|
|
hotjumper
|
|
|
balen, maarja Biesewar op de plaats van Cissé Van Dijk op doel Bahia links back Hofland en Vlaar centraal (ga er van uit dat de schorsing van Hofland afgelopen is) wordt nog steeds 1-2 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
cissé ken gewoon spelen las ik..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ok dan Cissé ipv Bieseswar die misschien ipv Cissé zou spelen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
je bent eigenlijk een vrouw? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
het dat wordt 2-1 voor Vitesse door een blunder van van Dijk in de laatste 10 minuten!! Deze man moeten ze er niet meer inzetten, is nog net goed genoeg voor de bank en om dan eventueel maximaal een half uurtje te spelen. Ik hoop dat ik het mis heb maar ik vrees van niet....................... Ik zie liever dat Feyenoord 3 punten mee neemt |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2009 - 18:45 schreef antoniorijen het volgende:het dat wordt 2-1 voor Vitesse door een blunder van van Dijk in de laatste 10 minuten!! Deze man moeten ze er niet meer inzetten, is nog net goed genoeg voor de bank en om dan eventueel maximaal een half uurtje te spelen. Ik hoop dat ik het mis heb maar ik vrees van niet....................... Ik zie liever dat Feyenoord 3 punten mee neemt volgens mij ben jij nu echt t spoor helemaal bijster , slaat werkelijk nergens op , v Dijk is ineens niets meer terwijl je vorig seizoen zelf ook brulde dat hij erin moest voor Timmer! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2009 - 14:38 schreef hotjumper het volgende:balen, maarja Biesewar op de plaats van Cissé Van Dijk op doel Bahia links back Hofland en Vlaar centraal (ga er van uit dat de schorsing van Hofland afgelopen is) wordt nog steeds 1-2 Cler ipv Gio , niet gaan schuiven met Bahia gewoon een LB geblesserd: andere LB op zijn plek en dat is dus Cler.
Centraal duo lekker laten staan en zorgen dat ze ingespeeld raken. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Daar gaan we weer pffffffff
of makaay heeft het licht weer gezien en maakt er in een matige wedstrijd onverwachts nog even 1tje
bij dit soort wedstrijden gaat het gewoon even om de punten, mooi voetbal komt er wel als dat zelfvertrouwen wat gestegen is |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
wijnaldum doet morgen ook al niet mee, heeft een blesurre en misschien vlaar ook niet maar wat de reden is waarom hij er niet was vandaag op de training weten ze niet. van dijk,de cler, hofland, en cuzman zijn de vervangers. |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
1-1 zonder vlaar en wijnaldum gaan ze sowieso scoren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door FR12-1908 -- |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
denk het ook niet fr12. ik hoop dat we winnen, maar vrees het ergste morgen. we mogen blij zijn dan met een puntje. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
1-2 Feyenoord gaat zeker winnen. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
ik hoop het ovi maar je weet wel, dat we 4 basis spelers missen. vind alleen de cuzsman een goede vervanger, maar hofland achterin vind ik niks en de cler helemaal niet |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ook al missen we 4 spelers morgen wij winnen die pot morgen, daar ga ik altijd vanuit . Ik heb Vitesse tegen Willem 2 en dat was ook alles behalve overtuigend. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
En Ovi staat bovenaan bij ons headlinersubpool, dus hij kan het weten |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Zo is dat Rovert bedankt.HA HA HA |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Misschien wel Ignjatovic in de basis :P |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hij kan nooit slechter als Hofland zijn dus wie weet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja precies , en je zal hem toch een keer moeten opstellen. Dus waarom niet gelijk tegen Vitesse. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Een keeper lijkt mij wel voldoende denk ik. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Oja de uitslag ik denk 0-3 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Scherp! Vroeg uit bed :D |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Laat die Ignjatovic maar lekker in de bassis spelen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Maar het liefst doet Vlaar gewoon mee natuurlijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja dat zie ik ook liever eigenlijk , maar ik wil die Ignjatovic wel eens zien spelen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik ben ook wel nieuwschierig naar hem. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
aanval met op rechts de guzman . links cisse daartussenin tomasson en daarvoor makaay = DODELIJKE AANVAL |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Denk niet dat Been het al aan zal durven om Ignjatovic op te stellen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik denk niet dat Been veel keus heeft Hij heeft zelf gezegd dat hij altijd speelt met een RCV en een LCV ALs hij anders kan speelt hij niet met twee LCV Zijn zijn eigen woorden Om allerlei gezeur te voorkomen zal hij waarschijnlijk wel Ignjatovic moeten laten starten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
2-4
Vittese: nilsen en kolk Feyenoord: Cisse2x en makaay en tomasson |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2009 - 18:45 schreef antoniorijen het volgende:het dat wordt 2-1 voor Vitesse door een blunder van van Dijk in de laatste 10 minuten!! Deze man moeten ze er niet meer inzetten, is nog net goed genoeg voor de bank en om dan eventueel maximaal een half uurtje te spelen. Ik hoop dat ik het mis heb maar ik vrees van niet....................... Ik zie liever dat Feyenoord 3 punten mee neemt Heb een beetje vertouwen in Feyenoord, komt allemaal goed. Let maar op 0-3 wordt het |
|
|
|