|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ik ben meer van andere parties... Je bent hier wel Vaak Klaas.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 22:37 schreef klaas vaak het volgende:Aha jij bent nog vrijgezel en ziet wel mogelijkheden om 1 van de feyenoordgirls aan .e haak te slaan ssssst, niet zo hard praten anders hebben ze me door |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha. De Post van de week!!!!! Hij is weer klasse, Stylzz!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: waarschijnlijk slapen ze toch al in hun feyenoordpyama,sweet heh |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
Hij slaapt heerlijk kan ik je vertellen. ;) |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: kan niet want je bent nog wakker............ |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote: Slimpie. Het is niet de eerste keer dat ik erin slaap. HaHaHa |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nou, zo leer je elkaar toch kennen. Kan zo door naar het vrienden topic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bah, bah, bah slijmjurken! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Het niveau wordt met de dag beter... Verbaast me dat obiku 1 tot 34 nog niet gereageerd hebben hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie een hele lange vakantie heeft gekregen van vrouwdewijn... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie een hele lange vakantie heeft gekregen van vrouwdewijn... Kreeg net zelfs een soort afscheids-pb van hem dus het lijkt erop dat we voorgoed van hem verlost zijn. Of zouden we 'm zelfs nog gaan missen hier? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 14:10 schreef JanM het volgende:[..] Kreeg net zelfs een soort afscheids-pb van hem dus het lijkt erop dat we voorgoed van hem verlost zijn. Of zouden we 'm zelfs nog gaan missen hier? Ik niet in ieder geval |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dat kennen we onderhand wel van hem, morgen post hij weer! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hij schijnt echt een ban te hebben gekregen, lees net een PB van die joker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook PB gehad, werd er emotioneel van. Echt tranen in m'n ogen. Goeie grap. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Whaha jij ook al, voelde me eerst nog speciaal maar wat een hoer die obiku, beetje iedereen PB-en |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 19:28 schreef Vnny het volgende:[..] Whaha jij ook al, voelde me eerst nog speciaal maar wat een hoer die obiku, beetje iedereen PB-en Als ie maar niet op die manier z'n topics gaat slijten. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Nee inderdaad, anders laten we hem blokkeren, is vast wel en optie voor te verzinnen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 19:28 schreef Vnny het volgende:[..] Whaha jij ook al, voelde me eerst nog speciaal maar wat een hoer die obiku, beetje iedereen PB-en hahaha als je daardoor al speciaal voelt...ben ik blij dat ik niks heb gekregen :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 19:28 schreef Vnny het volgende:[..] Whaha jij ook al, voelde me eerst nog speciaal maar wat een hoer die obiku, beetje iedereen PB-en Ja, bijna iedereen. Hij is echt heel erg vrouw-onvriendelijk. Voel me bijna gediscriminerd. Als enige geen pb gehad! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Oh, gelukkig, een lotgenoot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Kan je nagaan. Je weet dat je eruit ligt, als je geen pb van Obiku krijgt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Of je hebt hem niet genoeg uitgescholden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heb voor mijn doen echt m'n best gedaan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja maar je bent gewoon een lieve warme vrouw, dan valt dat niet mee! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb een beetje heen en weer gemaild met hem en hij baalt er echt enorm van, zegt 'ie. Voel me bijna schuldig dat ik 'm regelmatig hard heb aangepakt. Had ook een topic geopend trouwens over het missen van Obiku (als kiespijn?), maar dat is helemaal verdwenen ... Nog ff, krijg ik straks ook nog een ban. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Waarom heeft ie een ban?, meerdere accounts ofzo? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ga vanaf nu echt volledig los, het roer gaat om, als die Obiku nog een keer zich hier vertoont, nou, dan kan 'ie wat verwachten. Bovendien, pb'tjes van Obiku zijn zóóóó vorige week! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee, ik post blijkbaar dingen die niet eens een slotje krijgen maar gewoon helemaal ge-delete worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hou je dr buiten jan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wil eigenlijk wel weten waarop/waarvoor iemand een ban krijgt. Obi-kutje zorgde voor de leuke en irritante tonen en noten. Boudewijn/Thomas...Korte uitleg? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 20:14 schreef FR-Henk het volgende:Wil eigenlijk wel weten waarop/waarvoor iemand een ban krijgt. Obi-kutje zorgde voor de leuke en irritante tonen en noten. Boudewijn/Thomas...Korte uitleg? En ik wel waarom/wanneer topics compleet gewist worden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Joh het is maar internet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En de AIVD, Interpol, KGB, FBI en CIA lezen mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Obi-kutje is volgens geruchten een stille...
...En nu helemaal... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 20:07 schreef Els het volgende:Ga vanaf nu echt volledig los, het roer gaat om, als die Obiku nog een keer zich hier vertoont, nou, dan kan 'ie wat verwachten. Bovendien, pb'tjes van Obiku zijn zóóóó vorige week! nou vooruit dan, . . zal ik hem eens vragen of ie jou ook een pb'tje wil sturen dan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|