|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee we hebben ons prima gedragen... Vliegeren en krabben vangen waren onze grootste daden;) Ps bedankt voor de (welcome back) ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee we hebben ons prima gedragen... Vliegeren en krabben vangen waren onze grootste daden;) Ps bedankt voor de (welcome back) ;) zo zie je maar weer, Feyenoord supporters zijn niet allemaal hooligans, "je hebt er ook wel goeie onder" |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij vertelt er niet bij dat ze in hun Feyenoord shirts zandkastelen hebben stukgetrapt....
Welkom terug Leon |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 22:14 schreef hotjumper het volgende:Hij vertelt er niet bij dat ze in hun Feyenoord shirts zandkastelen hebben stukgetrapt.... Welkom terug Leon moet kunnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 22:14 schreef hotjumper het volgende:Hij vertelt er niet bij dat ze in hun Feyenoord shirts zandkastelen hebben stukgetrapt.... Welkom terug Leon Dank je Jumper Maar dat zandkastelen stuktrappen in Feyenoordshirt behoord toch ook tot de brave acties hahaha niks mis mee volgens het bestuur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 21:31 schreef sevillana het volgende:[..] zo zie je maar weer, Feyenoord supporters zijn niet allemaal hooligans, "je hebt er ook wel goeie onder" 38.000 ;) goeie Ze moeten alleen nog leren zingen en schreeuwen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: striken of strikken?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet zeuren Antonio dat staat je niet... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 09:51 schreef sasja50 het volgende:[..] dan zal ie zijn benen moeten laten uitrekken , hij loopt als een voetballer uit een bierteam ...... ik weet niet met welke bril jij deze wedstrijd heb gezien? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: spelfoutje ?? Moeite mee zeker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij niet met azijnzeikerij he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vleminckx speelde wel goed , maar ik vindt het een beetje een papjong. En vergelijken met Dirk Kuijt kom op zeg. We hebben die belg net 1x zien spelen!! |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 23:26 schreef R()b het volgende:Vleminckx speelde wel goed , maar ik vindt het een beetje een papjong. En vergelijken met Dirk Kuijt kom op zeg. We hebben die belg net 1x zien spelen!! dat hij de style van kuyt heeft wil niet zeggen dat hij het niveau al heeft. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 23:26 schreef R()b het volgende:Vleminckx speelde wel goed , maar ik vindt het een beetje een papjong. En vergelijken met Dirk Kuijt kom op zeg. We hebben die belg net 1x zien spelen!! is idd ook wel weer een waarheid |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Style? Ja zo lust ik er nog wel 180. Kwa style lijkt hij ook wel een beetje op Marcus Allbäck,of N'Kufo of Marcus Berg, Of Johhny van Beukering. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 23:36 schreef R()b het volgende:[..] Style? Ja zo lust ik er nog wel 180. Kwa style lijkt hij ook wel een beetje op Marcus Allbäck,of N'Kufo of Marcus Berg, Of Johhny van Beukering. vrij hoog ingezet |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 weken weggeweest en PieterBos heet nu HetLaatsteWoord en noemt mij een Judas hahahaha |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik schrijf niet met of in een spellingscheck , om het vervolgens te posten op een forum. Om vervolgens andere mensen te verbeteren als een schoolmeester in de derde klas. En daarbij te hopen dat je op die manier kan verbloemen , dat je bar weinig verstand van voetbal en randzaken hebt.
Ik zie wel vaker jou discussie eindigen met korte stompzinnige antwoordjes. Maar een echt weerwoord heb je niet. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dan is het gewoon een kneus (mijn mening n.a.v Vrijheid van meningsuiting.) Om stoer te doen tegen anderen onder een andere naam. En vervolgens weer normaal te posten met je andere. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
ik heb al 4x mn naam en hood verteld. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vond het wel een strakke, dat ie jou een zootje arena-kaarten wilde aansmeren, hahahaha! |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
weg met de rotte plekken uit de kuip tog! |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 22:12 schreef HetLaatsteWoord het volgende:als hij zich goed ontwikkeld kan hij makkelijk met dit nivo mee. en als hij vanmiddag bij feyenoord had gespeeld waren we er zeker niet slechter van geworden ontwikkelT. Als je er anderen op aanspreekt, moet je het zelf ook goed doen.
On topic, die Belg is goed. Daar gaat NEC nog veel plezier aan beleven. Alleen om nou voor elke leuke speler die bij een andere club voetbalt een topic te openen? |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
die heb ik niet geopend..1-1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2009 - 00:23 schreef Marsco het volgende:[..] ontwikkelT. Als je er anderen op aanspreekt, moet je het zelf ook goed doen. On topic, die Belg is goed. Daar gaat NEC nog veel plezier aan beleven. Alleen om nou voor elke leuke speler die bij een andere club voetbalt een topic te openen? Hahaha OWNED |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|