BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemincx goede opvolger makaay?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 08 augustus 2009 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 07:33 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Je had toch een tijdje geleden gezegd dat je je aanvraag geannuleerd had? Wat basel je nou man, dan is het weer links dan weer rechts met jou. Je lult alles aan elkaar en er klopt niks van.
ja dat klopt maar dat moest voor 1 april en ik had het na deze datum gedaan en daarom ben ik een rechtszaak begonnen om mijn geld alsnog te krijgen. Want volgens mij mag men niet automatisch verlengen en mag dat alleen schriftelijk ( kijk maar naar de verzekeringen en dergelijke ) En als ik maar weet wat er klopt.............................
NECJeffrey
 NECJeffrey - zaterdag 08 augustus 2009 - 09:30   quote  deeplink  
Goedenmorgen jongens, erg leuk om hier die verhalen te lezen over 'onze spits'. Hij is bij ons in de voorbereiding topscoorder geworden met 5 doelpunten, en in de competitie heeft hij zich deze twee wedstrijden ook goed laten zien...

NEC Heeft deze jongen gekocht voor 1.8 miljoen euro, dus ik weet niet waar jullie het idee vandaan halen om te denken dat Feyenoord (met alle respect) hem nu los kan krijgen bij NEC aangezien ze nu zeker meer voor hem vragen als dat ze ervoor betaald hebben. Deze jongen is gehaald om een of twee seizoenen te sleuren en de boel op te zwepen en dan met een aardige winst doorverkocht te worden. Dus denk ook niet dat NEC nu zit te wachten op een bod van 3 Miljoen of lager.

Zelf was ik in het begin ook erg sceptisch over deze jongen, maar na het zien van de eerste wedstrijden kan ik niks anders concluderen dat het een fantastische spits voor NEC is. Hij trekt gaten voor anderen, loopt mee met acties van anderen, vecht voor elke bal en is daarbij erg doelgericht (ook met het hoofd), daarbij is het een ramp om tegen te spelen als verdediger. Zie het kattengejank van Dingsdag voor de camera van EL1.

Kortom, deze speler is nu al onze nieuwe publiekslieveling, een speler zoals wij (en jullie ook) graag zien. Vechten voor elke bal en elke meter en dan hoeft het niet altijd even mooi/goed te zijn, als de inzet er maar is.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 08 augustus 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 09:30 schreef NECJeffrey het volgende:
Goedenmorgen jongens, erg leuk om hier die verhalen te lezen over 'onze spits'. Hij is bij ons in de voorbereiding topscoorder geworden met 5 doelpunten, en in de competitie heeft hij zich deze twee wedstrijden ook goed laten zien...

NEC Heeft deze jongen gekocht voor 1.8 miljoen euro, dus ik weet niet waar jullie het idee vandaan halen om te denken dat Feyenoord (met alle respect) hem nu los kan krijgen bij NEC aangezien ze nu zeker meer voor hem vragen als dat ze ervoor betaald hebben. Deze jongen is gehaald om een of twee seizoenen te sleuren en de boel op te zwepen en dan met een aardige winst doorverkocht te worden. Dus denk ook niet dat NEC nu zit te wachten op een bod van 3 Miljoen of lager.

Zelf was ik in het begin ook erg sceptisch over deze jongen, maar na het zien van de eerste wedstrijden kan ik niks anders concluderen dat het een fantastische spits voor NEC is. Hij trekt gaten voor anderen, loopt mee met acties van anderen, vecht voor elke bal en is daarbij erg doelgericht (ook met het hoofd), daarbij is het een ramp om tegen te spelen als verdediger. Zie het kattengejank van Dingsdag voor de camera van EL1.

Kortom, deze speler is nu al onze nieuwe publiekslieveling, een speler zoals wij (en jullie ook) graag zien. Vechten voor elke bal en elke meter en dan hoeft het niet altijd even mooi/goed te zijn, als de inzet er maar is.
Volgens mij is hij gekocht voor 1 miljoen, hoogstens 1,5
Maar ik kan me vergissen
Ook is het bij ons niet de bedoeling dat hij nu komt hoor
Volgend jaar als Makaay weg gaat
En hij mag best wat kosten
Jullie mogen er best winst opmaken
5 miljoen vind ik voor alle partijen wel een goede prijs
Maar nu lopen we op de zaken vooruit
Hij moet het eerst laten zien bij jullie
En dan kan Feyenoord kijken of hij haalbaar is

Maar reken maar Feyenoord hem in de houdt
Eigenlijk vind ik het al een nederlaag voor ons dat jullie hem hebben gecontracteerd
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 08 augustus 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal eens dat het een goede spits is. Perfect voor 3spitsen wat Beenwilt. Balvast, altijd aanspeelbaar,goede functioneletechniek, werklust, kopsterk. Of heteen echte afmaker is weetik niet, maar hij heeft zowieso veel kwaliteit. Ik heb ook niet het idee dathet scoutingsapperaat goed is bij Feyenoord.
sasja50
 sasja50 - zaterdag 08 augustus 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 08:00 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja dat klopt maar dat moest voor 1 april en ik had het na deze datum gedaan en daarom ben ik een rechtszaak begonnen om mijn geld alsnog te krijgen. Want volgens mij mag men niet automatisch verlengen en mag dat alleen schriftelijk ( kijk maar naar de verzekeringen en dergelijke ) En als ik maar weet wat er klopt.............................
je lult weer uit je nek man! je had gewoon een blok op je rekening kunnen zetten dan hadden hun geen geld en jij geen seiz.krt gehad , en die rechtszaak : haha lees je voorwaarden die je getekend hebt simpele!
sasja50
 sasja50 - zaterdag 08 augustus 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 11:27 schreef scarface1979 het volgende:
Ik ben het helemaal eens dat het een goede spits is. Perfect voor 3spitsen wat Beenwilt. Balvast, altijd aanspeelbaar,goede functioneletechniek, werklust, kopsterk. Of heteen echte afmaker is weetik niet, maar hij heeft zowieso veel kwaliteit. Ik heb ook niet het idee dathet scoutingsapperaat goed is bij Feyenoord.
in een andere discussie over deze jongen heb ik mijn twijfels over hem uitgesproken , ik vind t een goede speler maar denk dat ie te weinig gaat scoren , net te traag is , net te lomp , een verschrikkelijk irritant ventje is , en gewoon net tekort komt voor nog een stapje hoger dan NEC ,

de tijd zal het leren...............
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 08 augustus 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2009 - 21:56 schreef Feyenoord1973 het volgende:
makaay staat garant voor goals, nog steeds. Vlemminx is verre van de nieuwe kuyt. Vlemminx is arrogant en egoistisch, omhelst zijn maten niet bij een goal maar wijst wel ala kezman naar zijn eigen naam. Lekker in nijmegen laten. Makaay komt wel goed.
Eindelijk iemand die zinnige taal spreekt/ schrijft en verstand van voetbal heeft.
Hij werd gisteren ook vergeleken met de nieuwe Suarez( duikelaartje, zitten we daar nou op te wachten?
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 08 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 16:24 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die zinnige taal spreekt/ schrijft en verstand van voetbal heeft.
Hij werd gisteren ook vergeleken met de nieuwe Suarez( duikelaartje, zitten we daar nou op te wachten?
Heb jij Suarez ooit zien spelen?
Had hem graag bij Feyenoord gehad
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 08 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 16:27 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Heb jij Suarez ooit zien spelen?
Had hem graag bij Feyenoord gehad
Ja, het is een goede voetballer, maar ligt ook heel vaak op de grond, zonder dat de tegenstander hem geraakt heeft, om een tegenstander een kaart aan te smeren.
Dat trekje heeft Vlemincx ook, straks in de uitwedstrijd kan net zo iets gebeuren als met Lurling destijds bij Heerenveen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door RedWhiteBlack --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 08 augustus 2009 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 16:34 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Ja, het is een goede voetballer, maar ligt ook heel vaak op de grond, zonder dat de tegenstander hem geraakt heeft, om een tegenstander een kaart aan te smeren.
Dat trekje heeft Vlemincx ook, straks in de uitwedstrijd kan net zo iets gebeuren als met Lurling destijds bij Heerenveen.
Ik vind dat reuze meevallen
Allereerst Suarez maar, nooit gedacht dat ik het voor een ajax-speler zou opnemen...
Suarez heeft afgelopen seizoen alleen in het begin schwalbes gemaakt
Is reuze verbeterd, daardoor is hij alleen maar belangrijker geworden voor Ajax

Bij Vlemminxc valt het ook reuze mee
In België heeft hij dit niet meer gedaan dan andere spelers
En om nou naar 2 eredivisie wedstrijden te concluderen dat hij het nu vaak doet vind ik onzin
Tegen NEC heb ik er niks van gemerkt
De wedstrijd tegen Heerenveen heb ik niet gezien
Maar zelfs als hij het één wedstrijd elke 5 minuten doet vind ik de conclusie nog voorbarig
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 augustus 2009 - 19:34   quote  deeplink  
goed gemiddelde heeft ie de laatste jaren, 1 uitschieter 16 goals, als we al achter dit soort spelers aan moeten. pppppppffffffffff. we worden echt een middenmoter.
Emile
 Emile - zaterdag 08 augustus 2009 - 22:40   quote  deeplink  
en als ineens makaay weer het licht ziet binnenkort en er een groot aantal in schiet dan is hij ineens weer das phantom

laten we nou gewoon afwachten pas als been makaay weg stuurt gaan we dingen bedenken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemincx goede opvolger makaay?









0.0092360