BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Help Els aan mooie mannen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - maandag 24 augustus 2009 - 22:48   quote  deeplink  
opgesloten in de kelder????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 augustus 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 22:48 schreef Rovert het volgende:
opgesloten in de kelder????
Vertrouw jij het dan allemaal Rovert????
Ze heeft al zijn posts overgenomen....
Elise
 Elise - maandag 24 augustus 2009 - 22:53   quote  deeplink  
hahaha vraag t hem morgen maar.....
Elise
 Elise - maandag 24 augustus 2009 - 22:54   quote  deeplink  
heb m doorgegeven dat ie vandaag nog wat moet posten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 augustus 2009 - 22:54   quote  deeplink  
Ja reken maar,dat doe ik wel ff...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 augustus 2009 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 22:54 schreef Elise het volgende:
heb m doorgegeven dat ie vandaag nog wat moet posten
Pas dan vertrouw ik het weer een beetje...
Elise
 Elise - maandag 24 augustus 2009 - 22:57   quote  deeplink  
haha is goed hoor doe dat mr.....
craven
 craven - maandag 24 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
(vanuit werk) GVD mannen nou moeten jullie posten he hahaha
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 augustus 2009 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 22:59 schreef craven het volgende:
(vanuit werk) GVD mannen nou moeten jullie posten he hahaha
geloof er niks van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 augustus 2009 - 23:01   quote  deeplink  
IKKU WEL hahaha
craven
 craven - maandag 24 augustus 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

geloof er niks van
hahaha nee zit vauit me kelder met me mobieltje hahaha
Elise
 Elise - maandag 24 augustus 2009 - 23:02   quote  deeplink  
eroticman2.jpg nog 1 tje voor els en alle zeurende mannen hahahaa
craven
 craven - maandag 24 augustus 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Bah
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 23:03 schreef craven het volgende:
Bah
Craven ben jij het echt????
Heeft Elize jou weer uit de kelder gehaald :-)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:44   quote  deeplink  
hahahaha..........
craven
 craven - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Hahahaha warm in die kelder man....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 20:46 schreef craven het volgende:
Hahahaha warm in die kelder man....
hahahaha dat zal best ;)
craven
 craven - dinsdag 25 augustus 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Bastardzzz ;)
gaazoo1
 gaazoo1 - dinsdag 25 augustus 2009 - 21:13   quote  deeplink  
nog geen post in dit topic!
ff beginnen dan
albino_african_americans.jpg
Els
 Els - woensdag 26 augustus 2009 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 21:13 schreef gaazoo1 het volgende:
nog geen post in dit topic!
ff beginnen dan
[ afbeelding ]
Je krijgt een herkansing. Liever geen foto's van jezelf meer.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 26 augustus 2009 - 08:36   quote  deeplink  
hahahahaha.........scherp op de vroege ochtend
Rovert
 Rovert - woensdag 26 augustus 2009 - 08:41   quote  deeplink  
Els is altijd scherp
El Pistolero
 El Pistolero - woensdag 26 augustus 2009 - 16:07   quote  deeplink  
Hey Els is die gozer die laatst bij BNN zat niets voor je? Die die Twente supporter had gepakt. Jij vond het toch geen schande om dit soort personen te kennen? Nou doe er je voordeel mee!
Els
 Els - donderdag 27 augustus 2009 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 16:07 schreef El Pistolero het volgende:
Hey Els is die gozer die laatst bij BNN zat niets voor je? Die die Twente supporter had gepakt. Jij vond het toch geen schande om dit soort personen te kennen? Nou doe er je voordeel mee!
Ik zou natuurlijk verstandiger moeten zijn, niet reageren en jou gewoon lekker laten wauwelen. Maar goed, ik ben nu eenmaal niet verstandiger. Allereerst is het natuurlijk een wat trieste opmerking van jou, maar waarschijnlijk is dat ook de mooiste omschrijving van jouw karakter. Ik vind het wel een vooruitgang dat je je wat genante opmerkingen nu gewoon op het forum plaatst, en niet meer via een persoonlijk berichtje naar me stuurt. Houden zo!
Dan nu inhoudelijk, geen idee of die jongen bij BNN wat voor me is, ik heb er niet naar gekeken, daarnaast ben ik nogal kritisch, dus waarschijnlijk is het niets. Als je nog een keer een suggestie wil doen over mijn liefdesleven: ik val om mannen met een mooi innerlijk, en enig niveau. Ik ga er niet vanuit, dat die tot jouw kennissenkring behoren, maar je mag me verrassen.
Degene die die Twente supporter heeft gepakt, zoals jij het zo plastisch weet te omschrijven, behoort niet tot mijn kennissenkring, ik heb ook nooit gekoketteerd met de mensen die ik wel of niet ken. Ik vind het nooit een schande om mensen te kennen, de schande zit in hoe je met de mensen die je kent, omgaat. Aan elk verhaal zit 2 kanten, er zijn redenen waarom mensen de persoon zijn geworden die ze zijn. Ik heb in mijn opvoeding meegekregen niet de mens te veroordelen, maar de misdaad. Misschien zou jij daar ook eens over na moeten denken, het maakt je milder, en prettiger in de omgang. Ik heb niets met geweld, ik doe er niet aan, zoals ik wel vaker heb gezegd, alles stopt bij mij zodra de lichamelijke integriteit van een ander in het geding komt. Het is op zijn minst intrigerend, dat iemand met de Nickname El Pistolero mij de les denkt te moeten lezen over geweld. Investeer eens in jezelf, koop een woordenboek en zoek de betekenis van je nickname eens op. Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 augustus 2009 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 08:18 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zou natuurlijk verstandiger moeten zijn, niet reageren en jou gewoon lekker laten wauwelen. Maar goed, ik ben nu eenmaal niet verstandiger. Allereerst is het natuurlijk een wat trieste opmerking van jou, maar waarschijnlijk is dat ook de mooiste omschrijving van jouw karakter. Ik vind het wel een vooruitgang dat je je wat genante opmerkingen nu gewoon op het forum plaatst, en niet meer via een persoonlijk berichtje naar me stuurt. Houden zo!
Dan nu inhoudelijk, geen idee of die jongen bij BNN wat voor me is, ik heb er niet naar gekeken, daarnaast ben ik nogal kritisch, dus waarschijnlijk is het niets. Als je nog een keer een suggestie wil doen over mijn liefdesleven: ik val om mannen met een mooi innerlijk, en enig niveau. Ik ga er niet vanuit, dat die tot jouw kennissenkring behoren, maar je mag me verrassen.
Degene die die Twente supporter heeft gepakt, zoals jij het zo plastisch weet te omschrijven, behoort niet tot mijn kennissenkring, ik heb ook nooit gekoketteerd met de mensen die ik wel of niet ken. Ik vind het nooit een schande om mensen te kennen, de schande zit in hoe je met de mensen die je kent, omgaat. Aan elk verhaal zit 2 kanten, er zijn redenen waarom mensen de persoon zijn geworden die ze zijn. Ik heb in mijn opvoeding meegekregen niet de mens te veroordelen, maar de misdaad. Misschien zou jij daar ook eens over na moeten denken, het maakt je milder, en prettiger in de omgang. Ik heb niets met geweld, ik doe er niet aan, zoals ik wel vaker heb gezegd, alles stopt bij mij zodra de lichamelijke integriteit van een ander in het geding komt. Het is op zijn minst intrigerend, dat iemand met de Nickname El Pistolero mij de les denkt te moeten lezen over geweld. Investeer eens in jezelf, koop een woordenboek en zoek de betekenis van je nickname eens op. Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee.
Tik, jij bent um! waterpistooltje!

mooie reactie Els!
gaazoo1
 gaazoo1 - donderdag 27 augustus 2009 - 11:27   quote  deeplink  
niks voor els, maar toch vond ik dat ik deze moest posten

growthmanR_450x594.jpg
tree-man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door gaazoo1 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 augustus 2009 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 11:27 schreef gaazoo1 het volgende:
niks voor els, maar toch vond ik dat ik deze moest posten

[ afbeelding ]
tree-man
ziet er niet meer uit die Greene
craven
 craven - donderdag 27 augustus 2009 - 11:45   quote  deeplink  
hahahaha
gaazoo1
 gaazoo1 - donderdag 27 augustus 2009 - 12:16   quote  deeplink  
wahahahahhaa
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 augustus 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ziet er niet meer uit die Greene
hoezo, niet meer?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 27 augustus 2009 - 13:19   quote  deeplink  
hahahaha........
Rovert
 Rovert - donderdag 27 augustus 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

en hij is weg :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 augustus 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Phoe hey :0
El Pistolero
 El Pistolero - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:23   quote  deeplink  
Wat een mooie bespiegeling zeg van Els. Alleen jammer dat je het een en ander een beetje erg verdraait met die mooie woorden.
Ten eerste vraag ik mij af waarom het een trieste opmerking is als je juist in de mens geïnteresseerd bent en niet in zijn daden of over wat diegene vindt van zijn daden. Dan lijkt het mij alleen maar meer een serieuze optie voor als je echt op zoek bent.
Ten tweede je gaat er niet vanuit dat de mensen die je noemt tot mijn vriendenkring behoren. Dat is zeker geen trieste opmerking?
Over welk niveau heb je het eigenlijk, ik krijg nu zelf wel interesse namelijk, als een vent ook knap moet wezen etc. zou ik je inderdaad eens kunnen verassen.
En over hoe dit nu allemaal begon... Ik was volgens mij het geweld aan het veroordelen en de personen die ermee koketteren deze mensen te kennen (forum schietpartij 'ajacieden' in R'dam), net zoals die gasten in dat programma. Toen kwam jouw reactie over de onzinnige bijdrage van mij. Ik heb toen gevraagd waarom deze onzinnig was en daar geen antwoord op gekregen. Deze reactie vond je genant vertel je nu? Je verteld nu ook dat je het niet eens gezien hebt. Ik zal het even kort samenvatten voor je, aangezien jij het wel nodig vindt om anderen de les te lezen over hun mening over mensen die op tv een en ander duidelijk maken dat je niet hebt gezien. De samenvatting was dat er een paar mensen zaten waarvan een enkele een verschrikkelijke daad op zijn naam heeft staan en er nogal te koop mee liep dat hij er geen spijt van had en als je een beetje mensenkennis hebt kan je niet anders dan aannemen dat de mensen aan die tafel toch enige trots toeschreven aan dergelijke daden. Ook geweld nog altijd niet schuwen en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Deze reactie sloot bijna aan bij die van jou, alleen omdat er iets in stond over dat mensen het op dit forum niet erg vervelend vinden dat ze die kennen kreeg ik blijkbaar een irritante opmerking van jouw kant. Over de onzinnige bijdrage dus...

Nu kijk ik iets later hier en zie zelfs een heel topic staan over de persoon die mij de les wil lezen zonder argumentatie. Heel zinnig deze topic in een forum over voetbal headlines!
Met een paar mooie verbroederende zinnen (behalve dan over mijn trieste karakter waar je blijkbaar alles van weet) probeer je mij aan de kant te schuiven.

Als ik alles hierboven in acht neem, kom je zelf ook niet al te intelligent en als een wereldverbeteraar over. Terwijl je in je reactie naar mij, mij verwijt dat ik jou de les lees? Haha, je maakt er wat moois van, 1-0 is het zeker niet. Minstens een gelijkspelletje, maar dat is omdat ik me op dit forum bevind en je misschien nog een goede partij voor mij kunt zijn ;)

Tikkie jij bent 'm

Edit: Mijn naam komt overigens van een handgebaar, een gebaar dat kinderen en vervelende voetballers voor hun lol doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door El Pistolero --
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:26   quote  deeplink  
els is wel een lkkrding.
El Pistolero
 El Pistolero - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:26 schreef derq het volgende:
els is wel een lkkrding.
Jammer dat ik in een ander stadion zit dan. Qua uiterlijk zou het kunnen klikken dus.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:28 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Jammer dat ik in een ander stadion zit dan. Qua uiterlijk zou het kunnen klikken dus.
jij zit helemaal niet in een stadion...
MMM
 MMM - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:32   quote  deeplink  
hij bedoeld station
El Pistolero
 El Pistolero - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jij zit helemaal niet in een stadion...
Nooit te oud om te leren, hoe noemen ze het bij jullie dan? En Ufo enzo die ken ik al.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 augustus 2009 - 06:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:35 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Nooit te oud om te leren, hoe noemen ze het bij jullie dan? En Ufo enzo die ken ik al.
kart-paleis marco bakker
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 augustus 2009 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:35 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

òver-mijn-lijk noem ik t meestal.
Els
 Els - donderdag 03 september 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:28 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Om met Stylzz te spreken: over mijn lijk.
Je zit sowieso in het verkeerde stadion, en daarnaast met lkkrding bedoelt Derq een klereding, dus geen gespeculeer over mijn uiterlijk.
Rovert
 Rovert - donderdag 03 september 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 12:27 schreef Els het volgende:

[..]

dus geen gespeculeer over mijn uiterlijk.
laat dan een foto zien ajb, hoeven we niet meer te speculeren :-)
Rovert
 Rovert - donderdag 03 september 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:23 schreef El Pistolero het volgende:

Nu kijk ik iets later hier en zie zelfs een heel topic staan over de persoon die mij de les wil lezen zonder argumentatie. Heel zinnig deze topic in een forum over voetbal headlines!
ja precies, wat belachelijk dat er mensen zijn die in een voetbalforum ergens anders over durven te praten

schande
hotjumper
 hotjumper - donderdag 03 september 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 12:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja precies, wat belachelijk dat er mensen zijn die in een voetbalforum ergens anders over durven te praten

schande
inderdaad, en zo gaat de maatschappij naar de klote, gelukkig mogen de meeste hier van hun moeder na het donker niet meer buiten, anders hadden ze natuurlijk van die hoolies geworden.
craven
 craven - donderdag 03 september 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 13:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

inderdaad, en zo gaat de maatschappij naar de klote, gelukkig mogen de meeste hier van hun moeder na het donker niet meer buiten, anders hadden ze natuurlijk van die hoolies geworden.
hahahaha
Rovert
 Rovert - donderdag 03 september 2009 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2009 - 13:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

mogen ze dan nog wel op de computer van hun moeder?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 september 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Nou Els ik ga jou topic is ff oppimpen want het is aardig verkloot ....
Ik gooi er maar een muziekie in voor je.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 september 2009 - 21:10   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 september 2009 - 21:13   quote  deeplink  

Ik zie die vrouwen altijd uit hun dak gaan op 70/80ties party`s dus ik neem aan dat jij ze ook goed vind.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Help Els aan mooie mannen

0.0104050