|
|
mithell13
|
|
|
NEC Nijmegen-aanvaller Saïdi Ntibazonkiza heeft zich bij trainer Dwight Lodeweges afgemeld voor het duel met Feyenoord, dat zondagmiddag in De Kuip wordt gespeeld. das wel weer beter is een goede spits |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het bericht via de Telegraaf:
Nijmegen - NEC-aanvaller Saidi Ntibazonkiza (22) heeft zich onmogelijk gemaakt bij zijn club. De Burundees liet donderdag aan technisch directeur Carlos Aalbers weten ontevreden te zijn over zijn huidige contract. Als de overeenkomst niet voor het duel tussen NEC en Feyenoord van zondag aangepast zou zijn, wil hij niet meer uitkomen voor zijn club.
NEC is niet ingegaan op het dreigement van Saidi waarna deze zaterdagochtend aan trainer Dwight Lodeweges liet weten dat NEC niet op hem kon rekenen.
Aalbers laat op de website van de club weten sterk verontwaardigd te zijn over het hele gebeuren: "Saidi laat hiermee niet alleen zijn team, maar ook alle supporters in de steek. Dat dit verhaal een staartje gaat krijgen moge duidelijk zijn en de consequenties zijn voor hem."
Opmerkelijk genoeg is het contract van Saidi recentelijk overeengekomen en was het met ingang van januari 2009 sterk verbeterd.
Vorig jaar speelde de snelle buitenspeler nog 28 competitieduels voor NEC waarin hij vijf keer scoorde. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
ik vind ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben ik denk uit respect |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Schandalige actie, zo laat je je club echt in de steek.. Maargoed, of hij wel of niet meedoet boeit inderdaad niet! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
inderdaad: who the fuck is Saidi! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Heeft het misschien met een transfer te maken?
goede spits!! |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Er zijn meer van die Riberie's en de z.....eeuw's |
|
|