BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is Mario wat beloofd????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 03 augustus 2009 - 09:39   quote  deeplink  
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als Mario het nog lukt om één van de grootverdieners kwijt te raken hij hiervoor een andere speler mag aantrekken.
Landzaat, Hofland, De Cler en nu zelfs Makaay....ze verdienen allemaal goudgeld bij Feyenoord maar zijn geen of bijna geen basisspelers meer. Indien één of meerdere van hen zou vertrekken geeft dat ruimte in de salarispost en kan een nw jonge speler worden aangetrokken (met behulp van een investeerder). Als deze jongen de helft van het salaris krijgt van bv. Landzaat dan gaat tie waarschijnlijk het vijfvoudige verdienen als dat tie nou doet in bv. het geval van Benschop.
Vind dat met het optreden van Darley we niet meer op zoek moeten naar een keeper. Ik ben onder de indruk van deze jongen, heerlijk dat hij die hoge ballen zo uit de lucht plukte!, dat hebben we jaren niet meer gezien.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 03 augustus 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Ik zou het prima vinden als er in de plaats van Landzaat Hofland en de Cler nieuwe spelers 22-27 jr oud werd ingekocht..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door Vieze furrrrr --
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Het zou kunnen, maar ik denk dat Hofland niet helemaal fit is, vandaar tribune.
Landzaat is gewoon niet beter dan wat er op t veld staat en als Makaay zijn taak niet uitvoert, gaat ie dr uit.

Been is goed bezig.
nico vrij
 nico vrij - maandag 03 augustus 2009 - 10:00   quote  deeplink  
wordt tijd dat het gaat draaien met zulke voetballers alleen scorende spits kopen
erwin
 erwin - maandag 03 augustus 2009 - 10:01   quote  deeplink  
hofland was geschorst hoor
Patrick078
 Patrick078 - maandag 03 augustus 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Inderdaad,.. Hofland was geschorst voor het duel met NEC.

Landzaat, Makaay en Hofland mogen van mij alle 3 op zoek naar een andere club.

Kunnen we wel wat beters voor halen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2009 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 10:01 schreef erwin het volgende:
hofland was geschorst hoor
ook weer opgelost. volgende week dus gewoon op de andere bank ;-)
Els
 Els - maandag 03 augustus 2009 - 10:30   quote  deeplink  
We zouden wel eens naar van Gaal mogen luisteren, eerst informeren voor er gespeculeerd wordt. In alle media stond dat Hofland 1e duel geschorst is. Dat mag je als Feyenoordsupporter dan toch wel opgepikt hebben. De wissel van Makaay vond ik een tactische blunder, onze slechtste periode in de wedstrijd, tot De Guzman erin kwam. Cisse lijkt niet als spits te willen spelen, hij stond na de wissel van Makaay gewoon doodleuk ballen vast te houden aan de zijkant, met Biseswar op 2 meter afstand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door Els --
erwin
 erwin - maandag 03 augustus 2009 - 10:38   quote  deeplink  
ben het met je eens els,want na de wissel van Makaay werd het er allemaal niet beter op,cisse is ook geen spits ,die moet je lekker aan de zijkanten laten spelen
Patrick078
 Patrick078 - maandag 03 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Inderdaad, maar wie dan als spits? behalve Makaay dan..
Els
 Els - maandag 03 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Castaignos?
Michiel 100% pro Fey
 Michiel 100% pro Fey - maandag 03 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Els en Erwin.. Wat een onzin dat Cisse geen spits "lijkt te willen spelen".. De bedoeling van Been, wanneer Cisse, Biseswar en Wijnaldum voorin spelen is juist heel veel beweging tussen die 3. En Cisse was toch echt de man die het meest in de punt stond de 2e helft. Jullie missen trouwens het belangrijkste punt waardoor het niet liep. Tomasson! Heb je hem 1 aanval op zien zetten??

Juist! Ik denk dat Makaay de volgende wedstrijd op de bank zit, Tomasson in de spits en Guzman op 10..
Patrick078
 Patrick078 - maandag 03 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Dat zou inderdaad een prima oplossing zijn.. Maar een hele wedstrijd? Zou beter zijn als ze er nog een spits bij halen.
Els
 Els - maandag 03 augustus 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 10:47 schreef Michiel 100% pro Fey het volgende:
Els en Erwin.. Wat een onzin dat Cisse geen spits "lijkt te willen spelen".. De bedoeling van Been, wanneer Cisse, Biseswar en Wijnaldum voorin spelen is juist heel veel beweging tussen die 3. En Cisse was toch echt de man die het meest in de punt stond de 2e helft. Jullie missen trouwens het belangrijkste punt waardoor het niet liep. Tomasson! Heb je hem 1 aanval op zien zetten??

Juist! Ik denk dat Makaay de volgende wedstrijd op de bank zit, Tomasson in de spits en Guzman op 10..
Ach sorry Michiel, ik heb er natuurlijk helemaal geen verstand van, en zelfstandig kijken kan ik ook al niet. Gelukkig dat jij er nog bent, kun je me zo nu en dan corrigeren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 10:30 schreef Els het volgende:
We zouden wel eens naar van Gaal mogen luisteren, eerst informeren voor er gespeculeerd wordt. In alle media stond dat Hofland 1e duel geschorst is. Dat mag je als Feyenoordsupporter dan toch wel opgepikt hebben.
Oh, dikke boehoe Els. Ik heb overigens nergens gelezen dat Hofland geschorst was, simpelweg omdat ik niets gelezen had.
Maar goed, oh superieure Feyenoord supporter, ik zal voortaan eerst het hele internet uitlezen voor ik ergens commentaar op geef.
Els
 Els - maandag 03 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
Fijn
Els
 Els - maandag 03 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
En wat een kinderachtige reactie trouwens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2009 - 10:57   quote  deeplink  
graag gedaan, ik pas me snel aan.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 augustus 2009 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh, dikke boehoe Els. Ik heb overigens nergens gelezen dat Hofland geschorst was, simpelweg omdat ik niets gelezen had.
Maar goed, oh superieure Feyenoord supporter, ik zal voortaan eerst het hele internet uitlezen voor ik ergens commentaar op geef.
wat een onzin waarom zou iemand zich laten weerhouden door onwetendheid als men wil reageren op een topic, zo'n mening is vaak verfrissender dan die van de zgn kenners. (maar zelfs ik wist dat hofland geschorst was.)
de flh
 de flh - maandag 03 augustus 2009 - 11:19   quote  deeplink  
ff on topic.

Prima als die gasten weggaan, maar alléén als er betere spelers voor terugkomen.

De reservebank bepaalt nog steeds de kracht van je selectie. En ik ben best blij dat die jongens er bij zijn.

Ze zijn veel te duur, maar ik heb het gevoel dat met zo'n schuld Gudde de boel gaat opslurpen en er geen spelers bijkomen.
de flh
 de flh - maandag 03 augustus 2009 - 11:20   quote  deeplink  
..geen spelers bijkomen als de oude spelers verkocht worden..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 11:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat een onzin waarom zou iemand zich laten weerhouden door onwetendheid als men wil reageren op een topic, zo'n mening is vaak verfrissender dan die van de zgn kenners. (maar zelfs ik wist dat hofland geschorst was.)
ik had t niet gelezen, gebeurd wel eens.. maar blijkbaar is dat een doodzonde!

ook jammer voor dit topic, ging zo goed :)

Btw, voor de dubbelposters.. ER BESTAAT EEN EDIT KNOP!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 augustus 2009 - 11:47   quote  deeplink  
mag ik er even op wijzen dat we nog maar 1 echte wedstrijd gespeeld hebben. Wellicht is het een beetje prematuur om een deel van je selectie meteen bij het grof vuil te plaatsen. In de voorbereiding is men begonnen iets nieuws op te bouwen op de bestaande fundamenten, het heeft denk ik ook wat tijd nodig om het gewenste effect te bereiken.
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 23:26   quote  deeplink  
we hebben feyenoord tegen samp en sporting gezien.
en het ziet er stukken beter uit dan vorig jaar.
de uitslag tegen nec is een prima vervolg.
R()b
 R()b - maandag 03 augustus 2009 - 23:34   quote  deeplink  
Voor Feyenoord is het financieel beter om 2 of 3 grootverdieners te verkopen.
Landzaat is er iig 1 van.
sevillana
 sevillana - maandag 03 augustus 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 23:34 schreef R()b het volgende:
Voor Feyenoord is het financieel beter om 2 of 3 grootverdieners te verkopen.
Landzaat is er iig 1 van.
wie bied?
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - maandag 03 augustus 2009 - 23:42   quote  deeplink  
bedtijd
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 augustus 2009 - 03:19   quote  deeplink  
landzaad mag van mij ook gratis weg.
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - dinsdag 04 augustus 2009 - 10:40   quote  deeplink  
blij dat jij de man niet bent
edwin3112
 edwin3112 - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Cler en Landzaat mogen van mij gratis vertrekken. Krijgen we weer wat financiele ruimte.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 10:30 schreef Els het volgende:
We zouden wel eens naar van Gaal mogen luisteren, eerst informeren voor er gespeculeerd wordt. In alle media stond dat Hofland 1e duel geschorst is. Dat mag je als Feyenoordsupporter dan toch wel opgepikt hebben. De wissel van Makaay vond ik een tactische blunder, onze slechtste periode in de wedstrijd, tot De Guzman erin kwam. Cisse lijkt niet als spits te willen spelen, hij stond na de wissel van Makaay gewoon doodleuk ballen vast te houden aan de zijkant, met Biseswar op 2 meter afstand.
HAHAHAHA terecht gewezen worden door een vrouw is als man zijnde niet zo fijn.
Vooral als ze nog gelijk heeft ook ......
Ik vind het geweldig :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door Leon FR1908 --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 12:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

HAHAHAHA terecht gewezen worden door een vrouw is als man zijnde niet zo fijn.
Vooral als ze nog gelijk heeft ook ......
Ik vind het geweldig :)
mee eens: hij had beter tomasson kunnen ruilen met de guzman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 11:47 schreef hotjumper het volgende:
mag ik er even op wijzen dat we nog maar 1 echte wedstrijd gespeeld hebben. Wellicht is het een beetje prematuur om een deel van je selectie meteen bij het grof vuil te plaatsen. In de voorbereiding is men begonnen iets nieuws op te bouwen op de bestaande fundamenten, het heeft denk ik ook wat tijd nodig om het gewenste effect te bereiken.
Wat een waarheden
En ook zo goed omschreven
TOPPIE Jumper
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 12:46 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

mee eens: hij had beter tomasson kunnen ruilen met de guzman
Ja en Cissè gewoon links moeten laten staan.
Was totdat moment de gevaarlijkste op het veld.
Els
 Els - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 12:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en Cissè gewoon links moeten laten staan.
Was totdat moment de gevaarlijkste op het veld.
Hoi leon, fij dat je er weer bent. Leuke vakantie gehad?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 13:04 schreef Els het volgende:

[..]

Hoi leon, fij dat je er weer bent. Leuke vakantie gehad?
Dank je Els,ja het was super maar het gaat altijd weer zo snel voorbij he.
Maar ze kunnen het me niet meer afpakken ;)
Stef1977
 Stef1977 - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Ik ben het er wel mee eens dat de wissel van Makaay niet uitpakte zoals bedoeld. Ik vond em af en toe echt geniale ballen geven. Ballen uit de lucht in 1x doorspelen in de vrije ruimte waar dan een medespeler in liep...... Maar echt gevaarlijk voor het doel is hij nauwelijks of niet geweest.
Cisse is denk ik ook niet de man die je een taak als aanspeelpunt moet geven. Die jongen moet lekker over het veld kunnen zwerven. Of dat nou vanaf links of rechts is maakt me niet zoveel uit.
Maar de wissel van en kritiek op makaay voed wel geruchten dat Mario als opdracht heeft gekregen om wat van de grootverdieners kwijt te raken. Landzaat op de tribune, Hofland zie ik pas een basisplek krijgen bij een blessure of schorsing. De Cler idem dito..... Vorige week dacht ik dat Feyenoord klaar was op de markt, maar ik verwacht nog wel een paar leuke weken!!!
craven
 craven - dinsdag 04 augustus 2009 - 13:59   quote  deeplink  
cisse vond ik wel goed spelen, komt altijd dreiging vanuit, dat hij niet echt in de spits speelde kan zijn omdat bBeen de wisselwerking van de 3 voorin wilde zien. Persoonlijk vindt ik Cisse meer dreiging hebben vanuit de zijkanten...
craven
 craven - dinsdag 04 augustus 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Makaay heeft bij ze vorige werkgevers nooit druk hoeven te geven of meeverdedigen, niet dat het perse fout is...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is Mario wat beloofd????









0.0071251