Els
quote: Ik voel met je mee, valt echt wel ff tegen, he, zo'n plaatje plaatsen. Maar, we hebben weer iets geleerd!
MMM
PieterBos
quote: Op woensdag 05 augustus 2009 - 23:05 schreef Els het volgende: [..]
Ik voel met je mee, valt echt wel ff tegen, he, zo'n plaatje plaatsen. Maar, we hebben weer iets geleerd!
Dank je. Heb andere tekst staan als je op rechtermuisknop klikt dan in het voorbeeld. Moest dus ff goed zoeken welke ik moest hebben. ;)
Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Stylzz --
Leon FR1908
Ik gooi ernog 1 in want met Timmer hierboven kan het nooit goed gaan.
Leon FR1908
Els
Jij begrijpt het tenminste!
Leon FR1908
We blijven onze best doen voor jou en de rest van de Feyenoord dames;)
Stylzz
Leon FR1908
hahahaha verkloot deze topic niet man hahaha
Leon FR1908
Dit is wat de vrouwkjes willen zien..
Els
Geloof eigenlijk dat ik het verkloot heb bij Stylzz, heb alleen nog maar onaardige reacties van hem gehad. En deze medewerker vd maand tel ik daar ook bij.
Leon FR1908
of dit
Leon FR1908
of dit
Jappie_FEY
lekker bezig leon????hahaha
Stylzz
quote: Op donderdag 06 augustus 2009 - 14:15 schreef Els het volgende: Geloof eigenlijk dat ik het verkloot heb bij Stylzz, heb alleen nog maar onaardige reacties van hem gehad. En deze medewerker vd maand tel ik daar ook bij.
Zo rancuneus ben ik nu ook weer niet Els. hier voor jou.. ;)VIDEO
Els
of dit -- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Els --
Leon FR1908
Het lijkt wel een sprookje.. En zo kwam alles weer goed tussen Stylzz en Els hahaha
Jappie_FEY
aaaaaaahhhhhhhhhh.......wat lief
Leon FR1908
quote: Met een filmpje gaat het anders Els... Maar die uitleg zal toch iemand anders weer moeten doen want uuuhhhhhhhhh hahaha
Leon FR1908
[youtube]....adres .......[/youtube] Als je het adres plakt moet je het tot de m wissen.
Jappie_FEY
Leon FR1908
quote: JAAAAAAAAAAAAAAA dat zeg ik lekker niet hahaha
Leon FR1908
VIDEO Sorry verkeerde topic ;) -- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Leon FR1908 --
maartje
Leon je hebt oog voor die lekker mannen:P hahaha ik gooi er ook nog 1tje in
maartje
Leon FR1908
quote: Nou ik begrijp alleen best wat jullie eventueel lekker vinden. Maar ikheb er echt geen verstand van anders gaan iedereen me straks ergens van verdenken ;)
MMM
Leon FR1908
quote: hahahaha het is in iedergeval een Vlaardinger.
Madhopfc
Sorry Els, zelfs met uitleg lukt het mij niet om een plaatje toe te voegen! -- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2009 door Madhopfc --
qwerto
quote: je hept dat stukje tekst verkeert getypt of je bedoelt: het is in iedergeval GEEN vlaardinger, of je bedoeld: het is in iedergeval een mongool uit dat 020 dorp
hotjumper
quote: geen foto's vanjezelf op het forum...
Leon FR1908
quote: Op donderdag 06 augustus 2009 - 22:30 schreef qwerto het volgende: [..]
je hept dat stukje tekst verkeert getypt of je bedoelt: het is in iedergeval GEEN vlaardinger, of je bedoeld: het is in iedergeval een mongool uit dat 020 dorp
Echt??hoe heet die gozer uit Vlaardingen dan qwerto??Hij is in iedergeval net zo lelijk hehehe
qwerto
quote: geen idee maar 1 ding weet ik wel er wonen ik A-Dam zeker 600 000 meer lelijke mensen dan in Vlaardingen
patrickpsv15
Leon FR1908
quote: Op donderdag 06 augustus 2009 - 23:02 schreef qwerto het volgende: [..]
geen idee maar 1 ding weet ik wel er wonen ik A-Dam zeker 600 000 meer lelijke mensen dan in Vlaardingen
Hahahaha ja dat is 100% zekers haha
Leon FR1908
quote: Hij heeft een shirt aan van dat raceteam. Is zijn haar niet een beetje lang voor een coureur?
MMM
sevillana
keuzemenutje voor Els -- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2009 door sevillana --
Els
sevillana
quote: dat bedoel ik, keuze menu
Els
quote: Op donderdag 06 augustus 2009 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende: [..]
Nou ik begrijp alleen best wat jullie eventueel lekker vinden.
Maar ikheb er echt geen verstand van anders gaan iedereen me
straks ergens van verdenken ;)
[
afbeelding ]
Jij begrijpt het echt helemaal, maar uiteraard heb je er geen verstand van ;-)
Leon FR1908
De koi hoek.nl
quote: HIJ DOET GOED ZIJN BEST HA HA HA HA HA................................
Leon FR1908
Nog eentje dan hehehe
Els
Je hebt er ECHT verstand van, oh nee, je ziet het ECHT heel erg goed.
Leon FR1908
quote: Moet je Vin Diesel eens naar jou zien kijken Els hahaha Hij weet niet eens wat hij zeggen moet:)
De koi hoek.nl
quote: Op vrijdag 07 augustus 2009 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende: [..]
Moet je Vin Diesel eens naar jou zien kijken Els hahaha
Hij weet niet eens wat hij zeggen moet:)
LEON BEDANKT........................................HA HA HA
craven
Oke deze moest van mijn vriendin worden ingestuurd
De koi hoek.nl
SPECIAAL VOOR ELS.............................................