|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Versterking... |
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
wat gaan we nog doen voor de deadline.
ideeen en opties?
makaay,slory,elahmadi en de cler verkopen en honda,El-Akchaoui en een bewegelijke balvaste spits halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door HetLaatsteWoord -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 21:56 schreef HetLaatsteWoord het volgende:wat gaan we nog doen voor de deadline. ideeen en opties? makaay,slory,elahmadi en de cler verkopen en honda,El-Akchaoui en een bewegelijke balvaste spits. die laatste spelers lijkt me wat moeilijk om te verkopen, die staan toch niet bij Feyenoord onder contract? |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
tiendalli kan ook eventueel weg. dan kom ik als verkoper toch snel uit op een miljoen of 9 tot 12 uit. met de eerdere inkomsten uit de doorverkoop van spelers(2mil)kan ik wel 3 leuke versterkingen bedenken. |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Denk eerst maar aan een keeper Wat vinden jullie van die tweede van Fc Twente met Honda van VVV. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik wordt alleen wel een beetje onpasselijk van die trainer van VVV hoe hij Honda de hemel inprijst. Dat deed hij vorig jaar ook al bij VI maar vanavond bij Studio Voetbal was het weer overduidelijk dat ze zo snel mogelijk de hoofdprijs voor hem willen vangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
damien
|
|
|
honda is super , maar die gaat naar psv, let maar op , bij ons zitten ze weer te slapen, ze hadden de guzman voor 5 miljoen moeten weg doen en honda moeten halen voor 5.5 miljoen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 00:02 schreef damien het volgende:honda is super , maar die gaat naar psv, let maar op , bij ons zitten ze weer te slapen, ze hadden de guzman voor 5 miljoen moeten weg doen en honda moeten halen voor 5.5 miljoen tjah... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat moeten we met nog een middenvelder? |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
verkopen met winst. honda halen! voor hij bij de neuzen of psv schitterd |
|
|
|
|
wino
|
|
|
de Guzman levert helemaal niet zoveel op, maar 25% van de verkoopwaarde, de rest is voor talentpool en zaakwaarnemer als ik het goed heb, dus daar koop je honda niet mee, tenzij hij voor 20 miljoen verkocht wordt natuurlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
gio verkopen??? spoor jij wel.
de enige die weg mogen zijn: de cler, makaay, landzaat, tiendalli.
en honda is onhaalbaar, neem dat maar van mij aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio komt tekort. Ik hoop dat ik niet de enige ben die dat ziet. Maar in de oefenwedstrijden zag je t al. En afgelopen zondag weer. Handelings snelheid te kort, snelheid tekort. Eerder kon hij dat nog opvangen door goed positie te kiezen, maar dat is voorbij.
Gio, wereldfeyenoorder, maar ik zou een echte linksback aanschaffen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 23:52 schreef don44 het volgende:Denk eerst maar aan een keeper Wat vinden jullie van die tweede van Fc Twente met Honda van VVV. wat nou keeper,we hebben een wereldkeeper in huis,gister niet gekeken zeker |
|
|
|
|
JEwait
|
|
|
stullzzz wtf lul jij.. gio is belangrijk voor feyenoord!. vorig jaar toen gio niet mee deed was het nog slechter dus ja.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
helaas lukt het ze nog niet om een wedstrijd volledig op slot te gooien, daarom ben ik nooit zo gek op de speelstijl met opkomende backs, je komt al gauw een mannetje te kort achterin. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 22:00 schreef sevillana het volgende:[..] die laatste spelers lijkt me wat moeilijk om te verkopen, die staan toch niet bij Feyenoord onder contract? zinvol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 12:18 schreef hotjumper het volgende:helaas lukt het ze nog niet om een wedstrijd volledig op slot te gooien, daarom ben ik nooit zo gek op de speelstijl met opkomende backs, je komt al gauw een mannetje te kort achterin. Dat hebben we sowieso al op links. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach ....................................... |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: doet je naam eer aan |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2009 - 21:56 schreef HetLaatsteWoord het volgende:wat gaan we nog doen voor de deadline. ideeen en opties? makaay,slory,elahmadi en de cler verkopen en honda,El-Akchaoui en een bewegelijke balvaste spits halen. idd |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
ari als blokland nog wat geld heeft dan. denk dat hij wel bij az want elhamdoui,dembele,lens en zelfs pele krijgen de voorkeur in de aanval van az |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
ze hebben nog een zweedse spits die daarboven staat. ari is idd wel een leuke optie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niet zo'n kunst hè, 't met jezelf eens zijn |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:Gio komt tekort. Ik hoop dat ik niet de enige ben die dat ziet. Maar in de oefenwedstrijden zag je t al. En afgelopen zondag weer. Handelings snelheid te kort, snelheid tekort. Eerder kon hij dat nog opvangen door goed positie te kiezen, maar dat is voorbij. Gio, wereldfeyenoorder, maar ik zou een echte linksback aanschaffen. Goede suggestie, misschien moeten we de linksachter van het Nederlands elftal nemen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:Gio komt tekort. Ik hoop dat ik niet de enige ben die dat ziet. Maar in de oefenwedstrijden zag je t al. En afgelopen zondag weer. Handelings snelheid te kort, snelheid tekort. Eerder kon hij dat nog opvangen door goed positie te kiezen, maar dat is voorbij. Gio, wereldfeyenoorder, maar ik zou een echte linksback aanschaffen. sjonge wat een inzicht heb jij , echt geweldig! Gio is op , Gio komt tekort , Gio kan ineens geen positie meer kiezen...... bla bla wat een gelul zeg , Gio is geen wereldtopper meer maar nog steeds een prima LB voor ons , m oet nog wat scherper worden maar zo afkraken is echt ZOOOOOOO ZIELIG! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
probleem in het Nederlandse voetbal is is dat ze geen echte backs meer gebruiken en opleiden. De nadruk komt steeds meer op de aanvallende kwaliteiten van de backs te liggen terwijl de verdedigende taken steeds minder belangrijk lijken te zijn. Ik denk dat Els dat ook bedoelt. Feyenoord heeft behoefte aan een nieuwe Ruud Heus, die als eerste prioriteit had zijn tegenstander uit te schakelen en daarna pas dacht aan opkomen. Door het huidige systeem zie je vaak dat de centrale verdedigers te veel onder druk komen te staan. Ik denk juist in een elftal dat nog niet honderd procent draait het verstandiger is de boel achterin dicht te spijkeren. Dat zou dus betekenen dat Gio op een andere manier moet gaan spelen, of toch door moet schuiven naar het middenveld, met achter zich een type Heus, van Gobbel etc. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ruud Heus, dat doet me glimalchen, geweldige kerel |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik denk dat we in het Nederlandse voetbal beter met 3 verdedigers kunnen spelen Maar dan wel 3 centrale verdedigers En twee verdedigende middenvelders ervoor
Ik denk dit omdat behalve Twente niemand nog echt met buitenspelers speelt Daardoor ontstaat er veel ruimte voor backs En die krijgen dan de neiging om alleen maar te aanvallen Omdat ze geen directe tegenstander meer hebben |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
dat is juist de bedoeling phyx , vandaar dat gio en dani daar staan en niet 2 pure verdedigers , dat is juist t voetbal wat Mario wil spelen.........................
met 3 verdedigers kan maar dan krijg je enorme ruimtes op de flanken waar tegenstanders zich op aanpassen en overal induiken. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2009 - 14:26 schreef sasja50 het volgende:dat is juist de bedoeling phyx , vandaar dat gio en dani daar staan en niet 2 pure verdedigers , dat is juist t voetbal wat Mario wil spelen......................... met 3 verdedigers kan maar dan krijg je enorme ruimtes op de flanken waar tegenstanders zich op aanpassen en overal induiken. Ik weet dat dat de bedoeling is Maar als het verdedigen er onder lijdt moet je denken aan verandering Volgens mij is dit een prima alternatief En als de tegenstander zich erop aan past, passen wij ons daar toch weer op aan? Of we gaan voor de verandering uit van eigen kracht |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
sorry phyx , deze discussie ga ik niet met je aan want in mijn ogen zit je helemaal mis met aanpassen op aanpassen , dan kom je dus toch weer op 2 backs uit. laat maar , dit gaat anders te lang duren , ik ben t niet met je eens laten we t daar op houden ,
in Italie speelt ook niemand met buitenspelers maar wel iedereen met backs , zo ook in andere landen ............. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2009 - 14:38 schreef sasja50 het volgende:sorry phyx , deze discussie ga ik niet met je aan want in mijn ogen zit je helemaal mis met aanpassen op aanpassen , dan kom je dus toch weer op 2 backs uit. laat maar , dit gaat anders te lang duren , ik ben t niet met je eens laten we t daar op houden , in Italie speelt ook niemand met buitenspelers maar wel iedereen met backs , zo ook in andere landen ............. Dat mag hoor Ik zeg ook niet dat het moet Ik zeg dat het een mogelijkheid is Maar dat geldt voor elk systeem dat goed uitgevoerd wordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vanaf de reactie van Els zitten we in deze topic op een extreem hoog niveau. Laat ik me er dan verders maar niet mee bemoeien :) |
|
|
|