|
|
Els
|
|
|
quote: Ik voel met je mee, valt echt wel ff tegen, he, zo'n plaatje plaatsen. Maar, we hebben weer iets geleerd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2009 - 23:05 schreef Els het volgende:[..] Ik voel met je mee, valt echt wel ff tegen, he, zo'n plaatje plaatsen. Maar, we hebben weer iets geleerd! Dank je. Heb andere tekst staan als je op rechtermuisknop klikt dan in het voorbeeld. Moest dus ff goed zoeken welke ik moest hebben. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik gooi ernog 1 in want met Timmer hierboven kan het nooit goed gaan.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Jij begrijpt het tenminste! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We blijven onze best doen voor jou en de rest van de Feyenoord dames;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha verkloot deze topic niet man hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit is wat de vrouwkjes willen zien..
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Geloof eigenlijk dat ik het verkloot heb bij Stylzz, heb alleen nog maar onaardige reacties van hem gehad. En deze medewerker vd maand tel ik daar ook bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
of dit
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
of dit |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lekker bezig leon????hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 14:15 schreef Els het volgende:Geloof eigenlijk dat ik het verkloot heb bij Stylzz, heb alleen nog maar onaardige reacties van hem gehad. En deze medewerker vd maand tel ik daar ook bij. Zo rancuneus ben ik nu ook weer niet Els.
hier voor jou.. ;)
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
of dit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Els -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het lijkt wel een sprookje.. En zo kwam alles weer goed tussen Stylzz en Els hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
aaaaaaahhhhhhhhhh.......wat lief |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met een filmpje gaat het anders Els... Maar die uitleg zal toch iemand anders weer moeten doen want uuuhhhhhhhhh hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
[youtube]....adres .......[/youtube]
Als je het adres plakt moet je het tot de m wissen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAA dat zeg ik lekker niet hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sorry verkeerde topic ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
Leon je hebt oog voor die lekker mannen:P hahaha ik gooi er ook nog 1tje in
|
|
|
|
|
maartje
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik begrijp alleen best wat jullie eventueel lekker vinden. Maar ikheb er echt geen verstand van anders gaan iedereen me straks ergens van verdenken ;)
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha het is in iedergeval een Vlaardinger. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Sorry Els, zelfs met uitleg lukt het mij niet om een plaatje toe te voegen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: je hept dat stukje tekst verkeert getypt of je bedoelt: het is in iedergeval GEEN vlaardinger, of je bedoeld: het is in iedergeval een mongool uit dat 020 dorp |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: geen foto's vanjezelf op het forum... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 22:30 schreef qwerto het volgende:[..] je hept dat stukje tekst verkeert getypt of je bedoelt: het is in iedergeval GEEN vlaardinger, of je bedoeld: het is in iedergeval een mongool uit dat 020 dorp Echt??hoe heet die gozer uit Vlaardingen dan qwerto??Hij is in iedergeval net zo lelijk hehehe |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: geen idee maar 1 ding weet ik wel er wonen ik A-Dam zeker 600 000 meer lelijke mensen dan in Vlaardingen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 23:02 schreef qwerto het volgende:[..] geen idee maar 1 ding weet ik wel er wonen ik A-Dam zeker 600 000 meer lelijke mensen dan in Vlaardingen Hahahaha ja dat is 100% zekers haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft een shirt aan van dat raceteam. Is zijn haar niet een beetje lang voor een coureur? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
keuzemenutje voor Els
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat bedoel ik, keuze menu |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2009 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik begrijp alleen best wat jullie eventueel lekker vinden. Maar ikheb er echt geen verstand van anders gaan iedereen me straks ergens van verdenken ;) [ afbeelding ] Jij begrijpt het echt helemaal, maar uiteraard heb je er geen verstand van ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: HIJ DOET GOED ZIJN BEST HA HA HA HA HA................................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog eentje dan hehehe
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Je hebt er ECHT verstand van, oh nee, je ziet het ECHT heel erg goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet je Vin Diesel eens naar jou zien kijken Els hahaha Hij weet niet eens wat hij zeggen moet:) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2009 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Moet je Vin Diesel eens naar jou zien kijken Els hahaha Hij weet niet eens wat hij zeggen moet:) LEON BEDANKT........................................HA HA HA |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Oke deze moest van mijn vriendin worden ingestuurd |
|
|
|