|
|
Milo
|
|
|
els je bent een lekkerding! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
obiku . . . . . , Els vraagt aandacht !!!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sorry, verkeerde topic ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoe kom jij aan die foto van Els? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, hoe moet ik hier nou nog gevat op reageren? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Er zijn een paar dingen die ik niet met mijn medeforumgenoten deel en dit is er één van! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb een berichtje voor je ontvangen;
Bericht van: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 22:45 Onderwerp: al gebeurt Bericht: vraag els is of ze hem heeft ontvangen alstublieft? heb niemand overgeslagen. zelfs milo mag mij nu heel graag. echt appart. als je sterft word je een nog grotere held als dat je al was ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 22:47 schreef sevillana het volgende:[..] heb een berichtje voor je ontvangen; Bericht van: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 22:45 Onderwerp: al gebeurt Bericht: vraag els is of ze hem heeft ontvangen alstublieft? heb niemand overgeslagen. zelfs milo mag mij nu heel graag. echt appart. als je sterft word je een nog grotere held als dat je al was ;) Heb het berichtje inmiddels ontvangen. Helemaal blij natuurlijk. En een berichtje van Obiku is helemaal van deze week. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 22:49 schreef Els het volgende:[..] Heb het berichtje inmiddels ontvangen. Helemaal blij natuurlijk. En een berichtje van Obiku is helemaal van deze week. toch nog een mooi slot van deze dag op 't forum, . . . after all |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is gewoon een foto van obiku of FR Wendy. Bedankt Jan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 22:49 schreef Els het volgende:[..] Heb het berichtje inmiddels ontvangen. Helemaal blij natuurlijk. En een berichtje van Obiku is helemaal van deze week. Nou... Bericht van: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 21:18 Onderwerp: hoe het zit Bericht: een ban voor het feit dat mijn vriendin wendy een eigen account had. en ik later die avond inlogte met obiku. boudewijn dacht dat ik een dubbel account had. echter was dit me echte vriendin wendy. was toch wel te merken aan haar posts? minder diepgang en wat terughoudender. nu weet jij de waarheid maat. strooi er voorzichtig mee ;)
Bericht aan: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 21:20 Onderwerp: Re: hoe het zit Bericht: Goh wat een verrassing :)
Bericht van: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 21:32 Onderwerp: thanks Bericht: bedankt dat je het even duidelijk opheldert. nu begrijpen ze me tenminste
Bericht aan: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 21:35 Onderwerp: Re: thanks Bericht: Denk je?
Bericht van: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 21:40 Onderwerp: Re: thanks Bericht: denk het wel ja. hahahaha antwoord meteen op dit bericht
Bericht aan: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 21:42 Onderwerp: Re: thanks Bericht: Hehe mij maakt niet uit.dr komt wel weer een nieuwe Obiku of je komt zelf weer onder een andere naam. we zien t wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Istie weg?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hij heeft gelogen tegen mij de snoodaard!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
kijk als je een ban hebt kan je ook niet inloggen en berichtjes versturen! gister vanochtend nog 1 gehad |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 14:49 schreef Milo het volgende:kijk als je een ban hebt kan je ook niet inloggen en berichtjes versturen! gister vanochtend nog 1 gehad Klopt dat wel? Ik kreeg net weer een berichtje namelijk... Hij reageert op onze posts via PM. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En werd je er blij van, Piet? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan zal je er nog wel veel meer van 'm krijgen... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ja die is ook leuk wie is het maar heb liever Els |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, laten we het hier over Els hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: You have no idea!
Er zijn er niet veel die mij als schatje omschrijven ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ha, die Els! back on topic, at last |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja duurde ff he. Zit Criminal minds te kijken. En vind het te leuk om met 1 oog naar tv en het andere oog naar de computer te gluren. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zo iets???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
ruige kerels hier op het forum........ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Voorkeur, uiteraard, voor het 2e setje kerels. Maar van die eerste: toch mooi dat dat nu kan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet? nou ikku wel hoor ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: trouwerij zit er niet meer in Leon |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: niet zo bescheiden :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En uh is die nieuwe aanwinst al in zicht???? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hehehe januari kerel, nog ff geduld.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Go Cravie go Cravie ,go Elise go Elise!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahaha little rebel on the way... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mooi pik dat moeten we hebben!!! :) |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote: nou Els ik zeg geen nee tegen je wat zit je nou druk te maken op die andere Topic. Je kan je maar beter rduk maken over al die mannen die achter je aan lopen :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 15:34 schreef Dirkie het volgende:[..] nou Els ik zeg geen nee tegen je wat zit je nou druk te maken op die andere Topic. Je kan je maar beter rduk maken over al die mannen die achter je aan lopen :-) Er zit een stinkdier boven dit bericht. |
|
|
|