Op maandag 07 september 2009 - 23:07 schreef sevillana het volgende: dit is pas echt een mooi beeld van een man, ik neem aan dat Els het met me eens is en hoop dat we dit beeld nog heel vaak mogen zien!
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 23:00 schreef Els het volgende: Heee, Leon, het archief eens helemaal doorgelopen? Sevillana, prutser, wat moet ik nou met Gudde. Heb echt een totaal andere voorkeur.
gewoon, . . . een grappie Els! waar is je gevoel voor humor gebleven?
Ben je gek joh, die is niet gay. Wendy, wat doe je? Je begon zo leuk. Eindelijk iemand die ook wel wat ziet in 3-4-3. En nou blijkt je homo-radar helemaal verkeerd afgesteld.... heb ik weer.
Ben je gek joh, die is niet gay. Wendy, wat doe je? Je begon zo leuk. Eindelijk iemand die ook wel wat ziet in 3-4-3. En nou blijkt je homo-radar helemaal verkeerd afgesteld.... heb ik weer.
Exuses Els. Ik vind deze man een beetje zoetsappig eruit zien. Te soft. Ik houd van mannen met een beetje een volwassen hoofd. Type de wolf toen hij nog een jaar of 35 was. Vind ook Gio erg leuk.
Exuses Els. Ik vind deze man een beetje zoetsappig eruit zien. Te soft. Ik houd van mannen met een beetje een volwassen hoofd. Type de wolf toen hij nog een jaar of 35 was. Vind ook Gio erg leuk.
Aha. Ik ben beduidend ouder dan jij. Ik val inmiddels op lieve mannen. Uiterlijk is geweldig om naar te kijken, maar dat kan ook via een foto. Maar de Wolf is leuk, ja, eens. En feit dat het een Feyenoorder is, een enorme bonus. Gelieve geen foto's van Gudde te posten, je kunt met een wat minder uiterlijk ook doorslaan.
Aha. Ik ben beduidend ouder dan jij. Ik val inmiddels op lieve mannen. Uiterlijk is geweldig om naar te kijken, maar dat kan ook via een foto. Maar de Wolf is leuk, ja, eens. En feit dat het een Feyenoorder is, een enorme bonus. Gelieve geen foto's van Gudde te posten, je kunt met een wat minder uiterlijk ook doorslaan.
Lief is natuurlijk het belangrijkst. Een grote knuffelbeer vind ik wel schattig. Geen dikkertje. Maar wel een grote vent. Maar vooral een vent waar je op kan bouwen en die er voor je is. Dat is wel het belangrijkst ja.
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)