|
|
sevillana
|
|
|
dit is pas echt een mooi beeld van een man, ik neem aan dat Els het met me eens is en hoop dat we dit beeld nog heel vaak mogen zien!
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nog maar even een goedmakertje:
|
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2009 door Jan@tietshirt.nl -- |
|
|
|
|
fr1990
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: geen foto's van jezelf!!!!!!! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2009 - 23:07 schreef sevillana het volgende:dit is pas echt een mooi beeld van een man, ik neem aan dat Els het met me eens is en hoop dat we dit beeld nog heel vaak mogen zien! [ afbeelding ] Helemaal met je eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Els??Wel een beetje je topic bijhouden he? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, zal d'r ff helpen, is dit misschien wat voor je Els?
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, ik doe ook maar een gooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan Els best waarderen die bijdragen van jou ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van jou wel joh hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
of anders is dit misschien ook nog naar d'r zin
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Els vind dit top jongens.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heee, Leon, het archief eens helemaal doorgelopen? Sevillana, prutser, wat moet ik nou met Gudde. Heb echt een totaal andere voorkeur. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 23:00 schreef Els het volgende:Heee, Leon, het archief eens helemaal doorgelopen? Sevillana, prutser, wat moet ik nou met Gudde. Heb echt een totaal andere voorkeur. gewoon, . . . een grappie Els! waar is je gevoel voor humor gebleven? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Beetje dit genre:
hmmm, hoe gaat dat ook al weer met die plaatjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als ik een foto van Gudde zie, is mijn gevoel voor humor de deur uit. Maar ging er wel van uit dat het idd een grapje was. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
..
Gelukt. Deze versie dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zag er goed uit, denk dat je link niet klopte |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar je bedoelde hem?
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bijna, nieuwe versie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's pas lang geleden! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Deze versie, maar dan beter zichtbaar
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: volgens mij nog steeds [img] link [/img] |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gelukt, bloed, zweet en tranen..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maar jij geeft tenminste niet op. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: nee, idd, een van mijn slechte karaktereigenschappen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwa, . . . 't kan altijd net nog wat minder |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
Zitten wel wat leuke tussen ja. Leuk dit. Zijn er nog meer foto,s? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat vind je van deze? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: De leukste, absoluut. Met straatlengte. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: thk u, had al zo iets gedacht . . . |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Mijn vrouw zegt dat ik hierop lijk :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door just-me -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou, als je vrouw goede ogen heeft, hartstikke leuk. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
m'n moeder vindt dat ik op hem lijk:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik help je ff patrick
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote: Dus ze vind je een beetje gay? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ben je gek joh, die is niet gay. Wendy, wat doe je? Je begon zo leuk. Eindelijk iemand die ook wel wat ziet in 3-4-3. En nou blijkt je homo-radar helemaal verkeerd afgesteld.... heb ik weer. |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 23:00 schreef Els het volgende:[..] Ben je gek joh, die is niet gay. Wendy, wat doe je? Je begon zo leuk. Eindelijk iemand die ook wel wat ziet in 3-4-3. En nou blijkt je homo-radar helemaal verkeerd afgesteld.... heb ik weer. Exuses Els. Ik vind deze man een beetje zoetsappig eruit zien. Te soft. Ik houd van mannen met een beetje een volwassen hoofd. Type de wolf toen hij nog een jaar of 35 was. Vind ook Gio erg leuk. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 23:06 schreef FR wendy het volgende:[..] Exuses Els. Ik vind deze man een beetje zoetsappig eruit zien. Te soft. Ik houd van mannen met een beetje een volwassen hoofd. Type de wolf toen hij nog een jaar of 35 was. Vind ook Gio erg leuk. Aha. Ik ben beduidend ouder dan jij. Ik val inmiddels op lieve mannen. Uiterlijk is geweldig om naar te kijken, maar dat kan ook via een foto. Maar de Wolf is leuk, ja, eens. En feit dat het een Feyenoorder is, een enorme bonus. Gelieve geen foto's van Gudde te posten, je kunt met een wat minder uiterlijk ook doorslaan. |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 23:10 schreef Els het volgende:[..] Aha. Ik ben beduidend ouder dan jij. Ik val inmiddels op lieve mannen. Uiterlijk is geweldig om naar te kijken, maar dat kan ook via een foto. Maar de Wolf is leuk, ja, eens. En feit dat het een Feyenoorder is, een enorme bonus. Gelieve geen foto's van Gudde te posten, je kunt met een wat minder uiterlijk ook doorslaan. Lief is natuurlijk het belangrijkst. Een grote knuffelbeer vind ik wel schattig. Geen dikkertje. Maar wel een grote vent. Maar vooral een vent waar je op kan bouwen en die er voor je is. Dat is wel het belangrijkst ja. |
|
|
|