|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
heel raar topic.
gio is goed punt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Van Gio mag je toch meer verwachten |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
ja, je mag toch zeker verwachten dat ie de bal ophaalt bij de keeper en dan minimaal 6 man voorbijgaat en dan nog ff een stiffie over de keeper geeft |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hij had weinig getraind,speelde met injectie,beetje meer respect voor deze oerfeyenoorder zou wel op zijn plaats zijn |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
gewoon een keertje wisselen...oerfeyenoorder of niet, dat maak nie uit |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 16:19 schreef RedWhiteBlack het volgende:ja, je mag toch zeker verwachten dat ie de bal ophaalt bij de keeper en dan minimaal 6 man voorbijgaat en dan nog ff een stiffie over de keeper geeft En niet te vergeten op tijd rugdekking geven het centrale duo.
Kunnen we niet El Akchiuoioiouioi van Nec kopen? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: voor wie dan,alleen mensen op de bank voor die positie die helemaal niks brengen |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Bram ken ik jou?
Waar kom je vandaan? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 16:26 schreef KKL het volgende:[..] En niet te vergeten op tijd rugdekking geven het centrale duo. Kunnen we niet El Akchiuoioiouioi van Nec kopen? ja dat zou een hele verbetering zijn, voor dat soort spelers kom je naar het stadion |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 16:21 schreef bram het volgende:hij had weinig getraind,speelde met injectie,beetje meer respect voor deze oerfeyenoorder zou wel op zijn plaats zijn Bram. je hebt volkomen gelijk en ik vond die El aksaouie of iets dergelijks nou ook niet echt super spelen....is geen topper mijns inziens! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 16:35 schreef Madhopfc het volgende:[..] Bram. je hebt volkomen gelijk en ik vond die El aksaouie of iets dergelijks nou ook niet echt super spelen....is geen topper mijns inziens! Jullie hebben er geen verstand van!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: als je mij zou kennen zou je niet zo dom lullen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 16:21 schreef bram het volgende:hij had weinig getraind,speelde met injectie,beetje meer respect voor deze oerfeyenoorder zou wel op zijn plaats zijn weinig (in feite niets) aan toe te voegen |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: ze zien het echt niet hè |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Nou nou puhpuhpoe ......last van je hormonen???
Kun je wel ff serieus blijven? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: welnee....ze snappen er echt niets van dat stelletje Fifa 2009 gamers |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Zal gisteren wel een kouwe kroket gegeten hebben |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
wat een kansloze topic is dit !!!!!!!! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Ik koop gewoon Kaka en jij? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: he snotneus ik kom al 45jaar in de kuip en ga overal mee naar toe ook naar het buitenland met trainingskamp ed.dus ook wat meer respect naar mij toe zou je niet mis staan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: internet is kansloos |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Wat zeg je, de hele wereld is kansloos We zijn verdoemd |
|
|
|
|
HANSJE
|
|
|
gio heeft ook zijn handen vol om zijn plaats veilig te stellen kan net niet meer iets meer brengen dan we van hem verwachten ja als het straks tegen mindere tegenstanders zijn heeft veel overtredingen nodig |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't zal allemaal wel, iederen heeft z'n eigen gelijk, okay? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPP. Wat een bagger topic! Wordt dat de trend op Headliner? Spelers en/of iconen lyrisch vermoorden?? Elke speler analyseren na 1 slechte wedstrijd.
EN KKL Je heb in dit hele topic nog niets zinnigs bijgedragen , wat enigzins met voetbal of voetbalvernuft te maken heeft. Je verwijt dat andere mensen hier gamers zijn , maar volgens mij moet jij je spel even saven. Want je bent Game over met je domme gelul. |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Gio is zo slecht nog niet. Hij moet de bal wel kwijt kunnen natuurlijk. Gisteren een onterechte gele kaart. Verder ging het wel gisteren. Vond fernandes niet zo sterk gisteren,die dekt op 10 meter van zijn man. |
|
|
|
|
HANSJE
|
|
|
even wat anders wat een dramma zijn die munten wat een aanfluiting is dit |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 17:15 schreef R()b het volgende:GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPP. Wat een bagger topic! Wordt dat de trend op Headliner? Spelers en/of iconen lyrisch vermoorden?? Elke speler analyseren na 1 slechte wedstrijd. EN KKL Je heb in dit hele topic nog niets zinnigs bijgedragen , wat enigzins met voetbal of voetbalvernuft te maken heeft. Je verwijt dat andere mensen hier gamers zijn , maar volgens mij moet jij je spel even saven. Want je bent Game over met je domme gelul. helemaal eens |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 17:15 schreef KAA het volgende:Gio is zo slecht nog niet. Hij moet de bal wel kwijt kunnen natuurlijk. Gisteren een onterechte gele kaart. Verder ging het wel gisteren. Vond fernandes niet zo sterk gisteren,die dekt op 10 meter van zijn man. Kijk de wedstrijd eens terug, zijn tegenspeler kreeg al na 10 minuten geel en hij heeft hem een keer losgelaten bijna doelpunt verder prima gedaan. Gio zijn positie werd steeds door Marok overgenomen, Gio liet wel vaak zijn speler ruim 10 meter lopen waardoor NEC de diepte kon benutten aan zijn kant! GIO oordeel ik pas wanneer hij weer 100% fit is!
Fernadez prima debuut in de kuip! veel wilskracht en goede concentratie! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
het kwam door gio en fernandez dat nec zo ongelooflijk veel ruimte kreeg
beide een dikke onvoldoende gister |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Wil je niet boos maken KKL, want als je voor me staat praat ik vast anders... maar toch, waarom GIO als onderwerp gebruiken terwijl je energie beter kunt besteden aan andere spelers? |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
als jij een ofday heb moeten ze jouw dan ook ontslaan bij je baas altijd wat te zeuren iedereen gewoon 3 punten |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
een linksback halen en 4-4-2 met gio en fer als blok. en anders zo doorgaan en we zien wel waar het schip strandt. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Nou zal jullie uit de droom helpen, deze topic is ontstaan uit "man of the match" waarin stond dat iemand vermelde dat gio matig speelde.
KKL nam de draad op en ik voerde hem een beetje, wel grappig om te zien dat mensen niet in de gaten hebben dat ze in de maling genomen worden
het leven is al zo serieus en lees tussen de regels door |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 17:47 schreef RedWhiteBlack het volgende:Nou zal jullie uit de droom helpen, deze topic is ontstaan uit "man of the match" waarin stond dat iemand vermelde dat gio matig speelde. KKL nam de draad op en ik voerde hem een beetje, wel grappig om te zien dat mensen niet in de gaten hebben dat ze in de maling genomen worden het leven is al zo serieus en lees tussen de regels door mooi zo, dus gio gaat vanaf nu helemaal los? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
nee, heel Feyenoord gaat los |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
we houden het in de gaten. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Er staat nu een slapend reus op we zijn niet meer te stoppen |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
quote: een optimist is een slecht geinfomeerde pessimist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 augustus 2009 door HetLaatsteWoord -- |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Eens moet het er toch een keer van komen, zeker nu, want er stroomt nu eindelijk jeugd door met meerwaarde |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Wie houd ons tegen dan? Als het elftal naar kunnen speelt wil ik het nog wel eens zien |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
precies. nu is het de kunst om die zoveel mogelijk te laten ontwikkelen. met de juiste routeniers erom heen. en geen bejaard volk. we zijn op d egoede weg,laten we de laatse rotte plekken ook gelijk opruimen. incl. een gedeelte van t bestuur(jan d swart,onno jacobs,beukers enz.) |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 18:06 schreef HetLaatsteWoord het volgende:we zijn op d egoede weg,laten we de laatse rotte plekken ook gelijk opruimen. incl. een gedeelte van t bestuur(jan d swart,onno jacobs,beukers enz.) Dacht dat we de "rotte" plekken eind vorig seizoen al opgeruimd hadden. En het bestuur mag wel een beetje inkrimpen, een gedeelte salaris inleveren, zeker de Balkende norm gedeeld door 6, auto van de zaak inleveren enzo. Dan komen we er financieel ook een beetje er bovenop |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
bij het verwijderen van schimmels blijven er altijd sporen 8er. die sporen moeten nog gewist worden.
EN ER WORDTAL JAREN NIKS GESCOUT(BEUKERS)ER WORDT AL JAREN ZWAAR GELEKT(JAN D SWART)EN HET GELD KLOPT AL JAREN NIET(ONNO j.) |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 18:16 schreef HetLaatsteWoord het volgende:bij het verwijderen van schimmels blijven er altijd sporen 8er. die sporen moeten nog gewist worden. EN ER WORDTAL JAREN NIKS GESCOUT(BEUKERS)ER WORDT AL JAREN ZWAAR GELEKT(JAN D SWART)EN HET GELD KLOPT AL JAREN NIET(ONNO j.) Daar heb je bestrijdingsmiddelen voor: op non actief zetten en of ontslaan van bestuur. Ik als werknemer wordt ook ontslagen als ik niet doe wat er van mij verwacht wordt, dat mag dan ook met bestuursleden. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 17:33 schreef G-child het volgende:Wil je niet boos maken KKL, want als je voor me staat praat ik vast anders... maar toch, waarom GIO als onderwerp gebruiken terwijl je energie beter kunt besteden aan andere spelers? hahaha vandaar de naam g-child... |
|
|
|