gaan zondag lekker voetbal kijken...
puffin
 puffin - zaterdag 01 augustus 2009 - 11:02   quote  deeplink  
ga altijd met plezier! zelfs in de seizoenen dat liters 'gif' aangeboden werd vanaf het veld. Het is het op tijd pakken van de bus, metro en via de Strevelsweg richting brug en dan de Kuip zien opduiken. Altijd het gevoel 'het gaat gebeuren vanmiddag'. Mijn club! Verwachtingen komen niet altijd uit...dat is de afgelopen jaren gebleken maar ook nu denk ik weer 'yes, het komt goed en we zijn de beste!'
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zaterdag 01 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
juist mooi stukje puffin, geeft het gevoel precies weer.
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zaterdag 01 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Feyenoord kampioenen Feyenoord kampioenen Feyenoord kampioenen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door FEYENOORD KAMPIOENEN --
schiedam
 schiedam - zaterdag 01 augustus 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 11:02 schreef puffin het volgende:
ga altijd met plezier! zelfs in de seizoenen dat liters 'gif' aangeboden werd vanaf het veld. Het is het op tijd pakken van de bus, metro en via de Strevelsweg richting brug en dan de Kuip zien opduiken. Altijd het gevoel 'het gaat gebeuren vanmiddag'. Mijn club! Verwachtingen komen niet altijd uit...dat is de afgelopen jaren gebleken maar ook nu denk ik weer 'yes, het komt goed en we zijn de beste!'
MOOI gezecht!!!
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 01 augustus 2009 - 14:30   quote  deeplink  
De Kuip op zien doemen als je vanaf de snelweg komt geeft inderdaad nogsteeds een heerlijk gevoel.. Even de week van je afschudden en helemaal opgaan in de wedstrijd :) En inderdaad, met alle positieve dingen van de laatste tijd heb ik er nog meer zin in. Tegen Sampdoria stond ik af en toe echt te genieten, dingen op het veld gezien die vorig seizoen niet zijn voorgekomen :D
Rovert
 Rovert - zaterdag 01 augustus 2009 - 16:56   quote  deeplink  
Ik had het zondag ook vooral erg warm in De Kuip
ST
 ST - zaterdag 01 augustus 2009 - 22:30   quote  deeplink  
ik wel...nog 1 n8ie..lang geleden dat ik me als een klein kind op de openingwedstrijd heb gew8.
Nop
 Nop - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:43   quote  deeplink  
t*ring heb er zo zin in, ben al heel de week onrustig :)
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 augustus 2009 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2009 - 11:59 schreef schiedam het volgende:

[..]

MOOI gezecht!!!
mooi gezeGD, zo is dat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2009 door sevillana --
Vak Q
 Vak Q - zondag 02 augustus 2009 - 00:15   quote  deeplink  
Het gaat weer beginnen en dat is lekker.
Weer naar de kuip de mooiste voetbal tempel en weer met goede moed voor het nieuwe seizoen.
Ik kom al zo lang in de kuip en altijd is het een lekker gevoel al vallen de resultaten de laatste jaren tegen.
En nu geen azijnzeiken over geld en ander ongenoegen maar lekker genieten van het nieuwe Feyenoord.
sevillana
 sevillana - zondag 02 augustus 2009 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2009 - 00:15 schreef Vak Q het volgende:
Het gaat weer beginnen en dat is lekker.
Weer naar de kuip de mooiste voetbal tempel en weer met goede moed voor het nieuwe seizoen.
Ik kom al zo lang in de kuip en altijd is het een lekker gevoel al vallen de resultaten de laatste jaren tegen.
En nu geen azijnzeiken over geld en ander ongenoegen maar lekker genieten van het nieuwe Feyenoord.
goed gezeGD, we gaan er voor
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - zondag 02 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
ja doen we

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We gaan weer met plezier naar de kuip..............









0.0062839