|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
edwin3112
|
|
|
gewoon idd Castaignos als derde spits , geen aankopen meer |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
alleen als de guzman vertrekt honda halen bij vvv |
|
|
|
|
edwin3112
|
|
|
ik wil wel even rijden naar venlo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: heb jij inside informatie??? |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
dit zegt ie gewoon op alles , haha maar dat geld op is is toch alg. bekend???? maar ineens is er straks toch weer wat , let maar op! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 08:57 schreef sasja50 het volgende:dit zegt ie gewoon op alles , haha maar dat geld op is is toch alg. bekend???? maar ineens is er straks toch weer wat , let maar op! dan hoop ik dat ze dat gebruiken om de schulden terug te brengen en niet om tweederangs spelers te halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 08:57 schreef sasja50 het volgende:dit zegt ie gewoon op alles , haha maar dat geld op is is toch alg. bekend???? maar ineens is er straks toch weer wat , let maar op! nee niet op alles, alleen maar waar geld voor nodig is :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Is het geld op? Hoe kom je daar nou ineens bij. We hebben toch nog wel geld van de verkoop van Konterman? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 09:36 schreef Rovert het volgende:[..] Is het geld op? Hoe kom je daar nou ineens bij. We hebben toch nog wel geld van de verkoop van Konterman? daar hebben ze nieuw tafellinnen voor het maasgebouw van gekocht. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
En het geld van Van Gastel dan? Toen hij aan Roma werd verkocht? |
|
|
|