|
|
Mick
|
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83306
Ik wil graag in Nederland spelen' Geschreven op maandag, 3 augustus om 09:03 Zijn naam werd zelfs niet In de wandelgangen genoemd maar Freddy Adu staat welwillend tegenover een verblijf in de Nederlandse competitie. Dat blijkt uit een vraaggesprek van het weekblad Sportweek met de aanvaller van Benfica. De twintigjarige Amerikaan met Ghanese roots kreeg onlangs te horen dat voor komend seizoen hij niet in de plannen van hoofdtrainer Jorge Jesus voorkomt.
"Jesus heeft gezegd dat ik niet meer in zijn plannen voorkom", citeert het weekblad de Amerikaans international, die in het verleden een gouden toekomst werd voorspeld. "Maar ik wil graag spelen, ik ben nog jong, wil me ontwikkelen. I would love to play in Holland. Ik ben opgegroeid met de Nederlandse competitie."
"Voor een jonge, buitenlandse speler is de Eredivisie een uitstekend begin van zn internationale carrière", vervolgt Adu. "Ik ga niet zeggen dat ik naar Ajax of Feyenoord wil. In dat opzicht ben ik dus niet kieskeurig. Ik zou het al schitterend vinden als ik een kans zou krijgen bij NAC of FC Groningen. Anywhere."
"Zo lang ik maar het gevoel heb dat ik me verder kan ontwikkelen door wedstrijden te spelen. Ik heb geen zin om stil te blijven staan. Ik verwacht dat Benfica medewerking zal verlenen. Als de trainer toch de voorkeur geeft aan anderen." Adu verliet Real Salt Lake in 2007 voor Benfica en werd vorig seizoen uitgeleend aan AS Monaco. ---------------------------------------------------------------
Is dit niet iets voor Feyenoord? het is zeker een talentvolle speler met restwaarde + een meer beweeglijke spits dan Makaay. |
|
|
|
|
Tim89
|
|
|
Is hij een centrale spits? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik heb het ook gelezen , maar is die kerel niet een beetje duur kwa loon.? |
|
|
|
|
Mick
|
|
|
Het is een jongen die op meerdere plekken in de aanval uit de weg kan. Z'n loon zal inderdaad wel redelijk wat zijn, zo rond de 5 ton denk ik (buiten EU speler). Wat natuurlijk nog niks is vergeleken met een Denny Lamzaad.
Hij wil graag in NL voetballen omdat hij ook een Nederlandse vriendin heeft, en misschien is het een mogelijkheid om een soort Ignjatovic constructie te doen, oftewel huren met optie tot koop? zo zou je alleen vast zitten aan een jaar salaris van hem, en na dit seizoen loopt het contract van makaay toch af, dus dan komt er ook weer genoeg ruimte vrij om die jongen z'n salaris zelf te betalen,+ investeerder terug te betalen voor salaris dit seizoen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hij is een centrale spits Zal wel beetje duur zijn, maar hij zal niet meer willen verdienen dan onze oudere spelers
Het enige probleem is zijn leeftijd Het is namelijk nog maar de vraag of hij 20 is Scouts houden 25 aan als het om zijn leeftijd gaat Hij debuteerde op 15 in Amerika dacht ik Maar had toen het lichaam van een speler van 20 Ook komt hij uit die hoeken waar wel eens gesjoemeld wordt met geboorte bewijzen En is zijn originele geboorte akte "kwijt geraakt" toen hij verhuisde
Ik vind dit een beetje een gevaarlijke speler om aan te trekken Dan liever een Benschop |
|
|
|
|
Mick
|
|
|
Hij debuteerde inderdaad erg jong, toen hij 16 was om precies te zijn. Maargoed stel hij zou 25 zijn, dan is het nog een zeer bruikbare speler... En mario wilde nog een target man, Dan hoeft makaay niet meer op te draven want de eerste helft was gisteren dramatisch, hij werd niet voor niets gewisseld... |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 12:03 schreef Phyxsius het volgende:Hij is een centrale spits Zal wel beetje duur zijn, maar hij zal niet meer willen verdienen dan onze oudere spelers Het enige probleem is zijn leeftijd Het is namelijk nog maar de vraag of hij 20 is Scouts houden 25 aan als het om zijn leeftijd gaat Hij debuteerde op 15 in Amerika dacht ik Maar had toen het lichaam van een speler van 20 Ook komt hij uit die hoeken waar wel eens gesjoemeld wordt met geboorte bewijzen En is zijn originele geboorte akte "kwijt geraakt" toen hij verhuisde Ik vind dit een beetje een gevaarlijke speler om aan te trekken Dan liever een Benschop eens... |
|
|
|
|
Mick
|
|
|
@ Phyxsius en coenjo
je moet het er ook wel mee eens zijn dat een speler als Adu toch meer statuur heeft, en overtuigender zou zijn dan benschop (niets tegen hem verder) |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 12:16 schreef Mick het volgende:@ Phyxsius en coenjo je moet het er ook wel mee eens zijn dat een speler als Adu toch meer statuur heeft, en overtuigender zou zijn dan benschop (niets tegen hem verder) werd vroeger bestempeld als 'supertalent' maar heeft de afgelopen 5 jaar niks gepresteerd.. daarom zie ik liever benschop komen dan adu..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door coenjo -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien moeten ze hem even doorzagen en de jaarringen tellen. wat ik terug vond is dat zij contract doorloopt tot 2012, dus Benfica zal ook nog wel de nodige munten willen zien. Als ik overigens zijn statistieken bekijk, kunnen we beter Makaay houden die scoort significant beter. We zouden zelfs beter Charisteas terug kunnen halen ipv Adu
dus doe maar niet |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 12:16 schreef Mick het volgende:@ Phyxsius en coenjo je moet het er ook wel mee eens zijn dat een speler als Adu toch meer statuur heeft, en overtuigender zou zijn dan benschop (niets tegen hem verder) Op zich heb je gelijk Maar wat Coenjo zegt klopt, hij heeft zich 5 jaar niet/amper ontwikkeld En hij is overal tegen gevallen
En ik vind dat je je als club niet met zulke duistere figuren in moet laten Als er zoveel onduidelijkheid is rond de persoonsgegevens moet je het gewoon niet doen |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 12:03 schreef Phyxsius het volgende:Hij is een centrale spits Zal wel beetje duur zijn, maar hij zal niet meer willen verdienen dan onze oudere spelers Het enige probleem is zijn leeftijd Het is namelijk nog maar de vraag of hij 20 is Scouts houden 25 aan als het om zijn leeftijd gaat Hij debuteerde op 15 in Amerika dacht ik Maar had toen het lichaam van een speler van 20 Ook komt hij uit die hoeken waar wel eens gesjoemeld wordt met geboorte bewijzen En is zijn originele geboorte akte "kwijt geraakt" toen hij verhuisde Ik vind dit een beetje een gevaarlijke speler om aan te trekken Dan liever een Benschop is een 25 jarige die misschien wel 20 van weinig restwaarde dan.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Kun je mij verduidelijken wat je zeggen wil? Ik snap het niet |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wie wel hahaha, zelfs adu snapt em niet |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ik bedoel ook al zou die hoogstens 25 jaar en misschien dus wel minder zijn dan nog kan hij voor winst kunnen worden doorverkocht, het is dus geen groot nadeel zou die echt 25 jaar zijn. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
wat ik probeer te zeggen is dat de leeftijd niet eens zo erg is, zo oud is 25 jaar uiteindelijk ook niet toch |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
een verwend over het paard getild kind is adu |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
aangezien jij zegt dat dat het 'enige probleem' is sorry voor de driedubbele tekst heb net jointje op |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
mjah 25 en 20 is tog wel een groot verschil voor een voetballer en helemaal voor de winst die die kan maken |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 23:38 schreef woutah het volgende:mjah 25 en 20 is tog wel een groot verschil voor een voetballer en helemaal voor de winst die die kan maken ja maar zie jij het als 'probleem' als het een versterking zou zijn? |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
als..maar hij is het niet. einde discussie |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
weenie of het een versterking is nooit zien spele dus kan ik er moeilijk over beslissen denk ik |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 12:16 schreef Mick het volgende:@ Phyxsius en coenjo je moet het er ook wel mee eens zijn dat een speler als Adu toch meer statuur heeft, en overtuigender zou zijn dan benschop (niets tegen hem verder) heeft alleen meer naam ja , maar wat heb je daar aan? PSV heeft vroeger ook s zo een wonderjong gehad , ben zijn naam kwijt maar kom er nog wel op......... werd ook helemaal niets! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
Nii Lamptey ! nou google hem maar is ........ zelfde verhaal als Adu , lekker afblijven dus! |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
quote: zomaar ff uit mn mouw geschud |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
haha die ja` , die kwam samen met nog zo een tropische verassing! |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
klopt. die andere kwam mee voor de gezelligheid. zoals emmerton dat ook kwam met labey maar die rollen werden snel omgedraaid |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
en die 2 nigariaantjes ofzo..gyan wing mee voor de lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door HetLaatsteWoord -- |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
ja en Gyan en die ander ook zo! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
Allotey ofzo , is trouwens overleden die jongen , triest verhaal...... |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
dus elke speler die vanaf nu komt moet zn vriendje meenemen! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
joling het verborgen talent |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
en dan zal gordon dus snel sterven......haha oeps , grof?? |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
elke poot en alles wat erop rijmt minder is al een genot |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Adu scoort per seizoen ongeveer evenveel als Darley. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
de neuzen waren een jaar terug al blij met 1 goaltje extra |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Adu is geen spits! Niet voor 3 spitsen in elk geval. Dan is hij meer een buitenspeler. Dat ventje is te klein en te licht om als aanspeelpunt te fungeren. Die Benschop is ook geen goed idee. Doe dan Luc Castaignos maar. Voor de mensen die nog twijfelen aan zijn "kwaliteiten" zie : http://www.youtube.com/watch?v=tg3E3Fpq74U Dan hoeven we geen spits te kopen. Gewoon Makaay en Cisse. En als de nood aan de man is kan hij spelen. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2009 - 10:42 schreef scarface1979 het volgende:Adu is geen spits! Niet voor 3 spitsen in elk geval. Dan is hij meer een buitenspeler. Dat ventje is te klein en te licht om als aanspeelpunt te fungeren. Die Benschop is ook geen goed idee. Doe dan Luc Castaignos maar. Voor de mensen die nog twijfelen aan zijn "kwaliteiten" zie : http://www.youtube.com/watch?v=tg3E3Fpq74UDan hoeven we geen spits te kopen. Gewoon Makaay en Cisse. En als de nood aan de man is kan hij spelen. Luc heeft nu in voorbereiding bij Jong nog niets laten zien dus rustig aan met die jongen.......... |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
ga anders zaterdags naar de jeugd kijken als je ze zo graag ziet spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door HetLaatsteWoord -- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ja dat zal ik zeker doen.. Luc zit niet bij Jong Feyenoord. Hij speelt in de A1 en die zijn nog niet zo lang begonnnen met trainen. Hij was vorig jaar topscoorder bij de B. En wordt dat dit jaar bij de A. Leeftijd maakt niets uit. Wijnaldum was ook 16. Wat goed is, komt snel. Ik zeg niet dat hij klaar is voor het eerste. Alleen dat hij makkelijk als 3e spits kan fungeren. In plaats van geld besteden aan een Benschop.. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
ik ken de kwaliteiten van die jongen niet. maar er mag dit seizoen wel wat meer bij dan roy en luc.
en iedereen heeft het over bruins op 10. daar mist hij te veel specifieke kwaliteiten voor. ik zie bruins liever als linkshalf. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
amoah????????????????????????? |
|
|
|