BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kap toch is met die ''aankoopshit''(update)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - dinsdag 04 augustus 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 13:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

inderdaad zo'n gevalletje van roeien met riemen enzo
het beste ervan maken...

nah ik weet het niet hoor.
pieter12345
 pieter12345 - dinsdag 04 augustus 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Heren, Roy heeft altijd zowel in spanje als in duitsland 4-4-2 gespeeld. je krijgt hierdoor ruimte in de rug, de bal verdwijt achter de verdediging en Roy ging er achteraan en scoorde hierdoor vele doelpunten. Hier in NL spelen wij meerendeel 4-3-3, houd in dat je bijna in het strafschop gebied van de tegenstander speelt, roy is zo'n type niet voor de kleine ruimte en ballen van de zijkant zijn schaars. Feyenoord heeft destijds een verkeerd besluit genomen om hem te halen, dan had je inderdaad Amoah moeten halen of toen al Cisse. Ze moeten WOLFSWINKEL halen via een externe geldschieter en makaay verkopen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 augustus 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 15:25 schreef HetLaatsteWoord het volgende:

[..]

het beste ervan maken...

nah ik weet het niet hoor.
Jij vind niet dat Feyenoord er het beste van moet maken?
Jij kiest liever voor het twee na beste?
Of toch het op één na beste?
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 15:40 schreef pieter12345 het volgende:
Heren, Roy heeft altijd zowel in spanje als in duitsland 4-4-2 gespeeld. je krijgt hierdoor ruimte in de rug, de bal verdwijt achter de verdediging en Roy ging er achteraan en scoorde hierdoor vele doelpunten. Hier in NL spelen wij meerendeel 4-3-3, houd in dat je bijna in het strafschop gebied van de tegenstander speelt, roy is zo'n type niet voor de kleine ruimte en ballen van de zijkant zijn schaars. Feyenoord heeft destijds een verkeerd besluit genomen om hem te halen, dan had je inderdaad Amoah moeten halen of toen al Cisse. Ze moeten WOLFSWINKEL halen via een externe geldschieter en makaay verkopen.
Wolfswinkel is net naar Utrecht en die laten hem niet gaan , Amoah is een counterspits dus ook niet wat we zoeken.
HetLaatsteWoord
 HetLaatsteWoord - dinsdag 04 augustus 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 15:54 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Jij vind niet dat Feyenoord er het beste van moet maken?
Jij kiest liever voor het twee na beste?
Of toch het op één na beste?
het beste ervan maken is wat negatief..
roeien met de riemen die we hebben..

dat zegt genoeg over jullie leefwijze!
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:02   quote  deeplink  
ga jij nou maar slapen ouwe , je wordt vervelend , haha en 1 verveel (ik) is meer dan genoeg, haha
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 15:59 schreef HetLaatsteWoord het volgende:

[..]

het beste ervan maken is wat negatief..
roeien met de riemen die we hebben..

dat zegt genoeg over jullie leefwijze!
Je hebt maar één echte spits
Je hebt dus 0,0 keuze
Dus moet je roeien met de riemen die je hebt
Daar is niks negatiefs aan

Verder ben ik heel benieuwd wat jij met onze leefwijze bedoeld...
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2009 - 20:50 schreef erwin-letteboer het volgende:
kijk verdomme es wat voor team we hebben!?1 van de beste spelers van de eredivisie hoor, ik weet niet?!
bahia..durf te zeggen dat hij 1 van de beste is in de competitie!net als vlaar in goede doen(fitheid etc)kijk fer..zeker 1 van de beste talenten van de eredivisie!zelfs qua buiten spelers hebben we 2 van de besten

en nog durven sommige te zeiken over evtuele aankopen!

niet persoonlijk bedoeld maar ik word er een beetje moe van!is het dan nooit genoeg?!
als we op iedere positie een top speler hadden waren we elk jaar kampioen en streden we mee voor de champions league..dat kan simpel weg niet..niet wbt het financiele plaatje en categorie 1!ik ben van mening dat zelfs deze 3 aankopen een probleem kunnen gaan leveren als ze voor minder worden verkocht!(dat wil niet zeggen dat ik niet ontzettend blij ben met ze;) )
neem eens genoegen met minder,maar wat zeker verre van slecht is!

als je constant loopt te zeiken en te tyfen en weet ik veel loopt te doen van''wie moette er nog meer komen..of die moette we nog halen etc''wtf heb je dan voor vertrouwen in dit feyenoord?!?!..terwijl de grootbekken hier op de headliner lopen te praatte van ''vertrouwen''nou...blijkbaar niet dus(als je je aangesproken voelt dan bedoel ik jou dus)
mooi gesproken , maar niet helemaal zonder Feyenoord bril gekeken denk , haha eerlijk is eerlijk in Eindhoven,Alkmaar,Amsterdam loopt meer kwaliteit en in Enschede en Heerenveen zijn ze als team ook verder , dus we zijn wellicht op de goede weg maar we hebben niet de beste spelers vd eredivisie.......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:46 schreef sasja50 het volgende:

[..]

mooi gesproken , maar niet helemaal zonder Feyenoord bril gekeken denk , haha eerlijk is eerlijk in Eindhoven,Alkmaar,Amsterdam loopt meer kwaliteit en in Enschede en Heerenveen zijn ze als team ook verder , dus we zijn wellicht op de goede weg maar we hebben niet de beste spelers vd eredivisie.......
We missen nog de idividuele kwaliteiten als een Perez ..
Dat moet een rol worden van de Guzman in vorm.
Voorin missen we gewoon een bewegelijke spits.
Voor de rest denk ik dat we best een aardig elftal hebben.
Maar net wat je zegt we zitten (weer) midden in een groeiproces.
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:59   quote  deeplink  
mooi stuk , maar we hebben gewoon geen andere spits , dat is het verhaal!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:59 schreef sasja50 het volgende:
Precies!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 04 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
helemaal mee eens!!
aequitas
 aequitas - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We missen nog de idividuele kwaliteiten als een Perez ..
Dat moet een rol worden van de Guzman in vorm.
Voorin missen we gewoon een bewegelijke spits.
Voor de rest denk ik dat we best een aardig elftal hebben.
Maar net wat je zegt we zitten (weer) midden in een groeiproces.
de guzman staat defensief ook zn mannetje.
getuige de feyenoord-psv waarbij hij cocu van de mat speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door aequitas --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:59 schreef sasja50 het volgende:
dat zeg ik GAMMA
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 21:01 schreef aequitas het volgende:

[..]

de guzman staat defensief ook zn mannetje.
getuige de feyenoord-psv waarbij hij cocu van de mat speelde.
ja dat was fantastisch maar is wel al 3 seizoenen geleden! Jona heeft aangegeven zich op nr 10 te willen richtten en niet op andere posities , verder zie ik vanavond een geweldige Theo Janssen , speler naar mijn hart , die ik over 1 of 2 jaar wel als leider op ons middenveld zie , mits hij zo doorgaat als afgelopen jaar en zoals vanavond.......
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
na vanavond misschien dit jaar nog.............................
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 augustus 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:04 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Je hebt maar één echte spits
Je hebt dus 0,0 keuze
Dus moet je roeien met de riemen die je hebt
Daar is niks negatiefs aan

Verder ben ik heel benieuwd wat jij met onze leefwijze bedoeld...
tis paarlen voor de zwijnen met die gasten...
Els
 Els - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:05   quote  deeplink  
Feyenoord staat met Makaay uiteraard voor een dilemma.Makaay is een uitstekende spits, hij loopt 1 op 2, en er zijn er weinig die hem dat nadoen, dus het heeft geen zin dat ter discussie te stellen. Makaay is echter wel een goede spits in een systeem wat volledig op hem aangepast is. Feyenoord heeft daar momenteel het team niet naar, en ook niet het geld om dat team aan te trekken. Bovendien mag je je afvragen, of het wenselijk is, je team volledig aan te passen aan een speler die ws alleen dit seizoen, en heel misschien nog volgend seizoen, kan brengen wat hij gewend is te brengen. We hebben dat eerder gedaan, volledig op iemand afstemmen (de speler was toen 38) en is mij en naar mijn inschatting Feyenoord ook, slecht bevallen. Voor degenen die het niet weten, het was '84. Feyenoord kan ook volledig uitgaan van het team wat er nu staat, dan is Makaay minder op z'n plaats, en moet er een ander soort, beweeglijker en agressievere spits staan. Feyenoord heeft daar geen geld voor, we moeten zelfs elke mogelijke aankoop voorleggen aan de KNVB. Dus, zoals al eerder door een zeer wijs iemand op dit forum aangehaald, we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben. Dat is trouwens wel vervelend, want dat betekent dat je met een suboptimaal team speelt, en dat betekent weer, dat Mario om de 2 weken van de kenners gezeik krijgt, omdat hij Makaay niet op de juiste wijze gebruikt, en dat Makaay wekelijks gezeik krijgt, omdat hij in de ogen van het Legioen niet hard genoeg werkt....... Het wordt een leuk seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door Els --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
als we elke week winnen mag Roy van mij blijven staan. zijn begonnen met een schone lei, gewoon ff geen gezeik voor daar echt reden toe is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 23:05 schreef Els het volgende:
Feyenoord staat met Makaay uiteraard voor een dilemma.Makaay is een uitstekende spits, hij loopt 1 op 2, en er zijn er weinig die hem dat nadoen, dus het heeft geen zin dat ter discussie te stellen. Makaay is echter wel een goede spits in een systeem wat volledig op hem aangepast is. Feyenoord heeft daar momenteel het team niet naar, en ook niet het geld om dat team aan te trekken. Bovendien mag je je afvragen, of het wenselijk is, je team volledig aan te passen aan een speler die ws alleen dit seizoen, en heel misschien nog volgend seizoen, kan brengen wat hij gewend is te brengen. We hebben dat eerder gedaan, volledig op iemand afstemmen (de speler was toen 38) en is mij en naar mijn inschatting Feyenoord ook, slecht bevallen. Voor degenen die het niet weten, het was '84. Feyenoord kan ook volledig uitgaan van het team wat er nu staat, dan is Makaay minder op z'n plaats, en moet er een ander soort, beweeglijker en agressievere spits staan. Feyenoord heeft daar geen geld voor, we moeten zelfs elke mogelijke aankoop voorleggen aan de KNVB. Dus, zoals al eerder door een zeer wijs iemand op dit forum aangehaald, we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben. Dat is trouwens wel vervelend, want dat betekent dat je met een suboptimaal team speelt, en dat betekent weer, dat Mario om de 2 weken van de kenners gezeik krijgt, omdat hij Makaay niet op de juiste wijze gebruikt, en dat Makaay wekelijks gezeik krijgt, omdat hij in de ogen van het Legioen niet hard genoeg werkt....... Het wordt een leuk seizoen.
Ik voel mij aangesproken maar kan niet ontkennen dat je geen gelijk heb.Wat een omschrijving zeg pfffffffffff
Els
 Els - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
jahaa, en dat nog in de late avond.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 23:12 schreef Els het volgende:
jahaa, en dat nog in de late avond.
Je heb talent ,moet je wat mee doen even langs de KVK misschien? ;)
Els
 Els - dinsdag 04 augustus 2009 - 23:15   quote  deeplink  
;-)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 augustus 2009 - 09:10   quote  deeplink  
jammer dat je 1984 er bij moest halen...
Els
 Els - woensdag 05 augustus 2009 - 09:47   quote  deeplink  
ja, dat doet pijn he
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
ja het blijft steken
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 05 augustus 2009 - 11:04   quote  deeplink  
dat jodium........
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 augustus 2009 - 11:09   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kap toch is met die ''aankoopshit''(update)

0.0203828