|
|
piet de paler
|
|
|
Analist bij rtv rijnmond kan die andere ex voetballer opdonderen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Bedoel je Geert den Ouden? Dat is de enige die iets zinnigs zegt over voetbal en Feyenoord. Met Makaay heb je trouwens ondertiteling nodig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 09:38 schreef nr 10 het volgende:Bedoel je Geert den Ouden? Dat is de enige die iets zinnigs zegt over voetbal en Feyenoord. Met Makaay heb je trouwens ondertiteling nodig. Geert den Ouden iets zinnigs ????!????????!???? Gefrustreerde spits die geilt om aandacht nee dat zie ik anders,heeft nog nooit iets positiefs gezegd alleen over Sparta. En Excelsior. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En dan is Dick Advocaat ook te dik te oud te klein en een geld wolf. niet nemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan vind ik het persoonlijk heel dom Dick haalt de kerstdagen niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zijn we een stelletje zeikerds, aangezien lange termijn visie heeft gefaald is dit de beste oplossing. Reparaties aan het team zijn belangrijker dan alles er om heen. Hup Feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blij met de nieuwe rol voor Makaay, moeten ze hun hoofdtrainer maar niet afvallen de ferraders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel hoor, durf ik wel een likbeurt op Doutzen op te zetten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 09:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Geert den Ouden iets zinnigs ????!????????!???? Gefrustreerde spits die geilt om aandacht nee dat zie ik anders,heeft nog nooit iets positiefs gezegd alleen over Sparta. En Excelsior. Het is alleen zinnig wanneer het positief is over Feyenoord. Wat had hij de laatste maanden dan in positieve zin kunnen melden? Geldt ook voor Hanegem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 15:24 schreef nr 10 het volgende:[..] Het is alleen zinnig wanneer het positief is over Feyenoord. Wat had hij de laatste maanden dan in positieve zin kunnen melden? Geldt ook voor Hanegem. Het was bvb positief dat dit forum Jaap een eerlijke kans heeft gegeven |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Officieel: De Kleine Generaal tekende tot het einde van het seizoen in Rotterdam. 'Tegelijk met zijn komst heeft Feyenoord nog een aantal ingrijpende wijzigingen doorgevoerd in de technische staf. De club neemt per direct afscheid van stafleden Jean-Paul van Gastel, Roy Makaay en Denny Landzaat. Advocaat wordt bijgestaan door de assistent-trainers Said Bakkati, Cor Pot en John de Wolf', meldt Feyenoord. |
|
|
|