|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoals iedereen weet is de topic help ons aan mooie vrouwen een groot succes geworden. Helaas was/is Els daar niet helemaal blij mee omdat zij vind dat de vrouwen op dit forum er niks aan hebben.Nou Els ik hoop dat het lukt ,dan komt hier de eerste bijdragen in jou topic voor de Feyenoord vrouwen.
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
wil dan Els zelf ook wellus keuren.......... |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
heej dat is een leuk topic;) laat maar eens zien wat voor mannen jullie in de aanbieding hebben;) |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Wat zoekt Els? En inderdaad kan er gekeurd worden mwaaaaah............. Maar ik wil ze wel mee uit eten of op vakantie mee nemen en ......dan uitgebreid keuren. hahahahahah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee sasja dat gaat niet door jochie:) hahaha Gewoon een klein gebaar van ons naar de vrouwkes... Wordt alleen gevaarlijk als mijn vrouw ziet dat ik mannen aan het uploaden ben:p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
tx Leon, wat een geweldig onbaatzuchtig gebaar. Enneuh de 2e is leuker dan de 1e |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
deze mannen zijn wat aan de oude kant voor mij:P
Ondanks zijn af en toe slechte spel blijft het mij favoriet:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door maartje -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Luigi Bruins is aan de oude kant voor jou???? T is 10 uur geweest, ga jij eens heel gauw je bed in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou hier dan ,voor Maartje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
maartje
|
|
|
Idd ronaldo ziet er niet verkeerd uit maar persoonlijk denk ik dat hij nog uit de kast moet komen ;) |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
quote: whahaha nee els bedoelde hulk hogan en john de wolf:P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu moeten de rest van de forumleden plakken anders gan ze rare dingen denken over mij. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vinnie Jones @Hotjumper kan jij het Els ff uitleggen,jij ben de master in uploaden:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik moet nog een hoop leren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Da's zo'n beetje mijn smaak |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar, net als ik bij jullie heb gezegd, way out of my leage |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe kom je in godsnaam aan mijn foto Els???? ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het lukt alleen niet met foto's van mijn eigen computer |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dus je ziet alleen de nette ;-) En geen foto's van mij, dus er valt niets te keuren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Google mooie mannen en WHALLA :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die moet je eerst ergens neer zetten b.v. photobucket ofzo... moet je een gratis account aanmaken en dan kan je je foto's uploaden. Je kan natuurlijk ook de foto's van je computer opnieuw opzoeken op internet, of heb je prive-kiekjes met David Boreanaz die je wilt delen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou Els ik wil je ook wel helpen. Is Josh Holloway iets voor je ?
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
EINDELIJK
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kut site van het fmb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tinypic is een goede site voor plaatjes. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
tx Pieter, maar hoe aardig Gerard me ook lijkt, hij is echt te oud. Ik heb niets met ouwe fietsen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha niet tonen hoor Els:) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
SPECIAAL VOOR ELS.................................. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heb er wel wat te kijken voor mezelf bij gesmokkeld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
MOEST VAN ME VROUW HOOR.........................ZE ZEGT DAT IK OP HEM LIJKT........ |
|
|
|