|
|
Madhopfc
|
|
|
De opstelling heeft Mario vrijdag al bekend gemaakt en ik kan me er helemaal in vinden, had deze al voorspelt maar dat geheel terzijde.
Ben zeer benieuwd wie er op de tribune moeten gaan plaats nemen, volgens mij mag je zes spelers als wissel hebben.
buiten de basiself hebben we nog:
- Bruins - De Guzman - Landzaat - Slory - Biseswar - Leerdam - Van Dijk - Tiendalli - Ignatovic - Vincken - De Cler
Wie zitten er op de tribune ......ik denk Landzaat, Vinken, Leerdam, Tiendalli....tja wie nog meer, ik vind het lastig. Denk dat de sfeer na deze wedstrijd iets zakelijker wordt!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
7 wissels volgens mij. Wissels: De Guzman Biseswar Van Dijk Tiendalli Bruins Slory De Cler
Trubune dus: Ignatovic Vincken Leerdam Landzaat |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 12:41 schreef PieterBos het volgende:7 wissels volgens mij. Wissels: De Guzman Biseswar Van Dijk Tiendalli Bruins Slory De Cler Trubune dus: Ignatovic Vincken Leerdam Landzaat Wie is dan reserve ingeval een centrale verdediger uitvalt? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
hofland ook tribune geschorst |
|
|
|
|
damien
|
|
|
quote: dat kijkt me logisch, die zet je niet met een schorsing op de bank |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Fer of van Bronckhorst centraal. Ignatovic is er nog niet klaar voor volgens Been.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Is hij geschorst voor de tribune? ;) |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: Ik denk toch dat Landzaat op de bank zit. Die kun je op meerdere plaatsen inzetten. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
ST
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 12:35 schreef Madhopfc het volgende:De opstelling heeft Mario vrijdag al bekend gemaakt en ik kan me er helemaal in vinden, had deze al voorspelt maar dat geheel terzijde. Ben zeer benieuwd wie er op de tribune moeten gaan plaats nemen, volgens mij mag je zes spelers als wissel hebben. buiten de basiself hebben we nog: - Bruins - De Guzman - Landzaat - Slory - Biseswar - Leerdam - Van Dijk - Tiendalli - Ignatovic - Vincken - De Cler Wie zitten er op de tribune ......ik denk Landzaat, Vinken, Leerdam, Tiendalli....tja wie nog meer, ik vind het lastig. Denk dat de sfeer na deze wedstrijd iets zakelijker wordt!! een mannetje of 45.000 |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
De opstelling van Feyenoord vanmiddag voor de thuiswedstrijd tegen NEC.
Darley, Daní Fernández, Ron Vlaar, André Bahia, Giovanni van Bronckhorst Karim El Ahmadi, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum Jon Dahl Tomasson, Roy Makaay, Sekou Cissé.
Wisselspelers, Rob van Dijk, Tim de Cler, Denny Landzaat, Luigi Bruins, Kelvin Leerdam, Jonathan de Guzman, Diego Biseswar.
Tribune: de rest + het Legioen |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Oftewel Hofland, Ignatovic, Mulder, Slory, Tiendalli en Vincken |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
En Pedro ook nog volgens mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T waren in ieder geval dure plaatsen op de tribune. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Kost toch 70euro zo'n plekkie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door KKL -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zullen ze wel zelf moeten betalen met de huidige bezuinigingen bij de club. |
|
|
|