|
|
ST
|
|
|
ik denk dat hij naasr landzaadt zit.
wie denk jij? |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
Sorry maar dit is de druppel. Flikker op met die onzin topics, ik snap dat je enthousiast bent net als wij allen maar het openen van nutteloze bulltshit topics zoals deze zal hierbij niet gaan helpen. kap er is mee en vertel iets zinnigs of hou je muil.
SLOT, EEN HELE GROTE AUB. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als ik het nou ook nog eens snap wtf je bedoeld. Domme gelul |
|
|
|
|
ST
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 13:27 schreef Ronnie9000 het volgende:Sorry maar dit is de druppel. Flikker op met die onzin topics, ik snap dat je enthousiast bent net als wij allen maar het openen van nutteloze bulltshit topics zoals deze zal hierbij niet gaan helpen. kap er is mee en vertel iets zinnigs of hou je muil. SLOT, EEN HELE GROTE AUB. slot zit bij sparta tog |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 13:27 schreef Ronnie9000 het volgende:Sorry maar dit is de druppel. Flikker op met die onzin topics, ik snap dat je enthousiast bent net als wij allen maar het openen van nutteloze bulltshit topics zoals deze zal hierbij niet gaan helpen. kap er is mee en vertel iets zinnigs of hou je muil. SLOT, EEN HELE GROTE AUB. Mee eens, de laatste weken openen kleine kinderen als Shiva en ST achter elkaar kansloze topics, volgens mij enkel uit pure verveling. Hierdoor verdwijnen de boeiende topics elke keer onder een laag onnozele topics. Bah |
|
|
|
|
ST
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Kijk daar hou ik van, een goed onderbouwd, antwoord vol zwaar wegende argumenten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij hoorde er nog een vraag voor...
Sanka, are you dead?
jah man... |
|
|
|