BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 11 jarige Sayed Abdullah Sulaiman

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kvy
 kvy - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:25   quote  deeplink  
Excelsior heeft de 11-jarige Sayed Abdullah Sulaiman toegevoegd aan haar jeugdopleiding. Het spelertje, afkomstig uit Koeweit, werd ontdekt via een videoclip op het internet door Rotterdammer Marcel Casteleins. Sayed werd uitgenodigd voor stages bij FC Barcelona en Manchester United, maar zijn ouders kozen ervoor naar Nederland te verhuizen.

In eigen land staat Sayed te boek als het grootste sporttalent dat het kleine oliestaatje ooit heeft voortgebracht. De jeugdige voetballer is al maandenlang onderwerp van gesprek in de Arabische media. Aanleiding vormden zijn stages bij enkele Europese (top)clubs en de documentaire 'Sayed, Soccer Talent' van regisseur Hans Groenendijk, waarin het talent op de voet gevolgd wordt in zijn ontdekkingsreis door het Europese voetbal.

----------------------------
Toch netjes van Excelsior , misschien een speler voor feyenoord in de toekomst aangezien ze samen werken
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Excelsior heeft geen eigen opleiding meer
Zodra ze de B bereiken gaan ze samen met onze talenten
Dus die komt vanzelf bij ons terecht
Kan ook later of eerder dan de B zijn, maar hij komt vanzelf in onze gezamelijke jeugdopleiding terecht
En wij hebben dan de eerste keus
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:35   quote  deeplink  
tja Leonardo was ook een wonderkind..................
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 augustus 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:35 schreef sasja50 het volgende:
tja Leonardo was ook een wonderkind..................
En zo zijn er nog wel een paar
over 7 jaar hebben we een beter idee
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Ik heb toen beeldemn van hem gezien op youtube. Dat was ongelofelijk..
Maar hhij is nog zo jong. en komt uit kuwait.

maar petje af voor excelsior
edwin3112
 edwin3112 - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
we willen beelden zien!! :D
R()b
 R()b - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Ok leuk voor dat ventje en zijn familie.
Leuk voor Excelsior en misschien wel Feyenoord.
Maar dat zien we wel over 6 á 8 jaar :)
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
misschien heeft ie wel een rijke oliesjeik in de familie! haha dan zijn we eruit!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Tja nu wacht ik toch ff af op de mannen die de moslims altijd veroordelen ,en
hoe zij dit vinden.In die landen bezit je al gauw 5 broers en 3 zusters.
Dus in de ogen van deze mannen komen er wel 8 opvreters het land binnen toch.
Ik daarin tegen vind het grappig ook al is 11 jaar helemaal nog niks.
Ik zou hem maar gauw uitleggen dat die stalenstrips de trambaan is anders dag talentje.Dit laatste was een grappie natuurlijk hahahaawmmmm ;(
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 18:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tja nu wacht ik toch ff af op de mannen die de moslims altijd veroordelen ,en
hoe zij dit vinden.In die landen bezit je al gauw 5 broers en 3 zusters.
Dus in de ogen van deze mannen komen er wel 8 opvreters het land binnen toch.
Ik daarin tegen vind het grappig ook al is 11 jaar helemaal nog niks.
Ik zou hem maar gauw uitleggen dat die stalenstrips de trambaan is anders dag talentje.Dit laatste was een grappie natuurlijk hahahaawmmmm ;(
rascist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2009 door De koi hoek.nl --
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 18:58   quote  deeplink  
haha ,
das geen racist maar best humor !
FRmauriceFR
 FRmauriceFR - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:04   quote  deeplink  
deze jongen heeft al eens bij feyenoord op stage geweest, toen was hij nog 9 jaar oud. feyenoord wou hem niet hebben omdat hij nog maar 9 was en feyenoord vond dat veel te jong...
sasja50
 sasja50 - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
is al eens , niet heeft al eens..........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 19:04 schreef FRmauriceFR het volgende:
deze jongen heeft al eens bij feyenoord op stage geweest, toen was hij nog 9 jaar oud. feyenoord wou hem niet hebben omdat hij nog maar 9 was en feyenoord vond dat veel te jong...
Nee hoor ze konden toen zijn luiers nog niet betalen..
FRmauriceFR
 FRmauriceFR - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:06   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2009/02/26/15784/
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 19:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hoor ze konden toen zijn luiers nog niet betalen..
dat vind ik nou een k....u....t opmerking
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 19:09 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

dat vind ik nou een k....u....t opmerking
SORRY!!!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 19:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

SORRY!!!
HA HA HA
Extop
 Extop - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Clipje van 2 jaar terug op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=nJwPX6lYrwM&feature=related
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
ZONDER LUIER LEON...........................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 21:16 schreef De koi hoek.nl het volgende:
ZONDER LUIER LEON...........................
Dat klopt maar omdat het zijn eis was is de deal afgekapt de vorige keer ??@@@###@@@@
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Hebben wei een nieuwe oliesjeik'?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 21:25 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Hebben wei een nieuwe oliesjeik'?
Nee toch!!!!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee toch!!!!
DAT ZEG IK......................... GAMMA.............................
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 augustus 2009 - 15:08   quote  deeplink  
ik heb 2 jaar geleden een filmpje van hem gezien en was best onder de indruk. Leek me wel meer een zaalvoetballer, maar hij is erg balvast.
KKL
 KKL - woensdag 05 augustus 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 15:08 schreef Pietje1 het volgende:
ik heb 2 jaar geleden een filmpje van hem gezien en was best onder de indruk.
Het jochie was toen 8 jaar?!?

Filmpje
Indruk

Bah....nee toch hé?
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 05 augustus 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 15:09 schreef KKL het volgende:

[..]

Het jochie was toen 8 jaar?!?
En ik maar denken dat je negen kreeg als je twee van elf afhaalde
Domme, domme ik
KKL
 KKL - woensdag 05 augustus 2009 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 15:11 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je zeven kreeg als je twee van elf afhaalde
Domme, domme ik
Domme, domme jij
hummel
 hummel - woensdag 05 augustus 2009 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2009 - 16:27 schreef Phyxsius het volgende:
Excelsior heeft geen eigen opleiding meer
Zodra ze de B bereiken gaan ze samen met onze talenten
Dus die komt vanzelf bij ons terecht
Kan ook later of eerder dan de B zijn, maar hij komt vanzelf in onze gezamelijke jeugdopleiding terecht
En wij hebben dan de eerste keus
Pardon, geen eigen jeugdopleiding meer. Dankzij ons is Royston Drente wie hij nu is, want die wilde stoppen na ee aantal jaren Feyenoord jeugd. Van persie, Kalou, Bruins komen ook uit eigen jeugd van Excelsior. En bovendien, ik ben assistent trainer van Excelsior C2. Wij werden 7e, en Feyenoord 11e. Dan heb ik heb niet eens over dat onze B1 ere divisie speelt en de B2 1e divisie. Buiten Ajax, Feyenoord en misschien nog 2 clubs uit nederland zijn er geen clubs die dat presteren. Ik zit echt niet te wachten op die overname van Feyenoord op excelsior. Bovendien is Feyenoord niet meer dan een middenmoter. Boven de 5e plek weten ze niet eens meer te halen hahahah Feyenoord amateurs
Rovert
 Rovert - woensdag 05 augustus 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Zo dan, Hummel maakt zich populair, ik ben bang voor je Hummel dat Excelsior heel geleidelijk op gaat in de grote broer, of je dat nu wil of niet
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 05 augustus 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 16:25 schreef hummel het volgende:

[..]

Pardon, geen eigen jeugdopleiding meer. Dankzij ons is Royston Drente wie hij nu is, want die wilde stoppen na ee aantal jaren Feyenoord jeugd. Van persie, Kalou, Bruins komen ook uit eigen jeugd van Excelsior. En bovendien, ik ben assistent trainer van Excelsior C2. Wij werden 7e, en Feyenoord 11e. Dan heb ik heb niet eens over dat onze B1 ere divisie speelt en de B2 1e divisie. Buiten Ajax, Feyenoord en misschien nog 2 clubs uit nederland zijn er geen clubs die dat presteren. Ik zit echt niet te wachten op die overname van Feyenoord op excelsior. Bovendien is Feyenoord niet meer dan een middenmoter. Boven de 5e plek weten ze niet eens meer te halen hahahah Feyenoord amateurs
Neemt dat weg dat deze van speler vanzelf bij ons terecht komt omdat de jeugdopleidingen vanaf een bepaald niveau bij elkaar komen?

Het enige wat je duidelijk maakt is dat Excelsior nog eigen C'tjes heeft en ik heb het tegendeel nooit beweerd
Verder kom je over als een gefrustreerde supporter die zich tegen de werkelijkheid verzet
hammie
 hammie - woensdag 05 augustus 2009 - 16:51   quote  deeplink  
is die hummel nou trainer of speler van de c2?
hummel
 hummel - woensdag 05 augustus 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 16:33 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Neemt dat weg dat deze van speler vanzelf bij ons terecht komt omdat de jeugdopleidingen vanaf een bepaald niveau bij elkaar komen?

Het enige wat je duidelijk maakt is dat Excelsior nog eigen C'tjes heeft en ik heb het tegendeel nooit beweerd
Verder kom je over als een gefrustreerde supporter die zich tegen de werkelijkheid verzet
Klopt. De jeugd opleiding gaat vanaf volgend jaar samen. Soiezo de A jeugd gaat samen en ik denk ook nog wel richting de B/C. De pupillen zullen denk ik wel appart blijven omdat het een pyramide systeem gaat worden. En natuurlijk weet ik wel dat hij vanzelf naar zuid gaat. Want zo is de realiteit. Zo werk het ook bij Twente/heracles jeugd en groningen.veendam en vitesse/agovv. Maar je deed nogal excelsior tekort door de opmerking B team. Want als je de spelers bij elkaar zet die de afgelopen 10 jaar bij excelsior vandaan komen in 1 team zet ben je een middenmoter in de eredivisie. Net slecht voor een B team.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 05 augustus 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:06 schreef hummel het volgende:

[..]

Klopt. De jeugd opleiding gaat vanaf volgend jaar samen. Soiezo de A jeugd gaat samen en ik denk ook nog wel richting de B/C. De pupillen zullen denk ik wel appart blijven omdat het een pyramide systeem gaat worden. En natuurlijk weet ik wel dat hij vanzelf naar zuid gaat. Want zo is de realiteit. Zo werk het ook bij Twente/heracles jeugd en groningen.veendam en vitesse/agovv. Maar je deed nogal excelsior tekort door de opmerking B team. Want als je de spelers bij elkaar zet die de afgelopen 10 jaar bij excelsior vandaan komen in 1 team zet ben je een middenmoter in de eredivisie. Net slecht voor een B team.
Lief en poezelig hummeltje van me, lees mijn eerste reactie nog eens door
En vertel me dan tot welke conclusie je bent gekomen over je eerste reactie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door Phyxsius --
hummel
 hummel - woensdag 05 augustus 2009 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:13 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Lief en poezelig hummeltje van me, lees mijn eerste reactie nog eens door
En vertel me dan tot welke conclusie je bent gekomen over je eerste reactie
De conclusie: inderdaad, vanaf de B gaan de opleidingen samen. Maar een speler die eerst voor excelsior kiest, komt daarna bij Feyenoord terecht als zij hem goed genoeg vinden. En anders krijgen wij ze. Maar de spelers die nu al 5 jaar voor excelsior speelt, kan dus ook over een paar jaar dirct naar feyenoord gaan, terwijl hij zijn opleiding het langste gehad heeft bij excelsior. En dat vindt ik onterecht. Overgens gebeurd dat nu ook al wel. Een speler die erg goed is in de A verkast ook naar een andere club om vervolgens 1 jaar later door te breken.

Maar inderdaad, ik ben ook wel een beetje een teleurgestelde suporter van Excelsior. Temeer omdat Feyenoord in december de samenwerking stopt, en een half jaar later je ongeveer overneemt. Ook al is dit misschien het beste voor excelsior, niet leuk voor ons als suporters.

En ik weet nog van het kampioenschap in 2006. Wij werden onder leiding van Mario Been kampioen. Tot een uur na de wedstrijd gratis bier voor iedereen die bij de wedstrijd was. Maar binnen een uur was het vachten. Een aantal 'feyenoord suporters gingen op de vuist. Einde feest. En dat waren 'suporters' die normaal nooit kwamen maar nu de boel verziekten. Ik hoop niet dat er van dat soort gasten naar ons woudestijn komt.

Maar terug naar de topic, Ik ben blij met deze aanwinst, in ieder geval tot de B, tenzei hij zelf eerder vertrekt.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 05 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2009 - 17:56 schreef hummel het volgende:

[..]

De conclusie: inderdaad, vanaf de B gaan de opleidingen samen. Maar een speler die eerst voor excelsior kiest, komt daarna bij Feyenoord terecht als zij hem goed genoeg vinden. En anders krijgen wij ze. Maar de spelers die nu al 5 jaar voor excelsior speelt, kan dus ook over een paar jaar dirct naar feyenoord gaan, terwijl hij zijn opleiding het langste gehad heeft bij excelsior. En dat vindt ik onterecht. Overgens gebeurd dat nu ook al wel. Een speler die erg goed is in de A verkast ook naar een andere club om vervolgens 1 jaar later door te breken.

Maar inderdaad, ik ben ook wel een beetje een teleurgestelde suporter van Excelsior. Temeer omdat Feyenoord in december de samenwerking stopt, en een half jaar later je ongeveer overneemt. Ook al is dit misschien het beste voor excelsior, niet leuk voor ons als suporters.

En ik weet nog van het kampioenschap in 2006. Wij werden onder leiding van Mario Been kampioen. Tot een uur na de wedstrijd gratis bier voor iedereen die bij de wedstrijd was. Maar binnen een uur was het vachten. Een aantal 'feyenoord suporters gingen op de vuist. Einde feest. En dat waren 'suporters' die normaal nooit kwamen maar nu de boel verziekten. Ik hoop niet dat er van dat soort gasten naar ons woudestijn komt.

Maar terug naar de topic, Ik ben blij met deze aanwinst, in ieder geval tot de B, tenzei hij zelf eerder vertrekt.
Je hebt volgens mij wel gelijk
Maar dit is niet wat ik bedoelde
Jij had het erover dat ik Excelsior te kort deed door ze een B elftal te noemen
En ik wilde jou erop attenderen dat ik dat nooit gedaan heb
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
vind die hele kinderhandel nogal verwerpelijk, (ook al gaat het indirect via een baan voor z'n vader)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2009 - 08:15   quote  deeplink  
Zelfs voor kinderhandel is het geld op.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 augustus 2009 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:
Zelfs voor kinderhandel is het geld op.
daarom laten ze hem door excelsior kopen
Kralingen
 Kralingen - donderdag 06 augustus 2009 - 09:22   quote  deeplink  
Het is absoluut niet vanzelfsprekend dat deze jongen vanzelf naar Feyenoord gaat. Geloof me op m'n woord. Feyenoord heeft hier niets mee te maken. De assistent van de C2 moet dat weten.
Feyenoord heeft deze jongen zomaar laten lopen trouwens. Dat geweldige jeugdbeleid daar merktte die jongen niet eens op toen die er was. Ik ben blij dat wij onze eigen beleidsbepalers houden in de jeugd. Die leveren tenminste echte talenten af en een kind blijft kind.
@ alle Feyenoorders: Overschat je positie niet ten opzichte van Excelsior. Denk niet dat jullie de grote baas zijn. Excelsior bepaalt in de nieuwe constructie alles helemaal zelf en spelers van Excelsior worden niet automatisch, zoals vroeger, Feyenoorder als ze goed zijn. Ook Feyenoord zal daarvoor eerst diep in de buidel moeten tasten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Excelsior is gewoon Feyenoord 2.

Kan je een leuk verhaal ophouden, maar zo is t zo was t en zo zal t altijd blijven zolang er een samenwerking is.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 augustus 2009 - 09:25   quote  deeplink  
als die gozer een echte mini pele zou zijn dan kan ik me niet voorstellen dattie niet naar engeland of spanje gaat. Dat gelul over een baan voor z'n vader is natuurlijk gelul, als ze hem echt wilde hebben was daar vast wel wat te regelen geweest.
Kralingen
 Kralingen - donderdag 06 augustus 2009 - 09:30   quote  deeplink  
@Stylzz: pffff, uit je reactie blijkt dat je bijzonder veel afweet van die samenwerking. Knap hoor!
@hotjumper: Ook jij schijnt van alles op de hoogte te zijn, NOT. De vader krijgt hier in Nederland een hele goede baan en de moeder is lerares Engels en pedagoog. Die weet precies wat een kind nodig heeft in zijn ontwikkeling. En dat is rust! Vandaar dat er voor Excelsior is gekozen. In Koeweit stond er elke dag een camera voor zn snuffert. Daar wilden zn ouders vanaf. Zou die naar Barca of Engeland gaan, dan zouden alle cameras meeverhuizen en zou die drukte nooit meer stoppen.
Rovert
 Rovert - donderdag 06 augustus 2009 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 09:22 schreef Kralingen het volgende:

@ alle Feyenoorders: Overschat je positie niet ten opzichte van Excelsior. Denk niet dat jullie de grote baas zijn. Excelsior bepaalt in de nieuwe constructie alles helemaal zelf en spelers van Excelsior worden niet automatisch, zoals vroeger, Feyenoorder als ze goed zijn. Ook Feyenoord zal daarvoor eerst diep in de buidel moeten tasten.
@ alle excelsiorfans, overschat jullie kracht nou niet. Over een tiental jaar zal excelsior een hele mooie club met een geweldige historie in de geschiedenis boeken zijn.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 06 augustus 2009 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 09:22 schreef Kralingen het volgende:
Het is absoluut niet vanzelfsprekend dat deze jongen vanzelf naar Feyenoord gaat. Geloof me op m'n woord. Feyenoord heeft hier niets mee te maken. De assistent van de C2 moet dat weten.
Feyenoord heeft deze jongen zomaar laten lopen trouwens. Dat geweldige jeugdbeleid daar merktte die jongen niet eens op toen die er was. Ik ben blij dat wij onze eigen beleidsbepalers houden in de jeugd. Die leveren tenminste echte talenten af en een kind blijft kind.
@ alle Feyenoorders: Overschat je positie niet ten opzichte van Excelsior. Denk niet dat jullie de grote baas zijn. Excelsior bepaalt in de nieuwe constructie alles helemaal zelf en spelers van Excelsior worden niet automatisch, zoals vroeger, Feyenoorder als ze goed zijn. Ook Feyenoord zal daarvoor eerst diep in de buidel moeten tasten.
In plaats van alleen te roepen kun je misschien uitleg geven
Hoe zit het dan wel in elkaar?

Volgens mij is het zo dat de jeugdopleiding op een bepaald niveau samenstroomt
En dan heeft Feyenoord de eerste keus uit de talenten
De tweede keus is voor excelsior en zij kunnen goedkoop spelers die bij ons onder contract staan, maar buiten de boot vallen, huren.

Zo is het ook bij de andere gecombineerde jeugdopleidingen

En trouwens, Feyenoord heeft deze jongen niet gemist zoals eerder al aangegeven
Onze club was alleen van mening dat je een jongen van 9 beter in zijn eigen land kunt houden
Wij hebben hem dus 2 jaar eerder ontdekt dan jullie...
Wij zeuren ook over Chelsea en andere Engelse clubs, als wij dit hadden gedaan kwamen we hypocriet over
Wij veroordelen het en noemen het kinderhandel, net als de beleidsbepalers van Excelsior
Wij doen het daarom zelf ook niet, voor Excelsior is dit echter geen reden om het te laten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 09:30 schreef Kralingen het volgende:
@Stylzz: pffff, uit je reactie blijkt dat je bijzonder veel afweet van die samenwerking. Knap hoor!
@hotjumper: Ook jij schijnt van alles op de hoogte te zijn, NOT. De vader krijgt hier in Nederland een hele goede baan en de moeder is lerares Engels en pedagoog. Die weet precies wat een kind nodig heeft in zijn ontwikkeling. En dat is rust! Vandaar dat er voor Excelsior is gekozen. In Koeweit stond er elke dag een camera voor zn snuffert. Daar wilden zn ouders vanaf. Zou die naar Barca of Engeland gaan, dan zouden alle cameras meeverhuizen en zou die drukte nooit meer stoppen.
mooi dan hoeven ze voortaan alleen nog maar op vrijdag de tv uit te zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 09:34 schreef Rovert het volgende:

[..]

@ alle excelsiorfans, overschat jullie kracht nou niet. Over een tiental jaar zal excelsior een hele mooie club met een geweldige historie in de geschiedenis boeken zijn.
@Rovert
Gaan we nu weer normaal doen?
Rovert
 Rovert - donderdag 06 augustus 2009 - 10:51   quote  deeplink  
nu al?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2009 - 10:51 schreef Rovert het volgende:
nu al?
saai forum
Rovert
 Rovert - donderdag 06 augustus 2009 - 10:54   quote  deeplink  
Pfff, straks komt Leon met gedragsregels voor dit forum

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 11 jarige Sayed Abdullah Sulaiman









0.0110969